Kun pääministeri kittaa kaljaa "pohjanmaan" kautta. Mikähän tässä on erona meidän pääministerin kanssa?
Mikähän tässä on erona meidän pääministeriimme?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/95731297-f1d8-436f-a52a-e3e4e0d2a421
Australiassa kansa hurraa
4
<50
Vastaukset
Suomalaiset ovat körttikansaa. Maailmankuva on 1700-luvulta.
- Anonyymi
Joo, sehän se ero vissiin on. Körttiläisiä.
- Anonyymi
"Marin, 36-vuotias nainen, koki vastareaktion, jollaista ei näytä syntyneen Albanesen, 59-vuotiaan miehen, tapauksessa, Washington Post kirjoittaa.
Mahdollisen kaksoisstandardin nostaa esille myös Australian yleisradioyhtiö SBS. Jutun otsikko on: ”Anthony Albaneselle hurrattiin kaljan kumoamisesta. Kohdellaanko valtaapitäviä naisia samoin?”
– Kummassakin tapauksessa kyseisissä maissa on voimakas juomiskulttuuri, mutta toista heistä juhlistetaan ja kannustetaan ja toista painetaan alas pääasiassa ikänsä ja sukupuolensa vuoksi, sukupuolentutkimuksen tutkija, tohtori Sonya Palmieri sanoo SBS:lle." - Anonyymi
Aina kannattaa juoda.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510272
- 816863
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon444964- 614567
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724296Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333873- 472888
- 362675
- 402310
- 2161912