Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
susanne.stoor
profiilit
susanne.stoor
susanne.stoor
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Opettele lukemaan tuoteselosteet
04.01.2007 12:50
Etkö juo mitään? Ei kahvia, tuoremehua, maitoa??? Et syö leipää, hedelmiä, vihanneksia. Et napostele mitään välissä??? Uskomattomalta tuntuu, todellakin!
Ja esim tossa mainitsemassasi hampurilaisessa on
Ravintosisältö 100 g:ssa
Energia (kJ): 1050 kJ
Energia (kcal): 260 kcal
Proteiini: 13 g
Hiilihydraatit: 21 g
- sokerit: 3,0 g
-- laktoosi: 0 g
Rasva: 13 g
- tyydyttyneet rasvahapot: 2,8 g
- monotyydyttymättömät rasvahapot: 5,2 g
- polytyydyttömättömät rasvahapot: 3,3 g
Kolesteroli: 23 mg
Ravintokuitu: 1,7 g
Natrium: 0,5 g
Painoa hampurilaisella on kuitenkin 200g, eli siis saat siitä 520 kcal... Eli lasket väärin!
04.01.2007 12:45
Laitoinkin sulle jo sähköpostia...
04.01.2007 11:38
Olen työharjoitteluiden ja työllistysten kautta ollut päiväkodeissa, yli kymmenessä, ja en ole kertaakaan kuullut että olisi lapsista ollut yleisesti puhe näissä ns. juoruringeissä. Olen kuullut puhuttavan miten aikoo viettää perheen kanssa aikaa, mitä lomasuunnitelmia, vaate ja tavarakeskusteluita mm tupperwaresta ja oriflamesta, oman elämänkerrankertojia olen myös tavannut... Tietenkään kaikki tarhantädit ja sedät eivät ole näitä juoruajia, mutta yleistymään päin taitaa olla... Ja vaikka remonttireiskat olisivat jättäneet mitä tahansa minne tahansa, niin tarhantädeillä on valvontavastuu lapsista, ja valvonta ei ole toiminut koska alue jolla purettu kiipeilyteline oli, ei ollut päiväkodin leikkipihan alueella! Tässä tapauksessa mielestäni syy on kyllä ns valvojilla joilta lapsi on huomaamatta livahtanut!!!
28.04.2005 10:32
Mä en siis vieläkään ymmärrä miten 2 vuotias pääsee silmistä noin herkästi jos kaikki tekevät työnsä! Mun käsittääkseni kun tarhantädit saavat palkkaa lasten vahtimisesta, eivät juorupiirin ylläpidosta joka on monessa paikassa ruvennut olemaan päätehtävä... Kyllä silloin on liian vähän valveutunutta henkilökuntaa ja huomio muualla kuin lapsissa jos ei huomata että kaksivuotias kulkee noinkin pitkän matkan leikkipihan ulkopuolelle ja jää vielä varmasti melkoisesti meteliä pitävän sortuvan telinekasan alle... Jos kerran ovat niin hyviä ja valppaita tarhojen tädit, niin suosittelisin seuraavan kerran menemään ei niin yleiseen hakuaikaan ilman ennakkoilmoitusta hakemaan lasta tarhasta, niin jo vain saattaakin olla juoruringin kokous menossa kun eivät tiedä vanhempia odottaa! Mielestäni tuon lapsen kuolema oli täysin turha ja olisi ollut täysin estettävissä pätevällä valvonnalla. Kaksivuotias ei ole niin nopea että jää huomaamatta jos vähän katsotaan... Toki tarhoissa on eroa, ja myös tädeissä, mutta puutteita löytyy monesti liikaa...
28.04.2005 10:09
1 / 1