Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Emberizi
profiilit
Emberizi
Emberizi
Vapaa kuvaus
Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.
Aloituksia
18
Kommenttia
1763
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On-off+suhteet+harvoin+toimii…+Jos+on+kerran+erottu,+on+eroon+yleensä+pätevä+syy+ja+palaminen+on+tuo+vaan+kokonaisuutena+pahaa.+Jos+ei+olla+edes+tutustuttu+syvemmin,+tilanne+on+ihan+eri.
08.07.2022 11:38
Eipä+kesätapahtumissa+koskaan+ole+kukaan+kiinni+käynyt….+Sanoisin,+että+huonosti+valittu+baari+on+pahempi+(Ainakin+10v+sitten).
07.07.2022 20:43
Hah+hah.+Täällä+voi+sanoa+suoraan,+eli+sovinnaisuudet+sivuun.+🙄+Tunteen+kyllä+tiedän+valitettavan+hyvin.+🤣+Itseä+asia+ei+kyllä+pääse+yllättämään+mitenkään,+ihan+tasainen+harmi+on+elämässä+tällä+hetkellä!+Jos+ihastuu+tai+varsinkin+rakastuu,+meno+vaan+kiihtyy+ja+kiihtyy.+🙄+
Tuskin+yhdellekään+aikuiselle+on+yllätys,+että+itseään+pystyy+auttamaan,+vaikkei+se+ihan+samaa+asiaa+aja.+Puutetila+on+paljon+muutakin+kuin+pelkkää+orgasmeja+ja+seksiä.+Oikeastaan+se+puutetila+taitaa+olla+läsnäolon+intimiteettiä,+tunneyhteyttä+(edes+laimeaa,+edes+väliaikaista),+hellää+arvostavaa+kosketusta,+ihojen+kosketusta+ja+silmiin+katsomista.+
Ongelma+vaan+on,+että+rakkauden+löytäminen+on+vaikeaa,+ja+siksi+edes+aloittaminen+turhauttaa+niin+paljon,+että+se+syö+oman+aktiivisuuden+ees+yrittää.+En+tiedä+olisiko+turhauma+pienempi,+jos+vaan+ensin+yrittäisi+löytää+ihmisen+joka+hakee+samaa+ja+pitää++suosiolla+suhde+keveämpänä,+ainakin+niin+kauan+että+jompikumpi+alkaa+kaivata+enemmän,
Yhdenillan+juttujen+ongelma,+on+että+ne+on+90%+naisella+itsetyydytyksen+hoitavia+miehiä.+Tunneyhteys,+edes+hetkeksi,+ei+ole+miehen+listalla+useinkaan+kovin+korkealla.+Ihan+uudenkin+ihmisen+kanssa+voi+löytyä+merkittävä+tunneyhteys+(enkä+puhu+seksistä),+sillon+kun+aaltopituus+osuu.+
Kun+tätä+kirjoittaa,+tulee+ikävä+hyvää+parisuhdetta.+Sellaista+ei+kyllä+tosi+pitkään+aikaa+ole+ollut.
07.07.2022 20:35
Voi+sanoa,+mutta+veikkaan,+että+lyhyet+treffit+tulee.+😆+Paljon+yleisempi+tapa+näkyy+olevan+tanssiin+pyytäminen+ja+sitten+sellaisen+asennon+tarjoamien+hetkeksi,+ettei+asiaa+voi+olla+tajuamatta….+Siinäkin+riskinsä,+että+nainen+lähtee+kävelemään+kesken+tanssin….+Joskus+olen+lähtenyt+takavasemmalle,+joskus+olen+ollut+kuin+en+tajuaisi+ja+joskus+mies+on+ollut+oma+valinta,+jolloin+suuteluunhan+tuo+on+johtanut.+
Oletan+sinun+ap+olevan+Väli.+Yleisohje+naisten+kanssa+on,+että+ihana+kaikkea+mieleen+tulevaa+ja+varsinkaan+naista+alistavaa+ja+objektoivaa+ei+tarvitse+ääneen+sanoa.+Se+harvemmin+auttaa+luomaan+luottamusta+ja+tunnesidettä+mitä+nainen+tarvitsee+alkaakseen+oikeaan+suhteeseen.+Toki+oma+itsensä+kannattaa+olla,+koska+jos+esittää+fiksua+ja+paljastuu+huonokäytöksiseksi+myöhemmin,+ei+suhde+kuitenkaan+kanna.+Jos+siis+meinaat+saada+pitkän+suhteen,+ei+auta+etsiä+nainen,+jonka+mielestä+alistaminen+ja+seksismi+on+ok,
07.07.2022 11:54
Ei+tuo+palstan+siipi+sitä+ymmärrä,+vaikka+selittäisi.+Eikä+ne+myöskään+ymmärrä+mikä+on+perimmäinen+juurisyy+pitkäaikaiselle+naisettomuudelle.+Jos+tuon+ensimmäinen+asian+ymmärtäisi+olisi+yksi+iso+este+taklattu.
06.07.2022 23:15
Ei+seksi+ilman+ehkäisyä+tarkoita,+että+nainen+on+heti+raskaana.+Suurin+osa+yrittää+3-18+kiertoa.+Mutta,+mutta.+Joskus+nainen+on+raskaana+pelkästään+touhutipoista+ja+maailmassa+on+paljon+yhden+yön+lapsia.+
Jos+lapsi+ei+ole+katastrofi,+mikäs+siinä+paljaalla+painellessa+(jos+toiseen+voi+luottaa+tai+jos+ei+pelkää+tauteja).+Jos+ajatus+jälkeläisestä+kauhistuttaa+kannattaa+kuitenkin+ehkä+kahdesti+harkita+minkä+suuruisen+riskin+haluaa+ottaa.
06.07.2022 22:56
Minulla+on+160cm+ikean+selkeä+linjainen++sänky,+mutta+patjaan+ja+sijauspatjaan+olen+panostanut.+
Patjaa+ei+ole+ostettu+olemattomia+yövieraita+vaan+arkea+ajatellen.+😉+Enkä+edes+ymmärrä+mihin+satunnaisia+yövieraita+ajatellen+leveää+sänkyä+edes+tarvitsisi,+eikö+läheisyyteen+riitä+normaali+80-90cm?+Sen+sijaan+vakavasti+otettava+ja+pidempiaikainen+yövieras+tarvitsee+ajoittain+myös+riittäviä+yöunia+ja+160cm:lle+alkaa+olla+käyttöä.+🙃
06.07.2022 22:33
Hah+hah.+Mulla+tuo+oli+ihan+tahaton+vahinko,+kun+en+meni+paikkojen+nimet+sekaisin.+Savvoo+puhuvia+ymmärtää+(ja+ne+väärinymmärryksiä+aiheuttavat+sanat+on+jo+lapsuudessa+oppinut)+toisin+kuin+ehkä+ihan+kaikkia+ei+Suvelassa.+Merirastilassa+en+taida+olla+koskaan+edes+käynyt.
06.07.2022 21:48
Happoradio+on+pop!+Omasta+koronasta+on+jo+monta+kertaa+sen+ajan,+että+voisin+ketään+tartuttaa.
06.07.2022 21:43
Tuosta+ekasta+kappaleesta+olen+tasan+samaa+mieltä!+Olen+myös+samaa+mieltä,+että+omassa+päässä+sana+kuteminenen+yhdistyy+samana+juuri+tunneyhteyteen+ja+herkkään,+hellään+ja+kiireettömään+rakasteluun+läsnäololla,+Joku+tietysti+voi+kokea+saavuttavansa+sen+vaikka+etelänihmeen+kainalossa+(gigolo)+hetkessä,+mutta+itselle+tuo+vaatii+syvempää+tutustumista+(yleensä+ihan+rauhassa).
06.07.2022 21:34
Harvemmin+itse+olen+mitenkään+kännissä,+vaikka+keski-ikäinen+olenkin.+Ja+jos+jotain+otan,+en+muutu+kovinkaan+erilaiseksi.
06.07.2022 21:23
Itse+en+lomalla+jaksa+istua+baarissa+ja+yökerhoissa.+Ehkä+asiaan+vaikuttaa+se,+etten+valitse+seuramatkaa+rannalla+turistikylässä+vaan+mielummin+valitsen+kaupunkiloman+tai+vaikka+vuoristokylä+/maalaiskylän+paikallisten+pikkuhotelleissa+ja+tykkään+liikkua+paikassa+kävellen+ja+ihmetellen.+Tottakai+syödessä+tai+nähtävyyksien+välissä+saattaa+ottaa+oluen/viinin/siiderin,+mutta+varsinainen+juopottelu+jää+väliin.+
Kutulomaa+varten+ei+tarvitse+itse+asiassa+lentää+tunteja+mihinkään,+menee+lennot+vähän+hukkaan,+jos+ei+malta+tulla+juonesta+juuri+ulos.+🙃+Ellei+sitten+tavoite+ole+harrastaa+paikallisista+kutemista.+🤣+Tuo+viimeksi+mainittu+laji+ei+matkustamisessa+ei+ole+itselle+tuttu+ilmiö.+En+sitten+tiedä+kuinka+yleistä+on?++Kutuloma+onnistuu+kotona+ja+mökillä,+mutta+vaatii+toki+onnistuakseen+oikean+ihmisen+(ei+ole+niin+helppo+rasti+täyttää).+
Oli+niin+hektinen+ja+intensiivinen+työpäivä,+ettei+meinaan+kierrokset+millään+tulla+la+että+alkavia+nukuttaa…+pitää+kohta+pakottaa+itsensä+unille,+muuten+huomisesta+tulee+tiukka+päivä.
06.07.2022 01:38
Oletpas+sinä+arvoituksellinen,+nyt+tuli+jo+kommentit+savoksi+(50%+omista+juurista+Savosta,+vaikka+olenkin+syntynyt+itse+Helsingissä).+
Olimme+kummankin+kanssa+Saksan+LEGOLAND,+mutta+osan+aikaa+eri+paikoissa.+Keski-Euroopassa+pääsee+junalla+nopeasti+melkein+mihin+vain+parissa+tunnissa+eli+halpislentolippu+ja+käsimatkatavarat+molemmilla+(rullilla)+ja+kohtuuhintaiset+hotellit+(ei+siellä+kuitenkaan+olla+kuin+ilta&yö,+ellei+ole+kyse+kutulomasta+😉),,+niin+aika+pienellä+summalla+saa+2x++kahden+ihmisen+matkat+kokoon.+Mielummin+sitten+käyttää+rahansa+itse+lomailuun.+
Aika+erilaiset+lomat+lapset+itselleen+räätälöivät.+Toisen+kanssa+majailtiin+rauhallisessa+pikkukaupungissa,+syötiin+hyvin+ja+oltiin+päivä+mm.+retkellä+vuorella.+Ja+toisen+kanssa+käytiin+shoppmassa++ja+monissa+nähtävyyksissä+kirkoista+ja+arkkitehtuurista+lähtien+isossa+kaupungissa.
06.07.2022 00:59
Kohtelias,+empaattinen,+mutta+silti+päättäväinen+suoruus+voi+olla+paras.+Ja+voithan+vähän+pehmentää+asiaa+ja+sanoa,+että+haluat+vähän+aikaa+rauhoittaa+tilannetta+ja+katsotaan+sitten+syksymmällä+uudestaan+miten+menee.+Ekaa+kertaa+ei+tarvitse+edes+selittää,+jos+pyydät+ystävääsi+johonkin+tyttöjen+juttuun+ja+samalla+reissulla+pääsette+puhumaan.
06.07.2022 00:44
Koska+olen+itse+väitellyt,+ja+vielä+työskennellyt+akateemisessa+maailmassa+jokusen+vuotta,+taidan+olla+superjännä.+
Kannattaa+suhtautua+aiheellisella+pelonsekaisella++kauhulla+ja+pysyä+riittävän+etäällä!
06.07.2022 00:35
Niin+Retretti+olikin+Punkaharju+eikä+Mäntyharju.+🤣+Savonlinnan+läheisyyden+kyllä+muistin,+Google+kertoo,+että+on+Etelä-Savossa,+veikkaan+että+paikan+nimi+on+mökille+junalla+matkustamisesta+tutun+kuuloinen+(lapsena).+
Näköjään+tykkäät+pienten+paikkojen+tapahtumista,+vaikka+tapahtumat+ei+välttämättä+ole+silti+pieniä.+En+juurikaan+tunne+muuta+kuin+pks+tarjontaa,+kun+pienten+lasten+takia+ei+ole+ollut+mahdollisuutta+käydä+missään+kuin+ihan+parina+viime+vuotena+(ja+sitten+oli+korona).+Omat+valinnat+on+sellaisia,+että+pääsee+julkisilla+kotiin+tai+sitten+maalla+autolla+(ei+siellä+ole+edes+julkisia).
Isompien+lasten+kanssa+matkustin+vuorotellen+ennen+koronaa+toinen+5pv+kesällä+ja+toinen+syyslomalla+Euroopassa+omatoimimatkalla.+Nyt+eivät+enää+koko+ajan+tappele,+joten+voisi+matkustaa+yhdessäkin+(niin+ettei+koko+ajan+tarvitsisi+heristää+sormea).+Tältä+vuodelta+kuitenkin+jää+väliin.
06.07.2022 00:27
Lomaani+kuluu+myös+~2+vko+maalla+ilman+isoja+ohjelmia+(paitsi+se+yksi+ilta+festarissa+ei-anniskelupuolella),+tuntitolkulla+uimista,+rantasaunaa,+sub-lautailua,+melomista,+onkimista,+kävelyä,+paljua,+lautapelien+pelaamista+lasten+kanssa.
06.07.2022 00:11
Olet+tyhmä.+Lue+uudestaan+ap+kirjoitus.
06.07.2022 00:05
Ei+ole+huono+asia,+jos+mies+tajuaa,+ettet+pidä+käytöksestä!+Nainenkin+kyllä+tajuaa,+mutta+se+myös+voi+osoittaa+hänelle,+että+et+pidä+tuota+sopivana+etkä+halua+mennä+miehen+ja+ystäväsi+väliin.+
Muistan+myös+yhden+tarinan.+Minulla+oli+työpaikassa+kollega+(olimme+suurin+osa+alle+30v+ja+baletimme+yhdessä)+kertoi+ouotttamuksella,+ettei+halua+mennä+toisen+työkaverin+luo+bileissä+yöksi,+koska+tämän+mies+on+naisen+nukuttua+tullut+sohvan+viereen+(jossa+tämä+nainen+nukkui)+ja+yrittänyt+pussata+ja+kosketella.+Nainen+oli+aika+tiukkasanaisesti+torjunut+ja+mies+kömpi+omaan+sänkyyn,+mutta+mietti+kertooko+ystävälleen+ja+poti+tapahtunutta.+Nämä+naiset+oli+tuttuja+opiskeluajalta,+Vaihdoin+työpaikkaa+ja+tämän+kaksikon+kanssa+opiskellut+kolmas+nainen+oli+uusi+kollegani.+Kun+puhuimme+noista+henkilöistä+(tiesi,+että+tunnen+heidät)+ja+kun+tutustuimme+paremmin,+kertoi+tasan+saman+tarinan+kun+tuo+toinenkin+nainen…++Kumpikaan+ei+enään+suostuneet+menennä+ystävänsä+kotiin,
06.07.2022 00:04
Matkustat+ilmeisesti+kotimaassa,+eikö+nuo+ole+vähän+eri+puolella+Suomea?+Pori+Jazz+olen+joskus+käynyt,+ja+tykkäsin,+mutta+kaksi+noista+piti+googlata..
+Onko+tuo+Salmela+entinen+Retretti?+Siellä+olen+muutaman+kerran+käynyt,+toisin+aikaan+jolloin+mitään+festareita+el+ollut,+vaan+Ekku+Peltomäen+valoshow+ja+Picasson+näyttelyn+takia.+Vai+liittyykö+Retrettiin+mitenkään+muuta+kuin+paikkakunnan+osalta?+Mistä+tuo+kolmas+tulee,+oletko+Tamperen+seudulta+tai+jotain+muita+yhteyksiä+sinne+suuntaan?
05.07.2022 23:52
23 / 89