Keski-iän saavuttanut mies lähti yksin (sinkku!) merille juuri ostamallaan purjeveneellä. Hänellä ei ollut aiempaa kokemusta purjehtimisesta eikä mukanaan matkalle edes merikarttaa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c0847590-a6bc-4cd0-a774-3231fe30c7af
Mies päätyi kolmesti avutarpeeseen merihädässä muutaman päivän aikana. Lopulta hän ajoi veneensä karille Kotkan edustalla, ja mies pelastautui kahlaamalla viereiselle saarelle.
Meripelastaja kertoi: "Hän oli sen verran väsynyt ja turhautunut omaan seikkailuunsa, että halusi luovuttaa veneen pois."
Purjevene on nyt hylkynä merellä. Keski-iän kriisi päättyi kuitenkin onnellisesti, koskei henkilvahinkoja sentään syntynyt.
Sinkun keski-iän kriisi päätyi karille
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se on parempi pysyä neljän seinän. Jos lähdet vesille tai metsään, niin eksyt.
- Anonyymi
Olisi kannattanut juoda viinaa niin ei olisi tuokaan karille ajanut vaan seikkailisi parhaillaan Karibianmeren leppoisissa merituulissa vapaana miehenä.
- Anonyymi
Todellisuus pahasti kateissa miehellä.
- Sheena- Anonyymi
Ei se välttämättä ole. Keski-iässä alkaa tuntumaan, että elämä on vähissä, ja jos ei ole ehtinyt seikkailemaan, niin sitten viimeistään on lähdettävä. Nyt vain miehen tuli yliarvioitua oma taitotasonsa. Mutta joka tapauksessahan seikkailu oli ainutlaatuinen miehelle.
- Anonyymi
Nyt oli seikkailu! Aika suloinen tapaus.
- Anonyymi
Vähän noloo olisko sinkkumies ja purjevene tarvinnut sinkkunaisesta emännän ja kapteenin voi voi sentään tommosii ne korkeastikoulutetut jännämiehet on eli tehdään jänniä asioita huumepäissään
Jos tarkoitus oli herättää naisten huomio, purjehdus meni aika hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510272
- 816863
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon444964- 614567
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724296Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333873- 472888
- 362675
- 402310
- 2161912