Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

21

Kommenttia

68

1. Mistä saa ostaa Personan?

Olen lukenut ehkäisymonitori Personasta ja haluaisin ostaa semmoisen. Tietääkö kukaan mistä niitä saa vai pitääkö minun
    Ehkäisy
    2
    433
  2. painoarvio

Kuinka hyvin painoarviot ovat pitäneet paikkaansa? Mulle sanottiin rv. 26 1 että vauva on 3,5-3,6kg. Sf-mitta oli 25. E
    Yleistä raskaudesta
    9
    1006
  3. verenpaine ja hb

Onko teillä mitattu joka neuvolakäynnillä hemoglobiini ja verenpaine? Tajusin eilen vasta kotona, että multa unohdettiin
    Yleistä raskaudesta
    8
    504
  4. kokemuksia OYS:sta?

Hei, Onko kellään kokemusta OYS:ssa synnyttämisestä? Oma äiti on ainoo tuttu joka on siellä saanut lapsen. Kuulemma pal
    Synnytys
    11
    8113
  5. Millaista on asua Maikkulassa?

Hei, Meille tarjottiin asuntoa Maikkulasta. Mitäs pidätte alueesta? Onko rauhallista? Onko palveluja? Bussiyhteydet? Mu
    Oulu
    19
    1972
  6. Lasten allergia

Odotan ensimmäistä lastamme ja nyt rupesi huolestuttamaan allergiat. Meillä on koira, emmekä tietenkään haluaisi siitä.
    Lasten sairaudet
    5
    378
  7. ylipainoiset odottajat!

Heips! Miten teillä on raskaus ja aiemmat raskaudet menneet? Entä synnytys? Mulla on tosiaan pituus 156cm ja paino enne
    Yleistä raskaudesta
    14
    1282
  8. potkut

Hei, Odotan esikoistani rv 18 4 enkä ole tuntenut potkuja, en edes mitään sellaiseksi tulkittavaa. Niitä vihlomisia on
    Yleistä raskaudesta
    16
    1350
  9. Milloin varmaa?

Ehkäpä hieman tyhmä kysymys, mut milloin raskaus on ns. varma, että siitä voi kertoa sukulaisille ja kavereille? Mulla o
    Raskaus
    6
    2922
  10. Kirpputoreja?

On kertynyt tuota vanhaa vaatetta ynnä muuta muuta rompetta ja pienelle kesärahalle olis tarvetta. Tietääkö joku, onko O
    Oulu
    17
    5571
  11. Hennavärit

Minkä merkkinen hennaväri on paras? Entä voiko kaupan värin päälle lätkäistä hennaa? Hiuksissa on nyt ruskea kestoväri j
    Hiukset
    1
    2016
  12. Pk-collie

Olemme mieheni kanssa hankkimassa pk-collieta. Nyt olisi mukava saada neuvoja tai vinkkejä rodusta. Ja olisi kiva kuulla
    Colliet
    2
    444
  13. Mitkä kortit kannattaa hankkia?

Olen kiinnostunut tarot-korteista ja aion ostaa ne, mutta mitkä niistä ovat mielestänne parhaat? Antakaa vinkkiä aloitte
    Tarot-tulkinnat
    2
    2175
  14. Apua aloittelijalle!

Olen päättänyt muuttaa elämäntapojani ja päästä eroon ylipainosta. Jos joku viitsii, voisi hieman neuvoa minua ja olisin
    Fitness
    2
    845
  15. Mielenkiintoinen palsta

Olen nuorehko nainen ja olen lukenut tätä palstaa muutaman kerran. Tuli mieleen, että vihatteko te miehet minuakin, kosk
    Feminismi
    32
    2322
  16. Insinööri vastaan DI

Täällä väännetään kovasti kättä aiheesta tradenomi vastaan kauppatieteiden kandi ja samat ulkomaankieleksi. Mitä sanotte
    Ammattikorkeakoulut
    22
    10627
  17. OAMK tekniikka

Kaikki, jotka opiskelette OAMK:ssa insinööriksi! Millä pisteillä pääsitte sisään? Oletteko viihtyneet? Onko opetus laadu
    Ammattikorkeakoulut
    0
    214
  18. rakennusinsinöörit!

Hain opiskelemaan rakennusinsinööriksi. Oletteko, rak.inssit tyytyväisiä työhönne, palkkaukseen, muuhun työssänne. Komme
    Rakennustyö
    6
    1969
  19. Tonalin ja vastaavat tuotteet

Olen syönyt melkein koko purkin Tonalinia, muutamana päivänä on tosin unohtunut, 1-8 kpl päivässä olen niitä syönyt. Min
    Luontaistuotteet
    1
    1015
  20. OAMK tekniikka

Hain opiskelemaan OAMk:iin rakennustekniikkaa ja arvioin, että minulla on yhteensä noin 65 pistettä. Onko mahdollisuuksi
    Ammattikorkeakoulut
    1
    320