Pikavippi luottotiedottomalle ilman kännykkää?

Viitsiskös jotkut ihanat ihmiset heitellä linkkejä sellasille vippisivuille missä saa hakea pelkän web-hakemuksen kanssa ilman että tarvitsee pistää yhtäkään ainoata tekstiviestiä. Mulla on prepaid ja ottaa hiukan päähän ku menee saldo turhiin yrityksiin. Tiedän että niitä vippejä saa vaikka luottotiedot olisikin menny. Kaverikin just sai hetki sitten (vieläpä tällä samalla koneella kävi vippaamassa ja olin vieressä) vaikka sillä on läskiä ulosotossa 50 kertanen määrä mun ulosottoon verrattuna, mut ku itte kävin samalt sivult yrittämäs en saanu mitää. Monelt sivult yrittäny turhaan.
Eli: linkkejä sivuille mistä olette saaneet massia ilman luottotietoja ja missä on vain web-hakemus, tunnistautuminen nettipankkitunnuksilla ja ilmoitus hyväksytyksi/hylätyksi tulemisesta ilman että tarvii kuluttaa vähiä puheaikojaan. Kiitos nam!

Ps. Tiedän ettei luottotiedottoman vipit ole urbaanilegendoja koska olen omin silmin nähnyt!!!

25

6593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buubää

Sielläpä taas on kova tiimi vetämässä. Onko teillä joku kisa että kuka saa eniten tavaraa ulosottoon? Mihin helvettiin tämä maailma on menossa ku tuntuu että tälläsiä taulapäitä on maa täynnä? Ensin otetaan 50 vippiä ja tuhlataan rahat ja sen jälkeen itketään jossain saatanan velkaneuvojilla kuinka vipit tuhosi elämän. JÄRKI KÄTEEN!!!

• kaveritkin on tällä hetkellä P.A. joten ei niiltä saa. ja mulla ei todellakaan ole aikomustakaan päästää vippejä ulosottoon. kyllä mä ne maksaa aion. en mä ny nii fucking vatipää ol et maksamat jättäsin.
        ELI JÄRKI KÄTEEN TEILLEKIN: ÄLÄ TUOMITSE KUN ET TUNNE!

• buubää
        Dash kirjoitti:

kaveritkin on tällä hetkellä P.A. joten ei niiltä saa. ja mulla ei todellakaan ole aikomustakaan päästää vippejä ulosottoon. kyllä mä ne maksaa aion. en mä ny nii fucking vatipää ol et maksamat jättäsin.
        ELI JÄRKI KÄTEEN TEILLEKIN: ÄLÄ TUOMITSE KUN ET TUNNE!

Älä tuomitse ennen kuin tunnet???? Suora lainaus sinun tekstistä "vaikka sillä on läskiä ulosotossa 50 kertanen määrä mun ulosottoon verrattuna," ei muuta kun hae vaan lisää lainaa. Vaikutat siltä että raha asiasi hoidat tunnollisesti ja hyvin. Pyydän anteeksi kun tuomitsin sinut liian aikaisin.

• buubää kirjoitti:

Älä tuomitse ennen kuin tunnet???? Suora lainaus sinun tekstistä "vaikka sillä on läskiä ulosotossa 50 kertanen määrä mun ulosottoon verrattuna," ei muuta kun hae vaan lisää lainaa. Vaikutat siltä että raha asiasi hoidat tunnollisesti ja hyvin. Pyydän anteeksi kun tuomitsin sinut liian aikaisin.

mä olen yli vuoden hoitanu velkani asiallisesti. sillon muinoin ku 18v tuli täyteen pistin aika pahasti ranttaliks. ulosottoon tuli niin paljon tavaraa ettei niitä ihan pienessä ajassa pois pysty maksaa. nyt kun on pikkasen enempi tullu järkee päähä kaduttaa moinen kohellus. kuudessa vuodessa voi kuules ihminen muuttua aika paljon.

• buubää
        Dash kirjoitti:

mä olen yli vuoden hoitanu velkani asiallisesti. sillon muinoin ku 18v tuli täyteen pistin aika pahasti ranttaliks. ulosottoon tuli niin paljon tavaraa ettei niitä ihan pienessä ajassa pois pysty maksaa. nyt kun on pikkasen enempi tullu järkee päähä kaduttaa moinen kohellus. kuudessa vuodessa voi kuules ihminen muuttua aika paljon.

Puhut totta. Pahoittelen aikaisemmin lähettämääni viestiä. Tiedän että ihminen voi oppia virheistään, ps älä ota vippiä kuin ihan pakon edessä.

• d
        buubää kirjoitti:

Puhut totta. Pahoittelen aikaisemmin lähettämääni viestiä. Tiedän että ihminen voi oppia virheistään, ps älä ota vippiä kuin ihan pakon edessä.

suoravippi ja hetiluotto. niistä ainaki saa. ilmanen tekstiviesti kuittaus.

• 0100100 ja 020202

Soita fonectalle ja kysy niiltä, tai yritä Enirosta. Nehän löytää ja kertoo kaiken.

• täh1981

Onko tää ny pikavippi vai laina htt://www.vippinyt.com ?

• o9pie90
    • Pikalainaheti
    • plokplok
    • Etsivä löytää
    • luottotiedottomalle8

Tästä sivustosta voi olla monelle tätä keskustelua lukevalle ja tänne kirjoittavalle. Mä ainakin sain ja merkintäkin löytyy.

http://www.pikavippiilmanluottotietoja.fi

• luottotiedottomalle8
    • dr Chass Cole

Oletko tarvitsevat lainaa erittäin alhaisella korolla 3%?
      jos kyllä ​​Täytä alla oleva lomake ja ota yhteyttä sähköpostitse [email protected]
      Tarkoitus Laina: ................................
      Lainan määrä: .....................................
      Laina Kesto: ..................... .............
      sukupuoli .................................
      ikä ..............
      kuukausitulot ........
      ammatti ..................

• Dr Chass Cole

Oletko tarvitsevat lainaa erittäin alhaisella korolla 3%?
      jos kyllä ​​Täytä alla oleva lomake ja ota yhteyttä sähköpostitse [email protected]
      Tarkoitus Laina: ................................
      Lainan määrä: .....................................
      Laina Kesto: ..................... .............
      sukupuoli .................................
      ikä ..............
      kuukausitulot ........
      ammatti ..................

• jusa

lainaa tarttis,mutta luotot EI ok!!!

• rahaton2

tarin satasen että saan lääkkeet apteekista

• fdgsdfg
    • Tak04

Luototmenny blogi oli todella hyvä, kiitos siitä .Jos haluat lisää infoa siitä miten saada pikavippi luottotiedottomalle, tsekkaa tämä http://pikavippiluottotiedottomalle.fi/ . Sieltä saat yksityiskohtaisia ohjeita miten saada lainaa luottotiedottomalle tai pikavippi.

• hei.j69

Jos joku haluu avustaa miestä joka on menettänyt kaiken,kodin,työn ja vaimokin karkoitettiin,enkä pysty pitämään hänestä huolta kun ei ole työtä.asuntoa saati rahaa.Sydän vain kaipausta täynnä ja huolissaan vaimosta.... niin otetaan apua vastaan,kiitos
      Ja aurinkoista mieltä,onneksi on kesä.

Danske Bank FI 22 8000 2418 8560 00

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2771
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1539
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1016
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      987
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      913
    8. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      898
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      839
    Aihe