Sitä vähemmän on aikaa kumppani löytää.
Mitä enemmän ikää tulee lisää
6
57
Vastaukset
Niin se meillä kaikilla on. Aika on armoton, se loppuu jokaiselta joskus tiimalasista.
Eikä ole, ihan saman verran sitä aikaa on.
Nuorempana sitä ajatteli, että aikaa on rajattomasti eikä ole kiire, paitsi että panettaa kuin pientä eläintä.
Vanhempana sitä kuvittelee, että on rajallisesti ja on kiire sekä panettaa kuin pientä eläintä.
Aika on vain ihmisen mielessä ja mittausvälineissä sekä sitä on tiettävästi loputtomasti tai liki loputtomasti. TOki me pienet nisäkkäät kuolemme jossain välissä, mutta Aikaa se ei kiinnosta, se vain on.- Anonyymi
Sitä enemmän on järkeä kiertää turhat kuviot
- Anonyymi
Siksi kannattaa lähteä baareihin juomaan viinaa jotta kumppanin löytää. Vain viinaa juomalla mies tai nainen tutustuu toisiinsa.
T: viinamies- Anonyymi
Mä löydän muulla tavalla!
Jos tätä palstaa lukee, tuntuu että kumppanin etsiminen on yhtä tuskaa.
Jos joskus joudun sinkuksi. heitän välittömästi pyyhkeen kehään, en edes yritä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510352
- 816913
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445054- 614597
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724326Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472908
- 362695
- 402330
- 2161922