Kim Lönnholm: minä olen muistanutPekka Ruuska: Ohrankeltainen kuuOiskohan kukaan löytänyt netistä näihin sointuja?
GOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEoOKKOS KUULLU???0ÄänestäKommentoi
mutta kun en löydä löydä löydä en en eeeeeenkyselimpä vain täältä täältä täältä jeh =)0ÄänestäKommentoi
ras-jah-bones kirjoitti:mutta kun en löydä löydä löydä en en eeeeeenkyselimpä vain täältä täältä täältä jeh =)Tässäpä ratkaisu puoleen sun ongelmasta :)Minä olen muistanutintro: Amsäkeistö:Dm E Am Dm E AmG9 Am E Amkertsi:F E Am E E Am sit väliin 2 tahtia E:tä ja 2 tahtia Am:a ja sit taas alustaEn jaksanut sanoja alkaa rustaamaan, mutta etköhän kokeilemalla löydä oikeat paikat soinnuille. :)0ÄänestäKommentoi
hennuski kirjoitti:Tässäpä ratkaisu puoleen sun ongelmasta :)Minä olen muistanutintro: Amsäkeistö:Dm E Am Dm E AmG9 Am E Amkertsi:F E Am E E Am sit väliin 2 tahtia E:tä ja 2 tahtia Am:a ja sit taas alustaEn jaksanut sanoja alkaa rustaamaan, mutta etköhän kokeilemalla löydä oikeat paikat soinnuille. :)isot kiitokset sulle =)0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 4
Vanhimmat
GOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLEGOOGLE
oOKKOS KUULLU???
mutta kun en löydä löydä löydä en en eeeeeen
kyselimpä vain täältä täältä täältä jeh =)
Tässäpä ratkaisu puoleen sun ongelmasta :)
Minä olen muistanut
intro: Am
säkeistö:
Dm E Am Dm E Am
G9 Am E Am
kertsi:
F E Am E E Am
sit väliin 2 tahtia E:tä ja 2 tahtia Am:a ja sit taas alusta
En jaksanut sanoja alkaa rustaamaan, mutta etköhän kokeilemalla löydä oikeat paikat soinnuille. :)
isot kiitokset sulle =)