Vapaa kuvaus

48 ikäinen miehenalku Helsingistä. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

13

Kommenttia

494

  1. Itse ottaisin tuon.Hinnoissa ei isoja eroja.
    http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/33685
    Tuon E6420 etu on etu E6300 ja E6320 malliin on suurempi kerroin.
    E6420 ja E6320 mallit uudempia ja niissä on suurempi L2 välimuisti kuin noissa E6400 ja E6300 malleissa.Se tuo lisää nopeutta.

    Boxed coolerilla pääsee jo lähelle 3GHz:ä jos emolevy vähänkään kunnollinen.Tuo E6420 on täsmälleen samat specsit omaava kuin E6600 paitsi kerroin yhtä pienempi.Pienelläkin kellotuksella se menee ohi tuosta E6600 mallista.
    Testejä:
    http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/core2duo-e6420_7.html
  2. Niin kysyn.Minkä hintaista LCD näyttöä kannattaa harkita vanhan CRT näytön korvaajaksi?Onko halvimmista mihinkään?Itse luultavasti hankkisin tuon jos nyt olisin ostamassa.
    http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/56561
    2ms ei luultavasti enää aiheuta häntimistä?Katselukulmat?Olen halpoja LCD näyttöjä nähnyt ja katselukulmat ei ainakaan vakuuta.Mutta kuten sanottu en ole lähelläkään asiantuntija näissä LCD näytöissä..enemmän amatööri ja kaikki info onkin tarpeen näistä.