Uskallatko kertoa?
Mikä on toinen nimesi?
57
753
Vastaukset
Tellervo.
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Ekalla luokalla oli yks Annastiina koulukaverina.
Niin ja kumpikaan ei ole mun mikään nimi ei Tellervo eikä Annastiinakaan. Mun toinen nimi on kuninkaallinen. :D
Niko.
- Anonyymi
Anne
- Anonyymi
Petteri
- Anonyymi
Oletko Mikko
- Anonyymi
Kristian
- Anonyymi
Oletko Jarno
- Anonyymi
Ei ole toista nimeä.
Toinen nimi on yleinen, mutta löytyy yhdellä klikkauksella netistä, joten sen ilmoittamien tekisi minut tunnistettavammaksi.
Katsoinpa sitten mitä itsestäni löytyy Googlella. Työtä löytyy sivu tolkulla ja yksi ikivanha harrastustulos. Se mikä on kammottavaa, on oman alan hakukoneet… Siltä löytyy nimelläni listat minkä alan ”osaaja” olen 🙄🙄🙄🙄 Arvio ei vaan mennyt putkeen, mutta sinne päin… lähinnä on lista niiden ihmisten osaamisesta, joiden kanssa on tehnyt töitä. 😄 Yksi hakukone antaa työsähköpostini melkein täydellisessä versiossa (osa peitetty). 😬 Ja sitten löytyy julmetun pitkä lista ”kontakteistani” maailmalla. 😬🙄😬🙄😬 Vakuuttava lista nimiä, paitsi vain pienen osan kanssa olen edes keskustellut. Ihan älytöntä. Ei noita ole ennen ollut., Tiedän kyllä mistä tuo lisäys johtuu varmaan, nimeni löytyy neljästä maailman top100-rankatun tiedelehden artikkelista… (vaikken ole akateemisessa maailmassa ollut vuosiin) ja viimeinen lisäys ilmeisesti laskee minut johonkin listauksen piiriin.
Vähän häiritsevää. Ei taida mennä ihan eurooppalaisen GPRS mukaan…- Anonyymi
Olet joskus päässyt melko korkeatasoiseen tutkimukseen mukaan jos noin.
Nykypäivänä on tapa ottaa sosiaaliseen mediaan ystäviksi sellaisia joita ei edes tunne. Se kuinka monta "ystävää" olisi jossain sosiaalisessa paikassa tuntuu olevan jo tärkein kriteeri sille kuka olisi kuka. Hassua mutta en ole hyväksynyt yhtään sadoista kyselyistä. Yksinäisenä sutena se oma arvo tulee ansaita.
AV Anonyymi kirjoitti:
Olet joskus päässyt melko korkeatasoiseen tutkimukseen mukaan jos noin.
Nykypäivänä on tapa ottaa sosiaaliseen mediaan ystäviksi sellaisia joita ei edes tunne. Se kuinka monta "ystävää" olisi jossain sosiaalisessa paikassa tuntuu olevan jo tärkein kriteeri sille kuka olisi kuka. Hassua mutta en ole hyväksynyt yhtään sadoista kyselyistä. Yksinäisenä sutena se oma arvo tulee ansaita.
AVJoo, olen saanut historiassa oikeuden tehdä töitä kovatasoisessa ja luovassa porukassa, jolla oli maailman luokan kontaktit. Ja kun olin oman esimieheni luottohenkilö tietyllä tavalla, pääsin muutaman kerran mukaan tutustumaan hyvin kovanluokan tyyppeihin,
Nuo listat ja kontaktit ei ole itse lisäämiäni eikä edes tarkistamiani. En olisi tiennyt moisesta listauksesta, ellen olisi googlannut nimeäni. 😬 En itse laittaisi omalle listalle esimerkiksi huippuyliopistojen professoreita sillä perusteella, että olen ollut samoissa palaverissa tai keskustellut jostain tutkimusongelman ratkaisusta, Ei noilla olisi mitään hajua kuka edes olen…- Anonyymi
Hah, heh, äläpäs narra, olet tyhmä piti pää et mitään muuta.
- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
Joo, olen saanut historiassa oikeuden tehdä töitä kovatasoisessa ja luovassa porukassa, jolla oli maailman luokan kontaktit. Ja kun olin oman esimieheni luottohenkilö tietyllä tavalla, pääsin muutaman kerran mukaan tutustumaan hyvin kovanluokan tyyppeihin,
Nuo listat ja kontaktit ei ole itse lisäämiäni eikä edes tarkistamiani. En olisi tiennyt moisesta listauksesta, ellen olisi googlannut nimeäni. 😬 En itse laittaisi omalle listalle esimerkiksi huippuyliopistojen professoreita sillä perusteella, että olen ollut samoissa palaverissa tai keskustellut jostain tutkimusongelman ratkaisusta, Ei noilla olisi mitään hajua kuka edes olen…Olen jutellut Presidentti Niinistön kanssa, tosin silloin kun hän ei ollut vielä Presidentti.
Tuo ei varmaan tarkoita että siitä olisi ollut mitään hyötyä, hän ja monet muutkin silmiin tekevät kun juttelevat ja istuvat kokouksissa satojen ja tuhansien ihmisten kanssa vuoden aikana.
On hyvä olla nobody. Niinistöllä lienee hankalampaa, kysytään jopa pelaisitko jääkiekkoa Putinin kanssa:)
AV Anonyymi kirjoitti:
Olen jutellut Presidentti Niinistön kanssa, tosin silloin kun hän ei ollut vielä Presidentti.
Tuo ei varmaan tarkoita että siitä olisi ollut mitään hyötyä, hän ja monet muutkin silmiin tekevät kun juttelevat ja istuvat kokouksissa satojen ja tuhansien ihmisten kanssa vuoden aikana.
On hyvä olla nobody. Niinistöllä lienee hankalampaa, kysytään jopa pelaisitko jääkiekkoa Putinin kanssa:)
AVNoinhan se menee. Mitä suurempi kaveri, sitä enemmän ne tapaa ihmisiä ja sitä harvempi jää mieleen. On selvää, ettei kuin hyvin harva jää mieleen. Itselläni arvovaltaisin keskustelukaveri on Nobel-voittaja, tosin oma keskusteluni oli lähinnä 5min nyökkäilyä. 🙄 Meitä oli kolme seurueessa kun Herra tuli juttelemaan hyvin tuttavalliseen sävyyn.
- Anonyymi
GPRS? Tieteilijä ei tiedä oikeaa lyhennettä? 😉
Anonyymi kirjoitti:
GPRS? Tieteilijä ei tiedä oikeaa lyhennettä? 😉
Tieteilijät on ihan tavallisia ihmisiä, vaikka tavalliset ihmiset ei sitä hahmotakaan. T. Lukihäiriöinen tavallinen ihminen.
- Anonyymi
En uskalla pelottaa niitä kun näitä intendentti varkaita. Aamulla herätessä kun katsot peiliin on indententtisi viety.😅
- Anonyymi
Tapani
- Anonyymi
Lauri
- Anonyymi
Mari
- Anonyymi
Onnea, sullahan on tänään, eikun eilen nimipäivä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea, sullahan on tänään, eikun eilen nimipäivä!
Juu eilen oli. Kiitos ☺️
- Anonyymi
Piritta
- Anonyymi
Piri
- Anonyymi
Anneli
L. - Anonyymi
En.
No mikä jottei. Katariina, moi! 👋
- Anonyymi
Katariina on kaunis nimi :)
Anonyymi kirjoitti:
Katariina on kaunis nimi :)
Olen aina tykännyt siitä enemmän kuin etunimestäni :) Se on mun äidinäidin ehdotus mun nimeksi, kun näki mut ekan kerran syntymän jälkeen. Hän sanoi: tervetuloa Katariina! Nykyään asun isovanhempieni kodissa, kun heistä on aika jättänyt. Ympyrä on sulkeutunut. Pitäisiköhän ryhtyä kokonaan Katariinaksi.🤔
- Anonyymi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Olen aina tykännyt siitä enemmän kuin etunimestäni :) Se on mun äidinäidin ehdotus mun nimeksi, kun näki mut ekan kerran syntymän jälkeen. Hän sanoi: tervetuloa Katariina! Nykyään asun isovanhempieni kodissa, kun heistä on aika jättänyt. Ympyrä on sulkeutunut. Pitäisiköhän ryhtyä kokonaan Katariinaksi.🤔
Pitäisi ehdottomasti 👍
- Anonyymi
Sen verran, että Espanjalais-sävytteinen on.
- Anonyymi
Holappa guapa
- Anonyymi
Suka Putana?
- Anonyymi
zastranzy vory? Se olisi espanjalaista.
- Anonyymi
Maija
- Anonyymi
Erik
- Anonyymi
Olen aina halunnut vaihtaa tai poistaa toisen nimeni, mutta en ole keksinyt mitään tilalle.
- Anonyymi
Toinen nimeni on tapani
- Anonyymi
Ja etunimesi on?
- Anonyymi
Oletko Esa
- Anonyymi
Helena
Tässä joitain vihjeitä:
Mun toinen nimi liittyy tuohon itärajan taakse jääneisiin alueisiin. On tämän alueen nimi monen maan kielellä, esim. englanniksi, espanjaksi ja puolaksi.
Sibeliuksella on myös sen niminen teossarja.
Joskus oli myös sen niminen vaatemerkki ja tällä nimellä löytyy joku yhdistyskin.
Joensuussa on myös hotelli-ravintola (perustettu 1939), jolla on tämä nimi.
On myös ammattikorkeakoulu, jolla on tämä nimi.- Anonyymi
Karelia?
Harkitsin jonkun aikaa laitanko edes noita vihjeitä, koska haluan pysyä täällä kaksnelosessa vain nimellä Norppa83, en mun henk.koht nimillä, en millään, ees toisella nimellä, koska joku identitettisuoja ihmisellä on oltava. Siksipä virustorjuntakin on aina kunnossa. Muutenkin olen aina varovainen täällä netissä.
- Anonyymi
Viestit poistuu. Miksi? Miksei saa sanoa omaa toistanimeään?
- Anonyymi
En tiedä, miksi viestit poistuu, en ole poistanut mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, miksi viestit poistuu, en ole poistanut mitään.
Ihan niin, et olekaan!
- Anonyymi
Täällä on täysin epäonnistunut tämä robottipoistatus. Sitten jotkut vielä syyttelee poistattelusta aina sitä, kenelle vastasivat.
- Anonyymi
Joanna
- Anonyymi
Mikä järki tässä keskustelussa on? Onko tämä edes sallittu keskustelu Suomi24:ssä?
- Anonyymi
Jotkut nimet on bannilistalla.
- Anonyymi
Pelle 🤡
- Anonyymi
Oletko Svensson
- Anonyymi
Nii munkin toinen nimi
- Anonyymi
Onanias
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5404645Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183721Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842352Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4822221Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.881555Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1161524- 1571413
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel691340- 701323
- 841164