tiedättekö artistejä/bändejä ketkä käyttää musisoinnissa hammond urkuja?? kiitos vastauksista.
Hammond urku musiikkia??
7
1131
Vastaukset
- bändejä
ainakin nämä kaksi:
- Nieminen & Litmanen
- Osmo Seppälä -trio - fajoioiowe
Booker T and the MGs
hevipändejä:
Uriah Heep
Deep Purple- urkur pete
DaBrat kirjoitti:
Lisää vain voi laittaa jos joku tietää..
Jimmy Smith
Joey Defrancesco
- AriAa
Tietysti Santanan alkuajan musiikissa oli Hammondit aika pinnalla. Wigwamin kokoonpano, jossa oli mukana suomen Hammond velho Jukka Gustavson, esim. levyillä Fairport ja Live music from the Twilight Zone ,jonka lopettaa tuo todella hieno Grass for blades. Tehnyt myös soololevyjäkin vielä lähiaikoinakin. Jatsin puolella Jimmyn ja Joen lisäksi tuli mieleen saksalais neitokainen Barbara Dennerlein.
- Öövini
Focus.
- ... hammond guru...
on ehdottomasti Klaus Wunderlich
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835929
- 1293975
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463959- 693673
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72517- 272224
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332179- 2042121
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451831