Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei kaikkien tarvitsekkaan tykätä, mutta kyllä mä veikkaan ,että kukatahansa muukin fani puolustais omaa idoliaan, jos sitä haukuttaisiin kusipääksi.
26.03.2007 11:31
Ei Tapsa ole kusipää. Suomalaiset on vaan aina niin kovin kärkkäitä mollaamaan ja arvostelemaan, jos joku on vähänkin erillainen, kuin muut. Persoonallisuus kunniaan sanon mä !
25.03.2007 21:43
Joo, Tapsa oli kyllä taas ihana ja oikein hyvin edukseen. Oli kaikista fiksuimman oloinen niistä vieraista. Ne Arto Nybergin kysymykset nyt oli vaan vähän tylsiä. Sen vaali ja politiikka aiheen olisi saanut jättää kokonaan pois.
Olisi se Nyberg kysynyt vaikka mielummin ,että mitä mieltä Tapsa on Idols- touhusta ( ja esim. siitä Idols-Arista, jota ylimieliseksi haukutaan ) Vielä enemmän olisi saanut olla juttua musiikista , siitä taannoisesta New Yorkin matkastaankin Tapsa olisi voinut jotain kertoa yms.
Tuntui ,että se arto Nyberg haastatteli paljon pitempään sitä Ideaparkin perustajaa Toivo Sukaria. Se ufo- nainen höpötti mun mielestä vähän omituisia, vaikka kyllä mä siihen uskon ,että ulkoavaruudessa on elämää, mutta en mä oikein sellaiseen usko ,että voisi hetkeksi irtautua ruumistaan ja sekunnissa käydä jossain monen sadankilometrin päässä.
Onneks Tapsan valitsema biisi soitettiin siinä lopussa. Se oli kaunis laulu.
25.03.2007 21:40
Joo Tapsa oli syksyllä siellä Ideaparkin avajaissisa esiintymässä. Olin siellä silloin. Tapsa sanoi muuten ,että he ( siis Tapsa ja se Sukari) ovat armeijakavereita.
Kyllähän se Ideapark upea paikka on, mutta eipä ole kans tullut käytyä siellä niiden avajaisten jälkeen.
24.03.2007 23:30
Ehkä Tapsa on mahdoton, mutta Tapsassa on sentään ns. munaa ! Ei se ole mikään Reino-tossuissa laahustava puistokemistin näköinen, joka suuntaan pokkaileva ja nöyritelevä viskisieppo.
Tai joku tekopyhä yrttiteetä lipittävä killisilmä, joka muistaa aina jokaikisessä haastattelussa mainita siitä, että on nöyrän kiitollinen siitä ja nöyrän kiitollinen tästä.
Mua oksettaa tollanen läpinäkyvä lipominen ja teennäisyys.
23.03.2007 10:01
Vai niin... no sulla itelläs taitaa olla meneillään joku menopaussi-vaihe ;)
22.03.2007 22:53
Kukapa sitä aamulla just herättyään/suihkussa käytyään olisi kukkeimmillaan ?
Tapsa on hyvännäköinen ja maskuliininen mies . On vetreässä ja hyvässä timmissä. Lauluääni ja karisma on Tapsalla vaan parantunut vuosien myötä.
22.03.2007 22:48
No niin varmaan taas... Et sä mikään erityinen muotiasiantuntija ainakaskaan ole, vaikka tuo kettuilu sulta kyllä näyttää taittuuvankin. Tollasta nahkatakkia ei kyllä saa mistään Herttoniemen kirpputorilta 20 eurolla. On hieno takki ja sopii Tapsalle hyvin. Eikä toi ekan kuvan vaatetuskaan ole mitään Seppälän 80- luvun mallistoa. Tollanen kauluspaita , kravatti ja mustat suorathousut ovat kyllä ihan tämänpäivän miesten pukeutumista.
22.03.2007 22:43
Tapsalla on vatava määrä biisejä sanallisestikkin hallussa, joten ei se ole mikään ihme , jos sanat välillä vähän sekoaa. Ja usein Tapsa just tahallaan muuttaa niitä laulunsanoja , kun haluaa vähän hassutella.
Esim. Poika varjoiselta kujalta biisiä lauloi kerran , että : " Pieni kiharainen pää ja keskikohta käkkärää..." ja Pennitöntä uneksijaa lauloi , että :" Kun uneton paneksija seuraksesi matkallesi annettiin ( Oikeastihan ne sanat menee , että ." Kun pennitön uneksija matkallesi annettiin ".
Kerran yks muija sanoi , että :"kylläpäs se laulaa tuhmia" , mutta ei tollanen mun mielestä mitään härskiä ole. Aika ryppyotsainen siveydensipuli täytyy olla jos ottaa tollasesta harmittomasta hassuttelusta nokkiinsa.
22.03.2007 22:33
Ystäväni "Leukavelmunen" taas näköjään vauhdissa täällä ;) Mä uskon ja luotan kyllä , että Tapsa on hyvin edukseen tuossa Arto Nybergin ohjelmassakin.
Ja sikäli mikäli mä yhtään Tapsaa tunen ja tiedän , niin tuskimpase mitään Kutri-Helunan tai Kari Tapion levyä sinne mukanaan tuo.
Melkein yhtäpaljon , kun itse tuota haastattelua odotan sitä , että mitä sä tänne taas leukavelmusena siitä haastattelusta keksit sepustaa ;)
22.03.2007 22:20
Tapsalla on niin valtavasti hittejä ja muita ihania biisejä hallussaan, ettei hän niitä kaikkia ehdi edes yhden keikan aikana laulamaan. Tapsalla on varaa mistä valita, senpä takia hän välillä aina keikoilleen vaihteleekin ohjelmistoonsa eri biisejä. Eli ei siinä pääse yleisö tylsistymään. Tosin sellaset kestohitit, kuin Delilah, Äidin pikkupoika, R.A.K.A.S, Veikko Nieminen, Kultaniityt, tms. on kyllä esitettävä poikkeuksetta ( niitähän yleisö mm. odottaa kuulevansa) joka tanssikeikalla. Mutta nekään ei ole mitään puuduttavaa kuunneltavaa, kun Tapsa laittaa niihin just usein jotain uutta vähän erillaista juttua mukaan.
21.03.2007 21:30
No, en mä osaa sen paremmin perustella. Minusta vaan tuntui siltä , että se juttu on mustamaalaamista ...
Saatan mä olla väärässäkin eli ehkä tuo aloitusjuttu sitten on totta, mutta sen mä vaan vielä sanon, että kun olen erillaisia juttuja lukenut, niin aika harvassa on ne artistit, joita muusikot ihan aidosti kehuu mukaviksi työtovereiksi.
19.03.2007 12:39
Mitäs sitten vaikka olisin poistanutkin! Kyllä täällä näköjään viestejä poistellaan muiltakin palstoilta ihan ilman syytäkin.
19.03.2007 09:14
Kyllä näemmä ottaa koville, kun pitää kaikenlaisia juttuja ruveta keksimään ja vanhoja asioita tonkimaan. Sitäpaitsi kyllä kai kaikilla on välillä niitä huonoja päiviä. Kyllä mä olen ollut monasti erinäisten artistien keikoilla ja huomannut ,että ei se käyttäytyminen ole heilläkään aina niin esimerkillistä bändiä tai edes yleisöäkään kohtaan ( Tapsan en ole huomannut yleisölle kiukuttelevan kertaakaan ainkaan niillä useilla keikoilla joilla olen ollut) .
19.03.2007 09:12
Tapsa on komea päästä varpaisiin! Tummassa puvussa on kaikista tyylikkäimmillään. Viimekesänä kun Tapsa tuli yhdelle keikalle, niin oli pukeutunut sellaseen vaaleaan samettipukuun oli kans tosi tyylikäs siinä.
19.03.2007 07:23
Onpa noi omat juttuskin aika kaksmielisiä.
Tuskin Tapsalla sen härskimpiä juttuja on kuin miehillä yleensäkään.
Mä en kyllä ihan helpolla usko ,että Tapsa tolalsta olis ohikulkijoille huudellut sentään.
17.03.2007 20:57
Tapsa ei ole mikään paloturvallisuusriski sen enempää, kuin kukaan muukaan, ettäs tiedät.
17.03.2007 10:35
Kyllä Tapsa laulaa monipuolisia ja tanssittavia biisejä tanssikeikoilla. On tangot, valssit, jivet, jenkat yms.
17.03.2007 10:29
Varmasti oli komeen kuuloista ! Valitettavasti tuota Mustanmeren valssia mä en ole Tapsan kuullut vielä koskaan laulavan. Toivottavasti laulaa sen tuossa "Kesäillan valssissa" ja keikoillaan muutenkin.
Toivoisin ,että Tapsa tekisi joskus sellaisen valsseja sisältävän levyn johon laulaisi sekä tuttuja ja tunnettuja valsseja , että myös ihan uusia ja itse tekemiään valsseja.
16.03.2007 08:44
Tosi hienoa!:D Siitä onkin jo muutama vuosi, kun Tapsa viimeksi tuossa "Kesäillan valssissa" oli mukana.
11.03.2007 19:22
109 / 198