Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Emberizi
profiilit
Emberizi
Emberizi
Vapaa kuvaus
Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.
Aloituksia
18
Kommenttia
1763
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Enpä+nyt+usko,+että+ihan+vahingossa++jonkun+vieraan+tai+edes+”tutun”+muumin+vierestä+herää.+😆+Vaikka+lähtisin+yöelämään+ja+juomiakin+nauttisimme,+en+silti+ole+sellaisessa+vauhdissa+etteikö+harkintakyky+pidä.+Jos+lähden+jonkun+viereen+nukkumaan,+herään+kyllä+aamulla+tietoisena+vieressä+köllivästä+unikaverista.😉+Kun+on+alunperin+harkinnut+asian,+ei+tarvitse+katua+eikä+voivotella+jälkikäteen,+pikemminkin+herätellä+unikaveri+hellällä+halauksella.+
Onko+sulla+ap+tapana+herätä+jostain+mihin+et+muista+illalla+päätyneesi?++Ja+sitten+jännittelet+minkälainen+tyyppi+tällä+kertaa+lakanoiden+välistä+paljastuu?+😂
01.07.2022 21:22
Oikein!+Sama+elämä+tuntuu+paremmalta+kun+keskittyy+hyvää+eikä+pahaan.
30.06.2022 23:33
Eiku+sitten+kiikaroimaan+paria+25v,+että+saat+kunnon+villitykset+aikaan+parin+vuoden+päästä.+😉
30.06.2022 18:39
Ilman+muuta+rakkaus+ja+kumppanuus+ovat+tärkeämpiä+arvoja+kuin+seksi.+Tosin+itse+koen,+että+silloin+kun+rakastuu+syvästi,+halu+tulee+itsestään+kaupan+päällisiksi+ja+rakastelu+kuuluu+oleellisesti+rakkaussuhteeseen.+Jos+toista+kohtaan+ei+tunne+intohimoa,+kannattaa+jäädä+syvän+ystävyyden+tasolle+ja+unohtaa+parisuhteet.+
Ei+romanttista+rakkautta+ja++rakastelua+voi+erottaa+toisistaan+ellei+sitten+parisuhteessa+tulisi+iän+myötä+vastaan+jotain+joka+estäisi+rakkauselämää+esim.+eturauhassyöpä+tai+sydänongelmiin+liittyvä+impotenssi.
30.06.2022 18:26
Itse+kävin+3-kympin+kriisin+läpi++25v.+Neljän+kympin+kriisiä+en+tunnista+olleen+(ei+sitä+ole+kerennyt).+Eli+saa+nähdä+minkälainen+ikäkriisi+paukahtaa+vielä…+Tosin+kun+pienin+on+vielä+6v,+en+ole+tyypillisessä+50v+elämäntilanteessa+(lapset+lähdössä+kotoa).
30.06.2022 18:16
Ei+taida+tulla+kauppoja.+😆+Taitaa+olla+nuo+25v+kokeilut+olla+teidän+miesten+juttu+enemmän….+Tässä+kohtaa+en+näe+silmilläni+kokemusta,+jota+jäisin+vanhusten+kodin+keinutuolissa+harmittelemaan.+😆
Kyllä+ne+on+vähän+erilaista+uskaltamista,+missä+uskaltamattomuus+ja+elämätön+elämä+jää+harmittamaan+(esim,+suuri+rakkaus,+jonka+antoi+mennä+ohi+eikä+edes+yrittänyt).+
Ja+jos+etsin+jotain+tulevaa+50v+haastetta,+niin+pikkupoikien+sijasta+lähden+Lappiin+tai+vuorelle+vaeltamaan.+Tai+alan+treenata+puolimaratonille+tms.
30.06.2022 18:09
Hah+hah.+Laatu+taitaa+olla+kuitenkin+enemmän+ihmisestä+kuin+iästä+kiinni,+uskoisin.+No+katotaan+miten+tämä+mamma+villiintyy+kun+50v+tulee+täyteen.+🤣😂+
Pitää+vissiin+alkaa+lenkkeillä,+uida+ja+käydä+puntilla,+että+kunto+kestää+villitykset.
30.06.2022 17:31
Hah+hah.+😂+Ihana+ehdotus+Disse.+🙃+
Eipä+ole+edes+yhtä+alle+25v+miestä+tullut+koettua+sitten+kun+olin+itse+23v.+Tosin+en+ole+vielä+50v+eli+kaipa+sitä+ehtii+VIELÄ+villiintyä+ennen+määräaikaa…+😆+Sinänsä+en+yhtään+epäile+etteikö+niitä+kahtakin+varsin+innokasta+25v+yöelämästä+löytyisi,+jos+sille+tielle+haluaisi+lähteä+ja+hillityn+provosoivasti+pukeutuisi.+😁+
No+kuitenkin+olen+mielummin+tylsän+keski-ikäinen+enkä+huoli+pikkupoikia.+Aikuistunut+n.+35-55v++voisi+vielä+mennä,+mutta+sen+alle+alkaa+nikottelemaan+väkisinkin+(vaikkei+sillä+iällä+ole+oikeasti+väliä,+jos+muuten+kolahtaa).
30.06.2022 17:23
Tämän+mukaan+olen+Länsi-Suomesta+ja+sielunkumppani+tulee+Savosta.+😂+Kummastakin+suunnasta+on+geeniperimää,+vaikka+olen+itse+syntynyt+Helsingissä.+Sinänsä+tulos+on+looginen,+vaikka+kyllä+parisuhteessa+lupsakka+ja+korostetun+hidastempoinen+savolainen+voi+olla+vähän+omaa+nopeaa+tempoon+verrattuna+hieman+kärsivällisyyttä+testaava.+Veikkaan,+että+länsisuunta+toimisi+paremmin.+😊
30.06.2022 15:48
Helmikuu+2017+on+myös+merkityksensä,+mutta+erilainen+merkitys.
30.06.2022 07:35
Mieluummin+katuu+paria+pikku+mokaa+kuin+elämätöntä+elämää.
30.06.2022 00:00
Naapurissa+on+naimisissa+olevani+eläkeläisiä+ja+keski-ikäisiä,+yksi+lapseton+ja+yksi+vauvaa+odottava+ja+yksi+n.+30-35v+pariskunta,+sekä+yksi+kahden+teinin+sinkku-isä,+jonka+entisen+vaimon+tunnen.+Varattuihin+enkä+kaverien+ex+en+halua+sekaantua.++Ei+kovin+siis+kovin+otollista+maaperää.+😂
29.06.2022 23:49
Kyllä+minä+toivoisin+löytäväni+parisuhteen,+joka+perustuu+molemmin+puoliseen+vahvaan+rakkauteen.+Mitäs+sitä+kieltämään.+
Toki+monen+muunkin+asian+pitää+kohdata+ennen+kuin+parisuhteeseen+ryhtyy,+mutta+valmius+on,+kun+se+toivottavasti+vielä+joskus+tapahtuu.+Huonot+suhteet+ja+empatiakyvyttömät+puolisot+on+jo+nähty.
29.06.2022 23:37
Vähään+olet+tyytyväinen+parisuhteen+osalta.+😁
29.06.2022 23:30
Jos+haluaa+saada,+on+pakko+antaa,
P.S.+Sopii+ystävyyteen,+ihmissuhteisiin+parisuhteiden+lisäksi.++Ensisijaisesti+korostaisin+tällä+vuorovaikutusta,+läsnäoloa+ja+tunneyhteyttä.+Lisäksi+bonuksena+mm.+läheisyyys+ja+intiimimpi+vuorovaikutus.
29.06.2022 00:07
Meillä+on+kaikilla+käytössä+ehkäisy,+köyhemmissä+maissa+se+ei+ole+itsestään+selvyys.+Ilman+ehkäisyä+lapsia+olisi+meilläkin+aika+paljon+enemmän…+
Meillä+on+pieni+lapsikuolleisuus+ja+vanhuuden+sosiaaliturva.+Jälkeläisiä+ei+tarvitse+tehdä+kymmentä+vanhuuden+turvaksi+eikä+pienelle+maapläntille+työvoimaksi.+
Meillä+naiset+on+kodin+ulkopuolella+töissä+ja+harva+valitsee+olla+vapaaehtoisesti+12-45v+synnyttämässä+lapsia+(kunnes+henki+menee).+Meillä+lapsimorsiamet+on+kielletty,+eikä+lapsia+raiskata+yleisesti,+Meillä+ensisynnyttäjän+ikä+on+jotain+29-30v+ja+noissa+maissa+luultavasti+lähellä+lapsuutta.+Jos+lapsia+alkaa+saada+lapsena+eikä+pääse+kouluun,+naisesta+tulee+helposti+synnytyskone.
28.06.2022 21:23
Myönnän+kyllä,+että+heitä+on,+joilla+hali-+ja+tehdään+yhdessä+kivaa-postaukset+lisääntyy+mitä+lähempänä+eroa+ollaan.+En+kuitenkaan+näe+tuota+muuna+kuin+yrityksenä+osoittaa+itselleen,+että+vielä+yritetään+ja+toivoa+on.+
Vanha+luterilais-suomalainen+asenne:+se+kellä+on+onni,+se+onnen+kätkeköön.+Onnesta+kertominen+on+kehumista+ja+vain+tuska+ja+suru+pitää+valittaa+ääneen.
Olen+eri+mieltä+perinteen+kanssa,+vaikka+en+omia+elämääni+someen+postaakaan.+Hyvä+tuo+hyvää,+ja+toisen+onnesta+voi+olla+onnellinen.
27.06.2022 15:10
Onko+ärsytyksen+taustalla+kateus+ja+katkeruus?+Itselleni+on+vaikea+kuvitella+miten+jonkun+toisen+onni+ja+onnistuminen+ärsyttäisi.+Enemmänkin+se+luo+uskoa,+että+onnistuminen+ei+ole+mahdotonta.
27.06.2022 12:26
Eikö+pariutumisessa+paras+match+ole+riittävän+samanlaiset+ja+silti+riittävän+erilaiset+geenit?+Jos+joku+muistuttaa+äitiä/isää,+ei+se+tarkoita,+että+geenit+olisi+liian+samanlaisia.+Eikä+se+ole+sukurutsaa+nähnytkään.+
Itselläni+isoisovanhempien+geenit+on+Savosta,+Pohjanmaalta+ja+Tampereen+seudulta.+Usein+huomaan+viehättyväni+eniten+miehistä,+joiden+suvut+on+peräisin+noilta+seuduilta+tai+pikemminkin+osa+perimästä+on+noilta+seuduilta.+Huomasin+asian+joskus+nuorena+ennen+kuin+edes+mietin+mistä+omat+sukujuuret+tulee.+Ulkomaalaiset+hyvin+harvoin+kolahtaa+millään+tavalla+edes+pikkuihastuksen+tasolle,+paitsi+ehkä+Keski-Eurooppa+(Saksa,+Belgia,+Hollanti,+Puola).+En+tiedä+selittääkö+suvun+Saksalaissökuperä+(1500-luvulta)+tuota+asiaa?+Sen+sijaan,+vaikka+ruotsalaiset+tai+tanskalaiset+ei+yleensä+saa+mitään+värinää+aikaan.+
Molempien+isoäitini+suvuissa+on+n.+20+nimen+kantajaa+hengissä.+Isoisien+suvuissa+n.+2500-3000+henkeä.+Omien+sukujuurien+asuinpaikat+aiemmilta+vuosisadoilta+löytää+helposti+(jos+ei+ole+tiedossa):
https://www.tuomas.salste.net/suku/nimi/index.html
Nuo+isovanhemmat+ja+isoisovanhemmat+kertoo+eniten,+koska+siihen+aikaan+ihmisten+liikkuvuus+oli+pienempää+kuin+nykyisin.+Esim.+harva+pks+asuvan+geenit+on+pelkästään+pääkaupunkiseudulta.
27.06.2022 12:15
Olen+samaa+mieltä,+että+Rydman+käytös+ei+ole+oikein+eikä+sopivaa!+Empaattinen+ja+vastuullinen+ihminen+ajattelee+mitä+seksuaalinen+ahdistelu+tekee+lapsen+psyykelle++eikä+oma+k*kkeli+ole+se+tärkein.+Kun+kyseessä+on+vallankäyttäjä,+herää+kysymys+miten+hän+pystyy+toimimaan+vastuullisesti+ja+empaattisesti+päättäjänä,+kun+se+ei+omassa+elämässä+onnistu.
26.06.2022 22:08
26 / 89