tanjusca

Tervis! Oon siis tällänen 168cm XL tyttö... Luonteeltani vähän sellainen "kaikkien kaveri"... eli tulen toimeen ihmisen ku ihmisen kanssa... Olen "lievästi" poikamainen otus ja vähän sellainen höpsö höpöttäjä... Voisi sanoa, että olen kuin valkosipuli: joko musta tykkää tai sitten inhoaa. Pullamössömammanpoikien on turha yrittää mitään... ällöän niitä... SEKSINVONKUJAT ÄLKÖÖT YRITTÄKÖ! TURHA VAIVA! Saa heittää maililla... [email protected] ja jos välttämättä haluat voit myös lisätä mut meseen [email protected] ja irc-galleriast näkyy naamaa enempi nimel dash87 "Behind your smile, there's a girl that no one has known Before the night when someone saw truth in your eyes Under the surface you've been crying, concealing your tears feeling rejected, but tonight everything's gonna change Romeo and Juliet will runaway tonight, they'll leave all behind no one will never come in their way , when two lifes become one it's larger than life" White Flame - Romeo&Juliet "Sydän taitaakin olla vain yliajettu koira Se ei haavojaan nuollut eikä petä itseään - on rehellisesti kuollut" The Rain - Tie 316 "No-one can never touch you the way he did Theres no-one to wipe away those tears on your face." White Flame - Black Tears of Pain Suosikkibändit/artistit: Kaikki kelpaa humpasta heviin jos lyriikat herättää mun huomion. Suosikkileffat: Kaikki kauhut rocks! Myönnän... olen addikti... ^^ Lempikirjat: Kauhu, fantasia, Fiktio, rockelämänkerrat Vapaa-aikanani: Luen, Kirjoitan novelleja ja laulunsanoja, roolipelailen IMVUssa, lauleskelen ym. Katson tv:stä mieluiten: Leffoja, Moonlight, Tähtiportti ja Vampyyripäiväkirjat Kotieläimet: 2 kisua Tilli ja Mauno asuu kanssani ja koirani Pontus asuu isäni luona. En pidä: homejuustosta, hämähäkeistä, amppareista, oliiveista, ihmisistä jotka tuomitsevat ennen kuin tuntevat. Koulutus: Peruskoulu Koulut: Enäjärven ala-aste, Pihlavan ala-aste, Meri-Porin yläaste Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Messenger: [email protected] Email: [email protected] IRC: Dash87
Aloituksia
5
Kommenttia
4
Helppo neulehupparin ohje?
Mistä mahtaisin löytää mahdollisimman helpon naisten hupparin neulontaohjeen? Googlea olen selannut, muttei sieltä löydy2276Kuinka pennulle lisää painoa?
Meillä on 4kk ikäinen sakemanni mixeri tyttö jonka paino ei meinaa millään pysyä kasvun mukana. Kylkiluut vilkkuu ja lon2124Kavereita Turalyon-servulle
Juu jos joku sattuu pelailee Turalyonissa ni lisäilkääs Tanjaraven kavereihin. Se on 49lvl night elf feral druid. Pelich170Pikavippi luottotiedottomalle ilman kännykkää?
Viitsiskös jotkut ihanat ihmiset heitellä linkkejä sellasille vippisivuille missä saa hakea pelkän web-hakemuksen kanssa256606The Sims HouseParty-ongelma!!!!!
Ostin käytettynä divarista Simsin ja siinä oli mukana houseparty levy. housepartyn ohjekirja oli väärä joten en saa asen2306