Kumpi on vahvempi, kylmyys vai kuumuus?

Anonyymi

Tätä mietin tänä aamuna.

53

52

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokeile sormella.

      Mutta jos kohde on eikein kylmä tai kuuma niin samallehan se tuntuu ei aisti onko silloin kylmä vai kuuma, se on toinen niistä vaihtoehdoista.

    • Anonyymi

      Tää teidän juttu on ollut kylmä jo aika kauan, nyt sitten armollista asennetta itseään kohtaan ja meditaatiokasetti soimaan

    • Anonyymi

      Kysymys on melkein kuin lasten kysymyket hesarissa. En osaa vastata. Niihin kysymyksiin vastaa yleensä professoritason henkilö.

    • Anonyymi

      Kylmä, kuuma ja kumma, Kummali.

    • Anonyymi
      • Hieno vastaus ja pohtimista.🥰


      • Ootko käynyt kiinassa?


    • Anonyymi

      Tuollainen on kuumaa kuuma höyryävä lyijy siis sula lyijy, sellaista kun kaadat jalan päälle, itselle sattui kerran melkein vahinko, oli potkaistava kenkä pois jalasta pikaisesti kun lorahti vähän kuumaa lyijyä jalanpäälle metallurgia-hommia kun teen joskus.

      Tuollainen lyijylastihan polttaa helposti kengän ja kaiken läpi sitten, kun lämpöenergiagin ja massa on niin suuri.

    • Anonyymi

      Molemmille on varmasti syynsä. Suosittelisin miettimään ennemmin niitä kylmenemisen syitä.

      • Anonyymi

        Aivan.


      • Syy, sähkökatko. Lämpö loppu suorasähköllä. Tai pakastimessa vastaavasti sulaa, kun kylmä loppuu.

        -Jasu-


    • Anonyymi

      Hauska juttu kyllä on kun itse4 koodasin tuollaisen sääkuva-jutun pyörii automaattisesti tietokoneen taustalla ja napsii sääkuvia... saa hyvän koosteen niistä kuvista sitten jos saqtakin vuotta pyörisi tuollainen ohjelma aivan huomaamattomasti taustalla.

    • Anonyymi

      Kylmyydessä on se absoluuttinen nollapiste. Sillä on rajansa, kun taas kuumuus jatkaa nousuaan, kunnes räjähtää mustaksi aukoksi omassa mahdottomuudessaan.

      Musta on minun lempiväri.

      Nyt jäin miettimään, mitä nuo kaksi oikein edes täällä tekevät? Niiden suhde toisiinsa tuntuu etäiseltä, mutta loogiselta. Ero luvuissa on pitkä kuin ikuisuus ja matkustaa nollan lävitse.

      Tarvitsevatko ne kuitenkin toisiaan? En osaa sanoa.

    • Anonyymi

      Kiva aloitus. Asioita josta kukaan ei koskaan puhu minun kanssani.

      Mormonit ja muslimit osaavat puhua hienosti Jumalasta. Jos pystyy pakenemaan pakkopaidasta😂😂😂🙋

    • Anonyymi

      Mjoo

      Ihmisolennon näkökulmasta näillä muutaman asteen heitoilla ei ole mitään muuta kuin merkitystä. Ja juuri tämän vuoksi tässä nyt elää tämä kuuluisa tilanne, eli, "Haloo."

      Katsokaas kun kylmä on sama asia kuin kuuma (ja vasen oikea), jos siirrytään pois normitiloista, jollaisia sekä on että ei ole.

      Eli istut tällä hetkellä huoneessa, jossa olet.

      Tätä tuskin kiistät.

      Olet eräänlainen reaktori - opinnäytteesi tiellä. Lisäksi ympärilläsi levittäytyy infra, joka sinut pitää hengissä; saatat jopa olla osa tällaista järjestelmää, ellet jopa pelletti.

      Kuitenkin on niin, että on olemassa jotain, jota kukaan ei voi käsittää. Tämän ongelman olemassaolo ei ole varsinaisesti ongelma, vaan vastaus siihen, miksi näemme niin paljon vaivaa olemassaolomme vuoksi.

      Jokaisessa meissä elää horisontti, jonka jälkeen ei ole paluuta.

      (hihitystä)

      • Anonyymi

        Aina on paluu ykseyteen.

        Horisontti on sen raja, mikä on sinulle vielä tuntematonta.

        Täytyy vaan odottaa. Ja odottaa, kunnes koko Universumin rattaat ovat liikkuneet ja on sinun vuorosi ylittää katu.

        Älä juokse punaisia päin, voit jäädä auton alle!

        Hän tulee takaisin. Aina. Minä jään odottamaan, sinä jäät odottamaan. Taivaskin seisoo yllämme. Mutta Maa liikkuu, se elää vanhoista muistoista ja tekemättömistä lupauksista.

        Sinulle ja minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina on paluu ykseyteen.

        Horisontti on sen raja, mikä on sinulle vielä tuntematonta.

        Täytyy vaan odottaa. Ja odottaa, kunnes koko Universumin rattaat ovat liikkuneet ja on sinun vuorosi ylittää katu.

        Älä juokse punaisia päin, voit jäädä auton alle!

        Hän tulee takaisin. Aina. Minä jään odottamaan, sinä jäät odottamaan. Taivaskin seisoo yllämme. Mutta Maa liikkuu, se elää vanhoista muistoista ja tekemättömistä lupauksista.

        Sinulle ja minulle.

        Justiinsa niin!


      • Anonyymi

        No nimenomaa :) Kylmästä kuumaan silmän räpäyksessä. En minä vaan infra, siinäpä se. Vastauksena 12:28 ehkä myös yhtä hyvä. En näkisi vaivaa jollei, on liian pitkä tarina.

        The Catalyst - Linkin Park
        https://youtu.be/51iquRYKPbs

        t.sxth

        Öitä. Se piti täällä kohteliaasti sanoa. Ei sillä tosin väliä, olet ennen minua nukkumassa:)


    • Anonyymi

      Minä elän horisontissa, nollapisteessä, siellä missä Voittamaton Aurinko räjähtää.

      Hengitän auringon valoa omaan absoluuttiseen kylmyyteeni, hengitän ulos sen pimeyttä.

      Minussa navat kääntyvät ja kuolema muuttuu syntymäksi.

      Et uskonut, kun kerroin itsestäni, koska tie oli sinulle niin pitkä, horisontti oli sinulle vain horisontti.

      En suuttunut, mutta menin pois.

      Voit varmasti arvata minne.

    • I'm hot.

      • Anonyymi

        Onko Frouva ihan neitsyt täällä vai onko aikaisempaa kokemusta palstaurpoista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Frouva ihan neitsyt täällä vai onko aikaisempaa kokemusta palstaurpoista?

        Sitä mielikuvitushahmoilta kannattaa varmaan tivata


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko Frouva ihan neitsyt täällä vai onko aikaisempaa kokemusta palstaurpoista?

        Frouva on kaiken kokenut rautarouva, joka nielee miehiä ja paskantaa urpoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä mielikuvitushahmoilta kannattaa varmaan tivata

        Anteeksi mitä?


      • Anonyymi
        Frouva kirjoitti:

        Anteeksi mitä?

        Älä esitä tyhmää


      • Anonyymi
        Frouva kirjoitti:

        Anteeksi mitä?

        Naista leikkivä urpooo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naista leikkivä urpooo

        Pyrff..🤭😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä esitä tyhmää

        Miksen?


    • Aikani mietin ja totesin, että termodynamiikassa ei ole mitään runollista.

      • Anonyymi

        Täällä minä kuitenkin taas olen.

        Kasvamassa niiden laattojen väleistä joilla koitit saada pihasi siistiksi.

        Lähempänä kuin arvaatkaan.

        lllllllllol.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä minä kuitenkin taas olen.

        Kasvamassa niiden laattojen väleistä joilla koitit saada pihasi siistiksi.

        Lähempänä kuin arvaatkaan.

        lllllllllol.

        Oletko sinä se runouteni muusa, jonka nuoruudessani hukkasin?


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Oletko sinä se runouteni muusa, jonka nuoruudessani hukkasin?

        Kyllä olen ja rakastan sinua vieläkin, vaikka halusitkin minut kesyttää.

        Pesässäni kerällä, timanttisilmäinen kettu, täällä näen unia taivaan kaikista väreistä. Vain kuivunut nahka jäljellä siitä mitä joskus olin. Hymyilevä kallo mullan ja lehtien seassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen ja rakastan sinua vieläkin, vaikka halusitkin minut kesyttää.

        Pesässäni kerällä, timanttisilmäinen kettu, täällä näen unia taivaan kaikista väreistä. Vain kuivunut nahka jäljellä siitä mitä joskus olin. Hymyilevä kallo mullan ja lehtien seassa.

        Sä kirjoitat niin elävästi, että välillä on vaikea olla sulle kiukkunen.

        Mutta nyt kun tiedät, että sinun lihallinen rakkaus ei saa minulta vastakaikua, voit toki ilahduttaa meitä kaikkia taituruudellasi.
        Ja tietysti taiteilijalla pitää olla myös nimimerkki.

        Voinhan minäkin välillä piipahtaa siellä persuluolassa katsomassa mitä sinne kuuluu, mutta älä tuo sitä luolan pimeyttä tänne.


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Sä kirjoitat niin elävästi, että välillä on vaikea olla sulle kiukkunen.

        Mutta nyt kun tiedät, että sinun lihallinen rakkaus ei saa minulta vastakaikua, voit toki ilahduttaa meitä kaikkia taituruudellasi.
        Ja tietysti taiteilijalla pitää olla myös nimimerkki.

        Voinhan minäkin välillä piipahtaa siellä persuluolassa katsomassa mitä sinne kuuluu, mutta älä tuo sitä luolan pimeyttä tänne.

        "Voinhan minäkin välillä piipahtaa siellä persuluolassa katsomassa mitä sinne kuuluu, mutta älä tuo sitä luolan pimeyttä tänne."

        Tuota tämä saisi kaikki juoksemaan karkuun niin kauheata kirjoitusta.


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Sä kirjoitat niin elävästi, että välillä on vaikea olla sulle kiukkunen.

        Mutta nyt kun tiedät, että sinun lihallinen rakkaus ei saa minulta vastakaikua, voit toki ilahduttaa meitä kaikkia taituruudellasi.
        Ja tietysti taiteilijalla pitää olla myös nimimerkki.

        Voinhan minäkin välillä piipahtaa siellä persuluolassa katsomassa mitä sinne kuuluu, mutta älä tuo sitä luolan pimeyttä tänne.

        😂

        Kenelle kuvittelet olevasi kiukkuinen? Vanhalle muusallesi? Hän ei tainnut sitten olla vaimomateriaalia?

        Pimeys seuraa minua kaikkialle, se on ainainen seuralaiseni, toisin kun ne heikot sielut jotka sitä pelkäävät ja kammoavat.

        Kiitos kuitenkin sanoistasi, olen iloinen jos viihdytän!

        Mutta mene ihmeessä nyt päivänvaloon, kaunis kevätpäivä! Voit nähdä ketunkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂

        Kenelle kuvittelet olevasi kiukkuinen? Vanhalle muusallesi? Hän ei tainnut sitten olla vaimomateriaalia?

        Pimeys seuraa minua kaikkialle, se on ainainen seuralaiseni, toisin kun ne heikot sielut jotka sitä pelkäävät ja kammoavat.

        Kiitos kuitenkin sanoistasi, olen iloinen jos viihdytän!

        Mutta mene ihmeessä nyt päivänvaloon, kaunis kevätpäivä! Voit nähdä ketunkin.

        Tällainenko valtakunta on Anonyyminä?


    • Olen kirjoitellut pitkään netissä yhden miehen kanssa ja jonkin aikaa sitten hän kertoi olevansa Bi seksuaali, kenties jopa homoseksuaali. Olin tosi ihastunut häneen joskus, ja pidän hänestä edelleen. Luulin että hän pitäisi minusta edes ystävänä, mutta nähtävästi ei sitten kuitenkaan. En tiedä, välillä hän tykkää joskus tuntuu siltä että inhoaa mua. Hän luultavasti haluaa lopettaa kirjoittelun, mutta ei jotenkin kehtaa sanoa sitä.

      • Anonyymi

        Ristiriitaiset tunteet? Joillain homoilla voi olla todella ristiriitaisia tunteita naisia kohtaan ja lesboilla miehiin. Joskus homoseksuaalisuus johtuu siitä, et on todella ikäviä kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta. Ei se sinun vika ole. Varmaan hän kuitenkin jonkin verran pitää sinusta, kun kerran jotain edes sanoo. Ehkä naiseutesi muistuttaa jostain epämiellyttävästä ja herättää hänessä ikäviä tunteita. Jos on ikäviä tunteita ihmistä kohtaan josta kuitenkin pitää, se on hyvin raskasta.

        Kerroitko, että yhä pidät hänestä ja halusisit jatkaa ystävänä jos hän on enimmäkseen homo?

        Kannattaa kehottaa häntä avautumaan ja vakuuta, ettet pahastu vaikka hänellä olisi esim inhon tunteita joille ei voi mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ristiriitaiset tunteet? Joillain homoilla voi olla todella ristiriitaisia tunteita naisia kohtaan ja lesboilla miehiin. Joskus homoseksuaalisuus johtuu siitä, et on todella ikäviä kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta. Ei se sinun vika ole. Varmaan hän kuitenkin jonkin verran pitää sinusta, kun kerran jotain edes sanoo. Ehkä naiseutesi muistuttaa jostain epämiellyttävästä ja herättää hänessä ikäviä tunteita. Jos on ikäviä tunteita ihmistä kohtaan josta kuitenkin pitää, se on hyvin raskasta.

        Kerroitko, että yhä pidät hänestä ja halusisit jatkaa ystävänä jos hän on enimmäkseen homo?

        Kannattaa kehottaa häntä avautumaan ja vakuuta, ettet pahastu vaikka hänellä olisi esim inhon tunteita joille ei voi mitään.

        Kiitos vastauksestasi. Olen kertonut hänelle että pidän hänestä, on hänen sukupuolinen suuntautuminensa sitten mitä tahansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ristiriitaiset tunteet? Joillain homoilla voi olla todella ristiriitaisia tunteita naisia kohtaan ja lesboilla miehiin. Joskus homoseksuaalisuus johtuu siitä, et on todella ikäviä kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta. Ei se sinun vika ole. Varmaan hän kuitenkin jonkin verran pitää sinusta, kun kerran jotain edes sanoo. Ehkä naiseutesi muistuttaa jostain epämiellyttävästä ja herättää hänessä ikäviä tunteita. Jos on ikäviä tunteita ihmistä kohtaan josta kuitenkin pitää, se on hyvin raskasta.

        Kerroitko, että yhä pidät hänestä ja halusisit jatkaa ystävänä jos hän on enimmäkseen homo?

        Kannattaa kehottaa häntä avautumaan ja vakuuta, ettet pahastu vaikka hänellä olisi esim inhon tunteita joille ei voi mitään.

        "Joskus homoseksuaalisuus johtuu siitä, et on todella ikäviä kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta."

        Mahtaako olla totta? Kysyn nimimerkillä, sillä toivon saavani vastauksen.


    • Mielummin liian kylmä kuin liian kuuma

    • Anonyymi

      Jännä jutu eräässä sarjassa, oli jotain pokerin pelaamistakin ja Emerald Chain poeukkaa, en ole ci3elä katsonut uutta jaksoa tosta Staq

    • Anonyymi

      Vamma on ikäänkuin samanlainen.

    • Anonyymi

      Kuumuus...

      Kylmyyttä on vain, jos ei ole tarpeeksi lämpöä...

      Mutta minimissään vain -273,15 astetta, eli sen sais plussalle jo mun uunilla... 300 astetta.

    • Anonyymi

      Molemmat yhtä voimakkaita omalla alallaan, ja pystyvät tappamaan ihmisen.

      - Sheena

    • Anonyymi

      -273C ja liike loppuu täysin, eikä enempää voi kylmetä. Lämmetessä liike ainoastaan kiihtyy jatkuvasti, eikä mitään järkevää ylärajakaan edes ole.

      Saat valita puolesi ihan vapaasti.

    • Anonyymi

      Tuollainen on vain väiigös jotta joku -274 olisi absoluuttinen, jos huomioit myös multigalatktise4t lämpötilaerot.

    • Anonyymi

      Taidan lähtee salille. Paskapaperi on loppu.

    • Anonyymi

      Kumpi voittaa karhu vai leijona, kysyi minulta töissä johtaja. Leijona voitti, 2-1 ja olympiakultaa... 🥳💥🍾🥂🏆🥇🎉🇫🇮🏒🥅

      • Anonyymi

        Laitetaan virtuaalisesti 👍 tuohon:⬆Äänestä-kohtaan. Lisäksi oli Suomen ensimmäinen olympiakulta jääkiekossa.


    • Anonyymi

      Mun toinen nimi on Marjatta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      90
      1781
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      408
      1436
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1240
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      12
      1034
    5. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      936
    6. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      933
    7. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      48
      893
    8. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      61
      891
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      874
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      817
    Aihe