Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

116

Kommenttia

3958

1. Toi olikin mulle taas ihan uutta tietoa ,että se Viola Talvikki on Tapsan sukulainen, siis Tapsan isän serkku ! :) Mahtaakohan se Violan tytär laulaa täällä Suomessa vai ulkomailla ?

Varmaan niitä laulunlahjoja on sieltäkin puolta Tapsalle siunaantunut, mutta Tapsahan sanoi jossain haastattelussa, että on perinyt laulunlahjat äidiltään, joka oli hyvä laulamaan myös.
  2. No, se Ari itseasiassa onkin mun suosikkini näistä Idols-finalisteista, koska ne likat ( Kristiina ja Anna) on mun mielestä ihan surkeita( Panu ja Miia olivat ihan hyviä myös , mutta he ovat tippuneet jo pois).
    Mikään kovin kaunis ääni sillä Arilla ei kylläkään varsinaisesti ole, vaan sellaista huutamista ja rääkymistä lähinnä muistuttaa, mutta sopii kyllä loistavasti sellaseen hevimusiikkiin, jota se laulaa.
    Mun mielestä olis hyvä ,että Idolssin voitais välillä tollanen ns.raskaamman musiikin heviheppu, eikä aina joku imelä sokerikuorrutettu poppari.

Mitä siihen Arin persoonaan tulee, niin mä arvostan sitä, että se ei ole mikään nöyristelijä, eikä anna toisten määrätä mitä laulaa, vaan pitää oman tyylinsä. Tapsa on sellainen myös, ettei sitä ole onnistuttu lokeiroimaan ja valamaaan mihinkään muottiin, vaan on säilyttänyt oman tyylinsä ja persoonansa.
    Ari sanoo suoraan mitä ajattelee.Se sitten ilmeisesti usein katsotaan ylimielisyydeksi, myös Tapsan kohdalla niin on käynyt, mutta mun mielestä ei tarvitse aina joka kaäänteessä nöyristelläkkään. Omia ajatuksia ja näkemyksiäkin saa olla.
    Sitäpaitsi mun mielestä se Arikin on puhunut vaan ihan asiaa, kun se haukkui sen Ilkka Jääskeläisen ja Pikku G:n eihän ne mitään kummoisiakaan laulajia ole kumpikaan. Pikku G:n höpötystä nyt ei edes voi lauluksi oikeastaan sanoa.
    Eikä sen Remu Aaltosen laulutaidotkaan niin kaksiset suoraansanottuna ole koskaan olleet, muta tietysti kun tolalsta legendaa arvostelee, niin se on vähän arvelluttavaa, etenkin kun se Ari ei itse ole vielä mikään muu, kuin joku karaoke-laulaja.
  3. Kyllä Reijo Taipaleen kuuluisi aivan ehdottomasti se palkinto nyt tänävuonna saada.
    On enemmän, kuin ansainnut sen.