Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Emberizi
profiilit
Emberizi
Emberizi
Vapaa kuvaus
Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.
Aloituksia
18
Kommenttia
1763
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
”Siis+silloin+sinkkuaikana.+Ehkä+olisin+sutinoita+löytänytkin,+mutta+en+ollet+haukas+mihinkän+pellkkää+seksiä-juttuihin.+Ja+sitten+pelotti+ajatus,+että+jos+helposti+ajautuu+jonkun+kanssa+seksiin+ja+kiintyy+kuitenkin+ihmiseen,+joka+ei+ole+mikään+oikea,+niin...+”
Täsmälleen++samasta+syystä+olen+ollut+mielummin+ilman+yli+2v.
Jos+seksittömyys/vähäseksisyys+olisi+pitkässä+suhteessa+sairauden+aiheuttama+ja+silti+olisi+läheisyyttä,+kosketusta+ja+muunlaista+seksuaalisuutta,+ei+se+kokonaan+turhaumaa+poista,+mutta+ainakin+itse+kokisin+tilanteen+vain+elämäksi.+Ei+se+toinenkaan+tilanteelle+mitään+voi,+varsinkin+jos+tilannetta+olisi+yritetty+hoitaa.+
Vaikka+elämme+2020-luvulla,+ei+nainen+saa+edellenkään+sanoa,+että+seksi+on+kivaa.+Eikä+saa+sanoa,+että+kaikki+miehet+ei+vaan+pysty+tai+ei+halua.+Ehkä+osalla+on+vaikea+käsitellä+näitä+asioita,+edes+tasolla,+että+pystyvät+lukemaan+huorittelematta.+Mutta+hyvää+vaan+se+tekee,+kun+tuulettaa+vuosikymmenien+ajan+pölyyntyneitä+ajatusmalleja!+Naisen+seksuaalinen+ja+läheisyyden+tarve+on+vaan+monelle+iso+järkytys.+Ja+se,+että+vaikka+olisi+kuinka+iso+tarve,+ei+se+tarkoita+automaattisesti+hyppimistä+jokaiseen+peiton+alle.+Tarvetta+pystyy+silti+hallitsemaan+ja+päättämään+mihin+haluaa+osallistua+ja+mihin+ei.
Mutta+ehkä+se+maratonkunto+olisi+helpoin+ratkaisu.+😂+Kun+treenaa+kovaa,+on+endorfiinit+ja+dopamiinit+kokoajan+niin+tapissa,+ettei+paljon+siihen+ajallisesti+eikä+hormonaalisesti+miestä+eikä+palstaa+mahdu.+Kun+kun+kunto+on+kohtuullisen+huono,+muutos+on+nopea+ja+motivoi.
08.02.2022 07:47
Se+voi+olla.+Ehkä+pitää+ottaa+tavoitteeksi+juosta+viisi+maratonia++ja+sulkea+palsta.
07.02.2022 23:04
Miksi+asioista+ei+saisi+puhua+niiden+oikeilla+nimillä?+Täällä+kasvottomana+puhun+surutta,+oikeassa+elämässä+en+avaudu+julkisesti+tietenkään.+Pari+sellaista+ystävää+on,+jonka+kanssa+voi+puhua+sellaisiakin+mitä+täällä+en+kehtaa.+Niitäkin+on.+Parisuhteessa+taas+koen,+että+tälläiset+asiat+ei+voi+olla+tabu.+
Kun+olen+kestänyt+uskollisena+5+vuotta+hyvin+vähällä…+tai+kokonaan+ilman…+niin+voit+arvata,+että+kanssani+saa+katsoa+olympialaiset,+jalkapallon+MM+ja+yleisurheilun+EM+rauhassa,+jos+huomaan+että+se+on+toiselle+tärkeää.+Vaikka+minua+haluttaisi,+silti+kestän+ilman+pimahdusta+pienen+puutteen.+Harjoitus+tekee+mestarin.+😂+Joskus++joutuu+omia+tarpeitaan+siirtämään+tai+itse+asia+järjestämään+muulla+tavalla,+eikä+maailma+siihen+kaadu.+Vaikka+oma+optimi+on+mitä+tahansa,+todellisuudessa+asia+ei+mene+halujen+mukaan+vaan+sen+mukaan+miten+usein+nähdään,+millaisessa+tilanteessa+nähdään,+mitä+muuta+on+meneillään+jne.+Joskus+voi+olla+hetkiä+ettei+onnistu+käytännön+syystä+pidempään+hetkeen+ja+joskus+on+aikaa+kahden+niin+ettei+paljon+muuta+ohjelma+tarvitse.+Tai+voi+olla+kumppani+joka+haluaa+enemmän+tai+haluaa+vähemmän,+ja+kummassakin+suunnassa+on+varaa+joustaa+kunhan+joku+kohtuus+säilyy.
Puhun+ehkä+senkin+takia,+että+miehen+haluttomuus+on+tabu.+Oikeasti+heitä+on+paljon.
07.02.2022 22:14
Ei+keskustelussa++ole+oleellista+lyhenteet+ja+sivistyssanat.+Jos+joku+sana+ei+aukene,+sen+löytää+Googlella.+Pääasia,+että+ymmärtää+ja+tulee+ymmärretyksi,+ja+pystyy+perustella+oman+kantansa.+Ja+vaikkei+aina+osaisi,+silti+voi+osallistua+vain+sanomalla+mitä+ajattelee.+
Sitä+ehkä+kannattaa+miettiä+vähitellen+ja+hissukseen+mitä+naiselta+haluaa.+Kun+tietää+millainen+itse+on+ja+mitä+itse+tarvitsee+ollakseen+tyytyväinen+parisuhteessa,+on+paljon+helpompi+huomata+vaikka+harrastuksessa+tai+töissä,+että+tuossahan+ihmisessä+olisi+juuri+niitä+asioita.+Ja+veikkaan,+että+sellaisessa+tilanteessa+on+helpompi+saada+itsestään+irti,+vaikka+sen+kahvikutsun+tai+museokierroksen+verran,+ja+siitä+se+voi+pikkuhiljaa+alkaa.+Tietysti+mihinkä+tahansa+listaan+kannattaa+suhtautua+maltilla+loppujen+lopuksi.
07.02.2022 20:37
Keskinäinen+kunnioitus+ja+yhteenhiileen+puhaltaminen,+kun+nuo+murenee,+on+vaikea+jatkaa.+Omissa+liitoissa+kunnioitus+ei+ole+hävinnyt,+vaikka+muuten+on+ollut+kyllä+ihan+riittävän+vaikeaa.+Ystävän+liitossa+olen+vierestä+on+tullut+tuota+ilmiötä+seurattua.
Olipa+kevennys.+😳🤭+Sinä+se+sitten+taidat+musiikilla+shokeerauksen.+😂+Pitää+varoa+jatkossa,+ettei+lasten+seurassa+availe+linkkejä.+😉
En+sinänsä+ole+niin+herkkä,+että+yöunia+tuosta+lyriikasta+menetän,+mutta+en+kyllä+ihan+tuohon+kappaleeseen+osannut+varautua+linkkiä+klikatessa.
07.02.2022 20:22
Olen+muuten+avautunut+itse+aika+tavalla.+Kohta+pitää+sulkea+koko+tili,+kun+kertoo+liikaa…+
Mihin+omat+suhteesi+ovat+kariutuneet?+Mustasukkaisuutta+ainakin+muistan+kuulleeni.
07.02.2022 08:15
”Tuo+3-5+kertaa+viikossa+on+jo+aika+paljon+yli+40+vuotiaalle+miehelle+joka+ei+enää+haluaisi+lapsia+elämäänsä.”
Tuo+voi+olla+asia+miksi+nykyään+paljon+toisen+kierroksen+pareja+(pks),+että+nainen+on+8-13v+vanhempi.
07.02.2022 08:11
Olen+aika+varma,+ettei+tuo+ex+ollut+seksuaalisesti+aktiivinen+edes+itsensä+kanssa,+ainakaan+kovin+säännöllisesti.+Ihmisiä+vaan+on+erilaisia.+
Eikä+kyse+ole+pelkästään+seksistä,+vaan+kaikesta+läheisyydestä+ja+kosketuksesta+ja+myös+henkisestä+läsnäolosta.+Sillon+kuin+tein+aktiivisesti+aloitteita,+siis+ekan+pari+vuoden+jälkeen+ja+ennen+3v+selibaattia,+seksiä+oli+pari+vuotta+2-6+krt/vuodessa.+Tilanne+muuttui+selkeästi+huonompaan+heti+kun+tulin+raskaaksi,+ja+sitten+olikin+jo+vaikea+lähteä.+
Jos+henkinen+ja+fyysinen+läheisyys+ja+kosketus+olisi+toimii,+jouston+varaa+seksinkin+määrässä+on,+kohtuuteen+asti.+Jos+asia+kiinnostaa+vain+joka+toinen+joulu,+olen+täysin+väärä+kumppani.+Ja+tietysti+asiaan+vaikuttaa+myös+realiteetit,+kuinka+usein+nähdään+ja+onko+ihan+pieniä+lapsia+jne.+Se+on+ihan+normaalia+elämää.+Mutta+omalla+toivellani+tarkoitan+vakiintunutta+parisuhdetta,+jossa+asutaan+yhdessä,+eikä+ajankäytöllisiä+esteitä+ole.+Veikkaan,+että+ex+laski+sen+varaan,+että+pysyn+lapsen+takia.+Tosin+lapsella+on+paljon+parempi+nyt,+koska+joutuu+tuo+olemaan+läsnä+kun+ovat+kahdestaan.+Ennen+lapsikin+sai+paljon+vähemmän.+
Olen+samaa+mieltä,+siitä+että+kaikki+lähtee+aivoista.+Siksi+keskinäinen+kemia+on+löydyttävä,+jotta+homma+voi+toimia+pitkällä+jänteellä.
07.02.2022 08:04
En+ole+nettitreffeillä.+Syystä+että+koen+sen+liian+pinnallisiin+asioihin+keskittyväksi.+
Ja+koen+keskustelevani+ihan+oikeana+ihmisenä+täällä.+Silti+en+oikean+elämän+kohtaamisessa+alkaisi+vaatimuslistoja+esittää+kuten+keskustellessa+teen.+Sellaisessa+tilanteessa+katsoo+ja+kuuntelee+toista,+ja+oppii+tuntemaan+ja+sen+jälkeen+arvio+kiinnostaako+jatkokeskustelu+vai+ei.
06.02.2022 22:25
En+arvostellut+tapaasi+elää.+Elämät+on+erilaisia,+niin+kuin+ihmiset,+eikä+ole+oikeaa+ja+väärää+tapaa+elää.+Sama+pätee+tosin+päinkin,+niin+kuin+itsekin+sanot.
Oma+”vaatimuslistani”+koskee+vain+sisäisiä+asioita.+Minulle+ei+riitä+vaikka+ihminen,+jonka+kanssa+ei+synny+tunneyhteyttä+ja+samaa+aaltopituutta,+tai+joka+ei+pidä+keskustelusta.+Käytännössä+se+johtaa+siihen,+että+asutaan+kuin+kaksi+huonekalua,+toinen+yrittää+ottaa+kontaktia+ja+toinen+pakenee+omaan+kuplaansa.+Taas+jos+parina+on+ihminen,+joka+nauttii+läheisyydestä,+juttelusta+ja+läsnäolosta,+on+kumpikin+tyytyväinen.+Ihan+sama+käy+jos+toinen+haluaa+olla+itselle+likaa+iholla+eikä+oman+tilan+ja+erillisyyden++tarve+täyty.+Tai+jos+arvomaailmat+eroaa+liikaa,+ollaan+vaan+ongelmissa.+Toinen+elää+peilille+ja+toista+ei+voisi+vähemmän+kiinnostaa,+tai+toinen+on+valmis+ampumaan+kaikki+rajalle+tulijat+toinen+vastaan+ottaisi+vastaan+kaikki+ja+tuplat+päälle.+
Aika+moni+ei+listaa+noita+vaatimuksiksi,+mutta+suhde+vaan+loppuu++ennen+kuin+alkaakaan.+Jos+ihminen+kolahtaa,+monesti+pitkä+vaatimuslista+on+turha,+koska+ihminen+on+muutenkin+juuri+sellainen.
Itse+en+ole+sarjadeittailuun+lähdössä,+ja+siksi+aion+käyttää+harkintaa+kenen+lähden+tutustumaan+netin+yli+tai+myöhemmin+jossain+deitissä.+Oikeassa+elämässä+tutustun+ihmisiin+ihmisenä+ihan+muussa+kuin+parisuhdemielessä+ja+se+johtaa+johonkin,+jos+johtaa.
06.02.2022 22:19
Nimenomaan+tunteen+pitää+olla+molemmin+puolinen.+Se+oikea+ei+tarkoita+täydellistä+ihmistä,+ihmisessä+voi+olla+isojakin+vikoja.+Kuitenkin+niiden+tärkeiden+asioiden+on+osuttava,+jotta+tässä+iässä+kannattaa+mennä+tutustumisesta+ja+tapailusta+edemmäksi.+Kevyet+panosuhteet+eivät+vaadi+välttämättä+tunteita+tai+samaa+arvopohjaa+tms.+Niissä+tosin+muut+huonot+puolet+miksi+sellaiseen+päättämiseen+ei+noin+vaan+kannata+ajautua.
Se+vaikeus+on,+jonka+myös+tiedostan,+on+turhauman+ydin.+Niitä+oikeita+on+kuitenkin+olemassa.
06.02.2022 22:03
Olen+kyllä+eksovertti.+Se+ainoa+eksovertti,+joka+palautuu+osittain+kuin+introvertti+(ENFP).+Siis+minulla+on+introverttipuoleni+myös.+Minun+ongelmani+ole+yhteyden+luominen+oikeassa+elämässä,+saan+yleensä+(jos+haluan)+ihmisiin+kontaktin+helposti.+Saan+sen+myös+ihmisiin+(esim.+Asperger-ihmiset),+jotka+ei+muuten+kovin+paljon+kommunikoi.
Miehiä,+jopa+kiinnostuneen+elkeitä+osoittavia+olisi+lähipiirissä,+jos+ei+olisi+itse+niin+näkönuuka+onko+vastapuoli+varattu+vai+ei.+😂+Tietysti+oletan,+että+varatun+kiinnostus+on…+no+mitä+se+nyt+on.+Eli+se+siitä!+
Lisääntymistä+minun+ei+tarvitse+miettiä,+kunhan+muistan+käydä+vaihtamassa+hormonikierukan+uuteen.+Enkä+muutenkaan+harrasta+riskiseksiä.+Olen+onneksi+niin+vanha,+että+vaikka+huomenna+aloittaisin+suhteen,+menee+tutustumisessa+ja+yhteen+muutossa+yms.+sen+aikaa+etten+voisi+mitenkään+tilastojen+valossa+olla+enää+hedelmällinen.+Ei+tarvitse+siis+yhtä+lisää+ajatella+enää.
06.02.2022 21:50
Nuo+tukemani+lapset+ja+nuoret+eivät+ole+omiani.++Siinä+piti+kohtaa+piti+miettiä+alanko+ammattivalmentajaksi+ja+jätän+siviiliammattinsa,+vai+toisin+päin.+Se+porukka+mitä+valmensin+oli+oman+ikäluokkansa+paras+Suomessa,+ja+osa+myös+NEM&EM-joukkueissa+mukana+ja+olisi+ollut+väärin+jatkaa+harrastelijapohjalta,+jos+ei+pysty+itse+panostamaan.+Se+mitä+tein+oikein+ja+hyvin+on,+innostuksen+ja+intohimon+herättäminen+tekemiseen+ja+sen,+että+sain+varsinkin+pojat+uskomaan+ja+ylittämään+itsensä.+
Itseni+en+kipuile+mitä+sitten+kanssa.+Jossain+kohtaa+sekin+kävi+3kk+mielessä,+mutta+lähinnä+nuo+työantajat+koko+ajan+työntää+niin+voimalla+epämukavuusalueelle+ja+pakottaa+kehittymään,+ettei+seesteisestä+elämästä+ole+voinut+kuin+haaveilla.+😆+Toisaalta+”elän”+älyllisistä+haasteista,+Jos+olisin+liukuhihnalla+töissä,+olisin+varmaan+seonnut+monta+kertaa.+
Oma+hyvinvointi+on+nyt+pinnalla,+mielestäni+ansaitusti,+koska+olen+joutunut+lasten+syntymän+jälkeen+olemaan+aika+yksin+vastuussa.+Eikä+edes+kerran+viikossa+tunnin+harrastaminen+ole+ollut+mahdollista.+Olen+siis+joutunut+elämään+töissä+työnantajalle+ja+kotona+lapsille.+Nyt+katson,+että+lapset+ei+kärsi,+jos+otan+myös+itselle+aikaa,+silloin+kun+se+arkeen+sopii.+
Siinä+olet+oikeassa,+että+ihmisellä+on+kaipuu+toisen+luo.+Vaikka+asiat+olisi+kuinka+hyvin+ja+olisi+kuinka+tasapainossa+itsensä+kanssa,+siltä+ihminen+on+pohjimmiltaan+ärsyttävän+tarvitseva.+Olisi+kiva+olla+teflonia,+mutta+kun+ei+ole.
06.02.2022 21:26
On+eri+asia+miettiä+onko+toisesta+lopun+elämän+kumppaniksi+tai+seksiin+ja+kevyeen+yhteiseloon.+
Jos+tavoite+on+löytää+ihminen,+jonka+kanssa+haluaa+olla+lopun+elämänsä,+lähtökohtaisesti+ainakin,+on+itsensä+huijaamista,+että+kuka+tahansa+käy.++Ehkä+käy,+mutta+ei+suhde+tule+kestämään.+Aika+monen+asian+on+osuttava+kohdilleen,+valitettavasti.+
Jos+taas+ajattelee,+että+tavoite+on+yhdessä+vietetty+aika++ja+seksi+ilman+sitoumuksia,+varsin+tyydyttävän+tason+saa+aikaan+paljon+vähemmällä.+Tai+jos+on+itse+kiinnostunut+seurustelusta/tapailusta,+jossa+ei+pidetä+kumppanin+löytämisen+mahdollisuutta+auki.+Näkökohta+on+aivan+eri+kuin+ensimmäisessä+vaihtoehdossa.
Joskus+nuo+kaksi+tasoa+kohtaa+ajan+kanssa+ihan+hyvällä+tuurilla.+Ei+se+kuitenkaan+sääntö+ole.
Miehen-kenen+tahansa+saa+suhteeseen+kohtuullisen+helposti,+mutta+oikean+löytäminen+on+vaikeaa.
06.02.2022 20:50
Jos+ei+pysty+luottamaan,+eipä+suhteella+ole+paljon+tulevaisuutta.+Jos+luottamusta+ei+pysty+rakentamaan,+miksi+edes+sitoutuisi?+Jos+pelkää+koko+ajan,+että+toinen+pettää,+on+parempi+olla+yksin.
06.02.2022 20:34
Noihan+se+on,+myönnän+senkin.+Jos+ei+tiedä+mitä+haluaa,+kohtuullisessa+ajassa,+ei+kannata+paljon+ajatuksiaan+varata.
06.02.2022 20:31
Niin+ja+minuakaan+ahdista,+ei+sitten+millään+tasolla.+Vain+turhauttaa!
06.02.2022 20:29
Elämä+on+hyvää+yksinäänkin,+tässä+angstissani+ei+ole+kyse+siitä.+Olen+myös+ollut+se,+joka+on+parisuhteesta+halunnut+pois+ja+koska,+se+ei+ollut+toiselle+yhtä+helppoa,+jouduin+odottamaan+lähes+vuoden,+että+pääsen+myös+muuttamaan+pois.+
En+siis+puhu+entisestä+elämästä+vaan+turhaumasta+mikä+tulee+kun+tietää+kuitenkin+pohjimmiltaan+olevansa+tarvitseva,+vaikka+sitä+ei+heikkoutena+haluakaan+sanoa+ääneen.+Siksi+juuri+sanon+sen+tarkoituksella+ääneen,+etten+peitä+sitä+itseltäni+ja+tiedän+vahvana+naisena+olevani+riskialtis+vain+pärjäämään+yksin.+Turhauma+tulee+kun+tietää+kaipaavansa+kuitenkin+toista+ihmistä+ja+aitoa+rakkautta,+vaikka+kuinka+olisi+vahva+ja+tietää+realismin+miten+helkkarin+vaikeaa+siihen+on+kuitenkin+päästä.+Melkein+kuin+odottaisi+lauantaina+lottovoittoa,+vaikka+ei+ole+lotonnut+10+vuoteen.+Siksi+turhauttaa!
P.s.+Kannattaa+ottaa+tekstistä+kopio,+ennen+kuin+lähettää.+Noita+botti-ilmoituksia+tulee+aika+usein+(työantajan+kännykkä+puhelin+etu+VPN+päälllä).+Sen+voi+kiertää+kyllä+aika+helposti.
06.02.2022 20:26
Etkai+sinä+nyt+tuota+hinnastoa+tarjoa?+😂+En+usko!+Menisi+omat+arviot+palstakirjoituksen+perusteella+ihan+pieleen.+😳+
Kuten+jo+sanoin,+vaikka+kärsin+avoimesti+seksielämän+puutteesta,+silti+en+ole+mieshuoraa+palkkaamassa.+Ja+mielummin+kärsin+kuin+sekaannun+maksullisiin,+varattuihin+tai+johonkin+mitä+en+itse+halua.
06.02.2022 20:13
Minun+ongelmani+urheilun+kanssa+on+joko+tai.+Olen+monta+vuotta,+oikeastaan+murrosiän+alusta++aikuisuuteen+vetänyt+kestävyysurheilua+20-30h/vko+rytmillä.+Aamulla+ennen+koulua+2h,+15min+pukemiseen,+suihkuun+ja+vajaan+kilsan+juoksemisen+kouluun,+3-4h+taas+illalla+ja+6-7h+lauantaisin.+Vanhat+välittäjäaineradat+aktivoituu+vähän+liiankin+tiukkaan….+
Rytmiä+en+elämääni+sen+sijaan+ota!+Tuon+aiemman+kuvauksen+takia+ymmärrät+ehkä+miksi…+Ja+kun+lopetin+valmensin+suhteellisen+tosissani+10v+(nuorten+maajoukkue+tasolle+asti).+Yliopisto+oli+pelkkä+vasemmalla+kädellä+vetäisty+harrastus+paljon+tärkeämmän+asian+sivussa+(tekemättä+juuri+mitään+ja+itseopiskelemalla+meni+ihan+hyvin).+Siis+elämäni+on+ollut+yhtä+rytmiä.+Ja+senkin+jälkeen+on+sama+jatkunut+jatko-opiskelu+++talon+rakennus+samaan+aikaan+ja+pari+lastakin+siihen,+ettei+käy+aikataulu+liian+löysäksi.+Siis+olen+päättänyt,+että+elämässä+saa+olla+löysää+aikaa,+elämässä+pitää+olla+paljon+armollisuutta+itseään+kohtaan+ja+samasta+syystä+olen+aloitellut+liikuntaa+vain+maltillisesti.+Tiedän,+että+asia+vie+koko+käden,+jos+sille+antaa+pikkusormen…+Enkä+ole+vielä+keksinyt+miten+se+onnistuisi,+niin+kuin+”normaaleilla”+ihmisellä+on+tapana:+kivaa+ja+kevyttä.+😂+
Nyt+elämäni+on+täysin+erilainen+kuin+aiemmat+14v,+pääsen+liikkumaan+tai+harrastamaan+50%+päivistä+(paitsi+silloin+kun+on+iltapalavereita+aikaeron+takia).+Pienin+on+puolet+ajasta+isällään+ja+teinit+taas+pärjää+hyvin,+vaikka+kävisi+punttiksella+tai+lenkillä+tai+hiihtämässä.+
Oloni+on+hyvä,+ei+ole+kyse+siitä.+Tai+työ+on+niin+dynaamista,+että+välillä+pitää+puuskuttaa,+mutta+olen+aika+sopeutuva+siihenkin.+Tavallaan+tietysti+se+kun+sisälle+päin+huutaa+kirkuen+voi+v*ttua+ja+sitten+kokoaa+itsensä+ja+käy+juttelemassa+nuorempien+kollegojen+kanssa,+niin+että+kaikilla+säilyy+motivaatio+ja+jaksaminen+muutoksien+keskellä+ja+ymmärtävät+ison+kuvan,+niin+kyllä+se+välillä+myös+kuluttaa.+Siihen+liikunta+toimisi+hyvin+vastapainoksi.+Kuitenkin+tunnen+pärjääväni+ihan+hyvin,+ja+pystyn+vaikuttamaan+asioihin+paljon+enemmän+kuin+vastaavassa+asemassa+muualla.+Ylin+johto+oikeasti+kuuntelee,+mikä+ei+ole+itsestään+selvyys.+Ja+saan+myös+tiputettua+niiden+muiden+kuormaa,+jotka+ei+vielä+ole+ehtineet+karaistua+työelämässä+yhtä+pitkään,+ja+joiden+motivaatiosta+ja+jaksamisesta+koen+olevani+osittain+vastuussa.+
Minullakin+on+miehet+tulleet+elämään+sattumalta.+Paitsi+yhden+tapasin+>20v+sitten+jossain+sen+aikaisessa+deittisivulla.+Sekin+oikeastaan+siksi,+että+hyvä+ystäväni+puhui+minua+pitkään+ympäri,+että+laitetaan+molemmat+ilmoitukset+samaan+aikaan.+Oli+muuten+aika+hyvä,+koska+puolet+miehistä+lähetti+täysin+erilaisiin+ilmoituksiin+saman+vastauksen+ja+myös+samat+k-kuvat.+😂+Ei+tarvitse+varmaan+sanoa,+että+kuvat+eivät+valikoituneet+jatkoon.+🤣
06.02.2022 20:07
66 / 89