Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Gattino
Gattino
Gattino
Vapaa kuvaus
Kirjoitukset saattavat sisältää huumoria, jota ei aina ymmärrä.
Aloituksia
0
Kommenttia
2506
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suuret+miehet+koetaan+suojelijoina,+tämä+ajatusmalli+on+vuosituhansien+takaa.
Kun+kaupungin+yöelämässä+seuraa+aggressioita,+tuntuu+että+suuret+miehet+ovat+siellä+yliedustettuina.
25.08.2022 18:51
Sanna+Marin+toi+Suomelle+näkyvyyttä+modernina+maana.+
Saa+nähdä+pilaako+körttiläisyydestä+sikinyt+kansa+tämän+imagon.+
Sitten+meillä+on++vielä+kaikkea+muutosta+vastustava+"Finns+Party".
Niillä+vasta+hurjat+bileet+on.+
Hurmoshenkiset+puoluekokoukset+muistuttavat+1930-luvun+nationalismin+noususta.
25.08.2022 18:30
Mulla+oli+yhdenyön+nainen,+joka+jäi+vielä+aamiaiselle+ja+oli+lähtemässä+kotiin.
Silloin+mun+mummo+paukahti+kylään+ja+luuli,+että+olin+löytänyt+tyttöystävän.
Hän+uteli+naiselta+kaiken+maailman+tietoja+ja+kertoi+munsta+yhtä+sun+toista.
Kovin+mummo+ihastui+tähän+pyöreään+ompelijattareen+ja+lähti+kotiinsa+siinä+uskossa,+että+lapsenlapsi+on+löytänyt+hyvän+morsiamen.
25.08.2022 18:02
Muistaakseni+materiaan+ja+ympäristöön+sulautumista+oli+myös+zeniläisessä+jousiammunnassa.
25.08.2022 17:19
Sulautumisen+kokemukseen+hakeutuminen+on+aika+yleistä.
Itse+pystyn+sulautumaan+jopa+elottomaan+materiaan.+Laittamalla+käteni+pöydälle,+pöydästä+tulee+osa+minua.
Yllätyin+kun+eräällä+toisella+naisella+oli+samanlaisia+pöytäkokemuksia.
Myös+käyttämäni+käsite+"ihon+kuuntelu+käsillä"+on+sulautumista.
25.08.2022 16:42
Kaikki+Marinista+sanomani+ei+koske+Donald+Trumpia.+Nämä+kaksi+persoonaa+tekemisineen+ovat+liian+erilaisia,+jotta+olisi+mielekästä+verrata+niitä+toisiinsa.+
Donald+Trumpin+"noitavainoa"+ei+myöskään+voi+verrata+siihen,+mitä+Suomessa+tapahtuu.
Meillä+tämä+on+vielä+politiikantekoa,+Amerikassa+kansakunnan+yhtenäisyys+rakoilee.
25.08.2022 15:09
Somessa+Marinia+kiusaava+ryhmä+on+kuitenkin+pieni,+vaikka+se+pyrkii+esiintymään+suurena+joukkona+anonymiteetin+avulla.+
Ongelma+ei+ole+kiusaajissa+vaan+lehdistössä+joka+hakee+klikkejä+kiihottamalla+kansaa.
Lehdistö+saa+siitä+ainakin+taloudellista+hyötyä,+poliittisia+kytkentöjä+en+tiedä.
++
Ongelma+on+myös+kansan+matalaotsaiset,+jotka+haluavat+vahvoja+elämyksiä,+kuten+osallistua+kollektiiviseen+paheksuntaan.+Jos+niitä+yrittää+sivistää,+oikeustrollit+alkavat+kiljumaan+aivopesusta.
Populistinen+oikeisto+tarvitsee+matalaotsaisia+pysyäkseen+hengissä.
25.08.2022 14:31
Aloituksessa+paistoi+palstalle+ominainen+miehinen+epätoivo.+
Taas+pitäisi+olla+jännämies,+jotta+kelpaisi.
Jos+tarkkoja+ollaan,+aloitus+on+tehty+kieli+poskessa,+joten+kirjoittaja+voi+olla+myös+nainen.
Naisen+kirjoittama+miehinen+ruikutus+voisi+olla+herkullinen+ja+avata+uusia+näkökulmia.
Naiset+eivät+pahemmin+teeskentele+parisuhdemarkkinoilla.+Pientä+sievistelyä+olen+huomannut.
24.08.2022 15:28
Aloittajan+kannattaisi+enemmän+keskittyä+siihen+naiseen+kuin+omaan+teeskentelyyn.
24.08.2022 13:30
Minä+itse+koin+Carl-Gustafin+arvonsa+tuntevana,+elitistisenä+hienostelijana.
En+oikein+osanut+kirjoittaa+hänen+suuhunsa+sellaista,+mitä+tällä+hetkellä+yritän+kirjoittaa+Gattinon+nimellä
Molempien+nimimerkkien+alla+olen+ollut+rehellisesti+oma+persoonani.+Brändäys+on+siinä,+miten+painotan+asioita.
23.08.2022 22:56
Carl-Gustaf+brändäytyi+liian+sofistikoiduksi+ja+ihmisrakkaaksi.
Kirjoittaja+ei+enää+voinut+irroitella+sen+kanssa+vapaasti,+koska+se+saattoi+loukata+lukijakuntaa.
Gattino+on+särmikkäämpi+brändi,+vähän+Pirpana+tyyppinen+ilmestys.+Sanoo+suoraan+ja+olettaa,+että+toinen+kestää+sen.+Gattino+voi+innostua+myös+konflikteista+persujen+kanssa+näin+vaalien+alla.+Ihmisiä+vastaan+en+halua+kuitenkaan+hyökätä.
23.08.2022 22:29
Esko+Valtaoja+suhtautuu+kyynisesti+kvanttifysiikan+uusiin+teorioihin.
Tuohon+kyynisyyteen+ihastuin.+Teoriassa+voisin+jopa+tavata+hänet.
23.08.2022 21:37
Jos+tätä+palstaa+lukee,+tuntuu+että+kumppanin+etsiminen+on+yhtä+tuskaa.
Jos+joskus+joudun+sinkuksi.+heitän+välittömästi+pyyhkeen+kehään,+en+edes+yritä.
23.08.2022 21:28
Jos+tarkoitus+oli+herättää+naisten+huomio,+purjehdus+meni+aika+hyvin.
23.08.2022 21:16
Saattoi+tuo+epämielyttävä+puristus+olla+myös+vaginan+alueella.+Siellä+jossain+kumminkin.
23.08.2022 21:06
Itse+olin+tuolloin+parikymppinen.+Olen+miettinyt+johtuiko+tuo+vulvan+joustamattomuus+siitä,+että+keho+oli+treenattu+tiukkaan+kuntoon.
23.08.2022 20:57
Tuollainen+harkitsevaisuus+kasvaa+iän+myötä.+Minä+en+ole+suhteessani+joutunut+paljoakaan+järkeä+käyttämään.+Meillä+on+hyvä+yhteisymmärrys+ja+halu+keskustella+vaikeistakin+asioista.
23.08.2022 20:39
Urheileva+noin+25-vuotias+lihaksikas+nainen.
Yleensä+kun+naista+pitelee,+nainen+on+pehmeä+ja+plastinen.+Tämä+nainen+oli+kuin+kiveä+hivelisi.
Toinen+hämmentävä+seikka+oli+vulvan+tiukkuus.+Lämmittelyn+jälkeenkin+se+oli+tiukka+kuin+aidanrako.
Kysyin+aktin+jälkeen+oliko+kukaan+hänelle+koskaan+sanonut,+että+hänellä+on+tiukka+alapää.+Ei+kuulema+ollut.
23.08.2022 20:28
Oho,+lonkan+tekonivelen+sijasta+mummo+on+valinnut+jousituksen+:)
23.08.2022 16:35
Suomalaiset+ovat+körttikansaa.+Maailmankuva+on+1700-luvulta.
23.08.2022 16:24
120 / 126