Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Moses_Zuckerkandl
profiilit
Moses_Zuckerkandl
Moses_Zuckerkandl
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
2754
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvä kommentti ja samaa mieltä näistä. Metsästäjäkeräilijöiden uskomuksia on tutkittu evolutiivisesta näkökulmasta ja niistä voidaan rakentaa samanlaisia evoluutiopuita/malleja kuin biologisista eliöistä, kulttuureista, kielistä jne. Tässä yksi mielenkiintoinen tutkimus aiheesta.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/27154194/
28.01.2023 12:04
”Uskosta osattomat ihmiset valittavat rangaistuksen tuottamaa suurta kärsimystä, koska eivät ymmärrä sen olevan ihan oikein pahoille ihmisille.”
Minä en ole valittanut mielikuvitusrangaistuksen ankaruutta. Nauran teidän psykooseille näistä rangaistuksista. Ihmettelen vaan sitä, että miten ihmeessä voi olla näin saatanan psykopaatteja ja idioottimaisia ihmisiä, jotka edes mielisairaissa fantasioissaan näin hekumoivat.
PS. Hessu, taidan ollaensimmäinen ulkopuolinen kirjoittaja tässä sinun synkässä yksinpuhelussa 😂
28.01.2023 10:55
Vuohipaimenten kostofantasiaa on mukava lukea kun tietää, että sen kirjoittajat ja papukaijamaiset toistelijat nykyaikana ovat kehitysvammaiseen verrattavia riemuidiootteja, jotka eivät todellisessa elämässä saa mitään hyvää ja järkevää aikaan niin jäljelle jää vain kateus ja halu pilata muidenkin elämä…mutta mutta, kyseessä on vain kehitysvammaisen kiukuttelua, joka ei vaikuta mihinkään 😂😂😂
28.01.2023 10:40
” Saarnaaja ainoastaan kertoo, miten pahoille ihmisille käy viimeisellä tuomiolla.”
No miksi sitten on karttamista, välttelyä, sitomista ja saatanalle heittämistä? Eivätkö nuo ole tuomioita?
28.01.2023 08:49
Ja jos mölisevä saarnamies kuvittelee, ettei hän itse tuomitse vaan sen tekee hänen mielensä ulkopuolinen olento niin hän on psykopaatti ja mielisairas. Oikea paikka on vankimielisairaala.
28.01.2023 08:40
”Ei uskova ihminen ole tuomari.”
Enpä ole koskaan kuullut, että Jumala olisi heittänyt meidän kanssaihmisiä saatanalle tai käyttänyt Taivaan valtakunnan avainten valtaa. Kyllä siinä on aina äänessä ollut siansaksaa mölisevä lahkolainen 😂
28.01.2023 08:38
No tämähän todistaa sen, että uskovaiset ovat aivottomia ja mielisairaita riemuidiootteja. Eihän mielisairaskaan itse halua sekoilla ja olla mielisairas vaan sen tekee mielisairaus.
28.01.2023 08:22
Sinulle voi tosiaan tulla yllätyksenä, että uskovaisten joukossa on enemmän kuin yksi paha ihminen (se, josta kulloinkin keskustellaan ja sinä ripulivajakin no true scotsman -argumenttivirheellä pää märkänä kiistät). Suomessa on satojatuhansia pahoja kristittyjä, jotka tuomitsevat lähimmäisensä helvettiin.
28.01.2023 08:01
Hessu 🤣
Tuo ano ei ole minä.
28.01.2023 07:58
”jos näet heikompia ja pienempiä ihmisiä kiusattavan, niin onko oikein puolustaa heitä kiusaajia vastaan”
Toki on. Jos katsot peiliin niin sinähän et puolusta heikompia vaan hyökkäät toisin uskovia, uskonnottomia ja muutamia vähemmistöjä vastaan. Olet lattialla sätkivä hellarihihu ja vaikka luulet olevasi joku vitun kristittyjä puolustava valkoritari niin olet idiotismin paskaisella aasilla ratsastava hölmö 😂😂😂
27.01.2023 12:42
Hessu, tuo ano ei ollut minä. Minulla ei ole mitään syytä kirjoittaa anonyyminä. Kuten huomaat, muutkin palstalaiset ovat huomanneet vakavat mielenterveysongelmasi. Kun tarkastelen viime aikaisia viestejäsi niin jokaisessa mainitaan Moses_Zuckerkandl. Miten olen päässyt näin ihosi alle, vaikka heittelen vain muutamia väsyneitä onelinereitä päivässä? Toisaalta tavoitteeni on nykyään olla mahdollisimman pisteliäs ja lyhytsanainen, etten tuhlaisi aikaa tuollaiseen ripulivajakkiin.
27.01.2023 10:38
”Tämän palstan muutamaa tai vain paria kirjoittajaa seurattuani ymmärrän paremmin Rooman Colosseumin tapahtumia... ”
Colosseumin yleisö ja viihdyttäjät olivat kaikki teistejä. Jumalat, kuolema ja verellä mässäily olivat tärkeässä osassa, kuten nykyäänkin kristinusko -nimisessä taikauskossa.
27.01.2023 08:10
”Kovin olet rikkinäisen ja sairaan oloinen...”
No, jos minä olen rikkinäinen ja sairas niin en uskalla edes ajatella miten sinulla menee 😂
Perskärpästelet meikäläistä 24/7 tällä palstalla ja tehtailet kymmeniä aloituksia, joissa lähes jokaisessa mainitset minut. Nykyään avauksesi ovat kuvitteellisia kristittyjen uhriutumisfantasioita, mikä osoittaa, ettet ole mikään ateisti vaan persekipuinen lattialla sätkivä hellarihihu, jota vituttaa ja hävettää olla uskovainen etkä ole taikauskosta vapaa kuten minä.
27.01.2023 08:02
”Saatko hoitoa tuohon pahaan oloosi?”
Saan, onneksi vaimo osaa Heimlichin otteen kun meinaan tukehtua nauruun sinun ripulivajakkeilua seuratessa 😂😂😂
26.01.2023 23:20
Tietysti ovat syyllisiä Jumalan ja Raamatun kautta. Uskovat samaan väkivaltaiseen mielikuvitusjumalaan kuin nuo orjuuttajat 150 vuotta sitten.
26.01.2023 23:07
Kuuluisassa Kiitospäivän saarnassaan 1860 New Orleansissa Benjamin Palmer syytti orjuuden vastustajien henkeä ateistiseksi ja orjuuden puolustajat puolustivat samalla kristinuskoa ja Jumalaa…
Last of all, in this great struggle, we defend the cause of God and religion. The abolition spirit is undeniably atheistic…kristityiltä tosiaan voisi ottaa ihmisoikeudet vähäksi aikaa pois ja laittaa kahleissa lapioimaan paskaa 😂
https://civilwarcauses.org/palmer.htm
26.01.2023 22:48
Minulla on linja se, etten puhu uskonasioista. Jos he ottavat uskonasiat esille ja yrittävät tuputtaa uskoa niin vedän kölin ali. Tietävät itsekin, että jäisivät alakynteen sillä sekunnilla ja tuntevat tervettä pelkoa ja häpeää omasta uskostaan.
26.01.2023 20:22
Kuuntelin sivukorvalla eduskunnan keskustelua translaista. Hörähdin ja vedin kahvit sieraimeen kun kuulin, että edustaja vastusti translakia biologisilla perusteluilla. Voi sitä tahattoman ironian määrää kun kreationisti perustelee biologialla vastustamaansa asiaa 🤣🤣🤣
26.01.2023 16:11
>>Ohoh! Valehtelit siis jo silloin!...Saattavat käydä kirkon tilaisuuksissa aikansa kuluksi
Oletko miettinyt, että Tasavallan presidentti voisi olla samanlainen. Ei ihan pää märkänä usko vuohipaimenjumalan taikatemppuihin, mutta miettii, että helpointa olla mukana ja kannatusluvut pysyy korkeana.
26.01.2023 15:42
"Olivatko ne oikeat uskovaiset niitä, jotka juopottelivat, käyttivät huumeita, harrastivat vapaata ja villiä seksiä, ja tehtailivat rikoksia (esim. liivijengiläiset)? "
Paljon pahempia, mainitsemistasi asioista puolet eivät ole edes rikoksia (alkoholin nauttiminen, seksin harrastaminen) ja huumeiden käyttörikos aiheuttaa haittaa lähinnä käyttäjälle itselleen. Mutta nämä lahkolaisten rikokset ovat usein jopa pahempia kuin liivijengiläisten tekemät rikokset.
Suomessa on tehty lukemattomia itsemurhia uskonnollisen vainoamisen ja eristämisen vuoksi. Satoja lapsia on rikottu loppuelämäksi kun ovat joutuneet lahkolaisten seksuaalisen hyväksikäytön uhreiksi.
Kunnallispolitiikassa on ajettu laittomasti omia etuja sekoittamalla uskonto ja maalliset asiat. Kyllä meidänkin paikkakunnalla soraäänet saatiin tehokkaasti vaiennettua kun kunnanvaltuustossa eri mieltä olevia sanottiin Jumalanvaltakunnan vastaisiksi vaikka oikeasti he vastustivat vain paikallista lahkolaista saarnamiestä ja öykkäriä.
Ja kuinka paljon muuta henkistä väkivallan ja vallan väärinkäytön muotoa onkaan kun sitä valtaa käyttää väärin saarnamies, jota tavallinen lahkolainen pitää Pyhän Hengen ja Jumalanvaltakunnan edustajana maan päällä.
26.01.2023 15:41
10 / 138