Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minun mielestä taas Kari Tapio oli hyvin edukseen. Oli lupsakan,rennon ja huumorintajuisen oloinen.
Paula Koivuniemi taas ei pystynyt edes kunnolla nauramaan, kun oli naama niin jäykkä vielä botox-pistosten jäljiltä. Eikä se mitään hyviä juttuja edes puhunut. Muikisteli siinä vaan.
26.08.2006 22:56
Ja mikähän siitä tulkinnasta sitten muka tekee niin pinnallista ja yleisöä kosiskelevaa ?
26.08.2006 22:28
No niin taas... silauksiakin on monenlaisia. Ja moneen makuun.
Nyt kun olet saanut sen levyn kuunneltua ja LP-soittimen palautettua tuttavallesi, niin toivotan sinut tervemenneeksi johonkin perunakellariin kuuntelemaan sitä Ylen ykköstäsi. Eikä ole kiirettä sieltä pois.
26.08.2006 22:22
Kyllä se on Mikon ääni joka kuulostaa varsin vaivalloisesti tulevan sieltä kurkusta, kun pitäisi hiukankin laulaa jotenkin muuten, kun vain matalalta möristä. Nuppi helotti, kuin tomaatti yhden biisin lopussa, siinä Kesäillan valssissakin kun hän yritti vähän kovempaa ja korkeammalta laulaa sen yhden biisin lopun... Ääni vaan tuntui loppuvan pillifarkku- pojulta kesken kesken.
26.08.2006 22:09
No, jos taas tälle tielle taas lähdetään, niin kyllä täältä pesee sitten kanssa samalla mitalla:
Mikko Mäkeläisen , joidenkin lauluksikin kutsuma ääntely kuulostaa samalta kun meikäläisen kollikissa just ennen, kun se oksentaa kurkustaan karvapallon ulos. Sellasta matalaa, tukahtunutta mouruntaa... tiedätte varmaan.
26.08.2006 22:01
Mollattu on joo, kuten niin monia muitakin laulajia täälä, mutta Tapsa on sen kyllä jo niin monet kerrat osoittanut, että lahjakkuutta ja ammattitaitoa lauluhommiin riittää.
26.08.2006 16:19
Joo, mutta se onkin sitten taas ihan eri asia se.
Tai siis, jos sanoo, ettei tykkää Tapsasta, niin eihän se ole väärä mielipide, se on vaan kirjoittajan oma mielipide, mutta jos sanoo ,että Tapani Kansa ei osaa laulaa, niin SE on väärä mielipide, koska Tapsa osaa laulaa.
26.08.2006 16:14
Tulee Uutisvuoto uusintana kyllä, mutta en yhtään muista ,että mikä päivä.
Tuskin Kari ja Paula siinä ohjelmassa laulaa.
26.08.2006 16:02
Yritäppäs nyt vaan ihan rauhassa hyväksyä se tosiasia ,että kaikki nyt ei vaan tykkää suursuosikistasi,tiukkaperseisestä Topi Sorsakosken manttelinperijästä ;) Ei tässä ole mistään sen kummemmasta kyse.
Eipä tietystikkään kukaan voi täällä päättää , että kuka laulaja on hyvä ja kuka ei , (laulaja omalla työllään ja esiintymisellään yleisölle kyllä todistaa taitonsa ) mutta oman mielipiteensä voi kyllä sanoa.
Ei ole vielä niin täydellistä laulajaa tullutkaan, joka olisi kaikkien mieleen.
26.08.2006 07:17
Kari on MUN FANI! Kylläpä on Kari-fanilla taas suuret luulot itsestään ;)
Oletko jo monta nimmariasi kirjoittanut Karille ?
26.08.2006 07:01
No, nyt täytyy kyllä myöntää, että olen kanssasi samaa mieltä ,että siellä Iskelmä-Finlandiakonsertissa niillä miesartisteilla olisi voinut olla kravattikin. EHKÄ se kaulusten repsottaminen siis oli pienoinen "tyylirike" myös.
25.08.2006 22:34
Oikeassa olet. Ei valkonen paita sovi valkoisten housujen kanssa, eli tässätapauksessa se valkoinen kravatti ja musta paita oli nyt pienempi "tyylirike".
Jostain lehdestä mä kerran luin tuosta kravatti-jutusta ja näistä pukeutumisnormeista.
Ps. Kravatin kuuluisi muuten sitten myös ylettyä vyönsolkeen asti tai hiukan sen yli ,eli Mikolla oli se kravatti liian lyhytkin.
25.08.2006 17:28
Joo, kyllähän sen ymmärtää, ettei telkkariesiintyminen vastaa livekeikkaa, mutta kuitenkin siitä saa jonkinlaisen vaikutelman artistista...ehkä. Siis sellaisen ensivaikutelman ,että kiinnostaako mennä livenä häntä kuuntelemaan ja katselemaan.
Mikko Mäkeläisen keikalle en oikein mitään vetoa tunne, mutta Tommi Soidinmäen keikalle voisin kyllä mennä ja menenkin sitten kun sopiva tilaisuus siunaantuu.
25.08.2006 17:19
Sinäpäs herkkähipiäinen olet. En mä ala tässä nyt mitään anteeksi pyytelemään. Itse provosoit, kun piti oikein erikseen mainita ,että se levy oli kirjaston kellarissa.
25.08.2006 16:12
Ehkä ne sovitukset oli sellaisia, että ne piti laulaa silleen "huutamalla".
Tapsalla nyt ei ole mikään kovin hyvä kielipää käsittääkseni, eli ehkä hän ei vieraalla kielellä laulaessaan välttämättä laulun tekstiä täysin sisäistäkkään, mutta se taas ei ole tyylitajusta kiinni se juttu.
25.08.2006 16:09
No jaa.. aika imelä trendi se sitten on. Onneksi kesä on kohta jo loppu ja tilalle tulisi vähän miehekkäämpiä trendejä... Ei ehkä niitä sarkahousuja kuitenkaan... Ne sopii vaan harvoille ja valituille ;)
Ja jos nyt oikein tässä aletaan muotitietoiseksi, niin oli siinä Mikon pukeutumisessa oikein yksi selvä tyylimokakin. Hänellähän oli musta paita ja valkoinen kravatti. Sen kuuluisi olla toistepäin eli valkoinen paita ja musta kravatti. Sillä kravatti ei oikeaoppisten pukeutumisnormien mukaan saisi olla vaaleampi, mitä paita on.
Noh, tämä nyt oli vaan tälläinen huomautus. Laulamiseenhan sillä ei ole mitään merkitystä tietenkään.
25.08.2006 16:03
Niimpä! Makuasioitahan nämä on . Kaikkia ei millään voi samat asiat ja laulajat miellyttää.
Mun mielestä se on vähän tyhmää, että täälä aletaan sitten aina morkkaamaan oudoksi ihmiseksi ja ties miksi, jos ei satu tykkäämään siitä laulajasta, josta hän itse tykkää.
Ei mun mielestä pitäisi niin kovasti alkaa toisia keskustelijoita mollaamaan, vaikka he eivät samaa mieltä olekkaan, kuin mitä itse on.
25.08.2006 15:49
En mä ole mikään outo ihminen. Mikko nyt vaan ei ole mun suosikkilaulajani, eikä hänestä sellaista tullut sen eilisen esityksen jälkeenkään.
Voi olla ,että on livenä parempi ( ja varmaan onkin), mutta ainakin Kesäillan valssissa oli melko kehno. Ja näkyy sitä olevan muutamat muutkin täälä samaa mieltä.
25.08.2006 15:44
Joo, ei ainakaan kuulostanut Tapsalta. Tapsalla on todella upea ääni, se ei ole mitään teennäistä mörinää.
Ehkä vähän jotain samantapaisia ilmeitä saattoi olla, kun Tapsalla, mutta , siinä se "matkiminen".
25.08.2006 13:44
Kieltämättä varmasti on näin. Oman suosikkinikin kohdalla on just niin.
Uskon kyllä siis sen, että Mikonkin esiintyminen livenä on rennompaa ja mukaansatempaavampaa. Ja varmaan vähän erillaisen kuuloistakin ,kuin telkkarissa.
24.08.2006 22:43
131 / 198