Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Emberizi
profiilit
Emberizi
Emberizi
Vapaa kuvaus
Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.
Aloituksia
18
Kommenttia
1763
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Puhut+kuin+tuntisit+minut?+Tai+sitten+puhut+kuin+yksi+palstalla+kanssani+puhunut+ihminen+voisin+ajatella+ehkä+tälläisen+avautumisen+jälkeen+jopa+näin+ajattelevan.+
Sille+yhdelle+ihmiselle+olen+sanonut,+että+hän+on+kiinnostava.+Se+on+edelleen+totta!+En+ehkä+juuri+noilla+sanoilla,+mutta+kuitenkin+olen.+Olen+myös+vastannut+useammin,+että+jotta+lähtisin+tapaamaan+oikeasti,+pitää+minun+tietää+keskustelen+oikean+ihmisen+kanssa+ja+turvallisuussyistä+en+lähde+siihen+ilman,+että+olemme+keskustelleet+kahden+(vaikka+vain+sitä+varten+tehty+mailiosoite+tms.).+Jos+tavoitteena+on+tutustua+aidosti,+silloin+ei+pitäisi+olla+mahdotonta+sanoa+kahden+kuka+on,+missä+elämäntilanteessa+on+ja+mitä+etsii.+Se,+jos+ei+kaksin+uskalla+esittäytyä,+on+iso+riski+naiselle.+Olit+se+sitten+sinä+tai+joku+muu,+niin+tätä+mieltä+olen+edelleenkin.+Jos+herra+on+valmis+esittäytymään+ja+keskustelemaan,+olen+valmis+tutustumaan.+En+nyt+ehkä+heti+puolialastomana+naama+helakan+punaisena,+vaikka+sellainenkin+ehdotus+on+ollut+esillä,+mutta+jos+nyt+vaatteet+päällä+ainakin.+Tiedän+jo,+että+moni+tärkeä+asia+osuu,+vaikka+olenkin+turhautunut.+Eikä+turhaumani+häneen+osu+vaan+pariutumisen+haastavuuteen.+Nauran+sitä+paitsi+myös+itselleni+ja+angstiöleni.+😂+Jos+hän+ei+ole+valmis,+esittäytymään,+se+kertoo+ehkä+enemmän+tarkoitusperistä+kuin+miehistä+itsestään.+Enkä+ikinä+lähtisi+palstalla+julkisesti+sopimaan+treffejä,+sinnehän+voi+tulla+kuka+vaan+puolihullu,+joka+osaa+auttavasti+lukea.
Ei+palstalla+näe+sitä+oikeaa+ihmistä,+eikä+tunteita+voi+samalla+tavalla+nähdä+kuin+oikeassa+tapaamisessa.+Vuorovaikutus+on+paljon+muutakin+kuin+sanoja.+Ihminen+voi+olla+kiinnostava+ja+herättää+ihastuksen+tyyppisiä+tunteita.+Voi+nähdä,+että+arvomaailma+osuu+ja+paljon+muutakin+mikä+on+hyvän+suhteen+perusta.+Silti+vasta+oikea+elämä+näyttää,+miten+kaikki+oikeasti+osuu.+Epäromanttista,+mutta+realismia.
06.02.2022 19:07
Paketoiminen+on+kuvainnollista.+Olen+saanut+ensimmäisen+version+valmiiksi.+Jos+paketti+vaatii,+joskus+avaamista,+se+on+sen+hetken+ongelma.+Tai+ei++edes+ongelma,+vaan+elämää.+
En+etsi+miestä+vain+löytääkseni+jonkun.+Jos+en+löydä+älykästä+miestä,+jonka+kanssa+arvomaailma+ja+tunneyhteys+kohtaa,+tunteet+syttyy+molemmin+puolin++ja+kumpikin+viihtyy+yhdessä+(aaltopituus)+ja+kumpikin+pitää+seksistä,+niin+sitten+olen+mielummin+ilman.+Noitahan+asioita+olen+rummuttanut+täällä!+Tiedän,+että+noihin+kriteereihin+osuvia+miehiä+on+useita+arkielämässänikin,+jos+tuo+tunteen+osuus+unohdetaan+(ei+ole+testattu+miten+uppoaa+ja+osuu).+Ehkä+osa+on+turhan+nuoria+ja/tai+turhan+varattuja,+mutta+heitä+kuitenkin+on+olemassa.+Eikä+se+ikäkään+loppujen+lopuksi+ole+este,+jos+3-kympin+kriisi+on+ohitettu+eikä+vielä+olla+liiaksi+eläke-iässä.+Eikä+noita+perään+kuuluttamiani+asioita+näe+kuin+tutustumalla+syvemmin,+ja+irl.+
Olen+ollut+jo+riittävän+pitkään+huonossa+suhteessa,+se+on+jo+katsottu.+Osalle+teille+miehille+usein+riittää+kun+on+joku+nainen,+osa+haluaa+myös+seksiä+lisäksi.+Yksinkertaista.+Naiselle+se+harvoin+riittää!
Se+on+totta,+etten+konkreettisesti+etsi+miestä!+En+ole+ollut+vielä+vaiheessa,+että+se+olisi+ajankohtaista.+Vasta+nyt+alan+herätä+siihen,+että+hyvä+mies+voisi+olla+ihan+kiva+lisä+muuten+toimivaan+elämään.+
Ajattelen+paljon+sekin+on+totta!+Oikeastaan+siinä+onkin+yksi+aika+konkreettinen+sopivuuden+mittari….+Jos+ajattelu+on+hömppää+ja+”liikaa”,+on+mies+täysin+sopimaton+minulle+ja+minä+myös+täysin+sopimaton+miehelle.+Kumpikin+voi+sopia+jollekin+toiselle+täydellisesti,+mutta+toisillemme+ei+sitten+mitenkään!+Turhaumani+nousee+juuri+tuosta,+miten+osua+yhteen+sen+potentiaalisesti+oikean+kanssa+ja+vieläpä+päätyä+ihan+oikeasti+tutustumaan+(vrt.+pelkkä+flirtti+tai+kauniiden+sanojen+tiputtelu).+Ei+se+ihan+helppo+rasti+ole+ja+siksi+mietin+jaksanko+sitä+edes+lähteä+tavoittelemaan+vai+olisko+vaikka+esim.+puolimaraton-kuntoon+pääseminen+sittenkin+mielekkäämpi+sijaistoiminto.
06.02.2022 18:21
Hieno+homma!+Teille+molemmille+yhdessä+♥️.+Pitäkää+huoli+toisistanne.
06.02.2022 16:16
Etkö+itse+ole+mukana+valitsemassa+käytetäänkö+ehkäisyä+vai+ei?+Nainen+päättää+ja+sinulle+käy+kaikki?+Oletko+tahdoton+itse+vai+pippelikö+sen+yksin+päättää+riskeistä+huolimatta?+
Oletko+säästynyt+taudeilta+tai+oletko+edes+testannut+itseäsi?+Entä+lisääntyminen?+Luotatko+sokeasti+naisen+sanaan+E-pillereistä+tai+kierukasta?+Onko+käynyt+vahinkoja?+Jos+käy,+et+pysty+vaikuttamaan+pidetäänkö+lapsi+vai+maksatko+elareita.+Jos+olisin+mies,+luottaisin+vasta+kun+oikeasti+ollaan+tutustuttu.
Itse+olen+ILMAN+ehkäisyä+rakastellut+neljä+kertaa+0-6pv+ennen+ovulaatiota+(ajankohta+jolloin+voisi+tulla+edes+teoriassa+raskaaksi)+ja+lapsia+on+kolme…+Ja+kaksi+noista+kerroista+on+lähes+varmoina+päivinä+ja+toinen+vielä+yli+40v….+Onneksi+en+koskaan+ole+leikkinyt+ehkäisyllä,+lapsia+voisi+olla+useampikin.++Toki+suhteessa+ehkäisy+on+ollut+pääasiassa+hormonaalinen,+mutta+se+on+eri+asia+kuin+täysin+uusi+ihminen.+Suhteessa+pitää+voida+luottaa+partneriin.+
Keskimäärin+nainen+tai+mies,+joka+panee+monia+tuntemattomia+paljaalla,+saa+jossain+kohtaa+alapään+terveysongelmia.+Se+sama+porukka,+joka+samaa+harrastaa,+kiertää+todennäköisesti+paljon+pesältä+toiselle+ja+joukossa+on+todennäköisesti+osalla+myös+miehillä+kuvioissa+venäläisiä+ammattilaisia+ja+naisilla+taas+”etelän+hedelmiä”.++Vapaa+seksuaalisuus+näkyy+kumppanien+määrässä.+Kumpikin+mainittu+ryhmä+lisää+tilastollisesti+todennäköisyyttä+saada+sairauksia.+
Itse+koe+vastuullisena,+että+uudessa+suhteessa+kumpikin+testauttaa+itsensä+erityisesti+jos+taustalla+on+riskikäyttäytymistä.
06.02.2022 16:14
Onpa+suloista.+Eikö+Pirpana+ole+sulle+riittävän+kiltti?+Pitäs+olla+kun+kerran+niin+tyytyväiseltä+vaikuttaa.+😉
06.02.2022 15:41
Hyvä,+että+asiakkaita+riittää.+Pidä+jono+jatkossakin+tyytyväisenä!+
Minä+nyt+en+kuitenkaan+ole+palveluja+hakemassa.
06.02.2022 15:39
Samaa+mieltä,+mutta+silti+kommenttisi+koskee+vain+erikoistapausta,+jolloin+ollaan+jo+parisuhteessa.+Ja+silloinkin+keskustelun+edellytys+on,+että+löytyy+kaksi+keskustelukykyistä,+-haluista+ja+sen+verran+tervettä+(mt),+että+keskustelun+jaksetaan+käydä+läpi.+Aina+edes+keskustelu+ei+auta.
Parisuhteen+alku+taas+tarvitsee+riittävän+kiinnostavan+ihmisen+kohtaamista,+elämän+tilanteiden+osumista+riittävästi+yhteen,+samojen+asioiden+hakemista+suhteelta,+riittävästi+molempien+motivaatiota,+eikä+se+silti+ala+ilman+aloitetta+ja+uskallusta.
06.02.2022 15:36
Täällä+on+koko+kirjo!+Joukossa+on+fiksujakin.+Toisin+kuin+yöelämässä,+heidät+on+helppo+bongata+massasta.
06.02.2022 15:02
Hah+hah!
06.02.2022 15:00
Tulen+kyllä+omillani+toimeen,+mutten+etsi+maksullista+miestä!+Miksi+etsisin?+
Seksiä+kyllä+saa+kun+tekee+ilmoituksen+ja+sanoo,+että+etsii+miestä+vakikaveriksi.+😂+En+ole+koskaan+kokeillut,+mutta+yksi+kaveri+on+ja+miehet+ei+siinä+pelissä+lopu.+Te+miehet,+olette+liian+helppoja.+😂+Ja+taitaisi+yksi+10-15v+nuorempi+perheenisäkin+töissä+olla+sitä+vailla+(hyvin+lämpimästä+katseesta,+flirtistä,+silmäkontaktin+hakemisesta+ja+nyt+uusimpana+”vahinkokosketukset”).+Tai+mistäs+minä+tiedän,+mitä+herran+aivoissa+liikkuu?+Tuo+pysyy+kyllä+sosiaalisesti+taitavana+älykkönä+helposti+kurissa,+kun+ei+anna+likaa+ymmärtää.+😆
Vaikka+olen+turhautunut+selibaatista,+ei+tämä+varsinainen+turhauma+liity+seksielämään.+Seksielämän+saa+jos+haluaa,+mutta+on+parempi+turhautua+kuin+mennä+mukaan+ehdoilla,+jotka+ei+tunnu+omilta.+
Eli+ei+tullut+kauppoja!
06.02.2022 14:58
Joo+taitaa+olla+sekä+rullaluistelussa+että+retkiluistelussa+vaaransa.+😂+Tuosta+ja+parista+aiemmasta+videovalinnasta+voisi+päätellä,+että+AV+saattaa+pohjimmiltaan+olla+hieman+perso+pepuille.+😉+
Itse+olen+reilun+tunnin+kuunnellut+Avicii’n+tuotantoa+läpi.+Alkoi+suorastaan+tanssittaa+ja+lyriikoissakin+on+järkeä+kun+tarkemmin+kuuntelee.+Kunhan+tää+korona+vähän+hellittäisi,+niin+uskaltaisi+viedä+lapset+mummolaan+ja+lähteä+keikalle+joraamaan.+Vähän+tahtoi+aikakin+hujahtaa+tuon+musiikin+kanssa+vähän+tavallista+myöhemmäksi.
06.02.2022 00:56
Isompi+sänky+tai+erilleen+vedettävissä+oleva+sänky+ja+nukutte+molemmat+huvin.+Luulen,+että+se++on+sijoitus,+joka+parantaa+elämän+laatua.
05.02.2022 23:33
Tämä+oli+hyvä.+😂😆🤣+Nauran,+mutta+oikeasti+oli.+Varmaan+toimii,+ja+plussana+miehen+luulisi+ymmärtävän+yskän+kun+huomenna+vallaton+unikaveri+on+”käsiraudoilla”+kiinni+sängyssä.
05.02.2022 23:12
Täytyyhän+tuohon+joku+kompromissi+löytyä.+Se+voi+olla+sohvakin,+mutta+sitten+sinä+joustat+eikä+molemmat.+
Aika+hassua,+jos+parisuhteessa+ei+voisi+tuollaista+aisa+ottaa+puheeksi.+Ainakin+itse,+jos+kuulisin+tyynyllä+toista+yöllä+löisivät,+ajattelisin+sit+toista+enkä+vain+itseäni+ja+pistäisin+tyynyt+sivuun.+Kummankin+yöunet+on+yhtä+tärkeät.+Sohvallakin+voi+nukkua+vuorotellen+ja+osan+öistä+yhdessä+ilman+tyynyä.
05.02.2022 23:02
Mitä+painiottelua+se+mies+öisin+pitää+tyynynsä+kanssa.+😂.+
Vaihtoehtoja+ratkaista+on+monta.+Vedät+viivan+keskelle+sänkyä:+minun+puoli+ja+sinun+puoli.+Tai+ostatte+isomman+sängyn+tai+kaksi+erillistä,+jotka+saa+tarvittaessa+yhteen.+
Tietysti+on+vaihtoehto,+että+jos+miehen+uusi+kaveri+ja+sinä+ette+mahdu+samaan+aikaan+sänkyyn+pitää+miehen+valita+kumman+vieressä+nukkuu.+Tai+sitten+voit+jatkaa+huonosti+nukkumista+ja+uupua.+
Ehdottaisin,+että+otat+asian+reilusti+puheeksi+ja+sanot,+että+et+saa+nukutuksi+kun+vartalotyyny+hyppii+yöllä+päällesi.+Sitten+voit+ottaa+kaikki+vaihtoehdot+esiin+ja+kysyä+mikä+hänestä+olisi+paras.
05.02.2022 22:49
Stereotypiat+harvoin+toimii+yksilöihin.+Eikä+ne+aina+vastaa+totuutta+edes+keskiarvon+tai+mediaanin+osalta.
05.02.2022 20:23
Elät+stereotypioissa.+Ihmiset+on+oikeassa+elämässä+monisyisempiä+ja+moniulooitteisempia!+Ei+se+noin+mene+kaikilla+naisilla+eikä+miehilläkään.+
Naisellakin+tuntee+syvenee+kun+fyysinen+kanssakäyminen+alkaa.+Siinä+on+myös+ongelma.+Jos+toinen+tuntuu+oikealta,+vaikka+se+olisi+vain+intuitio,+mitä+pahaa+jos+kaksi+ihmistä+nauttii+toisistaan???++Aikuiset+ihmiset+osaa+kyllä+itse+arvioida+milloin+parempi+pidättäytyä+ja+milloin+voi+tilanteen+antaa+viedä.+Jos+taas+toinen+ei+tunnu+oikealta,+ei+seksikään+välttämättä+tunnu+kovin+hyvältä,+mutta+pikkuhiljaa+tunteen+kehittyy.+No+sitten+se+ongelma…+Suhde+kestää+niin+kauan+kuin+seksi+elämä+toimii.+Kun+seksi+hiipuu+tai+loppuu,+vähitellen+suhdekin+riutuu+pois.+Jos+taas+on+tunteita+ilman+seksiäkin,+on+tunne+paljon+vahvempi.+Kestää+seksistä+huolimatta,+oli+sitä+tai+ei.
05.02.2022 19:51
Miksei+se+mies+voi+mennä+omaa+vauhtiaan+ja+kääntyä+vaikka+takaisin+päin+sinua+vastaan+tai+mennä+kaksi+kierrosta+samalla+kuin+itse+menet+yhden?++Sanoisin,+että+epäempaattinen+oman+navan+katsoja+sinulla+on+hiihtokaverina.+Varsinkin,+jos+on+nopeampi+menisi+itse+edellä+tekemään+latua,+sekin+tasoittaisi+eroja.+
Yhteisliikunnassa+vanhemman+pitää+ottaa+heikompi+huomioon+tai+sitten+pitää+vaan+reilusti+kumpikin+sitä+vauhtia+kun+itse+haluaa,+eihän+muuten+yhteinen+juttu+toimi.
05.02.2022 15:57
Miksi+ihmeessä?+Taitolajihan+se+on+ei+sovi+tosikoille.
05.02.2022 14:27
Kävinpä+katsomassa+oman+alan+palkkataulukot.
Mies-mediaani+oli+400-500e+suurempi+kuin+Nais-mediaani+sekä+ei-väitelleissä+että+väitelleistä.+Itse+kyllä+sijoitun+miesmediaanin+yläpuolelle,+joten+omakohtainen+havaintoni+että+saan+saman+kuin+miehet,+on+varmaan+pitkälti+totta.+😆+
Perun+puheeni+ero+naisten+ja+miesten+palkoissa+on,+tosin+ei+lähellekään+20%,+mutta+kuitenkin+on.+Ja+hajonta+on+suurta+keskihajonta+on+1000-1500e/kk.
05.02.2022 13:28
67 / 89