Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
j-a-d-e
profiilit
j-a-d-e
j-a-d-e
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
18
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä varmasti voi aiheuttaa.Ei tietysti kaikille!Meillä ainakin ollut hampaiden tullessa vaihtelevasti näitä oireita: kuumetta,kiukkua,ruokahaluttomuutta(suu kipeä),öistä levottomuutta,maha sekaisin.
Joillekkin tulee ilman mitään oireita.
Mutta meilläkin tuli pojalle 4 hammasta kerralla ylös eteen ja oli tosi kipeä ja myös sitä ripulia.
Mutta jos tutuilla mahatautia,niin varmasti voi johtua siitäkin!!!
13.11.2008 16:34
Meillä poika 5kk ja risat, nyt tuli hammas kunnolla pintaan.Kauan oli tuloillaan, mutta silti ikenen sisällä..Kuolaako hirveästi?Oletko koittanut viilentäviä leluja ikenille?
Varmaankin neuvolassa on käsketty alottaa soseet painon takia, kun noin nuori on vielä ja soseita syö.Ei ne kovin hyvin välttämättä vielä menekkään.Parin kuukauden päästä varmasti jo mukavammin.Ja tietysti voi olla ilmavaivoja,maha kovalla jos uusia makuja juuri saanut.
Ja voi olla levoton jos oppinut vaikka juuri jotain uutta(esim:kääntymään).
Jos oikein vaikeaksi rupeaa kannattaa kävästä vaikka lääkärillä näyttää korvia.Ja syysflunssaa on paljon liikkeellä, voisi itkeä alkavaa flussaa siis..
02.09.2008 18:48
Amy
Viola
Iina
Neea
Sofia
Maria
Silvia
Miia
Laura
Vanessa
Lumi
Esteri
Luukas
Rasmus ja Rafael,en osaa valita.
Onni
Edward
Niklas
Leo
Toni
Joonatan
Oskari
Artturi vai Antton,eri tavalla hyviä...en osaa valita.
Tuomas
Leevi
29.02.2008 19:36
En antaisi lapselle aspartaamilla makeutettua keittoa.
30.07.2006 15:15
Alkuperäinen ja kaikki muutkin laihduttajat.Täällä 20-vuotias nainen vailla laihdutus kaveria!
[email protected]
25.07.2006 19:17
Hei minulle laihdutuskaveri kyllä kelpaisi!Olen 20-vuotias ja jyväskylästä.Minulla olisi urakkaa tuollainen 30kg.
[email protected]
25.07.2006 19:15
Noita reduja minäkin haluaisin kokeilla.Tiedän että ei ne yksistään mitään kauheesti aikaan saa, mutta jos ne inspiroisi alkuun ja kalliitahan ne on.
Toivottavasti nyt sitten saat apua...onnea.
18.07.2006 12:42
Meilläkin on ihan vähän jo harjoiteltu pottailua(tyttö6kk).Eli siis istuttu sillä ja leikitty,että ei olis niin iso askel joskus siihen siirtyä.Mutta mahdotonta sinne kaikki olisi saada vielä tulemaan,kun vauva ei kovin hyvä ole pidättelemään ja aina ei vaan ehdi potalle vaikka näkisi, että nyt on tulossa.Tarkoititkin kyllä varmaan hiukan vanhempia lapsia...Mutta kyllä,pottailu on kivaa.
15.07.2006 15:18
Ekat kuukautiset(synnytyksen jälkeen) olivat ihan normaalit, ehkä pientä kipuilua.Mutta nyt toiset oli ihan tuskaa!!Kauhea kipu ja ennen synnytystä ei ollut mitään menkkakipuja...plaah...
01.07.2006 20:10
Me tilattiin babyonlineshopista(en muista varmaksi miten kirjotetaan). Hyvin tuli perille ja on iiiihanat vaunut ja ei hinnalla pilatut!Vaunut tuli parissa viikossa.
29.12.2005 18:01
Niin ja niitä liivinsuojuksia sekä erittäin imukykyisiä miellyttäviä siteitä.
Vauvan tavarat ja mun lähtö vaatteet mies tuo myöhemmin.
29.12.2005 17:57
Minun kassini on tälläinen:
-Neuvolakortti ja se synnytyksen kulun toivelista.
-Sukkia.
-Pikkareita.
-Aamutossut.
-Pyjama ja olo-asu.
-Yö-paituli.
-Imetysliivit.
-Korvatulpat.
-Pesuaineet,dödöt,meikit,rasvat.
-Hiusharja ja ponnareita.
-Hammasharja(myös miehelle) ja tahna.
-Kannettava cd-soitin ja musiikkia.
-Suklaata(energiaa), lakua(jotta masu toimisi),luumuja(masulle myös)...ja jotain muuta pientä...
-Miehelle pari sellasta kahvijuomaa ja syömistä.
-Miehelle myös särky ja närästyslääkettä,puhdas T-paita.
-Kertakäyttökamera(mies ottaa mukaan digikameran ja videokameran, mutta silti varmuudeksi..).
-Laturi puhelimeen.
-Parkkirahaa ja muutenkin kolikoita kanttiinia yms. varten.
-Pelikortit ja lukemista.
Ja tietysti paljon positiivisia ajatuksia!!!!
29.12.2005 17:55
Se on ihan normaalia, että kädet puutuu..
Mulla on nyt 38 viikko ja aamulla kädet aina ihan jumissa, päivisin kun pitää vaikka puhelinta kädessä niin kyllä on tunnoton käsi pian.
Mulla ainakin on nestettä sormissa ja vauvelikin painaa verenkiertoa, niin puutuu..migreeniin en sitä välttämättä liittäisi, mutta voi tietty olla..
29.12.2005 17:27
Pihla olisi kyllä kiva, mutta meidän koira on Pinja...niin meneekö liian samanlaisiksi??Mun mielestä menee.Ja Sara on nätti nimi, mutta ei minun mieleen.
Jaakkoa en haluaisi nimestä pois koska se on avomiehen suvusta ja Mikael taas omasta suvusta...Oliver on ainoa kiva etunimi mikä on tullut mieleen, sen voisin vielä vaihtaa..Jaakkoa en etunimeksi haluaisi koska se on minusta jotenkin lattea nimi..=(
09.11.2005 12:06
Me ostettiin yhellä lapsella olleet abc-desing yhdistelmävaunut.Kyllä katsottiin muitakin ja uusia,mutta hinta ratkaisi meillä.
Hyviltä nuo on tuntunut parin testi kerran jälkeen(ystävän vauvalla testattiin).
Meillä on pehmeä ja kova kantokoppa kummatkin,kun saatiin kova tutulta.Ihan sopivan kokoisilta ja kevyiltä ne tuntui.
Paremmatkin varmasti vielä saa,mutta hinta-laatusuhde on minusta noissakin ihan kohdallaan.
28.09.2005 17:09
Mä olen viikolla 25 ja painoa tullut 2,4kg.Oikein tyytyväinen olen että ei ole hiiiiirmusesti noussut,kun ennestään on jo hiukan liikaa painoa.Ja kun vauva on kuitenkin vilkasliikkeinen ja hyvin kasvanut.
28.09.2005 16:57
Meillä oli exäni kanssa ihania keskusteluja ja oltiin yhdessä 4 vuotta melkeen.Usein riideltiin mutta rakastettiin silti toisiamme.Erosimme kun minä petin.Eli ilmeiseti minunkohdalla vaa`an flirtti jutut pitää paikkansa.En ylpeile,mutta vastasin rehellisesti.
26.04.2005 13:53
Luin koko vietiketjun ja vaihdoin mielipidettäni monta kertaa.Aluksi ajattelin,että ilmeiseti olisi hyvä jos koira lopetettaisiin...ihan sen itsensäkin parhaaksi.Mutta ketjun aloittajan yksi viesti alkoi kyllä ärsyttämään lujaa..se että kaikki koirat nyt pitäisi tappaa.Kannattaisi keskustella fiksusti ja antamatta hermojen mennä jos haluaa järkeviä vastauksia takaisin.Jos tuollaista kirjoittaa niin saa kyllä monen vihat päällensä.Ja tuon kommentin jälkeen aloin kyllä miettiä kuinka liioiteltu koko juttu oli...
Minuakin vieras koira(isokokoinen) puri pienenä,mutta oma vikani oli kun leipä kädessä sitä menin silittelemään.eipä minulle kummempia traumoja jäänyt..opin hiukan varomaan koiria(en kuitenkaan pelkäämään).Nyt rakastan koiria.
Ymmärrän kiihtymyksesi, ja suojeluviettisi tytärtäsi kohtaan,mutta mieti sitä, että koira on yhtä leikkisä kuin lapsesi.Pelkäsi ehkä yhtä paljon kuin lapsesi.Ja sai selkäsaunasta melkeen yhtä isoja traumoja kuin tyttösi puremasta.
Mutta nämä olivat vain omiamielipiteitäni ja ei siis välttämättä kaikkien mieleen.
26.04.2005 12:41
1 / 1