Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyttäisivät ne poliisit jotain pahempia taparikollisia vaan ( esim. pedofiilejä, rattijuoppoja, raiskaajia yms, yms...). Ei tollasessa vainoomisessa ja vahtaamisessa ole mitään järkeä.
01.10.2012 15:17
Millä oikeudella sä katsut Tapsan faneja hihhuleiksi ? Tapsan fanit ei ole yhtään sen hihhulimpia kuin kenenkään muunkaanartistin fanit. päinvastoin. Tapsan fanit sentään ymmärtää hyvän päälle.
Mä en tiedä mikä helkkarin vainoharhainen hörhö sä oikein olet, mutta meikäläisellä ei ole mitään sivupersoonia vaikka jokaista juttua täälä taidat luullakkin mun kirjoittamaksi.
Kaikki keskustelut menee aina ihan sivuraiteille kun tulet tänne niitä muka niin "nokkelia" kommenttejasi kirjoittelemaan. Mulla olis yks kiva Tapsa-aiheinen uni kerrottavana jonka just hiljattain näin, mutta en sitä kyllä tänne kirjoita tollasen vinoleuan irvisteltäväksi.
01.10.2012 15:13
En ole Tapsa. Tapsalla nyt on muutakin tekemistä kun tänne kirjoitella.
Ja voin kans kertoa sulle, että en asu missään palvelutalossa. Eikä mulla ole mustavalko-TV: tä enkä osaa virkata taikka kutoa, niin että siinä valui kaikki pölvästit teoriasi viemäriin kertalaakista.
13.09.2012 08:21
Olen tiennyt viime keväästä saakka ,että Tapsa esiintyy syksyllä Tartu mikkiin ohjelmassa. Kovasti olen sitä odottanut ja ylihuomenna sitten se odotus palkitaan varmasti hyvällä ja kivalla perjantai-illan musiikkipläjäyksellä :D
Odotan iloista ja reipasta tunnelmaa, huumoria, rentoa menoa ja hienoja tulkintoja.
12.09.2012 20:27
Pöh, pöh ja vielä kerran PÖH! Sulla on ilmeisesti ne aivos niin läskinahkojen peitossa ettei niillä voi ajatella eikä mitään järjellistä asiaa tuottaa.
Tapsa on söde ja lutunen. Hiukset siistit, kroppa hyvässä kuosissa, valloittava hymy, löytyy pilkettä silmistä, Huoliteltu ja ryhdikäs olemus. Komee mies ikäisekseen on kyllä !
12.09.2012 20:23
Mikä olet sanomaan kenenkään olemassaoloa mitättömäksi ? Tapsalla on ukkovarpaassaankin enemmän karismaa ja miehekkyyttä kuin sussa.
16.08.2012 21:08
Olet ihan IDIOOTTI ! Kirjoituksistas huomaa sen että sulla on ne minimivehkeet molemmissa päissä ;)
16.08.2012 21:05
Sä olet säälittävä inisijä, jonka jutut on täyttä soopaa. Tapsa on sua parempi niin monessa asiassa ,että tollasta katkeraa ulinaa sun täytyy täällä pitää. Sun juttus on täyttä fulaa. Haukut mm. pienimunaiseksi, vaikka et ole koskaan nähnyt Tapsan "sitä".
16.08.2012 21:03
Ei kyllä varmana ole Tapsa. Tapsa ei oo tollanen törkimys ja siks toisekseen Tapsa ei juurikaan missään tollasisa bileissä , yökerhoissa ja seurapiiririennoissa ole tavannut vapaa aikaansa viettää.
Kyllä mä veikkaisin, että tuo ko. artisti on Frederik tai sitten eräs taannoin edesmennyt miesartisti, joka uskottomuutensa julkisestikkin tunnusti.
08.08.2012 20:22
On tosi komeeta kuunneltavaa kyllä. Tapsan ääni sopii just hienosti tämän tyylisiin biiseihin kanssa. Tää levy on mun yks lempparilevyni Tapsan ähän mennessä ilmestyneistä levyistä . Kaikkein eniten mun mieleeni ko. levyn biiseistä on Valaistu ikkuna, Runoelma , Serenadi , yö ympärrillään hiljaa huilullaan ja Armaan läheisyys
08.08.2012 20:18
Kiitti paljon terveisistäsi Tangomarkkinolta nim.merk. "MESTARIEN MESTARI" !!! :-)
23.07.2012 19:25
Ihgu!
23.07.2012 19:23
Siihen on lipsahtanu väärä nimi vahingossa. Tapsan on täytynyt tarkoittaa Janine Jansenia. Hän on hollantilainen viulisti.
03.07.2012 17:56
Ihmettelen miten joitain teikäläisiä voi niin kauheesti närästää Tapsan ja Pertti Ukkolan ystävyys, että siitä täytyy aina kuittailla ja kehitellä niiden välille ties mitä ?
01.07.2012 14:39
Kiitti paljon melinalle keikkatunnelmista Merikievarista. Samoin kiitokset Uralinille Syvälahdenkeikka raportista ja "Ilon päivä" nimimerkille Jormuan keikan kuulumisista. Keikkakirjoituksia on kiva lukea !
01.07.2012 14:35
Olin mä siellä ja Tapsan keikka oli loistava! Tykkäsin TOOOOSIII paljon, mutta eilen joku kirjoitti mun keikkarapartistani muunnellun version ( muka hauskan selllaisen) ja se harmitti mua niin ,että päätin pyytää ylläpidolta aloittamani aiheen poistoa. Päätin kanssa sen e,ttä en tule tänne enää kirjoittamaan mitään pitempiä keikkaraportteja, kun niistä tehdään kummiskin pilaa.
20.06.2012 15:58
- Tapsa osaa laulaa ja mahtavasti sittenkin.
- Kappaleet ovat joitain muutamia poikkeuksia lukuunottamatta vähintäänkin hyviä. Lukematom määrä hittejä ja muita ikivihreitä biisejä Tapsalla on myös.
- Laulajan luonteessa saa olla myös särmää ja värikkyyttä . Ei joka tilanteessa tarvitse aina olla mielinkielin. Persoonallisuus kunniaan.
- Tapsan fanit osaavat käyttäytyä ja keikoilla vallitsee hyvä yhteishenki.
14.06.2012 20:09
Haista paska ! Aina tarttee olla kirjoittelemassa halveeraavia solvauksia kun/jos kerron mielipiteeni jostain. Kyllä mullakin on oikeus siihen !
05.06.2012 22:50
No miksiköhän siellä konsertissa ei ollut ketään laulajaa suomesta ? Ja sitäpaitsi Tapsa on oikea KUNNON laulaja siinä missä joku Tom Joneskin !!!
05.06.2012 19:08
Just joo... ja tasan näytti. Semmonen karjumis-laulaminen mua ainakaan mitenkään sykähdyttänyt. Elton Johnin esityksestäkin ko. konsertissa pidin melkeinpä enemmän.
Mitään seksikkyyttä en siinä Tompassa myöskaan näe. En oo koskaaan ymmärtänyt sitä että jotkut sitä niin seksikkäänä pitää ja sille jotain kalsareitaankin heittelee lavalle. Mulla ei tulis semmonen mieleenkään.
05.06.2012 19:05
12 / 198