Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Emberizi
profiilit
Emberizi
Emberizi
Vapaa kuvaus
Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.
Aloituksia
18
Kommenttia
1763
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+uiminen+aiheuta+itkua.+😊Ainoa+vastalause+on+lähteä+kotiin+tunnin+jälkeen.
Teinien+mielestä+välillä+uiminen+on+kivaa+ja+perheaika+parasta,+ja+taas+välillä+äiti+on+nolo+ja+uiminen+on+vielä+nolonpaa.+😂+Päivän+fiilistä+ei+voi+ennustaa+etukäteen.+Pärjäävät+keskenään+kotona+mainiosti,+joten+sen+näkee+sitten+miten+käy.+Sen+isompaa+ongelmaa+ei+tuosta+kannata+kehittää.
11.03.2022 23:02
Joskus+auttaa,+joskus+vaan+pitää+saada+oma+äiti+paikalle.+Isoimman+yksi+ystävä+kerran+haettiin+pienenpänä+klo+02.30+kotiin+(tuli+herättämään+minut+ja+sitten+lohdutin+ikävä+yltyi+vaan+enemmän+ja+halusi+soittaa+kotiin).+Oma+lapsi+ja+toinen+kaveri+aamulla+ihmetteli,+että+missäs+se+kolmas+on.+
Tähän+mennessä+ei+ole+ollut+mitään+ikäväoireita.
11.03.2022 22:48
Joo+ja+huomenna+olis+uimapäivä.+Saa+nähdä+onko+yhden+6v+kanssa+vai+kahden,+ja+1-2+esiteinin+(jos+ovat+sillä+päällä).+Pitää+yrittää+keksiä+joku+toimiva+lahjonnan+muoto.+😆
Saattaisi+neidit+olla+jo+unessa,+kun+kukaan+ei+ole+sanonut+mitään+10-15min.+Odottelen,+koska+uskallan+hipsiä+yläkertaan.
11.03.2022 22:42
Lupasin+odottaa+tässä,+että+nukahtavat.+Ja+lupaus+pitää+pitää…+Sohva+on+leveä+ja+varmaan+3m+pitkä+eli+tässäkin+pystyy+nukkumaan,+jos+uni+tulee+ennen+neitejä.
11.03.2022 22:31
Omaan+kotiin+on+10-15m,+joten+kotiinkin+pääsee,+jos+tilanne+yltyisi+kovin+haastavaksi.+Tällä+hetkellä+ei+ole+ollut+mitään+merkkejä+ikävästä.+😊+Lähinnä+itse+vaan+kohta+sammun+sohvalle,+jos+eivät+ala+nukkua…
11.03.2022 22:28
Ei+tunnu+uni+tulevan,+ovat+jo+hiljaa+(supatus+loppui).+Voi+olla,+että+sammun+tähän+sohvalle+ennen+kuin+neidit+on+unessa.+😂
11.03.2022 22:25
Tämä+Herra+Puten+kriisi+ei+varmaankaan+yhtään+parantunut+paremmalla+kommunikaatiolla….+veikkaan.+Pikemminkin+tuntuu,+että+syyt+keksitään,+jos+niitä+ei+muuten+ole.+Yleensä+tilanne+on+juuri+noin+sanot,+mutta+tässä+tapauksessa+en+ainakaan+itse+pysty+tuota+kuvaa+allekirjoittamaan.+
Tuo+toinen+asia+on+myös+noin.+😊+Se+joku+sama+aaltopituus+löytyy+selvästi,+ja+nimenomaan+noin+ettei+muuta+pysty+tietämään+ilman+oikeaa+elämän+kohtaamista+(sitähän+vissiin+tarkoitit?).+Sekään+ei+ole+ihan+tavallista,+että+henkisellä+puolella+osuu+ja+uppoaa.+Silloin+kun+myös+tunne+osuu+molemmin+puolin+tuon+LISÄKSI+ja+kumpikin+vielä+kokee+toisensa+seksuaalisesti+vetovoimaisina,+ollaanki+jo+hyvin+tärkeiden+asioiden+äärellä.+Tuota+komboa+ei+ihan+joka+kerta+kohtaa,+eikä+ihan+joka+vuosi+eikä+joka+vuosikymmenkään.
11.03.2022 22:23
En+voi+ennen+kuin+nuo+kaksi+6v+on+unien+mailla.+Olen+tässä+huoneen+ulkopuolella+passissa+ja+pötkötän+sohvalla.+😉+Yövieras+6v+on+ekaa+kertaa+yökylässä,+ainakin+vielä+sujuu+hyvin….+eikä+ole+tarvinnut+soittaa+kotiväkeä+hakemaan+takaisin+kotiin.
11.03.2022 21:53
Positiivisuus+ja+ilon+tai+hauskuuden+löytäminen+on+voimavara+myös+silloin+kuin+maailma+ympärillä+voi+huonosti.+Kiitos+Randomi!+En+voi+itse+etsiä+biisejä+niin+kauan+kuin+yritän+saada+kahta+6v+unille,+mutta+ehkä+myöhemmin+illalla+vielä.
11.03.2022 21:49
No+olipas+video!+😳😁+En+voi+kuunnella+ääntä+kun+yritän+saada+kahta+kuusi+vuotiasta+nukkumaan.+Toinen+oma,+toinen+yökylässä.
11.03.2022 21:46
Käynhän+minä.+Ehkä+alkuilta+on+vaihtunut+useammin+irl-puolelle+(ihan+tervettä)+ja+vasta+myöhemmin+illalla+edes+katson+tänne.+Viime+aikoina+on+aika+usein+puheenaiheet+pelkkää+Ukrainaa+ja+pirujen+maalaamista+seinään,+joten+en+välttämättä+vastaa++mihinkään+vaikka+kävisin+lukemassa.
11.03.2022 21:36
Samaa+mieltä!+Niitä+piruja+ehtii+maalata+seinälle,+jos+niin+käy.+Miksi+pilata+oma+elämä+ruumiilla+ennen+kuin+se+käy+konkreettiseksi+todellisuudeksi.
Vaikka+riski+on+olemassa,+se+ei+vielä+tällä+hetkellä+ole+mikään+odotettavissa+oleva+todellisuus+vaan+lähinnä+spekulaatio.+Ja+jos+elämä+oikeasti+menisi+sotaan,+tämä+hetki+kannattaisi+käyttää+voimavarojen+keräämiseen,+jotta+sitten+tosi+tilanteen+kestää.
11.03.2022 21:03
Juuri+näin!+Eikä+se,+että+on+yli+40v+tai+pyöreä+tarkoita,+että+pitää+tyytyä+mihin+tahansa+ääliöön!Sama+koskee+miestä+ja+naista+ihan+yhtä+lailla.
Jokaisella+on+oikeus+etsiä+ihan+mitä+haluaa.+Minulle+puolison+BMI+on+toisisiijainen+asia,+mutta+sisin+ja+äly+sen+sijaan+merkitsee+ja+molemmin+puolisten+tunteiden+syttyminen.++Vaikka+olisi+kuinka+komea,+mutta+sisin+ei+osu,+ei+se+auta.+Tai+sama+toisin+päin.
11.03.2022 18:54
Miksei+tuollaiselle+risteilylle+tai+muulle+vastaavalle++voi+lähteä+myös+tutustumaan+ihmisiin.+Ehkä+sieltä+löytyy+joku+toinen,+joka+kaipaa+seuraa?+
Ehdotat,+että+teet+niin+kuin+lapsia+neuvotaan.+Menet+johonkin+itse+valitsemaasi+toimintaan+mukaan,+ja+valitset+jonkun+joka+näyttää+yksinäiseltä+tai+ei+juttele+kenenkään+kanssa+ja+kysyt+vaikka+oletko+käynyt+näissä+tapahtumissa+ennen+ja+kerrot,+että+olet+ekaa+kertaa+mukana+ja+et+tunne+ketään.+Mieti+valmiiksi+vaikka+4+erityyppistä+keskustelun+aloitusta,+jolla+voit+yrittää+saada+vastapuolen+juttelemaan.+Sitten+on+vaan+pelisilmästäsi+kiinni,+arvaatko+oikein+mikä+aihe+toista+voisi+kiinnostaa.Tai+voit+kehua+paitaa/mekkoa+ja+kysyä+mistä+olet+noin+kivan+löytänyt+(jos+molemmat+naisia)+tai+voit+kysyä+mitä+ajattelit+Tallinnassa+tehdä+(jos+menet+risteilylle).+Ja+kun+toinen+kertoo,+keskustelu+jatkuu+kun+kysyt+itse+lisää+asiasta+(=osoitat+kiinnostusta+toisen+kertomukseen).
11.03.2022 07:46
Olen+ehta+kurppa+ja+täti-osastoa,+enkä+pentu.
11.03.2022 07:39
Takuutieto+on,+että+bilettämällä+saa+sutta?+Osittain+samaa+mieltä…+Meissä+vanhemmissa+ikäluokissa+siellä+on+säännöllisesti+alkoholisoituneet+ukkelit+ja+pubiruusut+ja+ikibilettäjät.+Jos+kaksi+satunnaista+kävijää,+joilla+on+vielä+jotain+yhteistä+osuu+baarissa+yhteen…+on+se+hyvää+tuuria+tai+melkein+mahdottomuus.+
Sitten+taas+oikeissa+suhteissa+ei+ole+takuutietoa.+😆+Kaikki+voi+sujua+kuin+romanttisessa+elokuvassa+20v+tai+ainakin+ihan+ok,+ja+sitten+yhtenä+päivänä+toinen+saa+sydärin+ja+kuolee.+Tai+ihminen+voi+esittää+alussa+ihan+toisenlaista+kuin+on+(sanallisesti+sekä+käytökseltä)+eikä+jaksa+ylläpitää+samaa+ensimmäisen+1.5-2v+jälkeen.+Iso+osa+onneksi+ovat+mitä+ovat,+ja+jo+alussa+kumpikin+tietää+mihin+on+lähtemässä.
11.03.2022 07:37
Kuvittelin+sinun+olevan+kolkyt+jotain,+mutta+oletkin+melkein+yhtä+keski-ikäinen+kuin+itsekin+olen.+😂
Itse+taas+näkisin+kantiksen+vikana+mahdollista+paikkana+mihin+eksyisin.+Jos+käyn+ulkona+tai+syömässä+tai+yhdellä,+käyn+keikalla+yksin+tai+kaverien+kanssa.+Siis+motivaatio+on+joko+ystävät+tai+musiikki.+Joskus+10v+sitten+kävin+ulkona+myös+bilettämässä,+mutta+jakso+on+aika+lyhyt+reilu+puoli+vuotta.+Tanssimassa+ja+yökerhossa+voi+olla+kiva+käydä+uutuuden+viehätystään,+mutta+muutamassa+kuukaudessa+kaikki+oleellinen+on+jo+nähty.
10.03.2022 22:21
Voin+itsekin+lähteä+keikalle+ilman+seuraa.+Baariin+en+viitsi+lähteä+yksin,+koska+siellä+ei+löydy+itselle+mitään,+enkä+ole+kovin+innostunut+baariseurastakaaan.+Muutama+ystävä+tykkää+lähteä+keikalle,+karaokebaariin+tai+kesällä+yhdelle+kauniilla+säällä.+Iso+osa+ei+käy+yöelämässä+missään+muodossa.+Tähän+ehkä+vaikuttaa+se,+että+taidan+olla+vanhempi+kuin+mitä+sinä+olet.+Perheelliset+vajaa+50v+ei+enää+biletä.
10.03.2022 21:13
Itsellä+on+toimisto+jo+alkanut.+Pitäisi+käydä+toimistolla+3+pv/vko.+Tänäänkin+lounastin+viiden+herran+kanssa+45+min.+😊+Ei+mitään+”sellaista”,+mutta+enpä+vaan+muista+koska+olisin+edes+istunut+herra+seurassa+tai+koska+olisin+viimeksi+syönyt+ilman+kiirettä+työlounaan.
10.03.2022 21:07
Eihän+167cm+ole+pieni,+vaan+keskipituinen+tai+vähän+yli.
10.03.2022 20:59
51 / 89