Jokainen keho on kaunis vai miten se meni, bodypositiivarit? Jos vaaditaan tasa-arvoa parisuhdehommissa ylipainoisille naisille, saman tasa-arvon tulee koskea myös ylipainoisia miehiä.
Naisten kieltäytminen seksistä ja parisuhteesta ylipainoisen miehen kanssa on läskifobiaa
41
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Luonnollisesti?
- Anonyymi
Oma kokemukseni on, että ylipainoisella miehellä ei seiso kunnolla. Ylipainoinen mies on impotentti tai lerppa. Mikä ei auta, kun mieskuntoa eivain ole. Sori, mutta en ikinä enää tule huolimaan ylipainoista miestä.
- Anonyymi
Näkeekö se sitä piliäänkään läskien alta?
- Anonyymi
Epäilen että sinulla ei ole kenestäkään miehestä kokemusta. Vuosia olet tuota lerppaa yms miesvihaasi täällä jankannut, että sillä vihalla tuskin kukaan mies viitsii kymmentä metriä lähemmäs edes tulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen että sinulla ei ole kenestäkään miehestä kokemusta. Vuosia olet tuota lerppaa yms miesvihaasi täällä jankannut, että sillä vihalla tuskin kukaan mies viitsii kymmentä metriä lähemmäs edes tulla.
Ja minä epäilen, että sinä kuulut juuri noihin kuvatun kaltaisiin ylipainoisiin ja impotentteihin miehiin.
- Anonyymi
Saanen olla hiukan eri mieltä…Ikää 50 ja ylipainoakin löytyy, mutta eipä tuo nainen ole makuuhuoneen puolella valittanut mistään.
-Palstahessu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanen olla hiukan eri mieltä…Ikää 50 ja ylipainoakin löytyy, mutta eipä tuo nainen ole makuuhuoneen puolella valittanut mistään.
-PalstahessuSanot sinä. Totuus voi olla ihan muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanot sinä. Totuus voi olla ihan muuta.
Ainoa totuus on se, ettei yleistäminen kannata. Miehissä(kään)
-Palstahessu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa totuus on se, ettei yleistäminen kannata. Miehissä(kään)
-PalstahessuSillä ei ole mitään merkitystä, vaikka yhdellä tuhannesta vehkeet jotenkuten toimisikin. Ei todellakaan kiinnosta etsiä sitä yhtä toimivaa kaikkien löysäksikeittyjen joukosta, kun toisenlaisella valinnalla löytyy heti.
- Anonyymi
"Jos vaaditaan tasa-arvoa parisuhdehommissa ylipainoisille naisille, "
Näytäpä semmoiset vaatimukset, en ole nähnyt. - Anonyymi
Samaa mieltä. Läskejä miehiä pitää saada solvata ja haukkua yhtä antaumuksella kuin läskejä naisia. Tasa-arvoa!
- Anonyymi
Se, että ihmiselle annetaan vapaus olla omassa kehossaan ilman haukkumista, arvostelua, painostamista, jne. on eri asia. Jokaiselle tulee antaa kehorauha. Se ei kuitenkaan tarkoita, että kenenkään olisi pakko harrastaa seksiä tai olla parisuhteessa sellaisen ihmisen kanssa, joka ei syystä tai toisesta kiinnosta. Noissa asioissa on vissi ero.
Juuri näin! Eikä se, että on yli 40v tai pyöreä tarkoita, että pitää tyytyä mihin tahansa ääliöön!Sama koskee miestä ja naista ihan yhtä lailla.
Jokaisella on oikeus etsiä ihan mitä haluaa. Minulle puolison BMI on toisisiijainen asia, mutta sisin ja äly sen sijaan merkitsee ja molemmin puolisten tunteiden syttyminen. Vaikka olisi kuinka komea, mutta sisin ei osu, ei se auta. Tai sama toisin päin.
- Anonyymi
Minä pitkä ja hoikka Mies ja kieltäydyn seksistä läskien Naisten kanssa.
- Anonyymi
"Näkeekö se sitä piliäänkään läskien alta?"
Siinäpä se! Ketä huvittaa yrittää nostella läskimakkaroita edestä pois että pääsis edes näkemään onko siellä mitään. Sinne se painuu ihrapoimujen sisään. Ei kiitos. - Anonyymi
Piristävä uusi näkökulma 😁, täytynee tuumia hmmm....
- Anonyymi
lihava nainen haluaa komean top 10 miehen eli ei saa olla lihava mies.
- Anonyymi
Ja lihava vanha mies haluaa hoikan, nuoren missitasoisen naisen, muunlainen ei kelpaa….
- Anonyymi
Miehellä saa olla jonkin verran ylipainoa, mutta ei liikaa.
- Anonyymi
Ite oon pulska nainen ja ei mua haittaa samanvertainen pulskuus miehessä. Kiloista voi yhdessä koittaa eroon. Oikeasti etsin miestä joka myös olisi vähän pulska. Naaman kumminki täytyy olla ihan komea, eikä vinksahtanut. Itse olen ihan nättikasvoinen, että joiltakin miehet ovat olleet kiinnostuneita mutta etsin nimenomaan vähän pitkää ja pulskeaa.
- Anonyymi
Hoikatkin*
- Anonyymi
Ja ennen kuin kommenttia pituudesta, niin olen itsekin pitkä. En halua itseäni lyhyempää mutta sanan mittainen kyl käy. Mielellään vähä pidempi.
- Anonyymi
Vain komea hoikka mies kelpaa lihavalle naiselle.
- Anonyymi
Kuten kaunis, hoikka ja nuori nainen vain kelpaa lihavalle miehelle.
- Anonyymi
Niin no. Tulee nyt ajatus, ettei tässä puhuta puhuta parisuhteesta. Eikä edes ihastumista, jossa pulskeus tuskin mikään este.
Että kumpaa panisin mieluummin.. jos esim pulskea Samuli Edelman, niin kyllä panisin :) - Anonyymi
Tällä hetkellä ylipainoisena en vaadi itselleni hoikkaa seksikumppania. Sen sijaan pidättäydyn kokonaan seksistä, ainakin niin kauan kunnes olen saanut taas laihdutettua - joten minun ei ole myöskään pakko harrastaa seksiä ylipainoisen miehen kanssa, jos en halua. Positiivinen asia on, että näin ylipainoisena ei edes tee tippaakaan mieli seksiä. Hoikkana voikin sitten taas paukuttaa niin paljon kuin mieli tekee, yhtä hoikan kumppanin kanssa.
Kirjautumaton palstalutka- Anonyymi
Hyvä pointti. Jos ihmisellä ei ole hyvä olla omissa nahoissaan, on tavallista että ne seksihalutkin kuivuu.
Kroppa saa olla mitä on kelläkin, mutta mieltyminen seksuaalisesti on jokaiselle omansa, sitä ei mikään miksikään muuksi muuta.
Itsellekään ei joku ylimääräinen kilo naisessa haittaa, kun se ihminen muuten kolisee.
Mutta yksi asia jossain ylipainossakin on... nimittäin henkilön oma itsetunto suhteessa painoon/ulkonäköön. Jos se on heikko, voi kyseisen ihmisen kanssa vuorovaikutus olla yhtä veitsen terällä huojumista....elikkä raskasta.- Anonyymi
Monia ylipainoisia harmittaa luonnollisesti oma ylipaino, minuakin. Se on tervettä, että se harmittaa. Olen sen verran itsevarma, että pystyn sen myöntämään. Se, että pystyy itselle vaikeasta asiasta puhumaan ääneen muille, on itsevarmuutta. Se, että ei pysty, on epävarmuutta ja asian peittelyä.
Sitten on niitäkin, jotka toitottaa, miten ovat tyytyväisiä omaan kehoonsa, ulkonäköönsä ja elopainoonsa, vaikka kuitenkin tulee eri tilanteissa rivien välistä esille ja kateutena muita kohtaan, etteivät olekaan. Jos sanat ja olemus ja reaktiot on ristiriidassa, se on ongelma, ei se, että myöntää, että on jotain kehitettävää tai muutettavaa itsessä. Terveisin, palstaneitonen :) Anonyymi kirjoitti:
Monia ylipainoisia harmittaa luonnollisesti oma ylipaino, minuakin. Se on tervettä, että se harmittaa. Olen sen verran itsevarma, että pystyn sen myöntämään. Se, että pystyy itselle vaikeasta asiasta puhumaan ääneen muille, on itsevarmuutta. Se, että ei pysty, on epävarmuutta ja asian peittelyä.
Sitten on niitäkin, jotka toitottaa, miten ovat tyytyväisiä omaan kehoonsa, ulkonäköönsä ja elopainoonsa, vaikka kuitenkin tulee eri tilanteissa rivien välistä esille ja kateutena muita kohtaan, etteivät olekaan. Jos sanat ja olemus ja reaktiot on ristiriidassa, se on ongelma, ei se, että myöntää, että on jotain kehitettävää tai muutettavaa itsessä. Terveisin, palstaneitonen :)No aika hyvin tiivistetty.
Ei se itsetunto tai varmuus omasta ulkonäöstä tms. tarvitse olla absoluuttista ja varmaan sitä tilannetta ei koskaan tulekaan ihmiselle.
Mutta jos tuntee alemmuudentunnetta tai väheksyy itseään, se näkyy ja huokuu ihmisestä. Toisaalta se väheksyminen ja itsensä litistäminen voi aiheuttaa sitä, ettei pidä itsestään huolta ja ns. luovuttaa.
Tämähän ei yksinomaan ole meidän pullukoiden ongelma, vaan sama voi toistua vaikka missä muussa elämässä. 🤔
Tuli vaan mieleen aloituksesta, että on helppo osoittaa jotain syytä ilmeisenä syynä, miksi vaikka toiset ihmiset ei kiinnostu, mutta todellinen syy luultavasti on ihan joku muu.- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No aika hyvin tiivistetty.
Ei se itsetunto tai varmuus omasta ulkonäöstä tms. tarvitse olla absoluuttista ja varmaan sitä tilannetta ei koskaan tulekaan ihmiselle.
Mutta jos tuntee alemmuudentunnetta tai väheksyy itseään, se näkyy ja huokuu ihmisestä. Toisaalta se väheksyminen ja itsensä litistäminen voi aiheuttaa sitä, ettei pidä itsestään huolta ja ns. luovuttaa.
Tämähän ei yksinomaan ole meidän pullukoiden ongelma, vaan sama voi toistua vaikka missä muussa elämässä. 🤔
Tuli vaan mieleen aloituksesta, että on helppo osoittaa jotain syytä ilmeisenä syynä, miksi vaikka toiset ihmiset ei kiinnostu, mutta todellinen syy luultavasti on ihan joku muu.Joo, ymmärrän, mitä tarkoitat. Se voi näkyä eri tavalla. Se voi myös näkyä käänteisesti, itselleen ja muille valehteluna (ns. valheellinen itsevarmuus), jolla yrittää peittää sitä tosiasiallista epävarmuutta. Jos ei-fyysisesti-viehättävä (selvästi objektiivisesti), runsaasti ylipainoinen, selvästi ei-geenikaunis toitottaa itsevarmuuttaan ja tyytyväisyyttään omaan ulkonäköönsä ja on kuitenkin selvästi kateellinen kauniimmille yksilöillä mitä erinäisin tavoin ja siis epävarma itsestään, se on kovin epäviehättävää. Myös oman ulkonäön ja seksuaalisen viehätysvoiman väärinarviointi voi palautua osittain valheelliseen identiteettiin ja "väärään kuvaan" itsestä. Sehän on itselleen ja muilleen valehtelua ja identiteetti on jossain määrin valheellinen, koska ei ole pystynyt käsittelemään asiaa itsessään. Saattaa ja usein johtaakin projektioon muita kohtaan mitä erinäisin tavoin. Kovin ikävää sellainen.
Ei se, että sanoo ja myöntää, että terveydellisistä, ulkonäöllisistä ja itsetunnollisista syistä on syytä laihduttaa ja laihtua tarkoita, että olisi alemmuudentunnetta välttämättä. Siinähän pyrkii olemaan muutoksen kautta paras ja tervein versio itsestään ja kunnioittaa itseään niin paljon, että alkaa hoitamaan itseään paremmin. Se urakka saattaa tuntua haastavalta ja se tilanne itseä harmittaa mutta se ei tarkoita sitä, että näkisi itseään huononpana ihmisarvoltaan kuin muita. Tietysti onhan ulkonäössä sellaisiakin asioita, joita ei voi muuttaa: kasvokauneutta ei ei-kasvokaunis voi saavuttaa, kovin harteikas ei voi muuttua siroksi jne.
Onhan tietysti sitten sellaisiakin, jotka luulevat ihmisenä olevansa ihmisarvoltaan muita parempia ja jotenkin tärkeämpiä kuin ei-fyysisesti-viehättävämmät tai lihavammat paremman ulkonäkönsä perusteella. Sekin on lapsellista ja koomista vierellä seurata, vaikka oikeasti toisia dissaava olisikin fyysisesti (paljon) viehättävämpi, hän on vaan sitten sisäisesti epäviehättävä, ylpeä ja pinnallinen.
Voi olla. Toisaalta toisen ulkonäkö, joka ei viehätä, voi olla selkeä syy eikä sille oikein voi mitään, vaikka ihminen muuten olisi mukava tai ei-mukava tai vain joillekin tai johonkin pisteeseen saakka (mielyttäjille) mukava. Tietysti on sellaisiakin, jotka eivät ole fyysisesti viehättäviä mutta eivät oikein muutenkaan sisäisesti kauniita ja viehättäviä vaan ihme venkoilioita ja toisten tallojia lukuun ottamatta niitä, joille lirkutellaan ja joita mielistellään, jos halutaan jotain toiselta ja jos se on itselle hyödyksi. Sieltä alta vaan paljastuu usein kaikkea muuta kuin "mukava" ihminen lopulta, jos tarpeeksi lähelle pääsee ja oppii tuntemaan. Anonyymi kirjoitti:
Joo, ymmärrän, mitä tarkoitat. Se voi näkyä eri tavalla. Se voi myös näkyä käänteisesti, itselleen ja muille valehteluna (ns. valheellinen itsevarmuus), jolla yrittää peittää sitä tosiasiallista epävarmuutta. Jos ei-fyysisesti-viehättävä (selvästi objektiivisesti), runsaasti ylipainoinen, selvästi ei-geenikaunis toitottaa itsevarmuuttaan ja tyytyväisyyttään omaan ulkonäköönsä ja on kuitenkin selvästi kateellinen kauniimmille yksilöillä mitä erinäisin tavoin ja siis epävarma itsestään, se on kovin epäviehättävää. Myös oman ulkonäön ja seksuaalisen viehätysvoiman väärinarviointi voi palautua osittain valheelliseen identiteettiin ja "väärään kuvaan" itsestä. Sehän on itselleen ja muilleen valehtelua ja identiteetti on jossain määrin valheellinen, koska ei ole pystynyt käsittelemään asiaa itsessään. Saattaa ja usein johtaakin projektioon muita kohtaan mitä erinäisin tavoin. Kovin ikävää sellainen.
Ei se, että sanoo ja myöntää, että terveydellisistä, ulkonäöllisistä ja itsetunnollisista syistä on syytä laihduttaa ja laihtua tarkoita, että olisi alemmuudentunnetta välttämättä. Siinähän pyrkii olemaan muutoksen kautta paras ja tervein versio itsestään ja kunnioittaa itseään niin paljon, että alkaa hoitamaan itseään paremmin. Se urakka saattaa tuntua haastavalta ja se tilanne itseä harmittaa mutta se ei tarkoita sitä, että näkisi itseään huononpana ihmisarvoltaan kuin muita. Tietysti onhan ulkonäössä sellaisiakin asioita, joita ei voi muuttaa: kasvokauneutta ei ei-kasvokaunis voi saavuttaa, kovin harteikas ei voi muuttua siroksi jne.
Onhan tietysti sitten sellaisiakin, jotka luulevat ihmisenä olevansa ihmisarvoltaan muita parempia ja jotenkin tärkeämpiä kuin ei-fyysisesti-viehättävämmät tai lihavammat paremman ulkonäkönsä perusteella. Sekin on lapsellista ja koomista vierellä seurata, vaikka oikeasti toisia dissaava olisikin fyysisesti (paljon) viehättävämpi, hän on vaan sitten sisäisesti epäviehättävä, ylpeä ja pinnallinen.
Voi olla. Toisaalta toisen ulkonäkö, joka ei viehätä, voi olla selkeä syy eikä sille oikein voi mitään, vaikka ihminen muuten olisi mukava tai ei-mukava tai vain joillekin tai johonkin pisteeseen saakka (mielyttäjille) mukava. Tietysti on sellaisiakin, jotka eivät ole fyysisesti viehättäviä mutta eivät oikein muutenkaan sisäisesti kauniita ja viehättäviä vaan ihme venkoilioita ja toisten tallojia lukuun ottamatta niitä, joille lirkutellaan ja joita mielistellään, jos halutaan jotain toiselta ja jos se on itselle hyödyksi. Sieltä alta vaan paljastuu usein kaikkea muuta kuin "mukava" ihminen lopulta, jos tarpeeksi lähelle pääsee ja oppii tuntemaan.No ulkoiset puitteet kaikkineensaan on yksi osa-alue, missä ihminen voi tuntea olevansa jokseenkin huono... mutta sosiaalinen asema voi olla myös huonon itsetunnon keskiö.
Osaamis ja uravalinnat myös...
Täälläkin vaappuu lenkillä anoreksiaa tai bulimiaa sairastava nainen... mä uskon, että hänkin kärsii siitä, että mieli haluaisi jotain muuta mitä hän todellisuudessa on. Ja hitsin vaikeaa sitä on ulkopuolisen rautalangasta hälle selittää...🙄- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No ulkoiset puitteet kaikkineensaan on yksi osa-alue, missä ihminen voi tuntea olevansa jokseenkin huono... mutta sosiaalinen asema voi olla myös huonon itsetunnon keskiö.
Osaamis ja uravalinnat myös...
Täälläkin vaappuu lenkillä anoreksiaa tai bulimiaa sairastava nainen... mä uskon, että hänkin kärsii siitä, että mieli haluaisi jotain muuta mitä hän todellisuudessa on. Ja hitsin vaikeaa sitä on ulkopuolisen rautalangasta hälle selittää...🙄Ei huono ulkonäkö välttämättä estä hyvää sosiaalista tai sos.-ekonomista asemaa. Kyllähän menestyneissä ihmisissä on paljon myös ei-fyysisesti-viehättäviä yksilötä. Parisuhteissa ja lisääntyneissä yksilöissä on paljon niin ikään ei-fyysisesti-viehättäviä, jotka usein pariutuvat ja lisääntyvät keskenään, toki epäsuhtia parejakin on jonkin verran. Ei se kunnianhimoa tai eteenpäin pyrkimistä estä, jos ei ole fyysisesti viehättävä.
Anoreksia ja bulimia ovat vakavia syömishäiriöitä, joita sairastavat tarvitsevat apua. Monella ylipainoisella suomalaisella (n. 75% suomalaisista aikuisista on väh. lievästi ylipainoisia) on väärä suhde ruokaan, ylisyömistä ja tunnesyömistä, missä on jo epätyypillisen syömishäiriön piirteitä, sillä ylipainoinen ihminen syö epäterveesti tai ainakin liikaa kulutukseen nähden. Aika monella siis on se väärä suhde ruokaan olematta vielä vakavasti syömishäiriöinen, toki tuossakin on jo omat vaaransa terveydelle pitkäkestoisena. Anonyymi kirjoitti:
Ei huono ulkonäkö välttämättä estä hyvää sosiaalista tai sos.-ekonomista asemaa. Kyllähän menestyneissä ihmisissä on paljon myös ei-fyysisesti-viehättäviä yksilötä. Parisuhteissa ja lisääntyneissä yksilöissä on paljon niin ikään ei-fyysisesti-viehättäviä, jotka usein pariutuvat ja lisääntyvät keskenään, toki epäsuhtia parejakin on jonkin verran. Ei se kunnianhimoa tai eteenpäin pyrkimistä estä, jos ei ole fyysisesti viehättävä.
Anoreksia ja bulimia ovat vakavia syömishäiriöitä, joita sairastavat tarvitsevat apua. Monella ylipainoisella suomalaisella (n. 75% suomalaisista aikuisista on väh. lievästi ylipainoisia) on väärä suhde ruokaan, ylisyömistä ja tunnesyömistä, missä on jo epätyypillisen syömishäiriön piirteitä, sillä ylipainoinen ihminen syö epäterveesti tai ainakin liikaa kulutukseen nähden. Aika monella siis on se väärä suhde ruokaan olematta vielä vakavasti syömishäiriöinen, toki tuossakin on jo omat vaaransa terveydelle pitkäkestoisena.Joo. Siis alkujaan kommentoin, että ei se ylipaino tai muukaan fyysinen seikka välttämättä ole todellinen syy siihen, ettei muut ihmiset viehäty.
Mutta kun nyt aloituksessa puhuttiin sattumoisin ylipainosta ja vaikkapa rumuudesta fyysisesti, niin usein myös tälläiset ihmiset itse kokee sen omaksi "alentavaksi" pointiksi liikaa. Ja se kyllä näkyy kilometrien päähän... olemuksesta ja kaikesta
Itsensä hyväksyvä taas näkyy myös.
Itse olrn nähnyt montakin ihmistä, ketkä ovat normaaleja vaikka millä mittarilla ja kuitenkin ovat niin epävarmoja itsestään. Jokin kokemus elämässä on vetänyt itsetunnon nollaan, eikä sitä sieltä kaiva kukaan muu kuin hän itse ylös.
Ja itse olen ollut tuolla kuopassa... paljon minullakin on hyviä ihmisiä ympärillä, vaan kyllä se homma on pitänyt itse tehdä ja sieltä se itsestä tulee, jos tulee.... muu olis sitä "kantovettä kaivoon".- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Joo. Siis alkujaan kommentoin, että ei se ylipaino tai muukaan fyysinen seikka välttämättä ole todellinen syy siihen, ettei muut ihmiset viehäty.
Mutta kun nyt aloituksessa puhuttiin sattumoisin ylipainosta ja vaikkapa rumuudesta fyysisesti, niin usein myös tälläiset ihmiset itse kokee sen omaksi "alentavaksi" pointiksi liikaa. Ja se kyllä näkyy kilometrien päähän... olemuksesta ja kaikesta
Itsensä hyväksyvä taas näkyy myös.
Itse olrn nähnyt montakin ihmistä, ketkä ovat normaaleja vaikka millä mittarilla ja kuitenkin ovat niin epävarmoja itsestään. Jokin kokemus elämässä on vetänyt itsetunnon nollaan, eikä sitä sieltä kaiva kukaan muu kuin hän itse ylös.
Ja itse olen ollut tuolla kuopassa... paljon minullakin on hyviä ihmisiä ympärillä, vaan kyllä se homma on pitänyt itse tehdä ja sieltä se itsestä tulee, jos tulee.... muu olis sitä "kantovettä kaivoon".Totta. Olen samaa mieltä.
Ylipaino ei myöskään tarkoita sitä, että ihminen ei voisi olla geenikaunis; ylipainoisissa on kaikennäköisiä ihmisiä; geenikauniita, keskivertoja ja ei-fyysisesti-viehättäviä. Se laihduttaminen ei siis tee kaikista kauniita, jos yksilö ei oikeasti ole kaunis- tai komeakasvoinen ja geenikaunis. Suurin osa ihmisiä on joko geeneiltään keskivertoulkonäöllä varustettuja tai ei-fyysisesti-viehättäviä, harvemmat oikeasti geenikauniita. Kyllähän se laihdutus ylipainoisella kuitenkin terveyttä ja jaksamista lisää ja voi tuoda elinvuosia lisää, kun hankkiutuu eroon ylipainosta.
Ihminen voi olla epävarma ja alaspainettu monesta syystä, myös muiden ihmisten toiminnan vuoksi. Kyllä sellaistakin tapahtuu. Sellaiseen terveellisiin ihmissuhteisiin kannattaa sitten hakeutua, jotta sotanorsut ei saa painettua enää alas. Anonyymi kirjoitti:
Totta. Olen samaa mieltä.
Ylipaino ei myöskään tarkoita sitä, että ihminen ei voisi olla geenikaunis; ylipainoisissa on kaikennäköisiä ihmisiä; geenikauniita, keskivertoja ja ei-fyysisesti-viehättäviä. Se laihduttaminen ei siis tee kaikista kauniita, jos yksilö ei oikeasti ole kaunis- tai komeakasvoinen ja geenikaunis. Suurin osa ihmisiä on joko geeneiltään keskivertoulkonäöllä varustettuja tai ei-fyysisesti-viehättäviä, harvemmat oikeasti geenikauniita. Kyllähän se laihdutus ylipainoisella kuitenkin terveyttä ja jaksamista lisää ja voi tuoda elinvuosia lisää, kun hankkiutuu eroon ylipainosta.
Ihminen voi olla epävarma ja alaspainettu monesta syystä, myös muiden ihmisten toiminnan vuoksi. Kyllä sellaistakin tapahtuu. Sellaiseen terveellisiin ihmissuhteisiin kannattaa sitten hakeutua, jotta sotanorsut ei saa painettua enää alas.No mä en oikeastaan edes kykene sanomaan, että kuka on kaunis ja miksi. Tai ehkä voisin, mutta en näe sillä merkitystä itselle, enkä oikeastaan kellekään muullekaan. (Siis mitä hyötyä olisi, että määrittäisin mikä minusta on kaunis, en ole tuomari)
Ja itse omalta kohdaltani esimerkiksi, on ihan uskomattoman vaikeaa määritellä ihminen ulkonäöllisestikään, joka minua viehättää. 🤔 Voisin luetella kyllä ja ei joistain jotain, vaikka kuvan perusteella, mutta kuvasta näen muutakin kuin kasvot. Näen vaikka tilsnteen. Ja sitä tilsnnettahan voi manipuloida.... eli lopputulos on ei mitään. Käytännössä. Oinea kohtaaminen vasta sanoo jotain.
Suhteeseen ei voi hakeutua minusta... se on joku mikä voi muodostua, mutta sitä ei voi ikinä itse yksin päättää. Jos olisi mahdollista valita yhtälön vastauksen perusteella muuttuja, kaikki tekisi niin.
- Anonyymi
Niiden kikuli ei näy vatsan alta. Mitä lihavampi mies sen pienempi.
- Anonyymi
Lihava ei saa kortsua laitettua pieneen piliin. Maha on tiellä eikä kädet ylety.
- Anonyymi
sun pitää istua naisesi päälle ja istua sen päällä niin kauas kunnes nainen myöntää seksiä kanssasi
- Anonyymi
niin kauan kun nainen on huonompi kuin mies, niin kauas nainen pysyy liitossa, mutta kun sellainen kasvaa isommaksi, silloin nainen jättää
nainen ei voi olla parempi kuin mies
jotkut miehet ovat päätyneet lyömään koko ajan naisiaan ja alistamaan
sellainen nainen on- Anonyymi
Sairasta tekstiä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501923
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1441900Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631540- 681335
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2211309Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2811184- 721178
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää341050Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps118966- 74965