Osaako kukaan sanoa millä letitys tyylillä ne letitetään ja tietäskö kukaan netti sivuja missä olis jotain ohjeita?
Päätämyöten menevät letit?
8
7997
Vastaukset
- Tehtiin
ihan vaan kalanruotoja, eli ihan simppeli homma ja jos ite on näppärä niin saa kyllä tehtyä tai sitten kaverin toimesta... kampaajalla ei kannata maksatuttaa jos joku kamu osaa tosiaankin tehä!! Lisäneuvoja annan kyllä jos on tarpeen!
- googletukseen
cornrows -hakusanalla löytyy googlella paljon ohjeita. Myös googlen kuvahaku on verraton jos etsii kuvitettuja lettiohjeita.
Sehän ei todellakaan perinteisesti ole mikään kalanruotoletti tai ranskalainen vaan ihan oma letitystapa jossa kolmen säikeen lettiin otetaan keskimmäiseen suortuvaan aina "altapäin" hiusta mukaan. Ei siis molempiin ulommaisiin niinkuin ranskiksessa.- hgfo
voisko cornrowsin tehä sitte vaaleehiuksiselle??
- hiustenlaittaja.
hgfo kirjoitti:
voisko cornrowsin tehä sitte vaaleehiuksiselle??
Voi aivan hyvin tehdä, olen tehnyt yhdet sellaiset ja tuli älyttömän upeat. Ja olen tehnyt muidenkin värisiin. Värjään, sekä teen cornrows lettejä pientä korvausta vastaan, yleensä 10-20€.
- Hopparineiti89
hiustenlaittaja. kirjoitti:
Voi aivan hyvin tehdä, olen tehnyt yhdet sellaiset ja tuli älyttömän upeat. Ja olen tehnyt muidenkin värisiin. Värjään, sekä teen cornrows lettejä pientä korvausta vastaan, yleensä 10-20€.
osaako joku tehtä niin sanottuja afrolettejä täällä? olisin kiinnostunut hommaamaan itselleni
- Eret
Moi :) sä vissiin teet cornrows lettejä ? Missä päin sä mahdat tehdä niitä ? Jos viittisit, niin laita mulle sähköpostia ! (:
[email protected] - jii
hei hiustenlaittaja, vieläkö teet cornrowseja? missäpäin?
- äityli61
Vieläkö teet corncrows-letityksiä? Missä päin Suomea? Poikani olisi kiinnostunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2104861Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html213998Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2203717Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1293041Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1573005Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis612935Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat152561Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos642502Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien852315En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132125