naiset mummoutuvat

sossupatunaparas

Tämä aamu-tv:n Teresa Meriläinen on ollut ihan mielyttävän näköinen nainen, mutta nyttemmin on alkanut jo pahasti ikääntymisen merkit hänessä näkyä. Olisikin jo aika siirtää tämäkin johonkin taustalla oleviin tehtäviin, ja antaa tilaa uusille nuoremmille.

34

1291

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmmmmmmmm

      Pientä restaurointia ja huomenna on taas ok

    • Anonyymi

      Tänään aamulla Teresa Meriläinen oli tukehtua intoonsa, kun hän kehui maikkarilla uuden hallituksen "nuoria punavihreitä" naisia ja vellihousu Tero Karhu säesti.

      • Anonyymi

        No SIITÄKÖS kenkä puristaa! :D :D :D
        Ai ai ai kun se kirpasee!


    • Anonyymi

      Ikääntyminen on normaalia, jonka ainut vaihtoehto on nuorena kuoleminen. Ja tämä koskee myös miehiä.

      • Anonyymi

        Kyl kai viisikymppinen nainen voi rehellisesti näyttää ikäiseltään. 🤔Tyhmää jaarittelua.


      • Kokeilin sitä aikoinaan. Lääkärin penteleet herättivät henkiin ja hyvä niin. Ja sille yhdelle tuomaalle selvennettäköön, että olin siis liikenneonnettomuudessa.


    • Anonyymi

      Jokainen meistä vanhenee. Karma hoitaa aikanaan, jos on puhunut pahaa toisista ihmisistä tai tehnyt pahoja tekoja muuten.

      • Itsehän en vanhene samaa tahtia reppanoiden kanssa. Elämäni on niin vauhdikasta, että aikakin hidastuu. Jos yhtään tajuat astrofysiikan alkeita, niin tajusit huonon vitsini.

        Mutta sitten ihan realiin. Joskus muinoin kauhulla katsoin 50 vuotiaita pariskuntia, mutta nykyään se on ihan normaalia. Voisin olettaa, että joku 80 vuotias hihittelee kommenteja lukiessaan, muttei viitsi kirjoittaa: "Odottakaahan, kun tulette tähän ikään."


    • Anonyymi

      Kyllä minä Sannikkaa nusisisin, jos antaisi.

    • Anonyymi

      Mitä se sinulta pois on jos naiset mummoutuvat? Miksi se sinua noin kamalasti kiihottaa? Anna mummojen mummoutua ja pappaudu rauhassa. Miksi sohit muiden elämää kun omaki elämä on käsittelemättä. Itseäsi pappuuminen pelottaa ja näin käänteisesti yrität siihen lohtua löytää. Kuules,vedä pappakalsarit vaan ylpeästi kainaloihin ja ota vastaan se mikä tulevaisuutesi on. Joko hymyillen tai sitten 💩

      • Anonyymi

        Siksipä mummot ja papat sopivat yhteen.


    • Anonyymi

      Ripsa Anneli Koskinen-Papunen on ihan karsee. Sen naamassa on niin vahvat uurteet että pahaa tekee.

      • Anonyymi

        Ihan pommi eukko,ja meinaa mokata jokasessa haastattelussakin.


      • Anonyymi

        Yrittänyt paikata feikki rusketuksella ja botoxoinnilla, entistä järkympi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittänyt paikata feikki rusketuksella ja botoxoinnilla, entistä järkympi

        Ripsa on kaunis, Kirsi kiku ei!


      • Anonyymi

        Ihanan vahva ja terve kokovartalo rusketus Ripsa Koskinen-Papunen. Voisi luulla ihan etelänmaalaiseksi, kun on niin tumma rusketus. Varmasti hyvässä ja terveessä kunnossa on eikä ole D-vitamiinin puutostiloja hänellä.


    • Höpsistä pussiin ja pussin suu kiinni. Kyllä sitä varttuneemmatkin naiset ovat kauniita. Otetaanpas nyt esim. Kaija K ta Gillian Anderson. Eivätkä he ole poikkeuksia, lähipiiristäni tunnen paljonkin varttuneita, kauniita naisia.

    • Jokainen, joka on säästynyt ikääntymisen vaikutuksilta voi vapaasti linkittää naama- ja kokovartalokuvansa tänne iän kanssa arvosteltavaksi.

      Kun luokkakokouksissa on nähnyt samanikäisiä naisia ja miehiä, pappaantuminen on selkeästi tyypillisempää miehillä kun mummoutuminen naisilla. Ensimmäiset papat on olleet tunnistettavissa heti 30v jälkeen.

      • Minun vammautunut lärvihän on tuossa profiilikuvassa. En häpeä itseäni ja naisiakin on.


    • Anonyymi

      Olin aikoinan totaalisen rakastunut juontaja Riika Sillanpäähän. Nyttemmin on kovasti mummoutunut.
      Toki voisin edelleen ottaa hänet koska vanha rakastuminen tuskin sammuu koskaan.

      • Anonyymi

        Taidat olla vanha papparainen.


    • Anonyymi

      Mummot on ihania🎯

    • Anonyymi

      Minua vuotta nuorempi mieshenkilö on kokonaan harmaapäinen osittain kalju. Järkytyin, kun näin kuvansa, sen perusteella olisin arvioinut hänet karvan alle kuuskymppiseksi, niin pappautunut olemus, mutta tunnen sen kun oli aikanaan koulussa samaan aikaan. Mulla on vaan muutamia harmaita hiuksia. En näe peilistä mummoa, mut varmaan olen?
      N46

    • Anonyymi

      Tottakai ihmiset vanhevat - elleivät sitten kuole nuorena. Ei mitään ideaa ajatuksessa, että ihminen näyttäisi esimerkiksi 70-vuotiaana samalta kuin 30- vuotiaana, tai edes kuusikymppisenä nelikymppiseltä.

    • Anonyymi

      Entä jos naiset muumioituvat.

    • Anonyymi

      Entä jos jokainen nuori nainen muumioituu automaattisesti jo 17-vuoden iässä.

    • Anonyymi

      Tuleva papparainenko se siellä ?

    • Anonyymi

      Mummot muumioituvat ja muuttuvat muumeiksi.

      Itse olen miettinyt todella paljonkin jotain peliä mikä olisi tyttöjenkin mielestä hauska pelata.

    • Jokainen ikääntyy. Vaikka itse näytän ikäistäni nuoremmalta, niin näkee kasvoista, jos tarkemmin katsoo, etten ole enää nuorisolainen, vaikka nopealla vilkaisulla voisi niin luullakin. Silmäkulmissa on juonteita ja otsassakin tarkemmin katsottuna näkyy hieman. Muuten iho on aika sileä (liekö geenien vaikutusta vai sen, että olen teinistä lähtien käyttänyt kasvorasvaa). Mutta jos katson vaikka isää tai isän vanhinta siskoa tai äidin äitiä mummoa tai vaikka jopa isän isää ukkia, niin odotettavissa saattaa hyvinkin olla, että vielä 60 -90 -vuotiaanakin näyttää melko nuorekkaalta eikä ole kauheasti ryppyjä. Aika kuitenkin näyttää miten käy.

    • Mummo eli äidin äiti oli vielä melko rypytön täyttäessään 70 (nyt on 85). Isäkin näyttää ikäistään nuoremmalta (täyttää tänä vuonna 68).

    • Anonyymi

      Jos menet nukkumaan ja mielessäsi vilisee jotain arvaustytönkin juttuja, niin uni tulee nopeasti.

    • Anonyymi

      Tyttöjen ajatukset vilistelee jos silmissä kun menee nukkumaan, mutta tuollainen pelikin, ei tarvitsisi olla joku hirveä missä käytetään täysin jotain grafiikkakiihdyttimiä.

    • Anonyymi

      entä jos sellainen peli jossa yksinäinen varaton nainen kävelee etsimässä mieskumppania.

    • Anonyymi

      kyllä oli teresa tänään tiukoissah ousuissa vetävän näköinen. pyllyä en oikeen nähnyt takaa vaikka koitin kovasti mutta sivuprofiili oli lupaava että voi herkullinen olla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe