perttu.komulainen
Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia2 aloitusta · 6 kommenttia
- Täällä ilmoittautuu yksi EX-MANTA lisää. Ei ole Manta enää entisensä. En ole varmaan vuoteen käynyt ja ennen tuli käytyä kuukausittain. Ärsyttävän nihkeää palvelua sieltä aina sai, hinnat nouseet pilviin ja kebab oli aina loppu. Miksi ihmeessä sinne pitäs edelleen mennä pettymään...
Mantan lähellä, hoikankadulla Kajaanin Grilli on loistava paikka! Sitä suosittelen kaikille! Ulkomaalaisomisteinen paikka, saa pitsaa ja kebabia ja muita annoksia (kana filettä sun muuta) ja on hyvät sapuskat! Palvelu pelaa eikä ole kilometrien jonoja. Toivottavasti ihmiset tajuaa jo pian mantan olevan entinen manta!!
Myös Purolassa grillihommat kukoistaa! Kumminki puolin mainuantietä on hyvät mestat! Kaisu pitää sitä nakkikoppia Puistolan puolella (melkeen mitä vaan listalta ja homma toimii!) ja Nihatti sitä Purolan puolta. Nihatilta saa myös hyvää elintarviketta ym. sieltä kaupan puolelta! Käykää ihmiset ihmeessä tutustumassa :) - Ostettiin tuossa jokunen aika sitten Lenovon Tab2 A7-10 7". Anttilassa maksoi 99e ja mukaan kotelo JBLn kuulokkeet. Perus tabi meidän kotikäyttöön! Poistelin kaikki turhuudet pois tilaa viemästä ja nakkasin 16gb muistikortin paikoilleen niin johan riittää tila! :) 7" kokokin on oikein hyvä netin selailuun ja teeveeohjelmien katseluun. Seiska tuumanen on vielä sen kokonen että sen ottaa yhdellä kädellä näytön seunoista pidellen. Suosittelen kyllä oikein lämpimästi kaikille!! :)
- Minä kannustan kyllä pitämään! :) Ei ikä mitään merkkaa!! Monestikin näkee vanhempia leidejä, jotka ovat pukeutuneet oikein hyvällä maulla lyhyeen hameeseen ja muukin asukokonaisuus on kohdallaan. *peukku* tältä suunnalta!! :)
- Oisko kellään ehottaa mulle kustantamoa, joka kustantas suomalaisia sota- / armeijaaiheisia kirjoja!?
- Mielestäni oman lapsen synnytyksessä pitää olla mukana!! Kokisin ainakin itse olevani huomattavasti köyhempi isä kokemuksien puolesta, mikäli olisin missannut tapahtuman.
Synnytys ei ainakaan minua järkyttänyt mitenkään erityisesti. En tosin hakeutunut "aitiopaikalle" vaan pysyttelin kriittisten vaiheiden ajan vaimoni seurassa "yläpäässä" ja olin voimakkaasti mukana tunnelmassa tsempaten! Kätilö sai hoitaa ihan omassa rauhassa homman siellä toisessa päässä! :)
Kaikki tulevat isät mukaan synnytykseen vähääkään epäröimättä!! - Juuri äsken tuli viesti Morgan Kelviniltä Englannista, että hän on erittäin kiinnostunut autostani ja että hän maksaa shekillä, etukäteen. Kuljetusliike hoitaa kuljetuksen... Ylihintaa hän olisi myös tarjonnut, sillä auto on todella kiinnostava hänen mielestään ja olisi pitänyt ottaa heti pois myynnistä... :D Taidampa tarjota Morganille käteiskauppaa..katsotaan, kuinka käy ;)