Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Emberizi
profiilit
Emberizi
Emberizi
Vapaa kuvaus
Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.
Aloituksia
18
Kommenttia
1763
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+näe+kovin+järkevälle+lähteä+reissuun+asenteella+”on+pakko+löytyä+joku”.+Silloin+tulos+on+varma+katastrofi,+Silti,+jos+lähtee+kyllä+tuolla+toivoo+löytävänsä+ihmisiä,+joiden+kanssa+voi+käydä+sinkkutapahtumassa+(naimisissa+olevista+ystävistä+ei+sellaisia+löydy)+enkä+nyt+ainakaan+itse+sylje,+jos+kohdalle+osuisi+niin+mielenkiintoinen+mies,+että+haluaisi+ainakin+tutustua.+
Jos+mietit+missä+voisi+tutustua+mielenkiintoisiin+ihmisiin+tulee+ensiksi+mieleen+työ+ja+harrastukset+(jos+jommassa+kummassa+on+saman+ikäisiä+vapaita+miehiä).+Sitten+on+deittisovellukset+kenelle+ne+sopii.+Baarissa+on+enemmistö+omasta+ikäluokasta+alkoholinystäviä+(ei+hyvä).+Arjessa+tai+muussa+arjen+vuorovaikutuksessa+voi+toki+kohdata+mielenkiintoisen+ihmisen,+mutta+vaikeus+on+miten+saada+tutustuminen+alkuun.+Ei+ole+kovin+helppo+sanoa+kivan+keskustelun+jälkeen,+että+lähtisitkö+ulos.+Sinkkutapahtuman+etu+on,+että+kaikki+on+vapaita+ja+ovat+avoimia+tutustumaan.+Ei+tarvitse+illan+keskustelun+jälkeen+todeta,+että+vastapuoli+onkin+seikkailua+etsivä+perheen+isä.
10.03.2022 20:57
Jos+palstaa+olisi+kuunneltu,+olisin+jo+joutunut+esittelemään+intiimit+paikat+ätmeille,+minulle+olisi+buukattu+reissu+palstan++”Kari+Salmelaisen”+johdolla+ja+nyt+siveysvyö+mahdolliselle+risteilylle,+ja+varmaan+jotain+muutakin,+jota+en+muista+tai+en+halua+muistaa.+😬
Tämä+ohjeistus+on+aika+ailahtelevaa+ja+sanoisiko+hieman+kontrolloivaa…+Olen+liian+itsenäinen+ja+vahva+nainen+palstaohjailuun.
10.03.2022 20:46
Luulen+kanssa,+että+oma+6v+ja+kaksi+teiniä+pitää+nuorempien+työkavereiden+lisäksi+poissa+keinutuolista+ja+irti+rollaattorista.+Tosin+ei+ystäväpiirissänikään+ole+yhtään+mummoutunutta+vaan+aktiivisia+puuhakkaita+naisia.+
Itse+en+näe+mahdollista+puolisoa+lapsien+ja+itseni+välissä.+Jos+uusi+aikuinen+ei+hyväksy+minun+lapsia+ja+minä+heidän,+ei+suhteella+tietenkään+olisi+tulevaisuutta!++Usemmiten+ihmiset,+jotka+olevat+minun+kanssa+samalla+aaltopituudella,+kokevat+sitä+myös+viihtyvänsä+lasten+kanssa+ja+sama+toisin+päin.+Jos+asiat+osuu,+ne+helposti+osuu+monella+tasolla.+En+itse+näe+miehen+lasta+mitenkään+uhkaksi+enkä+mitään+syytä+miksi+mies+joutuisi+valitsemaan+naisen+ja+lapsen+välillä.+Kun+on+lapsia,+on+tarjolla+vain+kokonaispaketti.+Empatiakybytön+ja+vastuuton+mies,+joka+ei+huolehtisi+lapsistaan,+ei+ole+kiinnostava+millään+tasolla.
+Itse+olen+tehnyt+10v+töitä+lasten/nuorten+kanssa+ja+luon+kontaktin+itse+helposti+lasten+kavereihin.+Ei+mahdollisen+miesystävän+lapsi+pelota+mitenkään.
Mietin+itse+tuota+risteilyä.+En+tiedä+menenkö,+mutta+ainakin+harkitsen+ainakin.
10.03.2022 20:34
Hah+hah,+onpa+sinulla+varsinainen+villitys.+😂+Teen+itse+nuorempien+kanssa+töitä,+niin+en+oikein+vielä+osaa+mummoutua+enkä+varmaan+edes+viisikymppistyä.+😊
10.03.2022 20:16
Itsekin+olen+suunnitellut+liikunnan+aloittamista,+se+luo+hyvää+oloa+ja+purkaa+stressiä.+Samoin+olen+jo+ottanut+aikaa+lapsille,+jokaiselle+yksin+ilman+muita.+Vaikka+yhdessä+tehtävä+asia+ei+olisi+suuren+suuri,+lapsille+se+on+tärkeää.+
+Tällä+hetkellä+työ+on+suurin+este+reippaammalle+liikunnalle,+tulipalot+roihuaa+ja+illalla+joko+ei+jaksa+tai+istuu+illat+mannerten+välisissä+palavereissa.+
Itsekin+viihdyn+parhaiten+pienessä+tutussa+porukassa.+Ystävät+ovat+pysynyt+matkassa+30-45v,+ja+töistä+jääneetkin+20v.+Kuitenkin+näen+tuollaisen+risteilyn+vähän+toisin,+se+ei+ole+ystäväristeily,+se+on+uusien+ihmisten+tapaamiseen+ja+jos+ei+löydy+luontevaa+pienempää+porukkaa,+mikään+estä+ei+risteilemässä+omassa+seurassa.+Siis+jos+ohjelma+ei+nappaa,+voi+keskittyä+Tallinnassa+käymiseen.+En+ole+joka+tapauksessa+ole+menossa+vetämään+päätä+täyteen+tai+bilettämässä+kuin+teini-ikäinen.+😆+Enemmän+haen+pienemmän+porukan+keskusteluita.+Kokeilematta+ei+tiedä+minkä+tyyppisistä+porukkaa+tapahtumissa+on.
10.03.2022 07:22
Luuletko+oikeasti,+että+kemia+on+pituudesta+kiinni?+Luuletko,+ettei+asenteesi+(ruma,+lyhyt,+pullukka)+näy+läpi+vuorovaikutuksestasi?+Jos+oma+suhtautumisesi+toiseen+on+noin+negatiivinen,+miten+teidän+välille+edes+voisi+tulla+kipinää?+Se+vaatisi+molemminpuolista+aitoa+flirttiä+eikä+se+vaan+onnistu,+jos+jompi+kumpi+kokee+toisen+ei-viehättäväksi.
09.03.2022 21:50
Miksi+kumppanin+hakeminen+on+noloa?+Jos+lähden,+en+ajattele,+että+reissulta+löytyy+kumppani,+mutta+ainakin+tutustuu+uusiin+ihmisiin.+Jos+ei+tutustu,+ei+sitä+kumppania+ainakaan+löydä+kovin+helposti,+Harvoin+kukaan+tulee+kotoa+hakemaan.+😂
09.03.2022 21:45
Kuulostaa+kivalta+keväthaaveilta.+Jos+ilmoitan+itseni+risteilylle,+en+ajatellut+vetää+tajua+kankaalle+enkä+heilua+humalassa+(ei+ole+minun+juttuni)+vaan+korkeitaan+nautiskella+pari+lasia+illallisella+tai+yökerhossa.
08.03.2022 22:13
Yksikkö+ajattelit+harrastaa+vai+etsitkö+paria+mamboon+vaikka+jostain+seuranhakumediasta?
08.03.2022 22:10
Jokainen,+joka+on+säästynyt+ikääntymisen+vaikutuksilta+voi+vapaasti+linkittää+naama-+ja+kokovartalokuvansa+tänne+iän+kanssa+arvosteltavaksi.
Kun+luokkakokouksissa+on+nähnyt+samanikäisiä+naisia+ja+miehiä,+pappaantuminen+on+selkeästi+tyypillisempää+miehillä+kun+mummoutuminen+naisilla.+Ensimmäiset+papat+on+olleet+tunnistettavissa+heti+30v+jälkeen.
06.03.2022 22:28
Niin+ja+toisen+noista+herroista+kanssa+kävimme+pari+kertaa+viikossa+syömässä+lounasta+töissä+kahdestaan+eri+aikaan+kuin+muut,+miehen+aloitteesta.+Lounas+ei+myöskään+tarkoita+mitään,+eli+lounaalle/kahville+pyytäminen+on+ihan+normaalia+sosiaalisuutta.
06.03.2022 10:06
Olen+eri+mieltä,+neutraali+juttelu+ei+saa+toista+ymmärtämään,+että+vastapuoli+olisi+kiinnostunut.+Jos+neutraali+juttelu+oli+kriteeri+kiinnostuksesta,+olisi+minullakin+haaremi+ympärillä;+sekä+naisia+että+miehiä.+😆+Juttelun+perusteella+voi+saada+kuvan,+että+toinen+pitää+sinua+kivana/mukavana+tai+arvostaa+ammatillisesti.+Jos+haluaa+sanoa+enemmän,+on+pakko+vaan+kerätä+uskallus+ja+jossain+kohtaa+kertoa+oikea+asia.
Itse+ajattelisin,+että+jos+se+ihana+tyyppi+on+fiksu,+hän+ei+nolaa+sinua,+vaikka+hän+ei+syystä+tai+toisesta+ole+itse+kiinnostunut.+Kun+olen+itse+tehnyt+joskus+aloitteen+ja+saanut+pakit,+mies+on+ollut+imarreltu+ja+sanonut+hyvin+kauniisti,+ettei+valitettavasti+voi.+Tosin,+en+ole+tehnyt+aloitteita+kuin+hyvin+fiksuille+miehille.+Tyhmä+tai+nuoruudenkokematon+voisi+toimi+toisin.+Sekä+kuvittelisin,+että+jotain+tunteita+aiheuttavaa+on+noissa+tilanteissa+ollut+toisinkin+päin,+vaikka+suhdetta+eivät+ole+halunneet+(kaikissa+tapauksissa+on+ollut+jotain+muuta+kesken,+vaikken+ole+sitä+tiennyt).+Missään+noista+kolmesta+kerrasta+(2.5-15v+sitten)+ei+välit+menneet+edes+vaivaantuneiksi.+Flirtti+jatkui+parin+päivän+jälkeen+aika+samanlaisena+kuin+aiemmin.+Oma+käytökseni,+etten+ala+välttämään+tai+ole+itse+vaikeana+teki+sen+ettei+toisenkin+on+helppo+olla+tavallisesti.+
Toinen+juttu+on+aloitteen+tapa.+Jos+ei+anna+toiselle+sanoillaan+mahdollisuutta+perääntyä+kunniallisesti,+on+pakit+vaikeampi+tilanne.+Jos+sanoo,+että+haluaa+kunnioittaa+ja+ymmärtää+kumpaakin+vaihtoehtoa,+on+helpompi+sanoa+ei.+
Aloitteissa+on+myös+tapoja,+jotka+on+korrekteja+myös+töissä.+Se,+että+kertoo+ihastuksesta+tai+kysyy+kahville,+ei+ole+ahdistelua+ELLEI+sitä+tee+kiellon+päälle+(=pakkien+jälkeen+asia+pitää+jättää).+Sen+sijaan,+jos+aloitteen+tekee+tarttumalla+peppuun,+tisseihin,+genitaaleihin+tai+pussaamalla+väkisin,+se+täyttää+ahdistelun+tunnusmerkit.+Töissä+on+varmaan+helppo+sanoa,+että+tarjoan+sulle+pullakahvit+kahvitunnilla+joskus.+Itsellenikin+yksi+noista+herroista+on+tuota+käyttänyt+(vaikka+sain+pakit+myöhemmin).
06.03.2022 10:01
Kun+rakastun/ihastun,+itselleni+on+helppo+puhua+monista+asioita,+tunnen+samaa+aaltopituutta+ja+tunneyhteyttä.
Se+mikä+on+vaikeaa,+on+aloitteen+tekeminen+tai+tunteista+kertominen+tai+edes+niistä+vihjailu.+Kun+on+ajatellut,+että+kertoo+ja+sitten+miettii+hädissään+voisiko+nyt,+jää+miettimään+asiaa+ja+silloin+keskustelu+voi+katketa+läsnäolon+puutteen+takia.+
Jos+on+oikein+jumi+eikä+mitenkään+saa+sanottua,+on+helpoin+aloittaa+kirjoittaen.+Kun+kirjoittaa,+voi+hioa+sanomansa+riittävän+selkeäksi,+että+asian+ymmärtää+oikein+ja+kuitenkin+voi+kertoa+aluksi+vain+vähän.+Jos+toinen+sanoo+kyllä,+pato+murrettu+ja+sitten+voi+sanoa+kaiken+muun+jo+ilman+jännittämistä.+Jos+teen+aloitteen+tai+kerron+tunteista+kirjoittamalla,+mielummin+teen+sen+kertarysäyksellä.+Siirtäminen+vaan+tekee+asian+vaikeammaksi+ja+vaikeammaksi.+
Loppujen+lopuksi+sanat+mitä+tarvitaan+on+lukumääräisesti+aika+vähän:esim.+’Olen+ihastunut,+lähtisitkö+kahville/kävelylle+kanssani?’Tai+vanhan+rakkauden+kanssa+esim:+’Olet+edelleen+mielessäni+usein+vuosienkin+jälkeen+ja+kaipaan+sinua.+Haluaisin+katsoa+mitä+meistä+voisi+syntyä’.+Oikean+irl+tilanteen+osumista+kohdalle+voi+joutua+odottamaan+pitkään,+mutta+kirjoittaa+voi+koska+vaan.+Ne+pari+sanaa+on+vain+aloitussanat,+jolla+väylä+saadaan+auki.
06.03.2022 00:47
Ville+Valon+ääni+toimii+iskelmässä,+samoin+kuin+Jyrki+69.+Olen+joskus+isoissa+yksityisbileissä+kuullut+Jyrkin+laulavan+Olen+suomalainen+ja+monta+muutakin+iskelmää.+Aivan+primaa+kamaa+ja+ääni+sopii+myös+iskelmään+täydellisesti.+Vahinko+kyllä+tuota+ei+löydy+YouTube.+Olisi+sopinut+tähän+ajanhetkeen+todella+hyvin.+
Koska+Jyrkin+Olen+Suomalainen+ei+ole+saatavilla,+päädyin+valita+tälle+lauantaille+keikkamuistoani+kaiholla+muistellen+Happoradion+Akia:
https://m.youtube.com/watch?v=26pu1JBTxqU
05.03.2022 23:00
Pienin+asunto+tällä+kadulla+on+n.+80m2,+eikä+täällä+kadulla+ole+yhtään+kerrostaloa,+joten+sinkkuja+ei+keskimäärin+ei+muuta+naapuriin+(ellei+ole+vanhempi+eronnut+kohtuutuloinen+perheenisä).
05.03.2022 22:06
En+tiedä+naapuritalosta+kuin+2+miestä,+ja+hekin+sen+verran+että+ehkä+juuri+ja+juuri+tunnistan,+jos+tulisin+jossain+muussa+yhteydessä+vaikka+kaupassa+vastaan.+Kumpikin+on+lapsen+kavereiden+naimisissa+olevia+isiä.+Eli+ei+tuollaista+tilannetta+tule+eteen.
05.03.2022 21:47
Kaikkea+ei+saa.+Pitää+valosta+Juha+ja+juopot+tai+oma-aika+ilman+häiriötä+(kalliin+lasin+kanssa).
05.03.2022 21:39
Miksi+mennä+baariin,+jos+haluaa+olla+yksin?+Valitse+mielummin+joku+vähän+parempi+viinibaari,+jos+haluat+vain+nautiskella+ilman+häiriötä+tai+paikka,+jossa+porukka+ei+ole+ihan+tillin+tällin.
05.03.2022 21:32
Vähän+kanssa+luulen,+että+meno+kaupungilla+on+aika+hillitöntä.+Monella+on+paljon+patoutunutta+biletysintoa+ja+varmaan+myös+patoutunutta+tarvetta+iskeä+naisia.+Toisaalta+kaupungilla+voi+olla+sen+verran+humalaista+porukkaa,+ettei+noiden+kahden+patouman+yhdistyminen+enää+onnistu+kunnialla.+🤣
Enpä+tiedä+koska+tuonne+uskaltaa+mennä.+Täti-ihmisenä+ei+vappumeininki+on+vähän+liikaa.+😁
05.03.2022 21:14
Oli+tosissaan+tai+ei,+niin+ap+jutut+on+mauttomia.+Hyvälle+huumorille+on+paikkansa,+mutta+tälläisillä+asioilla+vitsaileva+on+joko+älytön+tai+ajattelematon.
05.03.2022 20:47
52 / 89