Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lättäpää
profiilit
Lättäpää
Lättäpää
Vapaa kuvaus
Flättäri nyt ja ikuisesti
Aloituksia
24
Kommenttia
100
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ennemmin+lahjoitan+rahaa+vaikka+hyväntekeväisyyteen+tai+lähetystyöhön+ulkomaille+kuin+vihamielisiä+perintäkirjeitä+minulle+lähettäville+perintätoimistoille.
15.03.2021 16:36
Miksi+ihmeessä+hommautuisin+velkaneuvontaan+ja+alkaisin+vapaaehtoisesti+lahjoittaa+rahaa+minua+vihamielisesti+velkoville+perintätoimistoille?
15.03.2021 16:34
Kirjoitin+siis+tämän+siksi+myös+salaliittopalstalle+koska+olen+ainakin+ulosottomiehen+ja+pysäköinninvalvonnan+vakoilun+uhri.
Tänään+tuli+taas+postia,++Lowell+oy+perintä+lähetti+peräti+3-kirjekuorta+jotka+laitoin+suoraan+silppuriin.+Aiemmin+revin+laskut+vessanpönttöön+ja+vedin+alas+ettei+kukaan+näe+kenelle+olen+velkaa.+Nyt+silppuri+hoitaa+hommat.
OK+perinnältä+tuli+myös+yksi+lasku,+uteliaisuuttani+avasin+laskun+ennen+silppuriin+laittoa+kun+uusi+perintätoimisto,+siellä+oli+380e+lasku+viikon+koulutuksesta+ja+asuntolalaskusta+yhteensä.
Laitoin+jo+kaikki+laskut+silppuriin,+nyt+on+huoleton+ja+kevyt+olo.+Kaupasta+lähden+hakemaan+ruokaa+ja+pari+olutta,+silppurin+silput+vien+samalla+ekologisesti+paperikeräykseen+:)
15.03.2021 16:32
Tätä+nimimerkkiä+taas+käytän+yleensä+vain+littamaasta+keskusteluun,+mutta+voitte+osoittaa+kysymyksiä+minulle+myös+Lättäpää+nimimerkillä.
T.+Viljo76
06.03.2021 15:46
Keskustelu+on+sinänsä+yksipuolista+että+me+littarit+vyörytämme+joka+päivä+uusia+todisteita+litteästä+maasta+pallopäiden+tietoisuuteen.+Pallopäät+eivät+kykene+todisteita+kumoamaan,+vaan+toistavat+höpinäänsä+painovoimasta,+nasan+maalauksista+ja+kuulennoista.
Annetaan+pallomoosesten+olla+uskossaan.+Kuitenkin+niin+että+esitämme+heille+niin+vakuuttavat+littamaa+todisteet,+että+syvällä+sisimmässään+hekin+tietävät+meidän+olevan+oikeassa,+ja+tietävät+maan+olevan+litteä.+He+eivät+vaan+uskalla+ns.+tulla+ulos+pallomaa+kaapeistansa.
26.02.2021 16:51
Jos+maa+olisi+pallo+niin+suezin+kanavaa+ei+voisi+olla+olemassa.+Koska+vesi+valuisi+keskeltä+alas+kohti+reunoja.+Siten+jo+pelkkä+kanavan+olemassaolo+todistaa+litteästä+maasta.
26.02.2021 16:38
Alienit+on+pallopäiden+mielikuvitus+olentoja.+Lasisen+kupolin+läpi+ei+voi+saapua+litteäänmaahamme.+Toiseksi,+kuvun+takana+on+siniset+vesimassat+ja+avaruutta+ei+ole+olemassa.
26.02.2021 16:34
jopa+pallopäät+ovat+keskusteluissaan+viime+aikoina+esittäneet+NASA+n+maalauksia+joissa+galaksi+muistuttaisi+silmää.+Keskellä+musta+piste+jota+värikkäät+tähtisumut+kiertävät.
Avaruus+uskovaiset+eivät+osaa+sanoa+mikä+galaksin+kiertoliikkeen+sai+alkamaan,+ilman+väitettyä+kiertoliikettä+ja+keskipakovoimaa+jokainen+galaksin+romahtaisi+mustaksi+aukoksi+
Mutta+todellisuudessa+maa+on+litteä,+ja+yllämme+on+taivaankansi.+Avaruutta+ei+ole+olemassa.+Jumala+loi+ainoastaan+litteän+maailmamme,+taivaankannen,+sekä+auringon,+kuun,+ja+tähdet.
10.12.2020 18:46
Apollo+1+paljasti+että+väitetyt+kuulennot+kuvattiin+studiossa.+Apollo+13+oli+ainut+todellinen+yritys+joka+oli+törmätä+taivasnkanteen+ja+joutui+laskeutumaan+takaisin+alas+litteänmaamme+pinnalle.
10.12.2020 18:40
Ateistinen+tiede+ei+kykene+selittämään+miksi+juuri+silmässämme+on+läpinäkyvää+muovia+eikä+muualla+kehossamme.
Pallopäiden+mukaan+kun+kaiken+pitäisi+olla+vain+sattuman+tulosta?
Itse+kyllä+uskon+ennemmin+suunniteltuun+ja+Jumalan+luomaan+litteään+maahan.
09.10.2020 18:46
Kyllä+Vapauttavan+Totuuden+videossa+on+täysin+kiistattomat+todisteet+Litteästä+Maasta,+ja+että+elämme+silmän+kaltaisessa+maailmassa,+läpinäkyvän+muovisen/+lasisen++taivaankannen+alapuolella.
10.08.2020 20:57
"Näköharha,+joka+saa+laivan+katoamisen+näyttämään+siltä+kuin+se+todella+menisi+pallon+taakse,+todistettiin+zoomikameralla+vääräksi.+Koko+laiva+näkyi+zoomilla,+vaikka+pelkkä+silmä+kertoi+muuta."
Kyllähän+tuossa+zoomitestissä+aika+vakuuttavasti+todistettiin+kaarevuuden+puuttuminen+ja+siten+myös+litteämaa+todeksi.
29.07.2020 20:16
"Kerrotko+lisää+tästä+mistä+näitä+"aitoja+kristittyjä"+voi+löytää?"
Itse+uskon+litteäänmaahan+ja+käyn+kirkossa+noin+kerran+kuukaudessa.+Odotan+myös+päivää+jolloin+Jeesus+tulee+takaisin+ja+maan+litteys+paljastuu+todeksi+myös+ateisteille.
"Kristinuskossa+ei+myöskään+ole+tapana+kutsua+toisia+"tovereiksi"."
Helluntaikirkossa+esim.+kutsuvat+toisiaan+veljiksi+ja+sisariksi.++Mutta+koska+minä+en+siellä+päässyt+kasteelle+koska+kannatan+litteämaa+teoriaa+niin+minä+hylkäsin+myös+heidän+käyttämät+ilmaisut+ja+kutsun+kirkossa+näkemiäni+tuttuja+tovereiksi.
29.07.2020 20:13
"Maa+tiedettiin+myös+kristittyjen+joukossa+varmasti+palloksi+jo+800+vuotta+ennen+Kolumbusta."
Ketä+kutsut+tietäjiksi?+NASA.n+agentteja+vaiko+meitä+aitoja+kristittyjä?+Maan+muodosta+nimittäin+ei+ole+vakuuttavia+todisteita,+maa+voi+olla+pallo+tai+litteä
Mutta+me+uskovat+pääsemme+vasta+tuonpuoleisessa+kirkkaudessa+taivaasta+käsin+näkemään+maan+todellisen+muodon.+Odottakaamme,+toverit.
28.07.2020 23:08
"Keksi+vaikka+oma+litteänmaan+karttaprojektio+ja+mahdollisimman+paljon+littareiden+keskuudessa+huomiota+herättäviä+väitteitä."
Olen+ajatellut+kokeilla+teoriaa+litteästä+silmästä,+että+maailmamme+olisi+kuin+silmä,+lasinen/+muovinen+kaartuva+kansi+litteän+silmätason+yläpuolella.
24.07.2020 20:55
Missä+paikkakunnalla?+Miten+sinne+voi+hakea+opiskelemaan+littateoriaa?
24.07.2020 20:53
Valon+nopeushan+on+ääretön,+ja+avaruutta+eikä+siten+mustia+aukkojakaan+ei+ole+olemassa.
24.07.2020 15:27
Tuo+suolajärvi+on+yksi+upeimmista+litteänmaan+todisteita,+pallopäät+eivät+edes+yritä+kiistää+paikan+olemassaoloa,+ja+tasanko+on+lättäreiden+useissa+eri+laservalo+testeissä+todettu+litteäksi.
24.07.2020 14:27
Planeettojen+olemassaolosta+tai+niiden+muodosta+ei+ole+olemassa+luotettavia+todisteita.+Ainakin+Merkurius+ja+Venus+kulkevat+Auringon+alapuolella,+eli+reilusti+alle+3000km+korkeudella+maailmamme+yläpuolella.
23.07.2020 21:05
Miksei+niitä+arvokkaita+dokumentteja+maan+muodosta+kaiveta+esiin,+ja+siten+todisteta+maata+palloksi?+Olisiko+syynä+että+todisteet+osoitti+maan+olevan+litteä+ja+siksi+tutkimusaineisto+on+tuhottu+ettei+totuus+paljastuisi+kansalaisille.
23.07.2020 21:02
5 / 5