Vapaa kuvaus

Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.

Aloituksia

18

Kommenttia

1763

1. Vauvakuume+se+ei+ole.+Ovulaation+aiheuttama+halukkuus+on+ollut+melkein+aina.+Olen+sen+tunnistanut+jotain+23-25v++asti,+vaikka+en+silloin+en+vielä+tunnistanut+ovulaatiokipua.+Osa+voi+olla+toki+läheisyyden+ja+tunneyhteyden+tarvetta.+Seksihän,+sanoisinko+rakastelu,+on+vahvasti+myös+tuota.++Ja+kun+on+vuosien+vaje+alla….++Jos+olisin+vain+tunteettoman+huonon+panon+kaipeessa,+se+olisi+helppo+toteuttaa.+😂+Olen+aina+ollut+suhteellisen+halukas,+myös+pitkissä+suhteissa,+jos+nyt+ei+ensimmäisen+raskauden+jälkeistä+aikaa+lasketa+(kaksi+muuta+toimi+päinvastoin).+Lipido+on+asia,+joka+melllä+kaikilla+on+omanlaisensa.+Olen+vain+tälläinen+kuin+olen.
  2. En+halua+olla+passiivinen,+enkä+sitä+ole.+En+tarkoittanut+sellaista,+vaan+sitä+kumpi+tanssia+vie.+Tanssi+ei+onnistu+kovin+hyvin,+jos+toinen+on+passiivinen,+mutta+jomman+kumman+on+vietävä,+jos+halustaan+että+tanssi+sujuu.+Itse+pidän,+että+roolit+voit+välillä+vaihtua.+Vaikka+mies+vie,+voin+sopivassa+kohtaa+ottaa+myös+ohjat.+En+näe+miksi+kaavan+pitäisi+olla+joku+tietty.+Jännitekin+säilyy+paremmin+kun+välillä+rikotaan+normaalia+kaavaa.