Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuskimpa siinä mistään sellasesta on kyse. Tapsa on fiksu mies ja ukkomiehenä on uskollinen vaimolleen.
11.12.2006 18:37
En ole Kari "kusiviiksi" ;) Tapion palstalla nyt tänään viitsinyt enkä ehtinytkään käydä. Mielenkiinto mennyt siihen palstaan jo.
11.12.2006 18:36
Joopa joo, no eipä ehkä kovin fiksusti tehty Tapsaltakaan, mutta onhan tollanen lavan edestä edes takas ravaaminenkin aika hermostuttavaa ja häiritsevää.
10.12.2006 23:58
Niin, onhan toi muusikoiden vaihtuvuus Tapsan bändissä melkoisen runsasta. Aika usein on ainakin yks soittaja vaihtunut kun olen Tapsan keikoilla ollut, mutta usein on varmaan niinkin, että joku uus soittaja voi olla vaan tuuraamassakin jos joku bändin "vakituinen" soittaja ei ole just sille keikalle päässyt.
10.12.2006 23:49
No,enpä mä sitä tietystikkään pysty todistamaan, etten poistanut niitä viestejä, mutta kyllä tekin nyt voisitte sen verran sentään uskoa, kun sanon etten poistanut.
Enkä mä nyt enää täältä ole ajatellut noita omia viestejänikään poistella. Silloin yhdessä vaiheessa poistelin ja myönnetään ,että se oli vähän tyhmästi tehty, kun siinä hävis sitten samalla muidenkin viestejä .
10.12.2006 18:38
No, nyt en kylläkään poistanut niitä viestejä, vaan kyllä sen on ylläpito tehnyt :( Ihan turhaan. Olisivat antaneet olla niiden vaan, ei siinä mitään poistamisen arvoista ollut, vai olikohan sitten taas se liikaa, kun kutsuin Kari Tapiota huru-ukoksi ? Karia kun ei saisi arvostella näemmä missään foorumilla.
10.12.2006 11:46
Millainenkohan Tapsan konsertti tänään tuolla Lahden Sibeliustalolla mahtoi olla? Mun piti alunperin mennä sinne, kun en ole siellä vielä koskaan ollut. Se on varmaankin hieno paikka ( Lahden Sibeliustalohan valittiin Euroopan viidenneksi parhaaksi konserttisaliksi).
Päätin sitten kuitenkin mennä vasta ensiviikolla Tapsan konserttiin, kun se konsertti on vähän lyhyemmäön matkan päässä.
09.12.2006 20:45
No eipä ole Tapsa, eikä kukaan muukaan koskaan sanonut, että käyttäytyisin huonosti tai olisin jotenkin häiriöksi.
08.12.2006 20:47
Kiitti vaan, mutta mun kännykässä on jo yks Tapsan biisi soittoäänenä. Se on oikein sellanen aito soittoääni.
08.12.2006 14:17
En mä ole mikään tungetteleva ,enkä tyrkytä itteeni. Pitää olla ja käyttäytyä sillai ,että kehtaa toistamiseenkin keikalle mennä.
07.12.2006 06:57
Vaikuttaa lupaavalta :) Mulla olis tarkoitus ensiviikolla mennä Tapsan joulukonserttiin ! :D
06.12.2006 20:47
No, en mä niin kauheesti autolla ajakkaan, muuta kuin talvisin ja pitempiä matkoja. Kesällä liikun polkupyörällä ja rullaluistimilla.
Ja se Ideraparkin parkkipaikka on melkoisen iso. Mulla meni suuntavaisto sekaisin kun tulin ulos eri ovesta mistä menin sisään. Enkä mä siellä parkkipaikalla nyt sitten niin kovin kauaa kuitenkaan haahuillut
02.12.2006 09:45
Jaapa jaa... Turha teilel on yrittää selittää yhtään mitään, kun ette kuitenkaan tunnu ymmärtävän.
02.12.2006 09:34
Se "huitominen" kuuluu siihen esiintymiseen, eläytymiseen.
Kyllähän esim. Italialaiset yms. huitovat käsillään puhuessaankin.
01.12.2006 20:32
Juu, pyysin lomille nyt täksi päiväksi, kun täytyi päästä Tapsaa katsoon Ideaparkkiin ;)
Kyllä kannatti mennä. Paikka on hieno ja Tapsa oli todella hyvä !
En sentään pyörtynyt, mutta sen verran taisin olla pökerryksissä , että ei meinanut löytää autoani sieltä parkkipaikalta pois lähtiessä ;)
01.12.2006 16:08
Kiitti linkistä :)
Täytyy muistaa tänään katsella MTV3:n Viihdeuutiset klo 18.15. Siinähän näytetään tunnelmia Tapsan kultajuhlista heidän kotoaan.
01.12.2006 09:27
Pete Seppälän ja Antti Tuiskun olisi aika jättää estraadit ja antaa parempien ja taitavampien laulaa. Itse he ovat sitä tasoa, että voisivat siirtyä esiintymään korkeintaan karaoke-baareissa. Siellä heitä kestää EHKÄ juuri ja juuri kuunnella, kun "yleisö" on tarpeeksi kännissä.
Tapsa on ja pysyy ja paranee vaan!
01.12.2006 09:23
Tiedoksi vaan ,että en ole vanhapiika ,enkä höperö ja toi tohtorisetä kohkaaminen alkaa olla jo aika väsynyttä juttua. Keksisitte joskus jotain muuta edes.
29.11.2006 22:39
No, en ole kyllä enää läheskään joka arvosteluun puuttunut. Oletteko itse niin ääliöitä, vai onko linssinne niin huurussa , että ette ole sitä huomanneet?
26.11.2006 11:53
Et kyllä itsekkään järjenjättiläiseltä vaikuta, kun tuollainen pitää taas tänne kirjoittaa.
26.11.2006 10:58
120 / 198