Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mukavaa luettavaa nämä tälläset keikkajutut :)
Täällä kun on jotkut touhunneet vaan siitä ,että Tapsa äkseeraa bändilleen keikoillaan.
03.04.2007 20:37
Toi olikin mulle taas ihan uutta tietoa ,että se Viola Talvikki on Tapsan sukulainen, siis Tapsan isän serkku ! :) Mahtaakohan se Violan tytär laulaa täällä Suomessa vai ulkomailla ?
Varmaan niitä laulunlahjoja on sieltäkin puolta Tapsalle siunaantunut, mutta Tapsahan sanoi jossain haastattelussa, että on perinyt laulunlahjat äidiltään, joka oli hyvä laulamaan myös.
03.04.2007 20:33
Joo, keikat ja konsertit venyisivät aivan ylipitkiksi jos kovin monta encorea siinä vetäisisi, mutta kyllä Tapsa on aina silloin tällöin pari tai jopa kolmekkin eri encore biisiä laulanut, kun yleisö on vaatinut .
03.04.2007 16:21
Tosi vaikea kysymys, kun joutuu vaan kolme kumpaankin ryhmään valkkaamaan, mutta tässä on nyt tällähetkellä mun suosikit, jotka tuli mieleen.
TOP3 valssit:
1.Wieniläisvalssimme Pariisissa
2.Tytön huivi
3.Anniina
TOP3 tangot:
1.Sateen tango
2.Tuhon tietä kuljen
3.Tähdet meren yllä
03.04.2007 16:15
Sillä tanssilavalla, jolla käyn kesäisin on sellanen aika iso esiintymislava, joka jaetaan aina puoliksi niin ,että toinen orkka soittaa toisella puolella lavaa ja toinen toisella puolella. Tapsa on yleensä aina jokakerta esiintynyt oikealla puolella sitä lavaa, mutta nyt viimeksi toinen orkka olikin jo ehtinyt viemään kamansa sille puolella ja Tapsa bändeineen esiintyi siis vasemmalla puolella sitä lavaa.
Huvitti vaan kun Tapsa tuli lavalle, niin se katsoi heti, kun siellä ylhäällä paloi sellainen yks vihreä hehkulampun näköinen lamppu. Tapsa totesi ,että olipa hyvä ,että päästiin tälläkertaa tällepuolelle, kun saatiin oikein värivalot ;)
Kerran sitten yhdellä keikalla oli sellanen ärsyttävä pöhnänen äijä ja se häiriköi siellä ja se meni ihan siihen lavaneteenkin ja käski Tapsan kumartua ,että kuulee, kun hällä on tälle asiaa. Mä olin siinä ihan lähellä, ja kuulin selvästi kun se sanoi Tapsan korvaan ,että :" V... sä oot homo ". Tapsa ei tästä häkeltynyt vaan totes mikrofoniin ,että " herra tässä esitti toiveen joka on hänen sydäntään lähellä, ja eiköhän pojat se nyt seuraavaksi soiteta", Tapsa sano ja katsoi bändiään. " Ja sitten Tapsa alkoi laulamaan ,että : "Eikä me olla veljeksiä vaikka me ollaan kahden jalalallaallaajalajallavei... tavallisen reiluja mammanpoikia toiseltapuolen lahden.... " Se äijä meni ihan punaseks ja häipyi hyvin hätäseen örisemästä siitä lavanedestä ;)
03.04.2007 16:06
R.A.K.A,S on yksi sellanen Tapsan biisi, joka ei kuulosta oikein kenenkään muun laulamana miltään, mutta Tapsan ku nsen laulaa, niin tulee aina tosi hyvä fiilis ja tunnelma. Mun mielestä se on kun Tapsalle vartavasten tehty ja niinhän se varmaan onkin. Mä en ainakaan tiedä ,että sen säveltänyt Jukka Kuoppamäki tai sanoittaja Chrisse Johansson olisi suunnitelleet sen laulun esittäjäksi jonkun muun laulajan kuin Tapsan.
03.04.2007 13:49
Ihan totta Pinsio kirjoitat, kyllä Tapsalla on monia lauluja, joista hänet tunnetaan ja tiedetään ( ja varmasti niitä tulee vielä lisää) ja onhan Tapsa tosiaan varsin paljon tehnyt myös itse sellaisia tunnettuja lauluja tuotantoonsa.
03.04.2007 13:45
Tapsassa on vähän samaa, kuin Tapio Rautavaarassa ja Tauno Palossakin aikoinaan. Hekin saivat vaan lisää karismaa ja charmia vanhemmiten ja vanhenivat kans tyylillä.
03.04.2007 13:41
Ite en menis edes maksusta niiden keikalle, mutta sanokaapa mulle, kun kerrat faneja olette ja varmaan asiasta perillä olette ,että minkä takia se mikrofoni on aina joka valokuvassa ihan kiinni sen Mikko Mäkeläisen tekareissa, kun se laulaa? Kai se laulu olis vähemmän mörinää, jos se pitäis sitä mikrofonia vähän kauempana, ei sitä mikkiä mun käsittääkseni sentään syödä tarvitse.
01.04.2007 11:02
Aina näiden arvostelijoiden täytyy saada viimeinen sana, vaikkeivat he edes olisi koskaan olleet keikalla kuulemassa, kun Tapsa laulaa mm.Delilahin.
ps. Harvoin se Delilah on keikan viimeinen biiisi Tapsalta . Sen jälkeen kuullaan vielä usein encore/encoret.
01.04.2007 10:24
Mä en tollasia juttuja ota tosissani ollenkaan. Ihanko muka Tapsa olisi tähänmennessä 40-vuotta laulanut vain muita matkien? Ime nyt parsaa jo !
31.03.2007 22:05
Just niin! :) Alekirjoitan tuon.
Tapsa on sellanen laulaja, joka tekee lauluineen mulle tämän elämäksi kutsutun matkan nautittavammaksi ja kauniimmaksi kulkea. Toivottavasti me Tapsan kuulijat saadaan vielä piiiiitkääään, nauttia monista hienoista, niin uusista kuin vanhoista tutuista sävelmistä, joita Tapsa upeasti ja monipuolisesti musiikillisesta aarrearkustaan ammentaa.
Tapsa on mulle laulajista se ehdoton YKKÖNEN NYT ja AINA, mutta toivottavasti myös muiden artistien fanit saavat paljon iloa ja nautintoa omien suosikkiensa lauluista ja esiintymisistä. Vaikka mä olen joitakin artisteja arvottellut ja arvostelen, niin mä EN OLE koskaan kirjoittanut ,enkä tule kirjoittamaankaan, enkä edes itseksenikään miettimään sellaista, että jonkun artistin täytyisi lopettaa laulaminen, vaan sen takia kun hän ei ole minun mieleeni.
29.03.2007 12:08
Niin, eipä mulla ole tarvetta puolustella tuota Aria enempää, koska se ei ole mikään mun lempilaulajani, mutta mun mielestä vähän turhan suuri meteli lehdistössäkin nostettiin noista Arin lausunnoista ja varmaan niitä on vielä liioiteltu ja paisuteltukkin.
29.03.2007 11:55
Eipä voi kyllä muuta sanoa kun, että teikäläinen ja muutama muu on näemmä varsin ahdasmielisiä ihmisiä.
Eihän se Ari ihan ehdointahdoin alkanut itse kailottamaan ajatuksiaan esim. Remusta, Ilkka Jääskeläisestä ja Pikku G:stä, vaan siltä Arilta KYSYTTIIN ,että mitä mieltä hän on heistä. Ari vaan vastasi rehellisesti mielipiteensä. Kai hänen olisi sitten pitänyt jättää vastaamatta tai sitten olisi pitänyt peräti valehdella , ettei kaikenmaailman nirppanokat ja herkkähipiät olisi alkaneet vinkumaan ja vetäneet herneitä nenään palkoineen . Sitäpaitsi kyllähän Ari antoi myös tunnustusta Remulle, kun sanoi mm.että Remu on kova jätkä ja on tehnyt paljon suomalaisen rockmusiikin eteen.
Jos sä niin kovasti sellaisia tekopyhiä ja mitäänsanomattomia tyyppejä kaipaat, niin eiköhän Tangomarkkinat niitä taas tänävuonnakin suolla tusinatehtaastaan.
Panusta olet kyllä ihan oikeassa ,että se oli kyllä aika siirappisten ja ykspuolisten laulujen laulaja, mutta sillä oli ihan kohtuullisen hyvä ääni. Sen takia siitä pidin.
29.03.2007 11:37
No, se Ari itseasiassa onkin mun suosikkini näistä Idols-finalisteista, koska ne likat ( Kristiina ja Anna) on mun mielestä ihan surkeita( Panu ja Miia olivat ihan hyviä myös , mutta he ovat tippuneet jo pois).
Mikään kovin kaunis ääni sillä Arilla ei kylläkään varsinaisesti ole, vaan sellaista huutamista ja rääkymistä lähinnä muistuttaa, mutta sopii kyllä loistavasti sellaseen hevimusiikkiin, jota se laulaa.
Mun mielestä olis hyvä ,että Idolssin voitais välillä tollanen ns.raskaamman musiikin heviheppu, eikä aina joku imelä sokerikuorrutettu poppari.
Mitä siihen Arin persoonaan tulee, niin mä arvostan sitä, että se ei ole mikään nöyristelijä, eikä anna toisten määrätä mitä laulaa, vaan pitää oman tyylinsä. Tapsa on sellainen myös, ettei sitä ole onnistuttu lokeiroimaan ja valamaaan mihinkään muottiin, vaan on säilyttänyt oman tyylinsä ja persoonansa.
Ari sanoo suoraan mitä ajattelee.Se sitten ilmeisesti usein katsotaan ylimielisyydeksi, myös Tapsan kohdalla niin on käynyt, mutta mun mielestä ei tarvitse aina joka kaäänteessä nöyristelläkkään. Omia ajatuksia ja näkemyksiäkin saa olla.
Sitäpaitsi mun mielestä se Arikin on puhunut vaan ihan asiaa, kun se haukkui sen Ilkka Jääskeläisen ja Pikku G:n eihän ne mitään kummoisiakaan laulajia ole kumpikaan. Pikku G:n höpötystä nyt ei edes voi lauluksi oikeastaan sanoa.
Eikä sen Remu Aaltosen laulutaidotkaan niin kaksiset suoraansanottuna ole koskaan olleet, muta tietysti kun tolalsta legendaa arvostelee, niin se on vähän arvelluttavaa, etenkin kun se Ari ei itse ole vielä mikään muu, kuin joku karaoke-laulaja.
28.03.2007 23:09
Tota mäkin pahoinpelkään... Mut olisi se kyllä aika helkkarin törkeetä, jos niin todella kävis ,että Simo Silmu tai Anne Mattila sen palkinnon voittais. ei mulla sinällään heitäkään vastaan mitään ole, mutta kun miettii ,että joku Reijo Taipalekkin on jo kohta 50 vuotta tehnyt laulajan työtä ja viihdyttänyt ihmisiä, eikä pahemmin ole aikaisemmin mitään tunnustuksia saanut ,niin olis se aivan järjetöntä ,että sitten joku n.10 vuotta laulanut artistiplanttu palkittais tollasen legendan sijasta.
Mutta kun Iskelmällä on sormensa pelissä, niin mikään ei tosiaankaan ole mahdotonta.
28.03.2007 00:19
Niin, mut kyllä Tapsa kumminkin jotain biisejään on itse säveltänytkin, joten tuskin se nyt mikään ihan ummikko on niissä nuotti-asioissakaan.
28.03.2007 00:13
Näyttäis siltä ,että mulla olis tilaisuus päästä Tapsan keikalle vasta keskikesällä, joten aika pitkään tässä joutuu vielä odottamaan. Toki hyväähän kannattaa aina odottaa :)
Ja onneks Tapsaa on näkynyt nyt telkkarissa, niin sekin antaa vähän helpotusta ikävään.
28.03.2007 00:04
Kyllä Reijo Taipaleen kuuluisi aivan ehdottomasti se palkinto nyt tänävuonna saada.
On enemmän, kuin ansainnut sen.
27.03.2007 17:23
Joo mä olen myös samaa mieltä ja siitä olen kans samaa mieltä, että Tapsa on myös ihmisenä kehittynyt edukseen vanhemmiten. Hän ei varmaan ihan niin paljoa stressaa ihan kaikista turhistakin asioista, kuten joskus nuorempana, vaan osaa ottaa asiat vähän rennommin ja kevyemmin välillä.
Monastihan just jostain sairaudesta toivuttuaan ja selvittyään, kuten Tapsakin on selvinnyt, niin ihmisestä tulee sellainen leppoisampi. Silloin ihminen ikäänkuin oppii nauttimaan elämästä enemmän ja paremmin.
ps.Tuo oli muuten tosi iso yllätys mulle ,että Fredi kuuluu alkoholiongelmista kärsiviin artisteihin. Hän ei ole siitä julkisuudessa pahemmin kai aikaisemmin juurikaan mitään maininnut, mutta eipä kai ole ollut tarviskaan sitä lehdissä kuuluttaa, koska se ei ole käsittääkseni koskaan hänen työntekoaan haitannut ja häirinnyt.
26.03.2007 12:12
108 / 198