Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Disseisback
Disseisback
Disseisback
Vapaa kuvaus
Hörölöblöö.
Liittynyt 4v sitten
209
aloitusta ·
20655
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tarkoitus onkin saada siitä ajamisesta/autonkäsittelystä niin rutiini, että voi keskittyä liikenteeseen....
Jotkut ei vain osaa tehfä montaa asiaa yhtäaikaa, vaan joutuu miettimään jokaista liikettä. Kyse on jostain koordinaatiosta... tytsyllä se on kyllä huikea. 🙂
Pitää saada vaan lihssmuistiin hommat. 🙂
18.01.2025 18:07
Nää Timon kiukkualoitukset jää jotenkin piippuun, kun sammuu heti tai unohtaa laittaneensa. 🤣
18.01.2025 18:04
No oon puoluekannalta sitoutumaton, ehkä liberaali mutta ei oikein isoimmissa puolueissa löydy sellaisen ajatusmallin edustajaa.
Seksuaalisuuskaan ei homoseksuaalia liippaa.
Mutta varmaan en ihan perusstereotyyppistä tavan tallaajaakaan kaikella tavalla muistuta.
Enemmän oikealle kallistun kuin vasemmalle. Ja seksuaalisuudessa aika vapaa-ajatteluun. Kunhan itse tietäisi sen. 😀
18.01.2025 17:46
Riippuu siitä mitä viestissä on. Jos on vaan sellainrn tuumaus, että ompas liukasta, niin saatan laittaa vain jonkun hymiön tms.
Kysymyksiin vastaan ja jos on kiire, niin laitan, että pitää vastailla myöhemmin.
En itsekäään tartte kaikkiin viesteihini mitään vastausta. Joskus sitä vaan tuumii ja sillä selvä...
18.01.2025 15:32
Niin, sulla on järki päässä ja tiedät laskea 1+1...🙂
17.01.2025 09:58
Toivottavasti. 😊
17.01.2025 09:51
Luonto on tehnyt niiden elämästä sellsista, että lidääntyvät hitosti jos saavat siihen mahkun... välillä saavatkin... pedot ei menesty...mutta kohta mrnestyvät, kun hippiäisiä on paljon...ja kohta kun ovat syöneet paljon...pedot kokee taantumaa...ja se tietää hippiäidille tikaa ja aikaa...
Mä tiedän hyvin tuon vaihtelun täällä. 🙂
Mä oon lähempänä maata kuin sä. 🙂
17.01.2025 01:25
Piyääkö sille siis tehdä jotain?
Eikö muuten voi jättää ihmistä rauhaan?
17.01.2025 01:14
Kivoin asia on vaikeaa selittää elämässäni, jos sitä ei ole itse kokenut...ja ikävä kyllä sinä et ole voinut...
Se on omien lasten myötäelämisen kokeminen/oppiminen.
Ymmärrän elämää enempi kun olen nähnyt lasteni varttuvan. Voin puhua siitä, sanoa juttuja...mutta rn voi ikinä tuottaa sitä kokemusta kellekkään...
Se on toisaalta kiva, että tietää... mutta toisaalta kirouskin, kun näkee miten muut ehkä kituu tietämättömyyttään. Kuin jotkut kärpäset hakkaamassa vasten lasia itseään ja kiukkuuvan...kun vieressä olisi avoin ovi...🙄
17.01.2025 01:12
Minun tytsy oli pienempänä hitmu äkänen ja itsetietoinen...mietin, että tuota ei tartte kuin rauhoitella....yläaste kun tuli ja koronshässäkät, hänestä tuli ykskaks sellainen "anteeksi kun olen olemassa"-tyyppinen.. liki jo itse luovutti..
Mutta aivsn uskomaton talentti. Pystyis mihin vaan. Osaa tehdä asioita vaan puheella neuvoen. Ssnot vain ja hän osaa sen toteuttaa...mutta ei usko itse siihen, vaikka välillä sen kokee...joku on nskertuanut hänen itsetunnon....
Ssms se mun on sulle selittää mitään mitä mä sinusts huomaan posia, jos et ota vastaan...on se jo täällä nähty...
17.01.2025 01:01
Ei. Mutta vois olla vaikka tämä:
https://youtu.be/bsw_GCpZi9w?si=PC9sySfsH3bhMvtu
Ei tarviis lymyillä varjoissa ja piikitellä kuten sinä yrität...ei tarviis nöyryyttää itseään vasn olls itsensä...upee itsensä. 😃
17.01.2025 00:44
Ehdotin hälle jo autokouluun menoa 17,5 vuotiaana...tytölle siis. Säästin kummallekin muksulle 2000 € rahaa autokoulua varten... ja sen annoin...
Poika halus oppia mun kaa ajamaan js niin tyttökin. Poika säästääkseen, tyttö siksi, että opettsja tuntisi hänet.
Tytön äiti taas oli ssnonut tytölle, ettei olisi vielä kypsä autokouluun 17,5 vuotiaana...😤😤😤
Mä tiedän kuka dissaa mun tyttöä, eikä tue oikein...suojelee pettymyksiltä mitä itse kokee vaikka ei elä tytön elämää...
Turha mun on silti kiukuta tytön puolesta...niellä vaan p.ska ja näyttää, kun uskon tyttööni. ☺️
Jos himmakoisin exääni vastaan...loukkaisin myös tyttöni tuntrita häntä kohtaan...js mikä on tätkeintä?
Tyttöni...🥰
17.01.2025 00:31
Mulls on omiakin haasteita elämässä, mutta kun mun tytsy pyysi mua opettamaan ajamaan, en voinut kieltäytyä...
Tämä on mahdollisuus näyttää mitrn hän on upea...käsittämättömän ainutlaatuinen...
https://youtu.be/cY-uuIfYz6o?si=X_Tl7Mxqz6NEUaUn
Mulle ainakin. 🙂
17.01.2025 00:18
Minä olen tsempannut tytsyä paljon.. monessa kohdassa.
Tämä projekti on nyt oikeesti meidän kahden välinen..
Tietty joku arvostelee meidän aikaansaannoksen joskus ja tyttö saa kortin joskus..
Mutta hän saakin jonkun todellisen näytteen itse itsestään.. kortin.
Vastasss isä joka uskoo häneen...monet aikuiset ei saa enää samaa kokea...ja mietippä jos minun tyttöni luovuttaa tämän homman? Tai mä? (En luovuta, mut joku vois)
17.01.2025 00:14
Söpöjä voi olla... mutta et sinäkään nukkuisi hyvin, jos niitä voisi vilahdella pitkin kämppääsi...
Nakerrella aamupuurotarpeitasi ja levitellä tauteja..
Söpöinä myös pidät vaikka kissaa tai pöllöä...
https://youtube.com/shorts/PdIYlOtmumI?si=emELx51-2ZZhfiY8
Mutta nekään ei tee selvää noista viprltäjistä yhtä nopeaan kuin minä loukulla...
17.01.2025 00:07
Mä tarjoan niille herkkuja ja lupaan nopean lähdön. Mä en oo mitään muovisiä höpöhöpöloukkuja ostanut, vaan kunnon metallisia räpsyjä, mitkä vetäis itseltäkin rystysistä nahat ja sattuis, jos räsähtäis näpeille...
Sen näkee kun lähtö on tullut heti... loukku on paikallaan ja vipeltäjä päästään siinä kiinni.
Se ei ole kerennyt miettiä mikä iski... se on väläys vain ja ei kipukaan kerkeä siihen...
Mä en myrkytä... se on karskia ja kivuliasta. Samoin loukut, joissa jäis eloon. Ne voi joutua tuntitolkulla pelkäämään mitä käy, eivätkä voi mitään...
16.01.2025 23:58
No jos minä kylväisin tuhoa jollekin tiegämättäni, niin, niin toivoisin samanlaista kohtaloa...menisin töihin ja tsap... niskat nurin/henki pois sekunnissa ja sd ois siinä.
16.01.2025 23:50
No mulla on tässä vähän ollut sellaista työpainetta ennenkuin ne loppuu ja tunnrmaailmaa sotkee ihmisten jatkuvs kysely... ei osaa olla tasapainoinen...sit kun alkaa loma, vetäsen höpprlit jos huvittaa...mutta huppelit vetää tunnetilojs sinne ja tänne.... sit vielä väsymys... ne on mun selitykset vouhkaamiselle...
Mutta selvinkin päin olen sitä mieltä, että ihmisien pitäisi ymmärtää mihin lähtevät, kun hommaavat lemmikin... ja varsin lapsen.
Mä oon pistänyt ranttaliksi ennenkin vst tapauksista...ennemmin en sano mitään, en kuulu lähipiiriin, suljen silmäni kuin koittaisin selvittää yhtikäs mitään kellekkään.
Siis joillain ongelma on että: tunnetaan jotain läheisyyden/jotain muuta kaipuuta ja joko hommaillaan lapsia tai otetaan lemmikkejä. Jotain ihguihanata, mistä on joku fiilis aiemmin... sitten joskus tulee se arki... se ei olekaan ihgua. Mieli tekisi tehdä sitä ja tätä, mutta kun on toi yks (eläein/pieni lapsi)...
Itse olen jotenkin välttynyt noilta... onneks. Oon pitänyt housut jalassa, enkä ole höyrähtänyt liioin mihinkään. Just katselin erään äitin viestiä... kolmannen isin kanssa tehty lapsi on karannut sijoituspaikasta...
16.01.2025 23:04
Ihmiaet tietty käsittävät lemmikkien pitämisen eri tavoin, mutta pelksästään ruoka ja katto päölle ei riitä. Virikkeitä ja ulkoilua pitäis olla. Mutta ikävä kyllä joillain eläimen hoito on vaan se ruoka ja asuminen...
Sitten on se, että mihin ne saa mennä, kun lähtee reissuun. Pystyykö niitä pitämään mukana vai ei. Jotkut voi huonosti autossa esimerkiksi...
Lisäksi voi tulla sairauksia yms. Eläin on kuin ikuinen lspsi. Itsellä on rima niin korkealla tuossa, etten henk koht ottaisi eläimiä vastuulleni.
Joo, ja hommatahsn se pitää... mutta siinä termissä joku sai aikaiseksi tuon purkauksen siinä tilassa... ei ollut tarkoitus kohdistaa sitä sinuun... mä mietin yleisemmin.
16.01.2025 16:39
Ääh.. elä välitä...
Varmaan sä hoidat kissat hyvin. Ja tiedät itse.
Mulle varmaan tässä yhteydessä ja hiemsn hutikassa pisti tunteisiin se, että jostain elävästä mainittiin tässä yhteydessä, ihan kuin ne vaan "hommataan".
Siis ei mitään järkyttävää eläinrääkkäystä ole ollut, mutta joillain minun mielestä on puuttunut jotain sympatiaa/empatiaa eläimiä ja ihan omia lapsiakin kohtaan. Kummatkaan eivät itse pysty päättämään, että tulevatko he mihin "perheeseen". Niin sitten he tulevat sellaisine vaateineen kun tulevat.
Tää herätti jotain tuolta takavasemmalta, mutta ei liity sinuun. 🙂
16.01.2025 11:56
5 / 1033