Mikä siinä pillussa kiinnostaa niin paljon?

papparap

Jopa minäkin haluan kuulla tähän vastauksen?

39

1143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks vastaus

      Väistän vähän vastausta ja väitän että monella miehellä ja ätmillä täällä todellisuudessa tuon pimpsan haluamisen taustalla on halu tulla hyväksytyksi, rakastetuksi, hellityksi ylipäätään tavalla jonka vain heteron kohdalla toista sukupuolta oleva voi tehdä eli intiimisti ja inhimillisesti.

      Tuo pillu-keskustelu on vain tapa esittää se karkean miehisesti. Toki kyse on myös ylipäätään että ei pääse panemaan.

      • Anonyymi

        Ei naisvihaajien pidäkään naisia saada.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei naisvihaajien pidäkään naisia saada.

        Kun olet tämän "naisviha, reppana" jne sanojen ammatti käyttäjä palstalla, niin sinulla lienee omakohtaista kokemusta mistä katkeruutesi juontaa juurensa.
        Joten kerro mulle onko ätmi jo syntymästä asti naisvihaaja vai alkaako hän vihaamaan naisia vasta myöhemmällä iällä? Ja jos myöhemmällä, niin ilman syytäkö vai onko siihen syykin?
        Ja miksi mielestäsi vastenmielinen ruma mies on automaattisesti naisvihaaja, mutta vastaavasti komea mies ei?
        Ja ennen kun alat siihen "sinä vittu sinä sovinisti, mutta kun sinä naisvihaaja ätmi" nillityksen, niin ihan naimisissa olevana ketään vihaamattomana miehenä tätä kysyn.


    • sopisitte toisillenn

      eikö teitä kahta kiinnosta naiset ja pimpit tietysti jos näkee alastoman naisen ja ei seiso niin se ei tosiaankaan seiso mutta meitä muita miehiä kiinnostaa naiset ja pimperot kikkelikin tykkää

    • Anonyymi

      anatomia

      • Anonyymi

        biologia


    • Anonyymi

      Kiinnostaa koska se on karvakolmion takana piilossa. Kun karvat poistetaan tulee AIJAA-olo.

    • Anonyymi

      Se että joku sanoi sen olevan miehelle arvomitali jota muut kadehtivat. Kaikki muut kananpojat köpöttelee kiltisti perässä. Eivät tiedä siitä mitään ja miksi,mutta kun joku niin sanoi niin siksi.

    • Anonyymi

      Olipa hölmö kysymys.

    • Anonyymi

      Pimpit on kauniita ja ihania ja kun niitä koskee sormella niin nainen kiihottuuja itse kiihottuu siitä kun nainen kiihottuu.

    • Anonyymi

      Siitä puhe, mistä puute?!?

    • Tuhansia vuosia on ollut geenirakenne miehissä. Kun joku nainen nostaa kaupassa pudonneen tomaattitölkin lattialta ja mies kääntyy, ettei erektiota huomattaisi, niin koko hylly kaatuu ja kaikki nauravat miehelle.

      Ei ole helppoa olla mies. Mutta emme valita, koska synnytys..

    • Anonyymi

      Onhan se tosi kiehtova reikä

    • Anonyymi

      Ehkä sinun motiiveilla. Parisuhde on kyllä paljon muutakin, kuin sukupuolielimen tavoittelua. Yksinkertaisella miehellä näyttää olevan yksinkertaiset tavoitteet ja ajatusmaailma.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti pillu on jäänyt aloittajalle arvoitukseksi. Kyllä sinä vielä onnistut siihen tutustumaan, yritä kovasti.

    • Anonyymi

      Jos .iehiä ei pillu kiinnostaisi niin meitä.ei olisi. Koulussa luettiin yhtä kirjaa jorrottin sattunut miehelle ja naiselle menkää lisääntykää ja täyttäkää jossa pillu ei lisi kiinnostanut miehiä niin mitä ei olisi.

    • Anonyymi

      Jos. Ei kiinnostaisi niin meitä ei olisi.

    • Anonyymi

      Aina tykänny kulleista.

    • Anonyymi

      Huolestua pitää siinä vaiheessa kun pillu ei enää kiinnosta.

    • Anonyymi

      Typerä kysymys. Ei ihme, ettei naista löydy, kun vain tuo asia on mielessä. Pikkupoikien ajatustenkulkua. Minun huomion kyllä kiinnittää naisen luonne ja asenne.

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta pillu eikä muna. Haluan olla yksin niin ettei kukaan ronki tai vonkaa jatkuvasti. Ja on hyvä olla eikä päässä vikaa.

    • Ensialkuun ei mikään. Mutta kun joskus saa oikeuden päästä lähelle, koskettaa ja kokea mitä juupelia se voi parhaimmillaan saada aikaan, niin sitten siitä tulee kiinnostava avaruudellinen tutkimusmatka.

    • Anonyymi

      Olkaa onnellisia kun pillu on kiinnostanut isäänne muuten ei teitä olisi

    • Anonyymi

      En tiedä,itseä ei kiinnosta edes seksi enää.

    • Me ollaan kaikki geneettisen ohjelmoinnin tuloksia ja vankeja. Meitää ajaa halu selviytyä jakamalla geenimme jälkipolville. Olemme vain vankeja syntyneet ihmisyyteen. Emme voi voittaa ohjelmointia.

      • Anonyymi

        Genetiikkaa, ainakin näennäisesti. Mitä jos se onkin simulaatiota mikä vain näyttää Darwinin kuvailemalta evoluutiolta? "Yet, their strength, and their speed, are still based in a world that is built on rules." Eli, olemme mahdollisesti oman elämämme NPC:eitä ja osa meistä on kapinallisia eli tiedämme pelin hengen. "If you are not one of us, you are one of them." Hyvää yötä. Olisi pitänyt mennä jo tunti sitten nukkumaan. - 😎.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Genetiikkaa, ainakin näennäisesti. Mitä jos se onkin simulaatiota mikä vain näyttää Darwinin kuvailemalta evoluutiolta? "Yet, their strength, and their speed, are still based in a world that is built on rules." Eli, olemme mahdollisesti oman elämämme NPC:eitä ja osa meistä on kapinallisia eli tiedämme pelin hengen. "If you are not one of us, you are one of them." Hyvää yötä. Olisi pitänyt mennä jo tunti sitten nukkumaan. - 😎.

        Jep, pitäisi olla jo nukkumassa, mutta olen ihan hirveässä kännissä ja suollan palstalle viisauksia viinasta.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Jep, pitäisi olla jo nukkumassa, mutta olen ihan hirveässä kännissä ja suollan palstalle viisauksia viinasta.

        No mutta palstakamu. Tere tulla kerho. Meille suotakoot maanantaihumala, vaikka tietämättömät ja ahdasmieliset juntit paheksuu.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta palstakamu. Tere tulla kerho. Meille suotakoot maanantaihumala, vaikka tietämättömät ja ahdasmieliset juntit paheksuu.

        >simiti<

        Näin sen olla pitää. Kännissä voi olla päivästä välittämättä. Harmittaa vain kanssa palstalaisten puolesta, kun joutuu kuuntelemaan minun länkytystä :D


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Näin sen olla pitää. Kännissä voi olla päivästä välittämättä. Harmittaa vain kanssa palstalaisten puolesta, kun joutuu kuuntelemaan minun länkytystä :D

        Ällös aliarvioi itseäsi, tai pahoittele kirjoituksiasi. Eihän niitä ole pakko lukea. Jos lukee, niin kuitenkin vähän kiinnosti.

        Itse kerran olin raivohumalassa, en muista enää mistä syystä, mutta haukuin palstalla kaikki oikein perinjuurin. Silloin vähän nolotti.

        Mutta vain vähän ja toki selvinpäin kirjoitin nöyrän anteeksipyynnön.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ällös aliarvioi itseäsi, tai pahoittele kirjoituksiasi. Eihän niitä ole pakko lukea. Jos lukee, niin kuitenkin vähän kiinnosti.

        Itse kerran olin raivohumalassa, en muista enää mistä syystä, mutta haukuin palstalla kaikki oikein perinjuurin. Silloin vähän nolotti.

        Mutta vain vähän ja toki selvinpäin kirjoitin nöyrän anteeksipyynnön.

        >simiti<

        No, huomenna nähdään, mitä on tullut kirjoiteltua. Jaiks.


    • Anonyymi

      Tähä ikkää niinkään mikään kiinnosta siinä enään mu se on mulle ainoa asia mistä nautin

    • Anonyymi

      Kysymys on yhtä heikko kuin pieni ihminen menee arvostelemaan luojan luomaa; kaljapäissään vaahtoaa luojalle: ”Jos minä olisin päässyt suunnittelemaan, olisin jättänyt miehen ja naisen elimet pois. Olisi vaan Aatami ja Eeva ikuisesti onnellisina ilman lapsen häivää, ilman murhetta tulevaisuudesta 😄”

    • Anonyymi

      Tuntuu kivalta munan ympärillä

      • Anonyymi

        Mun p..lu ei kaipaa munaa ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun p..lu ei kaipaa munaa ollenkaan.

        Keitettyä munaa rusleivän päällä ja siihen maun mukaista tuoretta haluamaansa yrttikasvia päälle.

        Jep, sitä ei laiteta pimppiin. Se syödään ahnehtien. Itse suosin salaateissa, keitoissa, muhennoksissa, kiusauksissa, teessä ja ihan sellaisenaan suippomadonlakki sientä. 😉

        Sitä oikeasti kasvaa tässä lähistöllä. Paljolla ostat?

        >simiti<


    • Anonyymi

      En muista enää miltä tuntuu siksi?

      • Anonyymi

        Oletko vanha ja muisti mennyt vai jokin muu syy. Olen rehellinen ja kerron, että halut loppuivat jo vuosia sitten ja on myös sairaus joka vaikuttaa haittaavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko vanha ja muisti mennyt vai jokin muu syy. Olen rehellinen ja kerron, että halut loppuivat jo vuosia sitten ja on myös sairaus joka vaikuttaa haittaavasti.

        Vastasitko itsellesi? Noh, oli miten oli niin tällä ukolla on aika vaikeaa eloa vammautumisen johdosta.
        Silti pillu on aina mielessä. Jo Vainio vaina sen tiesi.
        https://youtu.be/FviEFAOB8_I?si=eNc56DOTbv54kqiq

        >simiti<


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe