Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Emberizi
profiilit
Emberizi
Emberizi
Vapaa kuvaus
Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.
Aloituksia
18
Kommenttia
1763
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vauvakuume+se+ei+ole.+Ovulaation+aiheuttama+halukkuus+on+ollut+melkein+aina.+Olen+sen+tunnistanut+jotain+23-25v++asti,+vaikka+en+silloin+en+vielä+tunnistanut+ovulaatiokipua.+
Osa+voi+olla+toki+läheisyyden+ja+tunneyhteyden+tarvetta.+Seksihän,+sanoisinko+rakastelu,+on+vahvasti+myös+tuota.++Ja+kun+on+vuosien+vaje+alla….++Jos+olisin+vain+tunteettoman+huonon+panon+kaipeessa,+se+olisi+helppo+toteuttaa.+😂+
Olen+aina+ollut+suhteellisen+halukas,+myös+pitkissä+suhteissa,+jos+nyt+ei+ensimmäisen+raskauden+jälkeistä+aikaa+lasketa+(kaksi+muuta+toimi+päinvastoin).+Lipido+on+asia,+joka+melllä+kaikilla+on+omanlaisensa.+Olen+vain+tälläinen+kuin+olen.
20.02.2022 14:23
Lämpö+voittaa,+mutta+kylmä+luo+sopivaa+vastakohtaa,+kunhan+se+ei+dominoi.+
https://m.youtube.com/watch?v=srU_GJT5Egs
20.02.2022 12:39
Kierrukka+estää+kiinnittymisen,+ei+ovulaatiota.+E-pillerit+toimii+eri+periaatteella+ja+siksi+ne+vie+osalta+naisilta+halut.+
Hormonikierrukka+erittää+paikallisesti+progesteronia+(samaa+hormonia+mikä+nousee+veressä+ennen+ovulaatiota+ja+joka+on+se+ensisijaisesti+”kiusan”+aiheuttava+molekyyli).+Kuparikierrukka+on+inhottava.+Ei+pitäisi+tuntua,+mutta+itsellä+kohtu+supisteli+jatkuvasti+kuin+olisi+synnytys+alkamassa.+Ihan+kauhea+vehje+ja+oli+lääkärin+todella+vaikea+saada+edes+paikalleen.+Hormonikierrukka+on+pieni,+eikä+sivuoireita+juuri+ole+(paitsi+kuukautisvuodon+vähentyminen+tai+loppuminen).
20.02.2022 12:16
Ei+ole+lisääntymishaluja,+lapsia+on+jo+kolme!+Enkä+nyt+tuntemattoman+kanssa+alkaisi+heti+edes+lapsia+pykäämään+(sen+verran+maalaisjärkinen+olen+munasarjoista+huolimatta).+Ja+taas+2-3v+vuoden+tutustumisajan+päästä+lisääntyminen+~50v+voi+mitenkään+enää+onnistua.+🙏+Eikä+sen+pitäisi+nytkään+onnistua+tilastollisesti,+kunhan+vaan+ovulaatiot+pyörii+kiusaamassa+ihmistä.+🙄
Olen+ollut+kahdesti+tilanteessa,+jossa+olen+päättänyt+ei-enää+koskaan+ja+myös+samaa+julkisesti+sanonut.+Ja+sitten+kun+on+rakastunut,+päätös+on+pyöritetty+tai+toisen+kerran+vielä+vahvemman+ei:n+jälkeen+ja+suuren+rakkauden+kohdalla+huomasin+vauvakuumeen+nousevan.+Olin+hyvin+järkyttynyt+omista+reaktioista+ja+huusin+sisäisesti+STOP+itselleni.+Suuri+rakkaus+ei+koskaan+johtanut+suhteeseen.+Kun+on+ikää,+voi+olla+jo+aika+helpottunut…
20.02.2022 12:03
Niin+paitsi,+että+mulla+on+se+5.5v+ollut+hormonikierukka.+Vähän+suojelee,+vaikkei+taida+enää+100%+varma+olla.+😂+Ja+selibaatti+suojelee+täydellisesti.+😁
Tuo+viimeisin+lapsi,+joka+tuli+5-6pv+ennen+ovulaatiota+oli+myös+tupla-ovulaatio…+Ovulaatiot+tuli+vajaan+päivän+välein…+mikä+onneksi+vähentää+mahdollisuutta,+kun+ensimmäinen+kiinnittyy,+toinen+ei+enää+kovin+todennäköisesti+tee+samaa.+Kun+tajusin,+että+olen+raskaana,+olin+kyllä+aika+hermona+ennen+ekaa+ultraa…+Ystävällä+on+kaksoset+ollut+ja+tiedän,+ettei+se+ole+kaikista+helpoin+rasti.
20.02.2022 11:38
Valitettavasti+se+porautuva+mies+puuttuu.+🤣
20.02.2022 11:30
Luulisi,+että+miehille+myös+merkitsee+seksitautien+ja+yllätysraskauksien+mahdollisuus?+Jos+kummastakaan+ei+välitä,+on+seksikumppanina+aikalailla+turn-off.+Vaikka+seksi+voi+viedä,+silti+useimmiten+järki+pysyy+mukana+ainakin+jollain+tasolla?++Lisäksi+ne,+jotka+sutivat+paljaalla+ihan+mitä+vaan+vähän+väliä,+keskimäärin+tekevät+sitä+niiden+kanssa,+jotka+toimivat+samoin…+Siis+riskipopulaatio.+
Jos+haluaa+paljaalla,+pitää+olla+luottamus.+Omakohtaisesti+edellytys+sille+on+myös,+että+ehkäisy+on+kunnossa+ja+joko+on+kyseessä+uskollinen+parisuhde+tai+vähintäänkin+pitävä+sopimus,+ettei+muita+panna+ilman+kondomia+(FWB-tyyppiset+suhteet).
20.02.2022 11:28
Ei+ole+kysta.+Olen+selvinnyt+ilman+yhtään+kystaa+(kopkop).+Ovulaatiot+vaan+tuntuu.+On+aina+tuntunut,+tosin+ennen+ekaa+lasta+en+tajunnut+että+kuun+puolessa+välissä+oleva+kuukautiskipu+on+ovulaatio.+😂+Ei+ole+kovin+usein+molemmilla+puolilla+eikä+näin+vahvana,+mutta+nyt+on.
20.02.2022 11:01
”Kondomia+kannattaa+käyttää+aina+lyhytkestoisissa+suhteissa.”
Samaa+mieltä.+Miehelle+tuo+on+vielä+tärkeämpi,+koska+jos+käy+vahinko,+nainen+loppupeleissä+voi++päätöksen+tilanteesta+myös+itse.+Nainen+voi+myös+hakea+jälkiehkäisyn,+jos+katsoi+aiheelliseksi.+Ja+komdomin+käyttö+on+perusteltua+ja+vastuullista+myös+seksitautien+takia.+
En+näe+seksiä+haluna+lisääntyä.+Vaikka+jossain+tilapäissuhteissa+seksi+voi+olla+hyvää,+mutta+jälkikasvu+olisi+katastrofi.+Lisääntymishormonit+vaikuttaa+toki+haluihin,+ja+jos+ollaan+lisääntymässä+tarkoituksella+touhussa+voi+olla+lisämaustetta,+mutta+kyllä+rakastella+haluaa+ensisijaisesti+ihan+muista+syistä+kuin+lisääntyminen.+Ison+osan+seksuaalisuus+säilyy+myös+vaihdevuosien+jälkeen+ja+miehilläkin+yli+40-50v+jälkeen+kun+keskimäärin+testosteronitasot+hieman+hiipuu.+
”+Puhtaimmillaan+seksi+on+kliimaksi+jossa+sitä+toista+haluaa+niin+palasti+ettei+jälkikasvun+tuleminen+ole+edes+negatiivinen+ajatus.+Tarvitaan+siis+luottamusta,+fyysistä+ja+henkistä+vetovoimaa+ja+ripaus+avointa+hulluutta+jotta+seksuaalisuudesta+voisi+nauttia+"täysin+rinnoin".”
Tästä+olen+samaa+mieltä,+PAITSI+sanoisin+toista+RAKASTAA+niin+pahasti+ettei+jälkikasvun+tuleminen+ole+edes+negatiivinen+ajatus.+Haluta+voi+ilman+että+se+on+rakkautta.+Rakkauden+kanssa+kaikki+on+parempaa.
20.02.2022 09:12
Kuvitteletko+sinä+tosiaan,+ettei+tälläistä+olotilaa+mitenkään+”itselääkitsisi”?+Hah!+Valitettavasti+se+ei+ole+ihan+sama+asia,+vaikka+lääkitsisi+yliannokseen+asti.+Vähän+niin+kuin+ottaisi+c-vitamiiniä+tai+panadolia+päänsärkyyn+ibuprofeiinin+sijaan.
Mutta+minkäs+teet.+Nyt+on+normaalia+pahempi,+kumpikin+munasarja+selkeästi+kohta+räjähtää.+En+tiedä+vaikuttaako+se+hormoneihin,+mutta+siltä+se+tuntuu.+Sinänsä+tämä+sai+minut+jo+googlaamaan+sinkkutapahtumia+ja+miettimään+että+lähtisin+oikeasti+seuranhakuun.+😂+Ehkä+en+lähtisi+välttämättä+tälläisessa+olotilassa,+mutta+sitten+kun+pahin+kärki+on+ohi.
20.02.2022 08:46
Ei+kovin+vetävä+myyntipuhe.+Ei+naisen+haaste+ole+miehen+löytäminen+seksiin,+miehen+on+keskimäärin+aika+helppoja.+
Nainen+haluaa+keskimäärin+miehen+kehen+syntyy/on+syntynyt+tunneyhteys.
19.02.2022 21:35
Olen+jo+maksanut+opiskeluni+takaisin.
19.02.2022 21:32
Kiitos+vaan.+Teennäinen+en+kyllä+ole,+päin+vastoin.+En+ole+vietävissä,+kun+välttelen+tilanteita,+missä+voisi+viedä+ja+en+tietenkään+lähde+minkään+ällöttävän+murhaajaraiskaajan+mukaan+tai+vaikka+naimisissa+olevan+kollegan+mukaan,+mutta+jos+mies+on+viehättävä+eikä+moraalisia+esteitä+ole,+ja+jos+kiemurtelee+halunsa+kanssa,+miksi+siinä+tilanteessa+sanoisi+ei.+Siis+jos+näkee+ettei+se+ole+järkevää,+on+helppo+väistää+tilanne.
Joo+tiedän,+että+se+on+vaikea+ajatus+monelle,+että+nainen+haluaa+ja+kärsii+puutteesta.+Valitan,+meitä+on+monenlaisia.+Koita+tulla+ajatuksen+kanssa+toimeen.
19.02.2022 21:09
Olen+nettomaksaja.+Mielelläni+maksan,+koska+kannatan+hyvinvointiyhteiskuntaa.+Kun+katsoo+palkkakuittia+vuoden+lopussa+huomaa,+että+veroja+tosiaan+maksaa.+Huomasin+vasta+nyt+että+sain+viime+vuonna+10te+bonareita+(en+ollut+laskenut+summia+yhteen),+voin+kuvitella+ettei+progression+takia+noista+siirry++paljon+mitään+pankkitilille.
Olen+aamut+kaksi+keisarinleikkausta,+mutta+ne+on+nyt++maksettu+aika+lyhyessä+ajassa+takaisin.+Päivähoito+ja+koulu+taitaa+olla+pidempi+aikaisempi+takaisinmaksettava.
19.02.2022 20:57
Yksi+työsuhde+takana+noin+20v+sitten,+kenenkään+muun+kanssa+en+ole+edes+pussannut.+Yhden+olisin+muutama+vuosi+sitten+kyllä+ilolla+ottanut,+jos+olisi+tullut+mahdolliseksi.+Kyllä+se+töissä+on+kevyeksi+flirtiksi+jäänyt.+
Jotenkin+ap+kirjoituksessasi+on+kirpeä+katkera+sävy.+Mistä+se+kumpuaa?
19.02.2022 20:19
Jos+olen+rehellinen,+sanon+että+tällä+hetkellä+aika+helvetillinen+olo.+S-tanan+ovulaatio!+Kyllähän+haluavia+miehiä+löytyisi+kun+lähtisi+yöelämään,+mutta+kun+tietää+mitä+se+on,+ei+siihen+viitsi+lähteä.+Mielummin+sitten+kärsii+olonsa...+😳+Enkä+siksikään+halua+lähteä+(olen+aina+yrittänyt+vältää+ovulaation+kohdalla+yöelämään+menoa),+koska+silloin+isompi+riski+ettei+oma+järki+toimi.
19.02.2022 20:08
Olen+sen+verran+vanha,+ettei+tilastollisesti+olisi+paljon+vaaraa+raskaaksi+tulosta,+mutta+kun+olen+kaksi+kertaa+aiemminkin+tullut+raskaaksi+melkein+”pyhällä+hengellä”,+ja+toinen+yli+40v+ja+ilman+ehkäisystä+on+tullut+testattua+4+kertaa+viikko+ennen+ovulaatiota+aika-ikkunalla+ja+kun+lapsia+on+kolme,+niin…+asialla+ei+viitsisi+leikkiä.+😂+Vaikka+riski+on+pieni,+
Ovulaatiot+vielä+tuntuu+eikä+vaihdevuosioireet+ole+alkaneet,+eli+riski+on.+Tosin+sisällä+on+5.5v+vuotias+hormonikierrukka,+joka+pitäisi+kestää+tässä+iässä+7-8v+mutta+neuvolassa+aikanaan+sanoivat,+että+jos+et+tulla+uudestaan+asiakkaaksi,+vaihda+se+kierukka+5v+kohdalla.
En+siis+ole+ilman+kondomia+seksiä+harrastanut+kuin+pitkissä+suhteissa+ja+yhdessä+0.5v+suhteessa.+Tuo+lyhyempi+suhde+oli+työkaveri+(molemmat+alle+30v).+Hän+oli+ennestään+tuttu+ja+täysin+luotto+oli+tietenkin+olemassa,+lisäksi+hänellä+ei+seksi+olisi+onnistunut+kondomilla.+Siis+piti+hankkia+sen+takia+muu+hormonaalinen+ehkäisy.
Seksi+on+ilman+kondomia+aavistuksen+parempaa,+mutta+ero+ei+ole+niin+suuri,+että+riskiä+taudeista+ottaisi.+Parisuhteessa+luottamus+pitää+olla,+enkä+näe+silloin+tarpeellisena+käyttää+kondomia+ellei+mies+sitä+erityisesti+halua.
19.02.2022 19:46
En+halua+olla+passiivinen,+enkä+sitä+ole.+En+tarkoittanut+sellaista,+vaan+sitä+kumpi+tanssia+vie.+Tanssi+ei+onnistu+kovin+hyvin,+jos+toinen+on+passiivinen,+mutta+jomman+kumman+on+vietävä,+jos+halustaan+että+tanssi+sujuu.+
Itse+pidän,+että+roolit+voit+välillä+vaihtua.+Vaikka+mies+vie,+voin+sopivassa+kohtaa+ottaa+myös+ohjat.+En+näe+miksi+kaavan+pitäisi+olla+joku+tietty.+Jännitekin+säilyy+paremmin+kun+välillä+rikotaan+normaalia+kaavaa.
19.02.2022 19:14
Katsoin+vielä+tuon+vanhan+video++uudestaan,+ennen+kuin+lähden+hakemaan+sijausautoa+(onneksi+sellainen+on+valituksessa).+
On+jännä+miten+nyt+laulajatar+näyttää+kapealta+nuorelta+naiselta,+mutta+nuoremman+urheilijanaisen+silmin+hän+oli+uhkea.+Taitaa+tuo+täti+täyttä+50v+tänä+vuonna+(tai+on+juuri+täyttänyt).
19.02.2022 14:40
No+voi,+totta+kai,+mutta+ihmismieli+helposti+luokittelee+ihmiset+johonkin+lokeroon.+Itse+koitan+taistella+kaikkea+lokeroimista+vastaan.
19.02.2022 14:22
59 / 89