Tällä levyllä laulaa suomen parhaat laulajat.
T.Kansa ei ole levyllä laulamassa.
""""Hesarin kulttuurisivujen pääjuttu sysäsi liikkeelle tapahtumasarjan, jonka seurauksena Suomen parhaat laulajat päätyivät esittämään Suomen ykkössoittajien ja -tuottajien avustuksella Suomen synkimpiä lauluja albumilla Synkkien laulujen maa. Albumin julkaisu ajoittuu tietenkin vuoden synkimpään ajankohtaan, eli marraskuulle (22.11.). """"
http://www.synkkienlaulujenmaa.fi/index_in.htm
Suomen parhaa laulajat
30
2727
Vastaukset
- että Tapsukka
ei kuulu Suomen parhaisiin laulajiin, mutta totta on myös se, että kukaan tuon levyn laulajista ei kuulu edes Suomen parhaiden iskelmälaulajien listalle.
- Factajätkä
Iskelmälaulajien No:1 Kari Tapio.
Sen parempaa ei ole, eikä aikoihin tule.
Kylmä totuus, jota kaikki eivät siedä, mutta minkäs voit. Et yhtikäs mitään.
Korkeintaan voit kiehua kikuissasi vain omissa rasvoissasi.
Näin se on. - noniinonkunjee
Factajätkä kirjoitti:
Iskelmälaulajien No:1 Kari Tapio.
Sen parempaa ei ole, eikä aikoihin tule.
Kylmä totuus, jota kaikki eivät siedä, mutta minkäs voit. Et yhtikäs mitään.
Korkeintaan voit kiehua kikuissasi vain omissa rasvoissasi.
Näin se on.Olen samaa mieltä kanssasi, "upeeta". Hieno ääni, selkeästi lauletut sanat, vuosien saatossa mukaan tullut karisma ja ammattitaito tekevät Karista sellaista, mikä saa vertaistaan hakea. Ja tosiaan: vaikka se laulu olis se ukko nooa, niin sekin sujuis siltä mieheltä hyvin..joku on varmaan toista mieltä, mutta ihan vapaasti...
- Kikka
Vuosituhannen paras vitsi Suomen "PARHAAT" laulajat : Kari Tapio, Tuomari Nurmio, Olavi Uusivirta, Jonna Tervonmaa ... just joo ;D
Sopivat kyllä hyvin tuolle levylle jollottamaan, sillä kyllä vetää mielen synkäksi kun noita kuuntelee.- yksi vain
Kikka olet itse täällä ilmoittanut että Kikka=Justiinax. Lupasit jokunen aika sitten poistua täällä! Ei se, että vaihtaa nikkiä, ole sama kuin poistuu täältä!!!
Vai oletko todella niin yksinkertainen ettet asiaa ymmärrä?!
Joten tee niinkuin lupasit, pidä sanasi ja häivy!
terv. yksi monien puolesta - Kikka
yksi vain kirjoitti:
Kikka olet itse täällä ilmoittanut että Kikka=Justiinax. Lupasit jokunen aika sitten poistua täällä! Ei se, että vaihtaa nikkiä, ole sama kuin poistuu täältä!!!
Vai oletko todella niin yksinkertainen ettet asiaa ymmärrä?!
Joten tee niinkuin lupasit, pidä sanasi ja häivy!
terv. yksi monien puolestaÄlä luule luuta lihaks kananpaskaa kukkasiks.
Et sinä, eikä kukaan muukaan voi määräillä ,että kuka tänne saa kirjoittaa ja kuka ei.
Yrittäkää vaan oppia sen asian kanssa ,ettei kaikki mene aina oman mielenne mukaan. Nih ! - kakkarex
Kikka kirjoitti:
Älä luule luuta lihaks kananpaskaa kukkasiks.
Et sinä, eikä kukaan muukaan voi määräillä ,että kuka tänne saa kirjoittaa ja kuka ei.
Yrittäkää vaan oppia sen asian kanssa ,ettei kaikki mene aina oman mielenne mukaan. Nih !Viitasin vaan siihen että kun olet myöntänyt olevasi sama justiinax, joka lupasi poistua täältä. Onkin todellinen älynväläys muuttaa nikiksi Kikka ja palata tänne sauhuamaan. Minua sinun vähä-älyiset kommenttisi lähinnä naurattaa. Ei kukaan voi olla noin hullu!!! Paitsi tämä justiinax = Kikka.
- olen
kakkarex kirjoitti:
Viitasin vaan siihen että kun olet myöntänyt olevasi sama justiinax, joka lupasi poistua täältä. Onkin todellinen älynväläys muuttaa nikiksi Kikka ja palata tänne sauhuamaan. Minua sinun vähä-älyiset kommenttisi lähinnä naurattaa. Ei kukaan voi olla noin hullu!!! Paitsi tämä justiinax = Kikka.
Yhdyn edelliseen kirjoittajaan, Kikka on hieman yksinkertainen. Jos hän ei täältä halua lähteä niin ei kai sille mitään voida. Paitsi nauraa hänen kustannuksellaan.
Voisi hän kuitenkin pitää sen justiinax nikin, kun kerran sama henkilö on myöntänyt olevansa. Näitä nikkien vaihtamisia en oikein ymmärrä. - Kikka
kakkarex kirjoitti:
Viitasin vaan siihen että kun olet myöntänyt olevasi sama justiinax, joka lupasi poistua täältä. Onkin todellinen älynväläys muuttaa nikiksi Kikka ja palata tänne sauhuamaan. Minua sinun vähä-älyiset kommenttisi lähinnä naurattaa. Ei kukaan voi olla noin hullu!!! Paitsi tämä justiinax = Kikka.
Parempi sekin,että vähä-älyiset jutut saa nauramaan,kuin itkemään.
- Kikka
olen kirjoitti:
Yhdyn edelliseen kirjoittajaan, Kikka on hieman yksinkertainen. Jos hän ei täältä halua lähteä niin ei kai sille mitään voida. Paitsi nauraa hänen kustannuksellaan.
Voisi hän kuitenkin pitää sen justiinax nikin, kun kerran sama henkilö on myöntänyt olevansa. Näitä nikkien vaihtamisia en oikein ymmärrä.Parempi ,että menette muualle yhtymään ;)
Voin minä sen Justiinax-nimen vielä ottaa käyttöönkin,jos se on teille niin tärkeää. - ...oikeesti
Kikka kirjoitti:
Parempi ,että menette muualle yhtymään ;)
Voin minä sen Justiinax-nimen vielä ottaa käyttöönkin,jos se on teille niin tärkeää.Justiinax-Kikka hei. Sun kirjoitustyylisi ja sanavalintasi ovat niin persoonallisia ettei niistä voi erehtyä. Olen tajunnut jo aikoja sitten että olette yksi ja sama henkilö eri nikkien takana. Ihme jos et tuota itse huomaa. Muita et pysty huiputtamaan kuin ehkä siis itseäsi.
- Jippii-ajoilta
kakkarex kirjoitti:
Muistan kuinka Justiinax (Jippiillä nimimerkki muijax) ilmoitti vanhalla Jippiin julkkisfoorumilla, ettei pidä palstan ilmapiiristä ja häipyy sen vuoksi palstalta. Ennen pitkää viestejä alkoi taas tulla. "Ette te minusta noin vain pääsekään", sanoi hän. Täällä kävi vielä hauskemmin. Nimimerkki vaihtui, mutta uudella nimimerkillä oli niin selvät johtolangat vanhaan, että harhautus paljastui.
Mitäpä näiltä palstoilta ketään häätämään, ellei kyseessä ole vakavanpuoleinen häiriköinti (spämmäys tms.). Ota vain takaisin se vanha Justiinax-nimimerkki. Ei tunnuksia suotta kannata vaihdella. Jippii-ajoilta kirjoitti:
Muistan kuinka Justiinax (Jippiillä nimimerkki muijax) ilmoitti vanhalla Jippiin julkkisfoorumilla, ettei pidä palstan ilmapiiristä ja häipyy sen vuoksi palstalta. Ennen pitkää viestejä alkoi taas tulla. "Ette te minusta noin vain pääsekään", sanoi hän. Täällä kävi vielä hauskemmin. Nimimerkki vaihtui, mutta uudella nimimerkillä oli niin selvät johtolangat vanhaan, että harhautus paljastui.
Mitäpä näiltä palstoilta ketään häätämään, ellei kyseessä ole vakavanpuoleinen häiriköinti (spämmäys tms.). Ota vain takaisin se vanha Justiinax-nimimerkki. Ei tunnuksia suotta kannata vaihdella.Kirjoitan tänne nyt sitten jatkossa tällä vanhalla nimimerkilläni.
- Welcome back
Justiinax kirjoitti:
Kirjoitan tänne nyt sitten jatkossa tällä vanhalla nimimerkilläni.
Tervetuloa takaisin
- Parhaat esittäjät
Parhaat esittäjät otetaan ja huonot jäävät rannalle jollottamaan!
- ...upeeta
Olin alunperin kovin epäileväinen tuon levyn suhteen mutta se on todella mielenkiintoinen ja jänniä tulkintoja tutuista biiseistä. Ja Kari Tapion ääni on taas aivan uskomattoman upea! Kuten aina. Vaikka Kari laulais ukkonooaa ilman säestystä niin se kuulostais hyvältä. Sensijaan Katri Ylanderin tulkinta ihanasta Yön Joutsenlaulusta sai mut suorastaan voimaan pahoin! Tuollainen legendaaristen biisien raiskaus pitäisi olla rangaistavaa. Eihän sen pimun ääni sovi alkuunkaan tuon tyylisten biisien esittämiseen. Liian hento ja "hienosteleva". Harmi ettei tuossa ollut enempää Karin ja Villen duetosta.
- joukkoon kaipaamaan
Kike Elomaata, Matti Nykästä ja Meiju Suvastakin.
Varmasti Jaakko Teppokin sinne kuuluisi, mutta on tiettävästi lopettanut laulelun.
Ikävää, mutta odotettua, ettei Tapsu päässyt.
- Kotkan poika
Tapani kansa on valittu äänestyksessä kaikkien aikojen parhaaksi suomalaiseksi mies laulajaksi.
Päivittäkää tietojanne!!!- ei liene
paljoakaan merkitystä tosiasioiden (T. Kansa ei ole paras suom. mieslaulaja, saati sitten kaikkien aikojen paras) kanssa.
- äänestitte sit
ei liene kirjoitti:
paljoakaan merkitystä tosiasioiden (T. Kansa ei ole paras suom. mieslaulaja, saati sitten kaikkien aikojen paras) kanssa.
kaksistaan "oman kylän pojan" voittajaksi.
Ihan kivaa hei!
- Maruzela
Ei tuossa levyllä kylläkään kaikki suomen parhaat laulajat ole ( vain kolme minun mielestä hyvää laulajaa siinä on : Kari Tapio, Ville Valo ja Anna Eriksson.)
Tuo Kari Tapion ja Ville Valon duetto on kyllä sävähdyttävä.- öhlm
kikka/justiinax ja nyt sitten on vaihtunut Maruzelaksi. hoh hoh hoijaa. Voi ihmisparkaa. Mikäs seuraavaksi, onko nikki jo keksitty? Tai hei, voitaisiin laittaa tänne äänestys uudeksi nikiksi aina määrätyin väliajoin...
öhlm kirjoitti:
kikka/justiinax ja nyt sitten on vaihtunut Maruzelaksi. hoh hoh hoijaa. Voi ihmisparkaa. Mikäs seuraavaksi, onko nikki jo keksitty? Tai hei, voitaisiin laittaa tänne äänestys uudeksi nikiksi aina määrätyin väliajoin...
Voi sinua ihmisparkaa. Mun täytyy tuottaa sulle pettymys ja sanoa ,että en ole vaihtanut mitään nickiä . Miks pitäis ? Mua ei ole häädetty täältä, enkä mä ole itsekkään luvannut lähteä, joten kirjoittelen tänne Justiinax- nimimerkillä nyt kun kirjoittelen. Joten revi siitä !
Justiinax kirjoitti:
Voi sinua ihmisparkaa. Mun täytyy tuottaa sulle pettymys ja sanoa ,että en ole vaihtanut mitään nickiä . Miks pitäis ? Mua ei ole häädetty täältä, enkä mä ole itsekkään luvannut lähteä, joten kirjoittelen tänne Justiinax- nimimerkillä nyt kun kirjoittelen. Joten revi siitä !
Niin ja vielä se piti sanomani ,että minusta tuossa Kari Tapion ja Ville Valon mylvimisessä ei ole mitään hienoa ja sävähdyttävää. Ville Valosta kyllä tykkään, mutta vaan kun hän laulaa yksin.
- otto-poika.
Justiinax kirjoitti:
En voi olla ottamatta kantaa tähän asiaan, sillä olethan Justiinax luvannut alunperin poistua täältä, mutta kuinka ollakkaan tulit takaisin Kikkana ja nyt näemmä kirjoittelet omalla alkup. nikilläsi. Eiköhän tuo ylläpito sinut kohta heitä täältä. Revi sinä siitä!
- Kari on paras
Justiinax kirjoitti:
Niin ja vielä se piti sanomani ,että minusta tuossa Kari Tapion ja Ville Valon mylvimisessä ei ole mitään hienoa ja sävähdyttävää. Ville Valosta kyllä tykkään, mutta vaan kun hän laulaa yksin.
Kyllä se Justiinax on niin että Kansa mylvii ja Kari laulaa.Sorry vaan!
- Banzai
Kuuntelin äsken netissä pätkiä Tapsan uusimman levyn biiseistä.
http://www.iskelma.fi/kauppa/
Ja sivun alaosassa "UUSIMMAT" kohdassa on se Kansan "Kulkumies"- levy. Sitä kuvaa kun klikkaa niin pääsee kuuntelemaan katkelmia levyn biiseistä.
Hienoääninen laulaja ! Niiden pätkien perusteella pidin eniten lauluista : Kesäyö, Sen aika vei, Kuolleet tunteiltain ja Elämäni laulukirja.- harvoja ketkä
pitävät, levyä on myyty vajaat 1000 kappaletta.
Eiköhän jää tuolla myynnillä miehen vikaksi levyksi.
Jatkossa pitää tyytyä itsekustanneisiin.
Ellei me fanit osteta jokainen jotakin 100-500 kpl ko.levyä.
Ostetaan ja annetaan tapsulle mahdollisuus jatkaa! - Suski_
harvoja ketkä kirjoitti:
pitävät, levyä on myyty vajaat 1000 kappaletta.
Eiköhän jää tuolla myynnillä miehen vikaksi levyksi.
Jatkossa pitää tyytyä itsekustanneisiin.
Ellei me fanit osteta jokainen jotakin 100-500 kpl ko.levyä.
Ostetaan ja annetaan tapsulle mahdollisuus jatkaa!Ja sinähän varmaan tiedätkin ,että miten paljon tuota Tapsan levyä on myyty. Ei varmasti jää vikaksi levyksi ja hyvä niin.
Kulkumies- levy on mahtava! Tosi ihania biisejä.
- laavansa
minusta kaikki keetkä haluuvat tai haluaisivat ovat hyviä ja rohkeita jotkut ei edes kehtaa näyttää naamaa mutta ne jotka haluvat päästä on oma asiansa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei122263Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221237- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511003Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli240998Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63904Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253796- 84786
- 35709
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?44699