Vapaa kuvaus

Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.

Aloituksia

18

Kommenttia

1763

1. En+näe+kovin+järkevälle+lähteä+reissuun+asenteella+”on+pakko+löytyä+joku”.+Silloin+tulos+on+varma+katastrofi,+Silti,+jos+lähtee+kyllä+tuolla+toivoo+löytävänsä+ihmisiä,+joiden+kanssa+voi+käydä+sinkkutapahtumassa+(naimisissa+olevista+ystävistä+ei+sellaisia+löydy)+enkä+nyt+ainakaan+itse+sylje,+jos+kohdalle+osuisi+niin+mielenkiintoinen+mies,+että+haluaisi+ainakin+tutustua.+Jos+mietit+missä+voisi+tutustua+mielenkiintoisiin+ihmisiin+tulee+ensiksi+mieleen+työ+ja+harrastukset+(jos+jommassa+kummassa+on+saman+ikäisiä+vapaita+miehiä).+Sitten+on+deittisovellukset+kenelle+ne+sopii.+Baarissa+on+enemmistö+omasta+ikäluokasta+alkoholinystäviä+(ei+hyvä).+Arjessa+tai+muussa+arjen+vuorovaikutuksessa+voi+toki+kohdata+mielenkiintoisen+ihmisen,+mutta+vaikeus+on+miten+saada+tutustuminen+alkuun.+Ei+ole+kovin+helppo+sanoa+kivan+keskustelun+jälkeen,+että+lähtisitkö+ulos.+Sinkkutapahtuman+etu+on,+että+kaikki+on+vapaita+ja+ovat+avoimia+tutustumaan.+Ei+tarvitse+illan+keskustelun+jälkeen+todeta,+että+vastapuoli+onkin+seikkailua+etsivä+perheen+isä.
  2. Olen+eri+mieltä,+neutraali+juttelu+ei+saa+toista+ymmärtämään,+että+vastapuoli+olisi+kiinnostunut.+Jos+neutraali+juttelu+oli+kriteeri+kiinnostuksesta,+olisi+minullakin+haaremi+ympärillä;+sekä+naisia+että+miehiä.+😆+Juttelun+perusteella+voi+saada+kuvan,+että+toinen+pitää+sinua+kivana/mukavana+tai+arvostaa+ammatillisesti.+Jos+haluaa+sanoa+enemmän,+on+pakko+vaan+kerätä+uskallus+ja+jossain+kohtaa+kertoa+oikea+asia.Itse+ajattelisin,+että+jos+se+ihana+tyyppi+on+fiksu,+hän+ei+nolaa+sinua,+vaikka+hän+ei+syystä+tai+toisesta+ole+itse+kiinnostunut.+Kun+olen+itse+tehnyt+joskus+aloitteen+ja+saanut+pakit,+mies+on+ollut+imarreltu+ja+sanonut+hyvin+kauniisti,+ettei+valitettavasti+voi.+Tosin,+en+ole+tehnyt+aloitteita+kuin+hyvin+fiksuille+miehille.+Tyhmä+tai+nuoruudenkokematon+voisi+toimi+toisin.+Sekä+kuvittelisin,+että+jotain+tunteita+aiheuttavaa+on+noissa+tilanteissa+ollut+toisinkin+päin,+vaikka+suhdetta+eivät+ole+halunneet+(kaikissa+tapauksissa+on+ollut+jotain+muuta+kesken,+vaikken+ole+sitä+tiennyt).+Missään+noista+kolmesta+kerrasta+(2.5-15v+sitten)+ei+välit+menneet+edes+vaivaantuneiksi.+Flirtti+jatkui+parin+päivän+jälkeen+aika+samanlaisena+kuin+aiemmin.+Oma+käytökseni,+etten+ala+välttämään+tai+ole+itse+vaikeana+teki+sen+ettei+toisenkin+on+helppo+olla+tavallisesti.+Toinen+juttu+on+aloitteen+tapa.+Jos+ei+anna+toiselle+sanoillaan+mahdollisuutta+perääntyä+kunniallisesti,+on+pakit+vaikeampi+tilanne.+Jos+sanoo,+että+haluaa+kunnioittaa+ja+ymmärtää+kumpaakin+vaihtoehtoa,+on+helpompi+sanoa+ei.+Aloitteissa+on+myös+tapoja,+jotka+on+korrekteja+myös+töissä.+Se,+että+kertoo+ihastuksesta+tai+kysyy+kahville,+ei+ole+ahdistelua+ELLEI+sitä+tee+kiellon+päälle+(=pakkien+jälkeen+asia+pitää+jättää).+Sen+sijaan,+jos+aloitteen+tekee+tarttumalla+peppuun,+tisseihin,+genitaaleihin+tai+pussaamalla+väkisin,+se+täyttää+ahdistelun+tunnusmerkit.+Töissä+on+varmaan+helppo+sanoa,+että+tarjoan+sulle+pullakahvit+kahvitunnilla+joskus.+Itsellenikin+yksi+noista+herroista+on+tuota+käyttänyt+(vaikka+sain+pakit+myöhemmin).
  3. Kaikkea+ei+saa.+Pitää+valosta+Juha+ja+juopot+tai+oma-aika+ilman+häiriötä+(kalliin+lasin+kanssa).