ala-kotila

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Suosikkibändit/artistit: Jope Ruonansuu Suosikkileffat: coming soon Lempikirjat: Pankkikirjat Vapaa-aikanani: juhlinta Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kuu, Mars, Jupiter Katson tv:stä mieluiten: tuumakoon Kotieläimet: pölypunkit En pidä: siivoamisesta Ruoka & juoma: Nakit kossukastikkeella Linkit: http://esim. www.suomi24.fi Kotimaa: Burundi Koulutus: Melkein valmistunut Ammatti: Kotiäiti/-isä Siviilisääty: Varattu Lapset: En oikein tiedä Hakusanat: kesä, dokut, Elvis Presley .
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia9 aloitusta · 49 kommenttia
- Mietippä ittees siellä tiskin takana huonolla palkalla. Riittäiskö siitä liksasta hymyä edes itelles saati asiakkaalle???
- -"Pudotusta eduskuntavaaleihin verrattuna n. 6%-yksikköä."
Ensinnäkään kunnallisvaaleja ei pitäisi verrata eduskuntavaaleihin.
Mutta sinäpä sen sanoit; totuuden suomalaisesta järjenjuoksusta.
Suomalaiset jaksavat kyllä kipittää eduskuntavaaleihin siinä uskossa että k a i k k i asiat hoituvat kansanedustajien mukaan.
Se nyt vaan on tyhmää luulla liikaa ja maksaa liikaa.
Sun kunnan valtuutetut loppuviimeks päättävät miten ne eduskunnalta myönnetyt rahat "aikuisten"oikeesti käytetään juuri sinun kotikunnassasi.
Toivotan Hyvää Yötä kaikille 2,5 miljoonalle Nukkuvien Puolueen jäsenelle.
Leuhkikaa sillä, että olette Suomen toiseksi S U U R I M M A N puolueen jäsen 49 prosentilla. - Pentele rasvat paloivat pannuun tään ongelman vuoksi. Mulle tulee roskapostia joissa lähettäjänä olen minä itse. Haluaisin vähintäänkin vaihtaa salasanan, mutta apuja ei löydy. Apua!
- Sorry, että aiheen vierestä.
Yritin SUOMI24-palstan kautta kysyä miten salasanan voi vaihtaa. En löydä vastausta mistään enkä osoitetta jonne kysymyksen vois lähettää. Auttakaa! - Markettien kassalle lataavat hihnat heti! Eipä kännykkä enää nuukahda!
- "Kun katsoo Samsungin mustia elottomia puhelimia niin tulee sellainen ajatus että "Tuo on varmaan tehokas koska se näyttää tehokkaalta".
Kun katsoo Hulluilta Päiviltä ostettua pinkkiä Samsungia (45 €) tulee sellainen ajatus että tuo riittää mulle. Kahvinkeitin siitä kuitennii puuttuu. - Jos Eloppi luulee myyvänsä uutta puhelinta sanomalla että tätä asiakkaat huomaavat tehdyn vuosia, se on siinä. Eihän uutuutena myytävä voi olla kahta vuotta vanhenpaa. Nokia myy antiikkia.
- Mahdollisesti aiheutuvia haittoja????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Vaihtakaa sinne ihmiset jotka osaavat nämä hommat!!!!!!!!!!!!!!!!!! - IHANKO TOTTA SAITTE KORJATTUA?
VITTU MITEN SE NÄKYY KÄYTTÄJÄLLE; JOKA EI PÄÄSE OMAAN POSTIINSA???? - www.suomi24.fi :)))
- Just laitoin ihmettelyt jonnekkin siitä miks firefox 8 ei aukaise postia. Juu se oli tuolla suomi24 osastolla. Tosi kinkkiseksi ovat nämä alueet tehneet.
No ei aukea firefox 8:lla posti. Onneks chrome toimii. - sullakin tökkii noiden näppäimien kanssa ihan kuin Vanhasella
- Mut miks Katainen siivestää sitä ja vetää mattoa omien jalkojen alta? En tajuu.
- * Ilmoita asiattomasta viestistä
* - mitkä on noi aneiset?
- Kysyinpähän vaaan???
- sieltä nimimerkkiä klikkaaamalla löytyy tarkemmat tiedot hups ja silleen.
- Joo toi elämänsisältö kertoo jotain esim. elämänsisällöstä. Niin se vaan on.
- Markettien hedelmäpelien voittotaulukkoon lisätään: Kolmella Pikku-Matilla tupla-alennus ostamiesi ruokatavaroiden ALViin.
- http://www.renfe.es/cercanias/malaga/mapa_zonas.html