Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Disseisback
Disseisback
Disseisback
Vapaa kuvaus
Hörölöblöö.
Liittynyt 4v sitten
209
aloitusta ·
20655
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Taisi viitata pahimpaan pelkoon linnankutsujen kättelyjonossa. 😄
13.01.2025 13:54
Joo, yksin tulee oltua suurimmaksi osaksi. Joskus saattaa joku käydä, mutta harvemmin.
Puhelimessa kyllä saatan olla ihmisien kansss paljonkin työpäivän aikana, mutta face to face vähän.
Siis en mä tarkoituksella erakoidu, mutta kun tässä on tullut erakoiduttua, niin en hirveesti halua tilannetta muuttaakaan. Ei siis ole hinkua rampata ympäriämpäri enää... joskus se oli jees, mutta nykyään tuntuis oikeastaan suorittamiselle. Voi johtua siitä, että on just ollut kaikkee ekstrahommaa elämässä? 🤔
13.01.2025 13:52
Tjaa? Nykyään tulee harvemmin nähtyä tosiaan. Ehkä n. 2 kertaa kuuksudessa jotakuta. Viestejä tulee kirjoiteltua useammin.
Usein onkin niin, että olen töissä kun muut ovat vapaalla. Tai sitten jos en ole töissä, viiletän jossain hommissani. Ja taas jos huilsilrn muuten vaan, niin sitten pyrin olemaan ihan yksin.
13.01.2025 13:11
Pyh...😤
13.01.2025 13:07
Mä en voi käsittää mustasukkaisis ihmisiä. Minusta ainoa hyvä sukka on valkoinen tennissukka. Mustat sukat järjestään on hiostavia. Joku siinä pigmentissä tekee siitä kuuman. Ja mustat vaatteet yleensäkin kuivuvat huonommin jne.
13.01.2025 13:07
Joo, on vähän. 😁
Enpä tiedä? Nykyään en ehkä sieksilisi. Toisaalta miten voi todistaa, että nainen "saa"? 😁 Voihan sitä huokailla, täristä ja feikata, kuka vaan. 😄
13.01.2025 12:57
Ihastumisissa varmaan olenkin. Sallin itselle ne, mutta en reagoi niihin kovin voimakkaasti. Ihastuminen on spontaania tunnetta, eikä siihen liity mitään sen vakavampaa. 😃
13.01.2025 12:55
"Itsetyydytyksen voi sitäpaitsi ottaa myös osaksi parisuhdeseksiä. "
Runkkuskaba! 🤟😁✌️
13.01.2025 00:23
Kysymykseen saa vastauksia vähän joka puolelta.
Kiipeilevät, joogaavat, matkustelevat, käyvät salilla, shoppsilevat, imuroivat, pesevät pyykkiä, kokeilevat uusia reseptejä.
Joku vois kiukutella kuten sinä...mutta harva..
12.01.2025 23:44
Ettei sinun tarvitsisi tehdä päätöksiä itsesi parhaaksi?
12.01.2025 23:34
Voihan joku kuikelo, kuivan kesän orava palellakin, mutta itselläni lähinnä on kuuma, jos jotain.
Järjestään olen lämmitellyt naiseläjien varpaita ja sormia peiton alla. Se on ok, kunnes alkaa itselle tulla kuuma, sitten pitää lopettaa. 😁
12.01.2025 22:01
Ei haittaisi. Miksi haittaisi? Haluan naisystävävälleni aina kaikkea hyvää. Js eiköhän tuollainen ole sitä? 🙂
12.01.2025 20:32
Palstaihastuksia tulee ja menee. 😃
Tuleehsn hyviä ja huonoja päiviäkin...🙂
12.01.2025 20:09
Xenalla taitaa aina olla menoa ja tuntuu facen perusteella siellä kuvissa mukana heilua tärkeä miekkonen, että ei varmaan kuin pitkillä suorilla perävalojen vilahduksen nähdä. 😄
Trollikka varmaan ksnsss gögmäs johonkin rutjakkeeseen, joka vie kiinnostuksen pslstasta.
Ellu ehkä on rajoittanut tarkoituksella tänne kirjoittrlua, että jää 110% paukkuja omaan elämään. 🙂
12.01.2025 19:39
No luultavasti siitä ei arvostellutkasn kukaan josta välität...vaan joku kuka ei saa sinulta posia...kun muut saa. 😃
Mutta hsluat ehkä, että kaikki sais tasaisesti posia...viaton halu...
Mutta ethän voi suunnata sitä kellekään, joka ei ole kukaan (anonyymi) ja pistää vaan epämiellyttävää negaa.
12.01.2025 19:30
Tuosta kehumisesta/positiivisista asioista huomioimisellahan on eroa...ne ei ole ssma asia minusta.
En mielestäni kehu ketään...huomioin positiivisen jutun...oli se mikä tahaansa.
Joskus selittänyt jollekin sitä rautalankamallin kanssa. 😀
12.01.2025 19:19
Täällä saa perseillä jos tykkää ja monet tykkää.
99,999% sti se on joku anonyymi, mikä mölisee jotain skrida, kun muuhun siitä ei ole. Syö, juo ja toisests päästä(kin) tulee lämmintä itseään. 😃
Mutta toi kirpaisu... olisko siitä, että itsekin halusisit olla hirman itsekkäämpi? 🤔
12.01.2025 19:14
Riippuu miten ja mitä tekee. 😃
12.01.2025 18:27
Kyllä sitä voi olla täydellisessäkin.
Tietty ei solo ja pariseksi samaa ole, mutta fn mä tiedä loppujen lopuksi, että onko se parisekdikään ihmeellistä, vardinkin jos toinen ei ole samalla aaltoöituudella...silloin dolo vie voiton kevyeen. 😃
12.01.2025 18:20
No itse en koe olevani taas ikinä vastentahtoisessa selibaatissa, kun jos ri ole sdksikumppania, osaan nauttia itsenäisestäkin seksistä yhtälailla. No big deal. 🙂
12.01.2025 17:40
10 / 1033