Hei. Tämä varmasti maailman tyhmin kysymys, mutta kun tänään jo rv 38 4 ja väkistenkin alkaa kassin pakkaaminen lähestyä ? Mitä oikein tarvitsen itselle ja toiseen kassiin vauvalle ?.
Itselle: hammasharja, tahna, imetysliivit.... mitä muuta ?
Vauvan kassiin: kotiinlähtövaatteet (samaan kassiin omat kotiinlähtövaatteet)....
Auts, mitä te muut pakkaatte mukaan ?
Kiittäen !
Kättärille mitä mukaan ?
8
5785
Vastaukset
- Aikku
Omaan kassiin ainakin: ne imetysliivit, hamppiharja tahna, neuvolakortti, lukemista tai ristisanatehtäviä, jotain naposteltavaa, kamera filmiä,halutessaan omat aamutossut pyjamat, hiusharja halutessaan perus meikit,läheisten puh.num. Siinäpä ainakin jotain :)
- pipsamami.
Mulla oli mukana seuraavat tavarat:
-Äitiysneuvolakortti
-Imetysliivit
-Liivinsuojuksia (ihan ehdottomat ja niitä ei laitokselta saa)
-Kamera
-Kosteusvoide huulirasva (oma ihoni kuivui tosi paljon sairaalan ilmastossa)
-Omat peseytymisvälineet (oli ihanaa käydä peseymässä hyväntuoksuisilla pesuaineilla)
-"päiväkirja", jota en kyllä kirjoittanut yhtään.
-Kännykkä Laturi
-Omat sukat
-Ponnareita (itsellä pitkä tukka)
kotiin olin varannut rinnanpäihin tarkoitettua Lansinoh -voidetta
Itsekin olin varannut kotiin sitten kotiinlähtökassin jonka mies toi minulle edellisenä päivänä ennen kuin päästiin kotiin. Näin olin valmiina jo kun mies tuli hakemaan.- pipsamami.
niin ja tietenkin hammasharja ja tahna, ja hiusharja :)
- Minni 34
pipsamami. kirjoitti:
niin ja tietenkin hammasharja ja tahna, ja hiusharja :)
Siinäpä tuli jo paljon asioita joita en ollut ajatellut, kuten siis kuvittelin, että siellä olisi niitä liivinsuojuksia, mutta siis täytyypi ne ostaa nyt ensitilassa (tänään). Lisäksi hiusponksut ja omat sukat (pysyvät jalassa). Laturi kännykkään (puhelin saa kaiketi sitten olla mukana). Näin talvella omat ihorasvat, varsinkin naamaan. Kiitos molemmille vastanneille = ). Tässä alkaa pikkuhiljaa jo jännittämään ........
Minun kassini on tälläinen:
-Neuvolakortti ja se synnytyksen kulun toivelista.
-Sukkia.
-Pikkareita.
-Aamutossut.
-Pyjama ja olo-asu.
-Yö-paituli.
-Imetysliivit.
-Korvatulpat.
-Pesuaineet,dödöt,meikit,rasvat.
-Hiusharja ja ponnareita.
-Hammasharja(myös miehelle) ja tahna.
-Kannettava cd-soitin ja musiikkia.
-Suklaata(energiaa), lakua(jotta masu toimisi),luumuja(masulle myös)...ja jotain muuta pientä...
-Miehelle pari sellasta kahvijuomaa ja syömistä.
-Miehelle myös särky ja närästyslääkettä,puhdas T-paita.
-Kertakäyttökamera(mies ottaa mukaan digikameran ja videokameran, mutta silti varmuudeksi..).
-Laturi puhelimeen.
-Parkkirahaa ja muutenkin kolikoita kanttiinia yms. varten.
-Pelikortit ja lukemista.
Ja tietysti paljon positiivisia ajatuksia!!!!j-a-d-e kirjoitti:
Minun kassini on tälläinen:
-Neuvolakortti ja se synnytyksen kulun toivelista.
-Sukkia.
-Pikkareita.
-Aamutossut.
-Pyjama ja olo-asu.
-Yö-paituli.
-Imetysliivit.
-Korvatulpat.
-Pesuaineet,dödöt,meikit,rasvat.
-Hiusharja ja ponnareita.
-Hammasharja(myös miehelle) ja tahna.
-Kannettava cd-soitin ja musiikkia.
-Suklaata(energiaa), lakua(jotta masu toimisi),luumuja(masulle myös)...ja jotain muuta pientä...
-Miehelle pari sellasta kahvijuomaa ja syömistä.
-Miehelle myös särky ja närästyslääkettä,puhdas T-paita.
-Kertakäyttökamera(mies ottaa mukaan digikameran ja videokameran, mutta silti varmuudeksi..).
-Laturi puhelimeen.
-Parkkirahaa ja muutenkin kolikoita kanttiinia yms. varten.
-Pelikortit ja lukemista.
Ja tietysti paljon positiivisia ajatuksia!!!!Niin ja niitä liivinsuojuksia sekä erittäin imukykyisiä miellyttäviä siteitä.
Vauvan tavarat ja mun lähtö vaatteet mies tuo myöhemmin.
- sölajfehf
Itsellä ehdottoman tarpeellisiksi osoittautuivat maidonkerääjät. Koitin kertakäyttö- ja kestoliivinsuojuksia mutta maitoa vain valui ja valui.
Tekemistä itselle. Luettavaa, naposteltavaa, ruokaakin saa vain tiettyinä aikoina: aamupala 7.30-8.30 VIIDAKON LAKI: JOLLET OLE AJOISSA VOIT JÄÄDÄ ILMAN), päiväruoka klo 12 (jokaiselle valmis annos, lisää ei saa), kahvin kanssa saa keksin tai kaksi. Iltaruoka on myös annosteltu kaikille oma, ja iltapalalla taas viidakon lait. Ole ajoissa paikalla.
Vauva saa kaiken: puhdistuskamat, vaatteet, tuttipullot jne kättärin puolesta, kotiinlähtövaatteet ovat ainoat mitä tarvitset.
Kamera kannattaa muistaa, filmiä ja patterit siihen.- Aikku
ainakin Oyssissa sai käydä keittiöstä (joka oli osaston toisessa päässä, jossa tuttipullot,tuttelit, kaalinlehdet yms.) hakemassa purtavaa ja juotavaa jos nälkä yllätti. Sieltä ainakin löytyi mehuja, hedelmiä ja leipää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563111Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242689Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521782- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810- 44809