Vapaa kuvaus

Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.

Aloituksia

18

Kommenttia

1763

1. Vauvakuume+se+ei+ole.+Ovulaation+aiheuttama+halukkuus+on+ollut+melkein+aina.+Olen+sen+tunnistanut+jotain+23-25v++asti,+vaikka+en+silloin+en+vielä+tunnistanut+ovulaatiokipua.+Osa+voi+olla+toki+läheisyyden+ja+tunneyhteyden+tarvetta.+Seksihän,+sanoisinko+rakastelu,+on+vahvasti+myös+tuota.++Ja+kun+on+vuosien+vaje+alla….++Jos+olisin+vain+tunteettoman+huonon+panon+kaipeessa,+se+olisi+helppo+toteuttaa.+😂+Olen+aina+ollut+suhteellisen+halukas,+myös+pitkissä+suhteissa,+jos+nyt+ei+ensimmäisen+raskauden+jälkeistä+aikaa+lasketa+(kaksi+muuta+toimi+päinvastoin).+Lipido+on+asia,+joka+melllä+kaikilla+on+omanlaisensa.+Olen+vain+tälläinen+kuin+olen.
  2. Olen+sen+verran+vanha,+ettei+tilastollisesti+olisi+paljon+vaaraa+raskaaksi+tulosta,+mutta+kun+olen+kaksi+kertaa+aiemminkin+tullut+raskaaksi+melkein+”pyhällä+hengellä”,+ja+toinen+yli+40v+ja+ilman+ehkäisystä+on+tullut+testattua+4+kertaa+viikko+ennen+ovulaatiota+aika-ikkunalla+ja+kun+lapsia+on+kolme,+niin…+asialla+ei+viitsisi+leikkiä.+😂+Vaikka+riski+on+pieni,+Ovulaatiot+vielä+tuntuu+eikä+vaihdevuosioireet+ole+alkaneet,+eli+riski+on.+Tosin+sisällä+on+5.5v+vuotias+hormonikierrukka,+joka+pitäisi+kestää+tässä+iässä+7-8v+mutta+neuvolassa+aikanaan+sanoivat,+että+jos+et+tulla+uudestaan+asiakkaaksi,+vaihda+se+kierukka+5v+kohdalla.En+siis+ole+ilman+kondomia+seksiä+harrastanut+kuin+pitkissä+suhteissa+ja+yhdessä+0.5v+suhteessa.+Tuo+lyhyempi+suhde+oli+työkaveri+(molemmat+alle+30v).+Hän+oli+ennestään+tuttu+ja+täysin+luotto+oli+tietenkin+olemassa,+lisäksi+hänellä+ei+seksi+olisi+onnistunut+kondomilla.+Siis+piti+hankkia+sen+takia+muu+hormonaalinen+ehkäisy.Seksi+on+ilman+kondomia+aavistuksen+parempaa,+mutta+ero+ei+ole+niin+suuri,+että+riskiä+taudeista+ottaisi.+Parisuhteessa+luottamus+pitää+olla,+enkä+näe+silloin+tarpeellisena+käyttää+kondomia+ellei+mies+sitä+erityisesti+halua.