Vapaa kuvaus

Puhdas sydän, onnellinen elämä

Me itse valitsemme ajatuksemme. Niiden kanssa elämme joka ikinen päivä. Rakkaudelliset ajatukset tuovat iloa ja mielenrauhaa. Puhdas rehellinen sydän on aina hyvä. Se aikaansaa yhteisöllisyyttä, rauhaa, tasa-arvoa ja muutakin hyvää. Olemme osa luontoa, siis vaalikaamme sitä. Hyvyyttä ei tarvitse opetella, se on meissä jokaisessa jo valmiina. Hyvä elämä on valinta, henkilökohtainen valinta.

Elämän tarkoitus on elämä itse.

John Lennon, Imagine:

https://www.youtube.com/watch?v=YkgkThdzX-8

Aloituksia

41

Kommenttia

1217

1. Ei Suomessa ole yhtään varteenotettavaa kommunistia eikä kommareilla ole yhtään kansanedustajaa. Ymmärrän hyvin että näet sellaisia milloin missäkin, kuuluu taudinkuvaasi. Tautisi olisi parannettavissa esim. sopivalla leirityksellä, mutta kohdaltasi sekin ponnistus menisi täysin hukkaan. Olet nimittäin tyhmä ja tyhmyydellehän eivät jumalatkaan voi mitään. Mutta eihän se ole sinun vikasi, eikä jumalten. Se nyt on vaan huonoa tuuria syntyä keskelle vesijättömaata missä väärä ravinto vie ajuskopalta toimintaedellytykset jo taaperoiässä. Lahjoitanpa sinulle kapitalistilta anastamani henkselit niin edes persvako pysyy piilossa. Kauniita ajatuksia ja elämyksellistä viikonloppua sinulle, tuhnuke.
  2. Jaksaa ne :-)))))))
  3. Minulla on henkilökohtaista kaunaa Toimia kohtaan, kölin alta vetäisin sen rontin jos olisi valta niin tehdä. Noh, minäpä selitän. Olin Keskon päävarastolla touhuamassa työharjoittelun merkeissä. Päivä oli kuulas ja seesteinen. Sitten eräs toveri työtoveri sanoi, että Kankaanniemen esityksestä salmari poistuu huomenna Alkon valikoimista. En uskonut toveri työtoveria, mutta näin kuitenkin kävi. En ehtinyt täyttää varastojani tuolla edullisella enkeliliemellä, suosikkijuomallani. Niin kävi, että Toimi Kankaanniemi aiheutti minulle vähintäänkin post traumaattisen stressihäiriön joka nyt vasta on alkanut laantua, paitsi että nyt toit hänet esiin. Jummijammi ja kellertävä poskipaise. Ei kiva. Ei.