Tiedätkö sen tunteen ...

Anonyymi

Moniko teistä tietää sen tunteen, kun yhtäkkiä tajuaa miten jumalattomassa puutteessa sitä onkaan? Siis kun on ollut ilman ihan aidosti pitkään, eikä ole oikein edes ajatellut koko asiaa ja sitten ykskaks yllättäen se ymmärrys iskee tajuntaan. Itselleni kävi noin eilenillalla, keskustellessani erään henkilön kanssa. Ei ole oikein vieläkään hellittänyt. Onko kenelläkään vinkkejä miten tästä pääsisi eroon kevytkenkäilemättä? Oma apu ei nyt ole auttanut. Auttaako muu kuin aika?

89

1494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitähän sulta NYT puuttuu?

Mäkin tajuan aina joka aamu, ettei rahat meinaa taaskaan riittää.

• Anonyymi

No tällä kertaa puhutaan ihan lihallisista himoista. Raha-asiat on varsin hyvässä mallissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tällä kertaa puhutaan ihan lihallisista himoista. Raha-asiat on varsin hyvässä mallissa.

Viinamiehen ohjeilla saa, kun käy baariin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viinamiehen ohjeilla saa, kun käy baariin.

Ja sekö sitten ei ole kevytkenkäilyä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sekö sitten ei ole kevytkenkäilyä?

Kevytkenkäily on seksipuuhastelua. Tuskin sä sellaisesta pidemmän päälle kostut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kevytkenkäily on seksipuuhastelua. Tuskin sä sellaisesta pidemmän päälle kostut.

No mitäkähän niillä Viinamiehen ohjeilla olis sitten muka tarkotus saada. Vakituinen parisuhde yhdessä illassa harrastamatta seksiä vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja juu en tosiaan, kun sitä tosiaan oli tarkotus välttää.

• Anonyymi

Kenelle tietylle ihmiselle sinä oikein kuvittelet jatkuvasti puhuvaksi ja olevasi hänen kanssaan vuorovaikutuksessa? Ei ole kauhean tervettä käytöstä minun mielestäni tuo kuvittelu, että sulla ois täällä joku etätuttava. Hanki oikeita kontakteja ihmisiin.

• Anonyymi

Vitun tyhmä!
        Tolla asenteella joudutkin miettiin kun ei rahat taaskaan riitä.

• Enpä oikeestaan tiiä.

• Anonyymi

Huikeen analyyttinen vastaus.

• Anonyymi kirjoitti:

Huikeen analyyttinen vastaus.

Eikö ookkin. Ei jätä hirveästi tulkinnanvaraa.

• Anonyymi

Mikä on se aidosti pitkään ilman? Se vaihtelee ja sinkkuunnuttua voi mennä useita vuosia ennen kuin löytää uuden rakastumiskumppanin. Mun mielestä aidosti pitkään on jotain yli 5 vuotta...

• Anonyymi

Tuota luokkaahan se alkaa olla.

• Anonyymi

5 vuotta, apua!

• Hah hah. Täällä voi sanoa suoraan, eli sovinnaisuudet sivuun. 🙄 Tunteen kyllä tiedän valitettavan hyvin. 🤣 Itseä asia ei kyllä pääse yllättämään mitenkään, ihan tasainen harmi on elämässä tällä hetkellä! Jos ihastuu tai varsinkin rakastuu, meno vaan kiihtyy ja kiihtyy. 🙄

Tuskin yhdellekään aikuiselle on yllätys, että itseään pystyy auttamaan, vaikkei se ihan samaa asiaa aja. Puutetila on paljon muutakin kuin pelkkää orgasmeja ja seksiä. Oikeastaan se puutetila taitaa olla läsnäolon intimiteettiä, tunneyhteyttä (edes laimeaa, edes väliaikaista), hellää arvostavaa kosketusta, ihojen kosketusta ja silmiin katsomista.

Ongelma vaan on, että rakkauden löytäminen on vaikeaa, ja siksi edes aloittaminen turhauttaa niin paljon, että se syö oman aktiivisuuden ees yrittää. En tiedä olisiko turhauma pienempi, jos vaan ensin yrittäisi löytää ihmisen joka hakee samaa ja pitää suosiolla suhde keveämpänä, ainakin niin kauan että jompikumpi alkaa kaivata enemmän,

Yhdenillan juttujen ongelma, on että ne on 90% naisella itsetyydytyksen hoitavia miehiä. Tunneyhteys, edes hetkeksi, ei ole miehen listalla useinkaan kovin korkealla. Ihan uudenkin ihmisen kanssa voi löytyä merkittävä tunneyhteys (enkä puhu seksistä), sillon kun aaltopituus osuu.

Kun tätä kirjoittaa, tulee ikävä hyvää parisuhdetta. Sellaista ei kyllä tosi pitkään aikaa ole ollut.

• Vielä kun löytyis ihmisiä jotka kaipaa ja arvostaa tunneyhteyttä eikä vaan pikaisia säätöjä. Pahasti näyttää sille, että kaltaiseni kuolee sukupuuttoon.

• Anonyymi

Mulle tämä iski ihan yllättäen ... siis tämä valtava tarve. Puutteenhan toki olen tiedostanu jo kauan, mutta näin akuutti se ei ole kai koskaan elämässäni ollut.

Ja juu, kun kyse tosiaan ei nyt ole mistään pelkistä orkuista. Se olis helppo homma (ja yritetty on). Se on se ultimaattisen läheisyyden tarve, ihmisen tarve. Eikä edes todellakaan minkä tahansa ihmisen, jonka vois vain jostain mukaansa kopata. Emotionaalinen läheisyyden ja tunteen tarve. Ihan kamalaa, kun tällainen iskee ihan puskista. Vielä kalampaa kun se henkilöityi ihmiseen, joka on fyysisesti täysin tavoittamattomissa.

• Anonyymi

Ei. Ei mulla ole tapana viestitellä kuolleiden kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Ei mulla ole tapana viestitellä kuolleiden kanssa.

Ahaa, olikin siis kyse jostain nettitutusta ja viestettelystä. Eikä aidosta kohtaamisesta, oikeasta keskustelusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa, olikin siis kyse jostain nettitutusta ja viestettelystä. Eikä aidosta kohtaamisesta, oikeasta keskustelusta.

Ihan oikea tuttu on, mutta viestejä läheteltiin eilen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se olis ollut aito kohtaaminen ja oikea keskustelu, niin mikäs ongelma tässä muka edes olis? Puutteethan olis hoidettu jo eilen.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos se olis ollut aito kohtaaminen ja oikea keskustelu, niin mikäs ongelma tässä muka edes olis? Puutteethan olis hoidettu jo eilen.

Jos vanha suola janottaa, niin laita ostoslistalle. :)

• Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Jos vanha suola janottaa, niin laita ostoslistalle. :)

Ei voi kyllä kutsua vanhaksi suolaksi. Oli siinä mielessä suhteellesen uutta. Vanha tuttavuus, uudehko suola. Mä en ole koskaan harrastanut vanhoja suoloja. Se mikä on ohi, se on ohi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei voi kyllä kutsua vanhaksi suolaksi. Oli siinä mielessä suhteellesen uutta. Vanha tuttavuus, uudehko suola. Mä en ole koskaan harrastanut vanhoja suoloja. Se mikä on ohi, se on ohi.

On-off suhteet harvoin toimii… Jos on kerran erottu, on eroon yleensä pätevä syy ja palaminen on tuo vaan kokonaisuutena pahaa. Jos ei olla edes tutustuttu syvemmin, tilanne on ihan eri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdotitko treffejä? Alkais oleen niiden aika...

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

On-off suhteet harvoin toimii… Jos on kerran erottu, on eroon yleensä pätevä syy ja palaminen on tuo vaan kokonaisuutena pahaa. Jos ei olla edes tutustuttu syvemmin, tilanne on ihan eri.

Ei oleikinä edes ollut sellasta tilannetta, että olis tarvinut järkeillä sen vanhan suolan kanssa. Se vois olla, jos tekis hätiköidympiä ratkasuja, mutta jos kortit on loppuun asti katottu niin eipä ne tunteet siitä enää henkiin herää. Kuolleet ja kuopattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdotitko treffejä? Alkais oleen niiden aika...

No en nyt ajatellut ihan tämän takia lentää Englantiin. Menisi musta hieman liiottelun puolelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en nyt ajatellut ihan tämän takia lentää Englantiin. Menisi musta hieman liiottelun puolelle.

Ei mun mielestä, kerran on ultimaattinen toisen ihon tarve. Matkalta voi oppia jotakin itsestään. Onkohan tunne sittenkään ja se tarve niin valtava, ellet muutamaa satasta voi reissusta rakkaasi luo pulittaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mun mielestä, kerran on ultimaattinen toisen ihon tarve. Matkalta voi oppia jotakin itsestään. Onkohan tunne sittenkään ja se tarve niin valtava, ellet muutamaa satasta voi reissusta rakkaasi luo pulittaa...

Ei raha ole se oleellinen tekijä vaan se, että kaikki muukin pitää järjestää. Mun elämässäni ei ole mahdollista vain pakata laukkua ja mennä lentokentälle, vaan velvollisuudetkin on pakko ottaa huomioon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei raha ole se oleellinen tekijä vaan se, että kaikki muukin pitää järjestää. Mun elämässäni ei ole mahdollista vain pakata laukkua ja mennä lentokentälle, vaan velvollisuudetkin on pakko ottaa huomioon.

No, elämä on. Aikuisella ihmisellä yleensä on monenlaista velvollisuutta, on työtä, voi olla lapsia, sairaita sukulaisia, ystäviä avun tarpeessa, lemmikit vailla huolenpitäjää... Mitä sitten vouhkat asiasta, kerran itse jo tiedät omat ajatuksesi. Haikailu onkin parasta viihdettä meille kaikille, se kun harvoin, jos koskaan johtaa yhtään mihinkään...

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Oli vaan pääsyt unohtuman miten kiehtova ihmisen mieli voi olla 😊

Astrobiologinen keskustelu oli ok, mutta Linnunradan ja Andromedan vääjäämätön yhdistyminen oli liikaa. 😱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, elämä on. Aikuisella ihmisellä yleensä on monenlaista velvollisuutta, on työtä, voi olla lapsia, sairaita sukulaisia, ystäviä avun tarpeessa, lemmikit vailla huolenpitäjää... Mitä sitten vouhkat asiasta, kerran itse jo tiedät omat ajatuksesi. Haikailu onkin parasta viihdettä meille kaikille, se kun harvoin, jos koskaan johtaa yhtään mihinkään...

Sekin voisi auttaa, jos joskus luki mitä on alunperin kysytty. Taisin kysellä onko kenelläkään vinkkejä mikä auttais ja rajasin kevytkenkäilyn mahdollisuuksista ulos. Luultavasti aika on se ainoa apu, vaan jos sulla on joku oikea vinkkikin niin kerro ihmeessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin voisi auttaa, jos joskus luki mitä on alunperin kysytty. Taisin kysellä onko kenelläkään vinkkejä mikä auttais ja rajasin kevytkenkäilyn mahdollisuuksista ulos. Luultavasti aika on se ainoa apu, vaan jos sulla on joku oikea vinkkikin niin kerro ihmeessä.

Et kertonut tilanteestasi juuri mitään, taidat sepittää tarinaa samalla kun kirjoittelet. Englannissa siis vanha tuttu, johon nyt leimahtanut ultimaattinen kiinnostus ja heräsit tunteeseen, anteeksi puutteeseen, joka liittyy lihan himoihin. Mutta! Et halua kevytkenkäillä eli ilmeisesti et suostu tinder-treffeille tai muihin random lihallisiin iloihin. Sulla ei ole vakiystävää, joka nauttisi satunnaisesta seksistä kanssasi. Tarvitset kumppanin, mutta se kenet haluat, asuu... Englannissa, hui hirveää kun onkin kaukana. Et voi häntä nyt unohtaa? Etpä tietenkään. Rahasta ei ole kysymys, vaan velvollisuuksista.

Kyllä, aika auttaa. Lihallinen puute menee ohitse ajan kanssa. Itsetyydytys muutenkin kuin orgasmihakuisesti, auttaa. Löydä uusi harrastus, vaikka fyysinen tai taiteellinen, opeta itsellesi jotakin uutta. Naura joskus elämän mahdottomuuksille ja nöyrry. Opi jotakin ja rakasta, kun se on jälleen edessäsi. Tai en mä oikeesti tiedä, sellaista olen kavereilta kuullut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et kertonut tilanteestasi juuri mitään, taidat sepittää tarinaa samalla kun kirjoittelet. Englannissa siis vanha tuttu, johon nyt leimahtanut ultimaattinen kiinnostus ja heräsit tunteeseen, anteeksi puutteeseen, joka liittyy lihan himoihin. Mutta! Et halua kevytkenkäillä eli ilmeisesti et suostu tinder-treffeille tai muihin random lihallisiin iloihin. Sulla ei ole vakiystävää, joka nauttisi satunnaisesta seksistä kanssasi. Tarvitset kumppanin, mutta se kenet haluat, asuu... Englannissa, hui hirveää kun onkin kaukana. Et voi häntä nyt unohtaa? Etpä tietenkään. Rahasta ei ole kysymys, vaan velvollisuuksista.

Kyllä, aika auttaa. Lihallinen puute menee ohitse ajan kanssa. Itsetyydytys muutenkin kuin orgasmihakuisesti, auttaa. Löydä uusi harrastus, vaikka fyysinen tai taiteellinen, opeta itsellesi jotakin uutta. Naura joskus elämän mahdottomuuksille ja nöyrry. Opi jotakin ja rakasta, kun se on jälleen edessäsi. Tai en mä oikeesti tiedä, sellaista olen kavereilta kuullut.

Miten yksityiskohdat asiaa muka muuttaisivat? En näe mitään syytä lähteä sen kummemmin avaamaan tilannetta tai suhteen laatua. Nuo tiedot ovat täysin epäolennaisia ja sitäpaitsi henkilökohtaisia. Ne olisivat vain sinun uteliaan mielesi tyydyttämiseksi. KVM esimerkiksi osasi erinomaisen hyvin antaa konkreettisen vinkin, kyselemättä itse tilanteesta sen enempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten yksityiskohdat asiaa muka muuttaisivat? En näe mitään syytä lähteä sen kummemmin avaamaan tilannetta tai suhteen laatua. Nuo tiedot ovat täysin epäolennaisia ja sitäpaitsi henkilökohtaisia. Ne olisivat vain sinun uteliaan mielesi tyydyttämiseksi. KVM esimerkiksi osasi erinomaisen hyvin antaa konkreettisen vinkin, kyselemättä itse tilanteesta sen enempää.

Mutta sehän on loistavaa! Mene KVM:n vinkin mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sehän on loistavaa! Mene KVM:n vinkin mukaan.

Onhan se. Toiset keskittyvät olennaiseen, kyselemisen ja spekuloinnin sijaan. Siitä pisteet KVM:lle.

Ehdinkin tuota vinkkiä jo ihan intuitiivisesti toteuttaa. Juoksin tuplat pidemmän lenkin kuin yleensä. Onneksi kelit ovat nyt mukavasti viileämmät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se. Toiset keskittyvät olennaiseen, kyselemisen ja spekuloinnin sijaan. Siitä pisteet KVM:lle.

Ehdinkin tuota vinkkiä jo ihan intuitiivisesti toteuttaa. Juoksin tuplat pidemmän lenkin kuin yleensä. Onneksi kelit ovat nyt mukavasti viileämmät.

Selvä, kiitos mutta TMI.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvä, kiitos mutta TMI.

Vaan jos lisävinkkejä on, niin otan mielelläni vastaan. En siis kaipaa vinkkejä unohtamiseen. Unohtamiselle ei ole tässä kohtaa mitään tarvetta. Nyt puhuttiin vaan vain tolkuttoman panetuksen ja läheisyyden kaipuun hoidosta, kun niiden tavanomaiseen hoitamiseen ei ole tässä kohtaa mahdollisuutta.

• Tässä oli asiaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Lasketaanko FWB kevyt kenkäisyydeksi vai pelkkä yhden yön juttu? Sitten on vielä suhteen aloitus tai ilman olo. Eihän noita muita vaihtoehtoja ole…

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Lasketaanko FWB kevyt kenkäisyydeksi vai pelkkä yhden yön juttu? Sitten on vielä suhteen aloitus tai ilman olo. Eihän noita muita vaihtoehtoja ole…

Mä ajattelen, että jokainen saa määrittää nuo ihan itse. Puhun siis lähinnä asioista, jotka itsestäni tuntuisivat "kevytkenkäisiltä". FBW suhteesta en oikeastaan osaa edes sanoa tuossa mielessä, sillä se olis musta muuten vaan hyvin vastenmielinen ajatus. Rehellisesti sanoen se on mulle paljon vastenmielisempi ajatus kuin yhden yön juttu.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä ajattelen, että jokainen saa määrittää nuo ihan itse. Puhun siis lähinnä asioista, jotka itsestäni tuntuisivat "kevytkenkäisiltä". FBW suhteesta en oikeastaan osaa edes sanoa tuossa mielessä, sillä se olis musta muuten vaan hyvin vastenmielinen ajatus. Rehellisesti sanoen se on mulle paljon vastenmielisempi ajatus kuin yhden yön juttu.

Ai, en ole koskaan FWB suhteessa ollut, mutta sekin voi perustua tunneyhteyteen ja siihen, että toista kohtaa on tunteita, mutta silti sen tajuamiseen että toinen on siinä tasan niin kauan kuin hyvältä tuntuu (menettäminen on hyväksyttävä alusta alkaen).

Eipä sinulla eikä meillä muillakaan ole vaihtoehtoja, jos kevytkenkäisyys ei huvita ja FWB ällöttää, muuta kuin kärsiä puutetila tai alkaa suhteeseen.

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Ai, en ole koskaan FWB suhteessa ollut, mutta sekin voi perustua tunneyhteyteen ja siihen, että toista kohtaa on tunteita, mutta silti sen tajuamiseen että toinen on siinä tasan niin kauan kuin hyvältä tuntuu (menettäminen on hyväksyttävä alusta alkaen).

Eipä sinulla eikä meillä muillakaan ole vaihtoehtoja, jos kevytkenkäisyys ei huvita ja FWB ällöttää, muuta kuin kärsiä puutetila tai alkaa suhteeseen.

Eb ole minäkään ollut, ajatuskin on niin vastenmielinen. Joko jaan koko elämäni tai sitten pidän asiat kokonaan ja totaalisesti erillään. En vaan halua jakaa yhtään mitään henkilökohtaisempaa itsestäni jonkun fbw:n kanssa. Nämä nyt on henkilökohtaisia preferenssejä.

No ei tässä nyt oikeastaan vaihtoehtoja itse asian hoitamiseen etsitty, vaan ennemmän niitä selviytymiskeinoja. Ei tähän kuole ja kyllä tästä selviää. Tuli vaan todella puskista ja yllättäen tällainen tunne. Kai se johtuu nimenomaan siitä, että sitä läheisyyttä ei ole ollut niin pitkään aikaan. Seksistähän tässä tunteessa ei mun kohdallani edes pohjimmiltaan ole kyse eli sinällään joku yhden illan juttu nyt ei edes auttaisi lainkaan. Niin kauan kun tunnetila on tämä niin en mä voi edes harkita lähteväni etsimään jotain suhdetta. Sehän nyt olisi ihan asiatonta tapailla jotakuta, kun mieli pyörii ihan toisaalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli vaan pääsyt unohtuman miten kiehtova ihmisen mieli voi olla 😊

Astrobiologinen keskustelu oli ok, mutta Linnunradan ja Andromedan vääjäämätön yhdistyminen oli liikaa. 😱

Nyt on heinäkuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt on heinäkuu.

Meinaatko, että lomakuukausi ja oravanpyörän hiljentyminen saa ”maton alle” piiloon työnnetyt asiat pulpahtamaan pintaan?

Itse ainakin oikeastaan ekaa kertaa huomaan oikeasti kaipaavani hyvää parisuhdetta.

• Anonyymi

Baareissa tutustuu miehiin ja naisiin ja ne helpottavat toistensa puutetta. Ensin pitää juoda kuitenkin viinaa. Muuten ei tutustu toisiin.

T: viinamies

• Anonyymi

Tuosta neuvosta ei nyt ikävä kyllä ole mitään apua. Baarista ei sellasta seuraa löydy, joka voisi tässä auttaa.

• Anonyymi

Naisen kuuluu tukahduttaa tarpeensa.

• Anonyymi

En ole ennenkään tehnyt niin, enkä ajatellut alottaa.

• Anonyymi

Juu todellakin. Nytkin olen lorttoillut vuosikausia käteni kanssa. Käykö kateeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu todellakin. Nytkin olen lorttoillut vuosikausia käteni kanssa. Käykö kateeksi?

Ei sinun mies varmaan tarvi mitenkään käsitteellistä niin tavanomaista asiaa. Mitähän tuossa poistetuista kommentissa muuten luki? Varmaan koski jotain tukahtuneita tunteita kyseisellä osa-alueella mistä henkevästi keskustelitte

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinun mies varmaan tarvi mitenkään käsitteellistä niin tavanomaista asiaa. Mitähän tuossa poistetuista kommentissa muuten luki? Varmaan koski jotain tukahtuneita tunteita kyseisellä osa-alueella mistä henkevästi keskustelitte

Joo, se oli tosi syvällinen viesti. Siinä luki yksinkertaisesti: "Lortto".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, se oli tosi syvällinen viesti. Siinä luki yksinkertaisesti: "Lortto".

Ihanaa suoraa palautetta sait.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa suoraa palautetta sait.

Tosin täysin itsestänselvää. Vaan joillakin ihmisillä on tarve laukoa itsestäänselvyyksiä. Jää on kylmää, no kato niin onkin.

• Anonyymi

Mene tinderiin niin asia hoituu ja saat rahaakin samalla ja pian huomaat ettet muuta kaipaakkaan ja oma mies ja aito rakkaus ahdistaisi sinua ja voisit huonosti ja olisit tosi onneton mut tinderissä onnellinen siellä on rikkaita varakkaita korkeastikoulutettuja ja arabimiehiä ja poikia se on elämää se ja voi olla että löydät oikean ja aidon rakkauden eli miehen jol o paljon paljon rahaa eli raha rakkauden

• Anonyymi

Huomaa Välis ettet sinä ymmärtänyt aloituksesta mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaa Välis ettet sinä ymmärtänyt aloituksesta mitään.

Koska välis on mistään mitään ymmärtänyt? Sitä odotellessa.

• Anonyymi

Jaa, 8kk edellisestä kerrasta eikä tässä mitään hätää ole. Yhdenillan jutut eivät ole ratkaisu minun kohdalla kun pitää olla edes jonkun näköinen tunneside että homma kiinnostaisi.
      Toisaalta olenhan jo ”palstatotuuden” mukaan vaippaikäinen niin mitä sen väliä enää, huoh!

• Anonyymi

Eihän tuossa kohtaa nyt kuulukaan vielä mitään ongelmaa olla. Tai no se on henk.koht. mielipide tietysti.

Juu ei ole ratkaisu minunkaan kohdalla. En mä tähän vielä hatutustakin lisäksi kaipaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuossa kohtaa nyt kuulukaan vielä mitään ongelmaa olla. Tai no se on henk.koht. mielipide tietysti.

Juu ei ole ratkaisu minunkaan kohdalla. En mä tähän vielä hatutustakin lisäksi kaipaa.

Jaa, vielä sen verran että maailma on jollain tavalla niin ”seksualisoitunut” nykyään ja tavaraa tulee joka tuutista. Ei jaksa, ei millään…huoh!

• Anonyymi

Ei kannata tehdä hätiköityjä päätöksiä, voi jäädä hyvinkin pahasti kyrsimään huono valinta. Miehet on tuossa asiassa varmaan huolettomampia ja kaikki on vaan pelkkää plussaa. Naisilla ei ole välttämättä niinkään vaan v.tutus voi kestää jopa kuukausia.

• Anonyymi

Eipä ole tuollaisesta kyllä kokemusta.
      Ainahan se on joko mielessä tai toteutuksessa.

Jos toteuttamaan ei pääse ja turhaumaa syntyy, niin sitten jotain aktiivista ja fyysistä korvaavaa tekemistä tilalle. Jos tänään ei muorilta irtoa, niin sitten hakkaan naulaa seinään niin penteleesti ja illan päätteeksi vetäisen kakkosrouvaa pari kertaa :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi

No niin viimeinkin konkreettinen neuvo. Juu, pidempi juoksulenkki voisi auttaa. Ainakin sen eilen illalla vei ajatukset ihan muualle.

• Anonyymi

15 vuotta mennyt ilman. Kyllä se välillä iskee tajuntaan että herran jumala sentään. Mutta kun on niin onneton lähestymään naisia, niin pakko olla ilman.

• Anonyymi

No onko sinulla mitään vinkkiä antaa? Kokemusta ilmeisesti on.

• Anonyymi

Sehän tässä ihmetyttää, että jos olet ollut jo viitisen vuotta ilman, miksi nyt yhtäkkiä olet erilaisten vinkkien tarpeessa? Eikö sulle itselle ole viidessä vuodessa puutteeseen jo neuvoja löytynyt ihan omasta takaa keksittynä?

• Anonyymi

Kai mä sen jo alotuksessa kerroin. Kun ei ole tälläistä tunnetta koskaan tullut. Pelkän puutteen nyt saa itsekin muutamassa minuutissa hoidettua. Ei siinä ole mitään sen kummempaa selviämistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai mä sen jo alotuksessa kerroin. Kun ei ole tälläistä tunnetta koskaan tullut. Pelkän puutteen nyt saa itsekin muutamassa minuutissa hoidettua. Ei siinä ole mitään sen kummempaa selviämistä.

Jos vain yksi ja ainoa ihminen voi täyttää sinut ja kaipauksesi, mikset tee asialle mitään?

Ei tunnu ihan realistiselta kaivata viittä vuotta jotakin, joka on hädin tuskin elämässäsi. Ymmärrän kyllä, että ihmiselle on ominaista mahdottomien asioiden pyörittely ja haihattelu, mutta silloin ajan kanssa hyväksyy sen, ettei elämässä saa kaikkea ja tuntee onnellisuutta siitä mitä on. Ja mikäli tunne on molemmin puolinen, en näe mitään ongelmaa. Jos todella haluatte olla yhdessä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos vain yksi ja ainoa ihminen voi täyttää sinut ja kaipauksesi, mikset tee asialle mitään?

Ei tunnu ihan realistiselta kaivata viittä vuotta jotakin, joka on hädin tuskin elämässäsi. Ymmärrän kyllä, että ihmiselle on ominaista mahdottomien asioiden pyörittely ja haihattelu, mutta silloin ajan kanssa hyväksyy sen, ettei elämässä saa kaikkea ja tuntee onnellisuutta siitä mitä on. Ja mikäli tunne on molemmin puolinen, en näe mitään ongelmaa. Jos todella haluatte olla yhdessä...

Kuka on sanonut mun kaivanneen häntä tän ajan. Kuka on sanonut, että olisin vielä viime viikolla kaivannut ketään? Nyt menee taas oletuksert taas niin sfääreissä, että vaikea noihin on lähteä edes kommentoimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on sanonut mun kaivanneen häntä tän ajan. Kuka on sanonut, että olisin vielä viime viikolla kaivannut ketään? Nyt menee taas oletuksert taas niin sfääreissä, että vaikea noihin on lähteä edes kommentoimaan.

Jossain sun mieli on kun 5 vuotta olet ilman ollut :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jossain sun mieli on kun 5 vuotta olet ilman ollut :D

Tuo oletus kertoo lähinnä siitä millainen ihminen sinä itse olet (tämä ei ole moite). Se ei kerro mitään minusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo oletus kertoo lähinnä siitä millainen ihminen sinä itse olet (tämä ei ole moite). Se ei kerro mitään minusta.

Sekin on oletus, eikö? En pystyisi olemaan ilman noin kauan kuin sinä, siinä se tärkein ero.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin on oletus, eikö? En pystyisi olemaan ilman noin kauan kuin sinä, siinä se tärkein ero.

Toki, perustuen siihen mitä sanoit. Jostainhan sekin mieleesi tuli, kai,

Tuokin on taas määrittelykysymys, että mitä on olla "ilman". Mä en oikeastaan tee satunnaisella seksillä mitään. Pystyn hoitamaan saman asian ihan itsekin ja luultavasti jopa paremmin kuin jokin satunnainen tapaaminen.Mulle se on täysin turhaa ja siitä jää vain p.ska olo, kun ei se miltään kuitenkaan tunnu. Läheisyyttä taas en kaipaa (enkä halua) ihmiseltä, jonka kanssa ei jo lähtökohtaisesti ole jonkinlainen "yhteys". Mä en ole kovin monesta ihmisestä elämäni aikana siinä mielessä kiinnostunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki, perustuen siihen mitä sanoit. Jostainhan sekin mieleesi tuli, kai,

Tuokin on taas määrittelykysymys, että mitä on olla "ilman". Mä en oikeastaan tee satunnaisella seksillä mitään. Pystyn hoitamaan saman asian ihan itsekin ja luultavasti jopa paremmin kuin jokin satunnainen tapaaminen.Mulle se on täysin turhaa ja siitä jää vain p.ska olo, kun ei se miltään kuitenkaan tunnu. Läheisyyttä taas en kaipaa (enkä halua) ihmiseltä, jonka kanssa ei jo lähtökohtaisesti ole jonkinlainen "yhteys". Mä en ole kovin monesta ihmisestä elämäni aikana siinä mielessä kiinnostunut.

Päätetään tää nyt. Olen irtosuhteista samaa mieltä, en ole niitä koskaan harrastanut enkä niitä tarvinnut. Tunnistan myös sen, että läheisyyden kaipuu on se mikä vie toisen ihmisen luokse ennemmin kuin seksuaalisen tyydytyksen tarve vaikka sekin on huomattava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päätetään tää nyt. Olen irtosuhteista samaa mieltä, en ole niitä koskaan harrastanut enkä niitä tarvinnut. Tunnistan myös sen, että läheisyyden kaipuu on se mikä vie toisen ihmisen luokse ennemmin kuin seksuaalisen tyydytyksen tarve vaikka sekin on huomattava.

Noinhan se usein on.

• Kylmä järki ja aika.

Miettii, että sekin on vaan tunnetila. Ne tulee ja menee....

• Anonyymi

Miksi tunteet pitäisi kuolettaa, jos esim. molemmat on sinkkuja ja kiinnostuneita toisistaan?

• No hellyyden kaipuun tiedän, kun kaipaa tunteita ja tunteilulle kohdetta. Myös sen kun tunteille on kohde joka on saavuittamaton. Mutta varsinaisesti seksintarve on mulla niin haluun sidonnainen, että sen saa itse hoidettua aina pois.

Ei mulla ole koskaan varsinaisesti minkäänlaista lihan tarvetta mikä aiheuttais mitään siirtoja. Tunteet taas saa liikkeelle, jos joku saa..

• En menis esim. ketään tapaamaan seksin takia.

• Anonyymi

En menis esim. ketään tapaamaan seksin takia.

Noinhan se on. Tunteet ja läheisyyden tarve voivat saada mutkin liikkumaan johonkin suuntaa, pelkkä seksi ei. Mun on esimerkiksi täysin mahdoton tajuta ihmisiä, jotka maksavat seksistä. Sen sijaan jonkun seuralaispalvelun ja tyttö-/poikaystäväkokemuksen jopa ihan hyvin ymmärrän.

• Anonyymi kirjoitti:

Noinhan se on. Tunteet ja läheisyyden tarve voivat saada mutkin liikkumaan johonkin suuntaa, pelkkä seksi ei. Mun on esimerkiksi täysin mahdoton tajuta ihmisiä, jotka maksavat seksistä. Sen sijaan jonkun seuralaispalvelun ja tyttö-/poikaystäväkokemuksen jopa ihan hyvin ymmärrän.

Jep. En kanssa ymmärrä, kuten mun on vaikea ymmärtää sellaista seksinnälkääkään, että iskis vaan jonkun random ihmisen seksiä varten. Ei tulis mieleenkään.

En ole ikinä esim. kärsinyt sinkkuna siitä, etten saa seksiä, mutta hemmetisti siitä kyllä ettei ole ihmistä jota rakastaa ja tunteilee mua kohtaan ja mun kanssa. Seksi on niinkun tavallaan seuraus tunteista, eikä toisinpäin. Vaikka myös seksi sitten ihmisen kanssa jota kohtaan on niitä tunteita, jotenkin tiivistää vielä ja lähentää jollain tavalla.

Se on niin intiimiä ja herkkää ettei kuka tahansa voi olla ikinä seksipartneri.

Sitä oon tavallaan kokeillut tunteettomassa suhteessa ja siitä jää niin tyhjä, ontto ihan paska olo ettei viitti vaivautua, kun tietää että tarvii ne tunteet. Muuten ei tuu mitään nättii eikä hyvää tapahtumaan.

• Anonyymi

Jep. En kanssa ymmärrä, kuten mun on vaikea ymmärtää sellaista seksinnälkääkään, että iskis vaan jonkun random ihmisen seksiä varten. Ei tulis mieleenkään.

En ole ikinä esim. kärsinyt sinkkuna siitä, etten saa seksiä, mutta hemmetisti siitä kyllä ettei ole ihmistä jota rakastaa ja tunteilee mua kohtaan ja mun kanssa. Seksi on niinkun tavallaan seuraus tunteista, eikä toisinpäin. Vaikka myös seksi sitten ihmisen kanssa jota kohtaan on niitä tunteita, jotenkin tiivistää vielä ja lähentää jollain tavalla.

Se on niin intiimiä ja herkkää ettei kuka tahansa voi olla ikinä seksipartneri.

Sitä oon tavallaan kokeillut tunteettomassa suhteessa ja siitä jää niin tyhjä, ontto ihan paska olo ettei viitti vaivautua, kun tietää että tarvii ne tunteet. Muuten ei tuu mitään nättii eikä hyvää tapahtumaan.

Niin, nytkin se mun kaikkein suurin tarpeeni kohdistui läheisyyten, kyljessä kiehnäämisen, suutelemiseen, kosketukseen jne. Kyllähän nuo nyt toki tuppaavat yleensä seksiiinkin johtamaan, mutta se ei ollut se mielessä viipyvä asia, varsinkaan joku yhdyntä. Kyseinen puuha on minulle vain jotain mitä lähemmäs ei voi toista ihmistä päästä. Eikä sitä tosiaan silloin harrasteta jonkun randomheebon kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, nytkin se mun kaikkein suurin tarpeeni kohdistui läheisyyten, kyljessä kiehnäämisen, suutelemiseen, kosketukseen jne. Kyllähän nuo nyt toki tuppaavat yleensä seksiiinkin johtamaan, mutta se ei ollut se mielessä viipyvä asia, varsinkaan joku yhdyntä. Kyseinen puuha on minulle vain jotain mitä lähemmäs ei voi toista ihmistä päästä. Eikä sitä tosiaan silloin harrasteta jonkun randomheebon kanssa.

Aamen. Näin just. 👍

• Anonyymi

Kyllä niit on myyn is kaikenlaisii apuvälineitä.

• Anonyymi

juu, kaikki ei epätoivossaan haeskele toisen omaaa

• Anonyymi

Eli sulla on oma ja kova seksihalu mutta et sitten käy käsiks siihen omaan? Miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sulla on oma ja kova seksihalu mutta et sitten käy käsiks siihen omaan? Miksi?

Onko tuo yksi vihanmuoto, kuinka se subliminoituu ?. Et kai väkisin ala nussimaan ?.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuo yksi vihanmuoto, kuinka se subliminoituu ?. Et kai väkisin ala nussimaan ?.

Väkisin nussiminen on rikos mutta jotain sun on tehtävä ettet olis noin surkee

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      132
      3326
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      38
      2623
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2465
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      2338
    5. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      30
      2023
    6. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1760
    7. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      174
      1438
    8. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      1413
    9. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      312
      1321
    10. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      64
      1157
    Aihe