Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
viveca87
profiilit
viveca87
viveca87
Vapaa kuvaus
Aloituksia
51
Kommenttia
288
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jaa-a kuule senkun tietäisi, niitä vaan tulee jokaisella ja vähän erilaisia, heh mul on käyny monesti joskus sillee et ammeeseen on jääny vesi tai "kuplat seuraa simin perässä" tai taaperoa seuraa ne "zzz" merkit vaikka se ei nuku ja kerran kävi niin et ku simit oli pelehtinyt sängyssä niin silti siinä sängystä tuli ne "raketit " vai mitkä ne nyt onne ilotulitukset ku pelehtii, niin ne oli siin paripäivää ja sit katos :D
Vaikka tää ei oo bugi mut eniten ärsyttää ne haamut mitkä laskee allensa heh niit on kyl yhen pihalla aikapaljon ja aamul kivoja lätäköitä :)
Noista rikkaruohoista muuten niitä on tosiärsyttävä nyppiä, kannattaa poistaa ne sil move objects on -koodilla vaan delete ja lätäköt kans yms roskat :D
04.04.2006 09:18
En tiiä kyl mikä siin on vikana, mut mä en oo tehny varmuuskopioita kertaakaan ku oon lisärin lisännyt, ei se mua haittaa oikeen, välil on semmonen fiilis et vois "nollata" pelin ja alottaa alust ku joskus mul on tullu niit bugeja niin et ei voinu pelata joillain perheillä ollenkaan vaik olin muuttanu ne pois esim. koko kaupungista niin pakko vaan tuhota ei auttanut.
Mutta nyt toimii hyvin. En oikeen ymmärrä sitä varmuuskopio juttua että mitkä pitää kopioida ja minne ne pistetään takasisin O.o mutta toi vottavasti joku osaa neuvoa. :)
04.04.2006 08:43
Mä sain Johannan takasin sillä elämän ja kuoleman hautakivellä. Muistaakseni siinä oli jotain make family member -> johanna goottila ja se ilmestys siihen ja sitä pystys ohjaamaan jne.
03.04.2006 14:55
Minulla ainakin toimii toi maxmotives :D vaikka mulla on vaan yliopisto ja kauppa-auki lisäri, en tiiä mikä siinä sit mut hyvä et toimii
03.04.2006 14:42
Sulla on vanha näytönohjain ( näyttökortti) ei tod. riitä teho sen pyörittämiseen
24.03.2006 10:16
Kiitos :D mut olen poistanut niitä jumittuneita tyyppejä tolla koodila tietenkin mutta kerran on joskus vahingos menny joku huonekalu seinälle tjs :D
23.03.2006 14:02
Vaikee selittää miten sitä käytetään =/ joku fiksumpi voi kertoa :(
23.03.2006 13:01
jos olet ladannut näitä zip juttuja niin ne pitää purkaa sinne downloads kansioon
23.03.2006 12:58
koklaa tätä:
Kätnnistä - kaikki ohjelmat - ea games -kauppa auki- bodyshop :D
23.03.2006 12:48
Ne muut simimit siellä kommuunissa ovat vaan niitä random-simejä mitä se peli ohjaa ja sillee ei ne nuku siellä kampuksella ne on vähän niinku "vieraita" mut perjaatteessa asuu siellä
23.03.2006 12:36
Sillä voi myös klikkailla noita taitoja esim. lisätä luovuuspisteitä yms :D
23.03.2006 12:23
Senverran vielä noista bugeista että mulle kävi niin kerran että se ketä tuo ruokaa se joku ruokaukko niin se ei lähtenyt tontilta pois se vaan seiso siinä pihalla, ja kerran lastenhoitaja jäi jumii johonkin et se vaan jäi paikalleen ja kiros siinä jotain ja laski alleensa eikä sil voinu puhua :O.D
23.03.2006 12:20
Yhdyn edelliseen että kannattaa olla ne muokatut osat päällä että ne näkyy, mulla kyllä tuli ku käynnistin sims2.sen niin sellanen lista niistä ladatuista osista ja että otetaanko ne käyttöön ne voivat hidastaa jne. niin painan vaan hyväksy niin ne näkyy :O et kannattaa lada sellasia mitkä toimivat että ei tule onkelimia :)
23.03.2006 11:42
Joo toi hevosideo kuulostaa hyvältä mutta, luulen että niillä lemmikeillä täytyy myös olla tarvikepalkit että näkee mitä se tahtoo, mutta en sitten tiiä noista että pystiskö noita ohjaamaan =/ heh mutta tosi hyvä idea että esim kissoja ja kaneja voisi viedä näyttelyihin ja saada niistä rahaa ym. :)
23.03.2006 11:32
Minäkin tiedän miten miehet voi tulla raskaaksi, tai ainakin onnistuin siinä, sillä elämän ja kuoleman hautakivellä ainakin heh se kyl meinas kuolla siihen =/
23.03.2006 11:16
Pein kummallista, ootko purannut ne zipit sinne kansioon ne niitä paggage- tiedostoja ja sähän voit sillä body shop:illa testata toimiiko ne ja kannattaa ladata selasilta sivuilta miltä ne toimii esim. thesims2.com sieltä saa ladattua, ja niitä ei tavi purkaa sinne downloads kansioon vaan se purkaa ne ite.
Sinne sivuille pitää rek. mut se on ilmasta ja surinosa niist latauksista toimii, siellä on kyllä kokonaisia simejä mutta body shopin kautta niitä voi sitten poistaa jos ei halua just niitä vaatteita tai hiuksia jne. mut toivottavasti tää auttaa hyvää kevään odotusta. :D
23.03.2006 11:11
Se vähän riippuu... kannatata ottaa sellanen misä lukee multilanguage :)
09.12.2005 23:12
Vaikka ei olisi lisäosaa niin pystyy silti tekemään vaatteita, sillä sims 2 bodyshop:illa mikä tulee sen sims 2 mukana se löytyy sielt jostain kaikki ohjelmat niin sillä voi luoda omia vaatteita, hiuksia, meikkejä, yms tossa olisi ohjeita: toivottavasti auttoi, ja hei jos totaa teet vaatteita yms, niin pitää olla joku kuvankösittely ohjelma esim mulla on photoshop niin sillä saa vaikka millasia.. mutta tässä linkki: http://www.sipsisims.com/?page=bstutorial
09.12.2005 23:07
Tuolta googlesta ku pistää hakusanaksi sims 2 cheats code niin lötyy jotain :)
09.12.2005 23:02
Pistä googleen hakusanaksi sims 2 cheats code niin löytyy joitakin koodeja.
09.12.2005 23:00
14 / 15