Palstaolentojen brändi - äänestä/röstä Sinkuissa - NYT

No niin. Tuossa tovi sitten oli se jokin ketju jossa jankattiin palstabrändeistä, siis hahmoista joiden nikki edustaa ja merkitsee jotain erityistä palstalla. Jotain tunnistettavaa ja ennalta arvattavaa. Ja niin edelleen, blaa blaa.

Nyt pyydän, että kukin tahollaan miettii, miten brändin asiana mieltää ja sitten antaa jakaa oman näkemyksensä brändiytyneistä palstahahmoista. Mainita voi useitakin, kunhan perustelee näkemyksensä lyhyestikin. Alla oma näkemykseni malliksi, siinä lyhyessä moodissaan, useampiakin voisin nimetä.

Nyxäbrändi/t:
YB - mulle ehdoton, YB on tasalaatuista tuotetta, on ollut yli kymmenen vuotta, aina sama lempeä ja ystävällinen hahmo, jos itse muistaa käyttäytyä. Myös ElisaKettu kuuluu samaan settiin.

Exäbrändi/t:
Genio - pirullisimpia hahmoja palstalla ever, mutta oli selvästi myös pirun fiksu ja halutessaan keskusteli hyvin

Anobrändi/t:
AV - Selkeästi erottuva tuote, hake naisten seuraa, mutta osaa myös olla ehkä liian kärkäs. Taitaa halutessaan hyvän ja asiallisen keskustelun

10

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Carl-Gustaf brändäytyi liian sofistikoiduksi ja ihmisrakkaaksi.
      Kirjoittaja ei enää voinut irroitella sen kanssa vapaasti, koska se saattoi loukata lukijakuntaa.

Gattino on särmikkäämpi brändi, vähän Pirpana tyyppinen ilmestys. Sanoo suoraan ja olettaa, että toinen kestää sen. Gattino voi innostua myös konflikteista persujen kanssa näin vaalien alla. Ihmisiä vastaan en halua kuitenkaan hyökätä.

• Aivan hyvin C-G olisi voinut repäistä välillä, se olisi alkuun ehkä vähän yllättänyt, mutta siihen olisi nopeasti tottunut. Olinhan itsekin lähinnä k-pää alkuun nikkini varjossa, sitten tasaannuin ja aloin yrittää keskustelemista, mikä satunnaisesti onnistuukin.

• randombypasser kirjoitti:

Aivan hyvin C-G olisi voinut repäistä välillä, se olisi alkuun ehkä vähän yllättänyt, mutta siihen olisi nopeasti tottunut. Olinhan itsekin lähinnä k-pää alkuun nikkini varjossa, sitten tasaannuin ja aloin yrittää keskustelemista, mikä satunnaisesti onnistuukin.

Minä itse koin Carl-Gustafin arvonsa tuntevana, elitistisenä hienostelijana.
        En oikein osanut kirjoittaa hänen suuhunsa sellaista, mitä tällä hetkellä yritän kirjoittaa Gattinon nimellä

Molempien nimimerkkien alla olen ollut rehellisesti oma persoonani. Brändäys on siinä, miten painotan asioita.

• Anonyymi

Jokaisella nikkiä käyttävällä on brändi. Brändien arvo sitten on oma asiansa. Esimerkiksi Genio ei ole ex-brändi, koska palstalaiset sen edelleen muistavat (ja nikin käyttämisellä, esimerkiksi toista Genioksi haukkumisella, on ed jotain relevanssia (ainakin joillekin ikälopuille ML:lle) palstalaisille).

• Genio on ex-brändi, koska ei ole enää ainakaan aktiivisessa käytössä ja puska-Geniota ei lasketa.

Ei se tee kenestäkään automaattisesti brändiä, että käyttää jotain tunnistetta, etenkään muumeilla jotka voivat surutta esittää AV:ta, viinamiestä jne. Sininikkien kohdalla taas yllättävän monet mieluummin ovat varsin huomaamattomia, mikä ei sovi ensinkään yhteen brändiajattelun kanssa missään muotoa.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Genio on ex-brändi, koska ei ole enää ainakaan aktiivisessa käytössä ja puska-Geniota ei lasketa.

Ei se tee kenestäkään automaattisesti brändiä, että käyttää jotain tunnistetta, etenkään muumeilla jotka voivat surutta esittää AV:ta, viinamiestä jne. Sininikkien kohdalla taas yllättävän monet mieluummin ovat varsin huomaamattomia, mikä ei sovi ensinkään yhteen brändiajattelun kanssa missään muotoa.

Mistä Genion tunnistaa vai onko hän Välis?

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Genio on ex-brändi, koska ei ole enää ainakaan aktiivisessa käytössä ja puska-Geniota ei lasketa.

Et taida ymmärtää koko brändin käsitettä.

• Hmm, en mielelläni lähde tähän. Sanon vaan, että kaikissa on puolensa ja puolensa.

• Anonyymi

Aloittaja jotakuinkin 15 v.

En ole hetkeen nähnyt lapsellisempaa.

• Anonyymi

Sisälukutaito myös erinomaisen heikko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10332
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6873
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5024
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4577
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      72
      4326
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      3913
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2898
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36