Jotkut artistit ovat sellaisia ,että heidän tarvitsee vaan astua lavalle, niin heistä aistii heti sen valtavan valovoimaisuuden ja karisman.
Olen ollut monen artistin keikoilla ja oikeastaan Kari Tapion ja Arja Korisevan kohdalla olen ainoastaan laittanut tämän aikaisemmin merkille, kunnes päättyneenä kesänä oli elämäni ensimmäisen kerran T.Kansan keikalla Pavilla.
Se oli ihme tunne, että vaikka en siis koskaan aikaisemmin ollut Tapsaa livenä nähnyt enkä kuullut, niin jo pelkästään hänen nimensä kuuluttaminen sävähdytti kummasti ( varmasti se johtui siitä, että kun Tapsakin kuuluu näihin meidän legendaarisiin laulajiin. Laulaja josta niin paljon olen kuullut juttua ja TV:ssä ja lehdissä nähnyt. Jännitti ajatella, että kohta hän on tuossa ihan kosketusetäisyyden päässä.)
Ja kun Tapsa astui lavalle hänestä huokui juuri sitä sellaista valovoimaa ja karismaa, josta aiemmin puhuin. Ryhdikäs ja tyylikäs olemus sai hänet näyttämään jotenkin niin arvokkaalta.
Kun hän sitten alkoi laulamaan, niin uljas vaikutelma senkun vaan vahvistui. Kerrassaan upea ääni !
Tapani Kansa on karismaattinen !
21
1229
Vastaukset
- PÖH!
Tapsa on ehdottomasti yksi Suomen karismaattisimmista artisteista!!!
- fanitusfanitus
Se antaapi kaikkensa lavalla ja siinä on äijää!
- Ansku.
fanitusfanitus kirjoitti:
Se antaapi kaikkensa lavalla ja siinä on äijää!
Kyllä näin on. Eikä särmikkyys vähennä Tapsan karismaa yhtään, pikemminkin päinvastoin.
- takia bändissä soittaneet
Ansku. kirjoitti:
Kyllä näin on. Eikä särmikkyys vähennä Tapsan karismaa yhtään, pikemminkin päinvastoin.
kutsuvat herra Kansaa mulkuksi.
Jos karisma on sitä, että pysyy lavalla ilman tukea ja kiihkeimmissä kohdissa laulua hiukan toinen käsi liikkuu - niin silloin Kansassa on karismaa! takia bändissä soittaneet kirjoitti:
kutsuvat herra Kansaa mulkuksi.
Jos karisma on sitä, että pysyy lavalla ilman tukea ja kiihkeimmissä kohdissa laulua hiukan toinen käsi liikkuu - niin silloin Kansassa on karismaa!Kaikkien kanssa ei tietenkään voi tulla toimeen, etenkään jos on värikäs ja vahva persoona, kuten Tapsa.
Tapsassa jos kenessä on karismaa ja vuodet ovat sitä hänessä vaan vielä entisestäänkin vahvistaneet !
Ei kai siellä lavalla mitään voltteja tai kuperkeikkoja tarvitse heitelläkkään. Sitäpaitsi Tapsan esiintyminen on kyllä muutakin , kuin vaan sitä toisen käden heiluttelua.
Mutta jos ja kun ei ole käynyt koskaan Tapsan keikalla, niin eihän sitä voi tietää, mutta ei silloin pitäisi puhua suulla suuremmallaakaan.- vai niin
Justiinax kirjoitti:
Kaikkien kanssa ei tietenkään voi tulla toimeen, etenkään jos on värikäs ja vahva persoona, kuten Tapsa.
Tapsassa jos kenessä on karismaa ja vuodet ovat sitä hänessä vaan vielä entisestäänkin vahvistaneet !
Ei kai siellä lavalla mitään voltteja tai kuperkeikkoja tarvitse heitelläkkään. Sitäpaitsi Tapsan esiintyminen on kyllä muutakin , kuin vaan sitä toisen käden heiluttelua.
Mutta jos ja kun ei ole käynyt koskaan Tapsan keikalla, niin eihän sitä voi tietää, mutta ei silloin pitäisi puhua suulla suuremmallaakaan.Sinä voisit lopettaa puhumisen ja tänne kirjoittelun kokonaan. Ihan kokonaan.
vai niin kirjoitti:
Sinä voisit lopettaa puhumisen ja tänne kirjoittelun kokonaan. Ihan kokonaan.
Ehkä mä en nyt kuitenkaan puhumista viitsi ihan kokonaan lopettaa.
- hemuliini
Justiinax kirjoitti:
Kaikkien kanssa ei tietenkään voi tulla toimeen, etenkään jos on värikäs ja vahva persoona, kuten Tapsa.
Mutta jos ja kun ei ole käynyt koskaan Tapsan keikalla, niin eihän sitä voi tietää, mutta ei silloin pitäisi puhua suulla suuremmallaakaan.Menisi edes laihdutuskuurille;D
- Amppari
Kyllä se Tapsan hymy ja silmänisku lavalta kirkasta synkänkin päivän. Ihana, upea ja karismaattinen laulaja.
- yhtäpaljon karismaa
kuin heinäseipäässä!
- OK.
Kyllä "Tapsuliinissa" on karismaa. Myönnä pois.
- Jarkko
OK. kirjoitti:
Kyllä "Tapsuliinissa" on karismaa. Myönnä pois.
Omituinen käytös!
- PÖH!
Minun mielestäni myöskin. Tapsa on karismaattinen ja hyvin valovoimainen artisti. Mielestäni hänessä on sellaista konstailematonta karismaa. Tapsa ei yritä väkisin kosiskella ketään tykkämään itsestään.
Tietysti tämäkin on taas sellainen mielipidekysymys. On ihmisiä, joiden mielestä Tapsassa eiole karismaa.
Minun mielestäni Jari Sillanpäässä ei ole karisman hiventäkään, vaikka hänen faninsa ovat taas toista mieltä.- Muita ei ole
eikä tule!
- Suski_
Ja niin lutunen !
- ja myöskin
kuuro??
- Suski_
ja myöskin kirjoitti:
kuuro??
En ole. Minä sekä näen ,että kuulen vallan erinomaisesti, joten "Tohtori Sykerön" diagnoosi ei nyt osunut aivan nappiin. ;-)
- noname
Kyllä Tapani Kansa on todella karismaattinen mies ja laulaja. Krisse-showta katselin viimetorstaina ja harvasta nykyjulkkiksestamme se karisma välittyy TV:n kauttakin kotikatsomaan, niinkuin Tapani Kansasta, puhumattakaan sitten, kun hänet näkisi oikein livenä ! ( Krissekin sanoi haastattelussa Tapsalle ,että sä olet kyllä tollanen mielettömän karismaattinen)
- tarkoitti
",että sä olet kyllä tollanen mielettömän karismaattinen" = sä olet kyllä tollanen mielettömän outo hyypiö
- sitä barbi-nukkeleikkiä
tarkoitti kirjoitti:
",että sä olet kyllä tollanen mielettömän karismaattinen" = sä olet kyllä tollanen mielettömän outo hyypiö
jo kotona westendissä?
Ja Krissehän laukoo aina höpsötyksiä ohjelmassaan: oikeasti lienee tarkoittanut: sä oot sitten vanha ja mielettömän jäykkä paska. Relaa tapsu! - Kikka
sitä barbi-nukkeleikkiä kirjoitti:
jo kotona westendissä?
Ja Krissehän laukoo aina höpsötyksiä ohjelmassaan: oikeasti lienee tarkoittanut: sä oot sitten vanha ja mielettömän jäykkä paska. Relaa tapsu!Jaa, sä puhutkin nyt itsestäsi täällä ?
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei122263Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221237- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511003Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli240998Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63904Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253796- 84786
- 35709
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?44699