Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
blue-tree
profiilit
blue-tree
blue-tree
Vapaa kuvaus
Aloituksia
45
Kommenttia
238
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aiemmin myynnissä oli yksinkertainen musta Kuoleman Varjelukset kaulakoru, mutta enpäs näytä löytävän sitä enään. Mahdollisesti otettu myynnistä pois.
Oletko tarkastanut Amazonilta?
23.11.2011 21:37
Ainakin yhdenlainen löytyy Warner Brothersin virallisesta Harry Potter kaupasta. Kyseinen koru on tarkka kopio Xenophilius Lovegoodin kaulakorusta viimeisimmistä elokuvista.
Linkki kyseiseen koruun:
http://www.wbshop.com/Harry-Potter-and-the-Deathly-Hallows-Xenophilius-Lovegood-Necklace/HPNBLUNANECK,default,pd.html?cgid=hpjewelry
Hintaahan tuotteelle ilman postikuluja kertyy $54.95, eli vähän päälle 40€.
20.11.2011 15:39
En näköjään ymmärrä sitten minäkään.
24.07.2011 15:31
Jep. Liput on hankittu.
Ja keikka on ikärajaton, sillä Lippupisteen nettisivuilla ei ole määritelty ikärajaa. Joten kaikki pääsevät varmasti sisään.
20.06.2011 15:27
Wikipediahan on kaikkien muokattavissa eli jos koet, että jokin tieto ei täsmää, niin olethan hyvä ja korjaat sen (lisäten oikeellisen lähteen tietenkin).
- Blue
03.06.2011 21:38
Itse suosittelen kirjasarjaa, josta henkilökohtaisesti pidän. Eli siis kyseessä on Kuolemattoman Nicholas Flamelin salaisuudet sarja. Ohessa linkki ensimmäiseen osaan;
http://wsoy.fi/yk/products/show/70290
25.02.2011 16:29
- Lady Gaga
- The Beatles
- John Lennon
- Rockwell
- Hayley Westenra
- Ozzy Osbourne
- Nightwish (Tarja Turunen)
- Joan Osborne
- Era
- Gregorian
- Marina and the Diamonds
- Elvis
- Vivaldi, Tsaikovski + monet muut klassiset
Ja monet muut artistit. Lista antamassa hieman osviittaa.
16.12.2010 17:38
Huhuh. Minä henkilökohtaisesti rakastan Michael Jacksonin musiikkia ja se ehdottomasti kuuluu suosikkeihini, mutta rakastan myös The Beatlesia sekä John Lennonia, jonka musiikki oli aivan vallankumouksellista. Kuuntelen myös Elvistä, vaikka se ei ihan ensimmäisiin suosikkeihini kuulukkaan, mutta kyllä, pidän hänen musiikistaan. Ja luulenpa myös, että olen typerä teini, sillä satun kuuntelemaan Lady Gagaa. Itse uskoin, että en tule löytämään enää yhtään hyvää artistia, jota voisin kuunnella - mutta kun kuulin Gagaa ensimmäisen kerran, niin se oli sitten menoa (täytyi aivan livenäki käydä katsastamassa).
Kuulunko minä siis vihaajaryhmään? Luulisi, että olisin aikamoinen vihaaja, sillä näytää siltä, että täytän kolmen ryhmä kriteerit. Haistan ehkä hieman yleistämistä.
27.11.2010 12:43
"Joku aina sanoo millaisen Harry Potter-aiheisen kuvan haluaa nähdä."
Juuri Peter Piskuilanin ja Luna Lovekivan minä tahtoisin nähdä yhdessä. Alussahan ei mainittu ollenkaan sitä, että pitääkö sellaisen kuvan olla olemassa. ;]
- Blue
19.11.2010 16:31
http://www.thealmightyguru.com/Reviews/HarryPotter/Images/DracoLucius1.jpg
Peter Piskuilan ja Luna Lovekiva
16.07.2010 18:57
Leave Me Alone
14.06.2010 15:02
Haastattelussa Kapari on todennut, että häntä itseä harmittaa se nimien kääntäminen. Silloin kun hän aloitti Pottereiden kääntämisen, niin oli tapana kääntää myös nimetkin, joten eihän tietenkään voinut lopettaa niiden kääntämistä myöhemissä kirjoissa - mikä olisi vaikuttanut todella typerältä.
05.03.2010 13:54
Huomioithan_että_todellisuudessa_vampyyrejä_ei_ole_olemassa.
Huomautan myös, että jokaisella on omat versionsa olennoista, kuten varmaan olet huomannutkin --> vampyyreistä on olemassa satoja erilaisia versioita. Joten kyllä ne voivat kiiltää.
Sekä Harry Potterit että Twilight sarja on todella upeasti toteutettu ja molemmat kirjailijat osaavat kirjoittaa.
- Blue
04.03.2010 18:31
Uskon, että kaikilla on suojelius - eri asia on se, että kykeneekö hän sitä käyttämään.
- Blue
25.02.2010 18:56
"Logiikka-aukko" on tullut kyllä kääntäjillä :P
- Blue
25.02.2010 18:54
Ehm. Luulenpa, että he käyttävät sitä alkuperäistä loitsua jokaisessa paikassa. Eli sana karkotaseet ei toimisi.
- Blue
02.02.2010 18:29
Itse katsoin dokumettia vain vähän alusta ja huomasin heti, että siihen ei todellakaan ole luottamista - sillä moniinkaan dokumentteihin ei ole. Aina kannattaa suhtautua dokumentteihin erittäin varauksella, varsinkin jos ne eivät ole kotimaisia.
- Blue
30.01.2010 10:49
Jo itsestään .com domain maksaa, mutta sivu on voitu luoda ilmaiselle palvelimelle.
.com -sivustoa ei voi olla ilmaista. (eli pitää vähintäänkin maksaa .com pikaosoitteesta, tai sitten hommata koko webhotel paketti.)
- Blue
09.01.2010 13:11
Yhden musiikkivideon tekeminen on myös voitu jakaa useille päiville :]
- Blue
06.01.2010 12:21
Lehti on mahdollista tilata ulkomailta.
http://mjjshop.com/shop/product_info.php?cPath=23&products_id=1186&osCsid=7b15fb9358d97a38afebd7383b67cf5b
- Blue
01.12.2009 10:42
1 / 12