Vapaa kuvaus

Puhdas sydän, onnellinen elämä

Me itse valitsemme ajatuksemme. Niiden kanssa elämme joka ikinen päivä. Rakkaudelliset ajatukset tuovat iloa ja mielenrauhaa. Puhdas rehellinen sydän on aina hyvä. Se aikaansaa yhteisöllisyyttä, rauhaa, tasa-arvoa ja muutakin hyvää. Olemme osa luontoa, siis vaalikaamme sitä. Hyvyyttä ei tarvitse opetella, se on meissä jokaisessa jo valmiina. Hyvä elämä on valinta, henkilökohtainen valinta.

Elämän tarkoitus on elämä itse.

John Lennon, Imagine:

https://www.youtube.com/watch?v=YkgkThdzX-8

Aloituksia

41

Kommenttia

1217

  1. Tiedossa veret seisauttavaa uutisointia

    Hieman ennen hyökkäyssodan 1-vuotispäivää maailman vaarallisin mies pitää erittäin merkityksellisen puheen kansalleen. N
    Suomen Keskusta
    87
    68
  2. Orpo voittaa, oletko valmis ?

    Alatusten laskiämpärinä olen aloittanut ketjun aiheesta aivan toisaalla. https://keskustelu.suomi24.fi/t/17695577/vaali
    Suomen Keskusta
    2
    48
  3. Satu energiavaaleista

    Se on eräs teema, mutta perusteeton sellainen. Puolueet toki ymmärtävät, vasemmalta oikealle, mikä on asemamme nyt suhte
    Suomen Keskusta
    11
    57
  4. Vaalit tulossa

    Tässä ketjussa valistan kansaa. Kysy, niin vastaan. Huonoja kysymyksiä ei ole, on vain huonoja vastauksia. Jos et tiedä
    Yleistä politiikasta
    77
    841
  5. 9
    63
  6. Tulin nyt pyytämään anteeksi ja tästä on kyse:

    "Tässä on se viesti johon Aragoni reagoi:: "Äärivasemmistolainen anarkisti poltti kirkon Anonyymi-ap 2022-12-28 15:38:5
    Suomen Keskusta
    8
    42
  7. Palstan 3 seinähullua

    Minä olen ensimmäinen. Mutta vaikka kuinka vaadin hullun papereita, ei minulle niitä myönnetä. Vain 1 promille hajatteli
    Suomen Keskusta
    60
    61
  8. Eräs aina kyselee, että miten mikäkin avaus liittyy Suomen Keskustaan

    Ymmärrän hyvin, että jokaisella meistä on ollut se kyselyikä ja hänellä se on edelleen. Ei siinä mitään. Minullapa on l
    Suomen Keskusta
    15
    40
  9. Tomumaja hairahtui, varaus taivaspaikkaan jäi mikäli sellainen on, vai liekö tämä elomme se taivas..

    Kyllä niin vaan kävi että hairahduin taas kerran. Havannalaisella puoliksi poltetulla sikarilla ne kehvelit, porvarit, m
    Suomen Keskusta
    4
    63
  10. Joulun ilosanomaa

    Katsoin joulukalenterin äsken. Persilja läpäisi tonttuakatemian vaikka onkin peikko. Pukki tervehtyi, kiitos Persiljan.
    Suomen Keskusta
    7
    36
  11. Hyvää ja Kaunista Koulua Kaikille !

    Katsoin taas joulukalenterin, missä: Tonttuakatemian Persilja osoittautuikin peikoksi ja oli saada potkut. Sitten pukki
    Suomen Keskusta
    10
    43
  12. Julkistalouden tehostaminen zarathutralaisessa kontekstissa

    Päällekkäiset hallintohimmelit, joita toki on jo purettukin, on tyyppiesimerkki tehottomuudesta. Esim. Saksassa julkisha
    Suomen Keskusta
    1
    38
  13. Pelkotilat ovat voimaannuttavia

    Ja se kaikkein voimaannuttavin, kommunismin pelko, se on superpaha. Eräskään palstansärkijä ei uskaltane enää lentää mat
    Suomen Keskusta
    7
    44
  14. Etiäinen kertoi minulle

    3. maailmansodan jälkeen globaali rahareformi nollaa kaikkien valtioiden ulkomaanvelat. Tämä tapahtuu keväällä 2030. Sik
    Suomen Keskusta
    1
    48
  15. Keskustan uho ja tuho

    Hallituksen sisäinen Harmageddon on nyt käynnissä. Kaikki muut hallituspuolueet käyvät vetistä kamppailua sarvipääksi os
    Suomen Keskusta
    22
    55
  16. Venäjän hallinnolle opiksi ja ojennukseksi

    Putlerin aikaansaama kansanmurha jatkuu ja kiihtyy Ukrainassa, sillä kun säät viilenevät ja venäjä tuhoaa Ukrainan sähkö
    Suomen Keskusta
    18
    120
  17. Arvoisat luotsikollegat, millainen on virkapukumme päähine ?

    Itse ehdotan karvareuhkaa, harmaata karvareuhkaa. Mikään ei yhdistä enempää kuin päähine. Niin ja jokaiselle on SAATAVA
    Suomen Keskusta
    38
    54
  18. Putinin laittomat alueliitokset

    Ne on niin niin syvältä. En jaksa muutamaan päivään kommentoida yhtikäs mitään. Korjailivat maanantaina Turussa nahan
    Suomen Keskusta
    18
    66
  19. Nyt toimintaa ja heti !

    Viisaita sanoja: Petteri Orpo, Twitter for iPhone 21.9.2022: " Vetoan Sanna Mariniin ja hallitukseen: venäläisten turis
    Suomen Keskusta
    9
    44
  20. Sairaanhoidon palkkojen korotustarve vaikea toteuttaa

    Meillä on pauttiarallaa 70 000 hoitsua. Pannaan miljardi vuodessa palkanlisää, niin se tekee runsaan tonnin lisätienesti
    Suomen Keskusta
    18
    40