Ettei sinkkuna kannata olla kovin pitkään.
Oon kyllä sitä mieltä
53
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Syystä että?
- Anonyymi
Minä olen päinvastaista mieltä. Miksi elämä piti pilata lähes kokonaan olemalla parisuhteessa?
- Anonyymi
Ihana tyttönen 🤗 kainalossa on parasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana tyttönen 🤗 kainalossa on parasta.
Suksi männikköön
- Anonyymi
Miettikää hyvin tarkkaan jos parisuhteeseen yritätte. Se on pitkä ja …. tie.
- Anonyymi
Esitä ihmeessä ne kannattavuuslaskelmasi, johon tuo perustuu.
- Anonyymi
Joku vain haluaa puolestani ajatella ja sanoa asioita, olen parisuhteessa olemista ajatellut, mutta vain yhden kanssa, eli hänen jonka tiedän irl.
- Anonyymi
Kiva olis kuulla perusteluja? Sitten voi perustella takas myös jos on erimieltä.
- Anonyymi
Parisuhteessa ihminen vanhenee, väsyy ja kiukustuu. Parisuhteessa oleva ihminen on jatkuvasti huolia täynnä. Parisuhteessa oleva ihminen elää toisen elämää ja oma elämä unohtuu. Parisuhteessa joku on aina sinussa kiinni. Parisuhteessa joutuu jatkuvasti luovimaan. Parisuhteessa olevan ihminen on kuin koivupuu - aina pahka kyljessä kiinni. Pahka vie puun ravinteet ja elinvoima hiipuu.
- Anonyymi
Ompa kurja käsitys sinulla parisuhteesta. Kyllä parisuhteettomuuteenkin varjopuolia kuuluu. Joillekkin ne kopsahtavat tietoisuuteen vaan kovin myöhään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ompa kurja käsitys sinulla parisuhteesta. Kyllä parisuhteettomuuteenkin varjopuolia kuuluu. Joillekkin ne kopsahtavat tietoisuuteen vaan kovin myöhään.
Tieto lisää tuskaa -parisuhteessa.
- Anonyymi
Ja lisään tuohon vielä, että parisuhteessa sinussa on aina joku vika. Mikään ei riitä eikä mikään ole toisessa hyvin. Se tekee pidemmän päälle surulliseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On varmasti, mutta kummalla ne varjopuolet ovat lopulta kovemmat?
- Anonyymi
Sekin riippuu ihmisestä , parisuhde on ihan kiva asia jos ei koko ajan etsi asioita ” minä” kannalta. Sitten on niinkin että ihmiset on erinlaisia toiset pitävät olostaan parisuhteessa, toiset taas haluavat olla sinkkuja .
Mitä vanhempi ihminen on sitä vaikeampi mennä uuteen suhteeseen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisään tuohon vielä, että parisuhteessa sinussa on aina joku vika. Mikään ei riitä eikä mikään ole toisessa hyvin. Se tekee pidemmän päälle surulliseksi.
No silloin on vääränlaiseen ihmisen kanssa parisuhteessa jos koko ajan vikoja haetaan .kypsä parisuhde ei etsi vikoja vaan hyväksyy ihmisen sellaisena kun hän on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No silloin on vääränlaiseen ihmisen kanssa parisuhteessa jos koko ajan vikoja haetaan .kypsä parisuhde ei etsi vikoja vaan hyväksyy ihmisen sellaisena kun hän on
Hienoja sanoja, mutta…vain sanoja. Yhteiselo reaalimaailmassa ei jaksa hyväksyä toista loppuun asti. ”Niin hyvinä kuin huonoina päivinä” on kulunut näkymättömiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On varmasti, mutta kummalla ne varjopuolet ovat lopulta kovemmat?
Riippuu tilanteesta ei tuohon ole yksiselitteistä vastausta.
- Anonyymi
Naisen kannattaa olla parisuhteessa, jos haluaa kuolla nopeammin.
- Anonyymi
tiedetään
- Anonyymi
Miesten ja naisten väliset suhteet harvoin onnistuu. Miksi?
- Anonyymi
Tavoitteet ovat kovin erilaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavoitteet ovat kovin erilaiset.
Kuitenkin väkisin yrittävät muodostaa pareja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin väkisin yrittävät muodostaa pareja.
Se on tapa. Ihminen on laumaeläjä. Mitä muut, sitä pitää minunkin.
- Anonyymi
itse olen parisuhteen puolesta ja tiedostan sitoutumisen vaatimukset ja hioutumsen vaikutukset mutta se myös antaa paljon kun vierellä on rakas ihminen
kukin tavallaan ja kylmemmäksi tuntuu maailma menevän..- Anonyymi
Antaa, mutta myös ottaa. Se tuo surua ja huoltakin.
- Anonyymi
Joutuu ajattelemaan pitkälle tulevaisuuteen. Parisuhde tuo paljon kysymyksiä elämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa, mutta myös ottaa. Se tuo surua ja huoltakin.
niin tai näin, pidemmän päälle jokainen löytää tilan joten haluaa elää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin tai näin, pidemmän päälle jokainen löytää tilan joten haluaa elää
Jotenkinhan se näin on oltava.
- Anonyymi
Pitäkää hyvät ihmiset lähellä, ei niitä liikaa ole maailmassa hukattavaksi. Eikä vastaan tule yhden elämän aikana.
- Anonyymi
Minä voisin olla parisuhteessa sellaisen ihmisen kanssa jonka tunsin jo teini-ikäisenä, mutta romantiikkaa en enää halua ja minusta tuntuu siltä että hän haluaa, joten meistä ei voi tulla paria.
- Anonyymi
Hyvä neuvo, tämä kannattaa useamman lukea. Hyviä on vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä neuvo, tämä kannattaa useamman lukea. Hyviä on vähän.
Jep. Näin olen ynnäillyt ja tullut tuohon lopputulokseen, joka saattaa jopa ehkä neuvonakin toimia.
- Anonyymi
Luulen, että joku kokee tämän vielä elämässään karvaasti kun tajuaa, että niitä todellakin oli vähän.
- Anonyymi
Mielelläni imuroinkin sen mitä pitää ja näkyy.
- Anonyymi
Ymmärrän, että hyvä toimiva suhde antaa parhaimman tuloksen, mut lottovoitot on harvassa. Vaatii joko yhteistä koulutietä, missä toisen oppii paremmin tuntemaan tai hyviä yhteisiä kokemuksia, joita haluaa kokea lisää. Nykyisin monet yli 90- vuotiaat ovat eläneet hyvän parisuhteen.
Toki sieltä voi löytyä myös sinkkuja. Jokainen pyrkii elämään niin kuin parhaimmaksi sen näkee. Mitä vähemmän on henkistä kuormaa kannettavana sen parempi juttu? Näin haluan itse asian nähdä. Mitä vähemmän vastoinkäymisiä, sitä nautinnollisempaa voi elämä olla.
Toisen ymmärtäminen ja vastakaiku sille suhteessa antaa varmaan parhaimman tuloksen? Huono suhde lyhentää ikää, siksi on aina riski lähteä suhteeseen, jollei toista tunne riittävän hyvin ja luottamusta vaikea synnyttää suhteessa. - Anonyymi
Kyllä te sitten tajuatte 60 vuotiaana että olisi kannattanut hommata se kumppani. 70 vuotiaan teidän viedään vahainkotiin muiden vanhojen seuraksi eikä teitä ulos enää päästetä koska ei ole ketään kumppania.
Voihan vanhainkodissakim löytää pappa- tai mummokaverin ja alkaa seukkaamaan. 😂 Muistan yhden tutun, joka kertoi 86v pappansa löytäneen naisten vanhustenkodista ja heillä oli häät edessä. 😂
- Anonyymi
Kannattaa olla just niin pitkään kun hyödyt ylittävät haitat.
Hyvä ja toimiva, molemminpuoliseen rakkauteen perustuva parisuhde kannattaa.
Huono ei.- Anonyymi
Taloudellisesta näkökulmasta katsottuna sinkkuna oleminen on kallista eikä yksin saa mm. ostettua kovin kummoista taloa ja autoa. Kaksin se on paljon helpompaa. Sen verran pitää toista tuntea että ei tule suurta erimielisyyttä talosta ja autosta. muulla ei ole väliä.
- Anonyymi
Niin kauan ollaan sinkkuna kunnes löytyy sopiva uusi kaveri. Jonkun suunnilleen ikäiseni haluaisin, nyt vielä täysin tuntemattoman.
- Anonyymi
Jaa, toiset haluavat parisuhteen ja toiset taas ei…mitä sitten, huoh!
- Anonyymi
Itse vanhempana vasta tajunnut sen, että luonne on tärkeämpi kuin ulkoinen kauneus. Kauniit osaavat olla todella vaikeita luonteita, kun tiedostavat sen itse ja käyvät sillä kauppaa (hakevat sillä erioikeuksia).
Mikäpä täällä kannattaa, jos turhan tarkkaan alkaa pohtimaan.
- Anonyymi
Palstailu kannattaa
Anonyymi kirjoitti:
Palstailu kannattaa
No sekin on vähän kiikun ja kaakun, mutta jotainhan se on laiskuuttaan edes oltava tekevinään.
- Anonyymi
Ei kannata. En halua olla koskaan sinkku. Olin sinkku viimeks kun olin 19 vuotias ja armeijassa. Heti kun pääsin armeijasta niin menin baareihin iskemään naisia. Löysin pari lyhyempää suhdetta mutta nyt olen ollut saman naisen kanssa 14 vuotta.
- Anonyymi
Jos elämästä tekisi kannattavuuslaskelman, niin varmaan olisi kannattanut kuolla jo ennen syntymää.
-keinovaginamies-- Anonyymi
Ei ole tullut tehtyä.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä tästä. 😄👵
- Anonyymi
Eiköhän erosta kestä toipua parisen vuotta. Ei kukaan toinen voi korjata sinua, kun sinä itse.
- Anonyymi
Jos olla pitääkin mieluummin köyhänä sitten https://youtu.be/NbBHlzK6zoI
terveterve Näin on. Sellainen 10 vuotta alkaa olla maksimi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593215Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472921Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242739Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822