Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voi että, kun mä nautin ,kun Tapsa ja Pertti ryykäs siinä lopussa niiden ohi voittoon ! JESH! :D
Paulan naama venähti kertalaakilla.
12.11.2006 20:55
Kaikki muusikot eivät ilmeisesti ole kovin lojaalia sorttia, kun työnantajaansa mollaavat ja arvostelevat.
12.11.2006 20:35
HEHHEHEE.... Kyllä ne omissa taskuissa sentään oli.
12.11.2006 20:34
Minuakin huvitti se pyöreähuone niin maanperusteellisesti.
Kyllä minä sen ymmärrän että mielipiteitä on monenlaisia ja niin pitää ollakkin. En halveeraa kenenkään mielipiteitä. Makuasioissa ei kukaan ole väärässä.
Katselin muuten Tartu mikkiin- ohjelman nyt kolmannen kerran ja jos jotain moitetta nyt pitää esittää, niin sitä "Besame Muchoa" Tapsa lauloi kädet housuntaskuissa. Aijaijai mikä virhe.
12.11.2006 20:20
Mä olen samaa mieltä. Suomessa tykätään kun osaa makeilla ja nöyristellä mahdollisimman hyvin.
Plussaa ( ainakin joidenkin mielestä) on myös se ,että jos on juoppo.
12.11.2006 20:14
Minä en ole pyöreätä huonetta nähnytkään, mutta vaikuttaisi siellä tietokone olevan kun sieltä noita juttujasi aina kirjoittelet.
Tapsa on loistavassa vedossa. On aina ollut hyvä, mutta nykyään on kyllä entistäkin parempi.
Tapsa on siitä "kummallinen" laulaja , että hän pistää aina keikoilla ja konserteissa parastaan. Keikoilla riittää myös vauhdikasta menoa ja rentoa meininkiä, silmänpilkettä, tunnelmaa ,tunnetta ja mahtavia tulkintoja.
Jos hän telkkarissa ei intoudu jonkun sukkahousuhevi- biisin tahdissa koikkelehtimaan ympäri studiota niin se ei e ole mielestäni mikään kauhean suuri rike.
11.11.2006 20:55
Mun on helevetin vaikea saada yksinäni täytettyä esim. Tamperetalon katsomo. Siellähän oli kuulemma ollut tupatäynnä porukkaa Tapsan taannoisessa "Betonimylläri"- konsertissakin.
Ja keikoilla porukkaa on runsainmitoin.
11.11.2006 15:47
Sen takia Paula ja Jonna johti niin monella pisteellä ,kun ne arvasi oikein kaksi peräkkäistä kahdenpisteen bonusbiisiä.
Tapsa ei ole mikään jäykkä pökäle, eikä ylimielisen näköinen hän on keikoillaan hyvinkin luonteva ja vielä selvästi rennompi, kuin tuossa ohjelmassa.Tapsassa on karismaa niin paljon ,ettei hänen tarvitse hillua ja hyppiä siellä lavalla, kuin päätön kana.
11.11.2006 15:43
Mitähän ohjelmaa mahdoit oikein katsella ( mustamaalatuilla linsseillä), kun mä katselin tuon ohjelman vielä aamupäivällä uusintana ja mun mielestä Tapsa oli joka biisissä hyvin mukana. Lauloi ja vähintäänkin taputti mukana. Täysin paikoillaan pönöttänyt yhdenkään biisin aikana.
Tapsan ansiosta pojat tuon voitti. koska Tapsa sai upeasta "Besame mucho" tulkinnastaan ylimääräisen pisteen. Eikä ihme, sillä se oli illan upein esitys... Ehdottomasti !
11.11.2006 15:37
Tapsa oli Tartu mikkiin- ohjelmassa tosi tyylikäs ja miehekäs. Charmia , karismaa ja lauluääntä on enemmän, kuin kymmenellä Kari Tapiolla yhteensä.
11.11.2006 00:35
Ehkei kateellisten kannattais meuhkata asioista joista ei mitään tiedä.
11.11.2006 00:30
Olipas kyllä tosi upeaa katseltavaa ja kuunneltavaa... Tapsa erityisesti ( mm. Besame mucho ja Hurmio- tango oli mahtavan kuulosia ), mutta kyllä Petrikin oli ihan OK.
Paulakaan ei ollut ollenkan niin ärsyttävä kuin joskus. Jonna jäi mielestäni ehkä vähän muiden varjoon.
Hienoa, että pojat voitti ! :D Tiukka kisa oli.
Tuo on kyllä totta mitä "melina" kirjoitti eli tuli kyllä kova ikävä Tapsaa kun tuota ohjelmaa katseli.
Joulukonsertissa häntä sitten onneksi livenä näkee ja kuulee :D
11.11.2006 00:26
Joopa joo. Tapsa pelasti ihmisen ja kolme hevosta sieltä tulipalosta ja kiitokseksi saa vaan joiltakuilta epäilyjä niskaansa... niin tyypillistä suomalaisille.
Ei sitä kukaan tiedä että mistä se Taivaanvalkeiden rakennuksen palo oikein alkunsa sai.Joten turha syytellä ketään.
10.11.2006 18:00
Kirjoitan tänne nyt sitten jatkossa tällä vanhalla nimimerkilläni.
10.11.2006 17:47
Ehkä mä en nyt kuitenkaan puhumista viitsi ihan kokonaan lopettaa.
23.10.2006 23:22
Kaikkien kanssa ei tietenkään voi tulla toimeen, etenkään jos on värikäs ja vahva persoona, kuten Tapsa.
Tapsassa jos kenessä on karismaa ja vuodet ovat sitä hänessä vaan vielä entisestäänkin vahvistaneet !
Ei kai siellä lavalla mitään voltteja tai kuperkeikkoja tarvitse heitelläkkään. Sitäpaitsi Tapsan esiintyminen on kyllä muutakin , kuin vaan sitä toisen käden heiluttelua.
Mutta jos ja kun ei ole käynyt koskaan Tapsan keikalla, niin eihän sitä voi tietää, mutta ei silloin pitäisi puhua suulla suuremmallaakaan.
22.10.2006 15:49
Aika ihme olisi ollut jos tuo suhde olisi kestänyt kauemminkin. Kyllähän tuo ikäerokin kuitenkin oli aikapaljon tuossa iässä ja kun toinen asuu Ruotsissa ja toinen Suomessa ,niin ei se seurustelu kovin aktiivista voi olla.
Tietysti se ero aluksi on varmaan kova paikka Madeleinelle, mutta ei se nyt kylläkäänsatavarmasti mitään terapiaa sen eronsa käsittelemiseen tarvitse. Kyllähän niitä sydänsuruja on jokaisella joskus ja kun ei kuitenkaan tuon pitempiaikaisesta seurustelustakaan ollut kysymys.
Jotenkin minusta tuntuu, että se ero oli tapsalle jollainlailla helpotus, koska ei haastatteluissa ainakaan mitenkään innostuneesti tuota seurustelua hehkuttanut. Tapsa tietää julkkiksena ,että ei se ole niin herkkua aina, kun jokaista liikettä seurataan lehtien palstoilla, kuten tuota Darinin ja Madeleinen seurustelun etenemistä olisi varmasti paparazzit kytänneet.
Madeleinen äiti tuntui olevan kyllä asiasta aika innoissaan, mutta tuskimpa se ero hänellekkään nyt mikään maatamullistava yllätys tai pettymys oli.
22.10.2006 15:36
Vettä se nyt vaan oli mitä se siihen sylki.Kyllä mä tiedän yhdenkin artistin joka on OKSENTANUT lavalle ja vieläpä kaksi kertaa ja samaan kohtaan.
22.10.2006 15:24
No niin...antaas olla nyt taas. Ei mun perheessä ole tapana kusta (saatika paskoa) lavuaariin. Mietin vaan, että täytyy olla joku selitys , että mksi Tapsa siihen lavuaariin kusi , eikä mennyt vessaan.
Kyllähän sitä muutkin artistit ja muusikot varmasti pölhöilee siellä takahuoneessa välillä.
22.10.2006 15:21
Jospa siellä vessassa oli just joku muusikko käynyt rutistamassa sellaisen ulosteen, ettei sinne vessaan hajun vuoksi yksinkertaisesti pystynyt menemään. Siksi piti kusta lavuaariin.
21.10.2006 22:18
123 / 198