On se kumma, kun ei mene jakeluun, että TV2:n musiikkiohjelmissa on kautta aikojen ollut huono äänentoisto. Aina täältä saa lukea haukkuja suosikkiartisteista ja ihmettelyjä miten heidän äänensä ovat hävinneet / huonontuneet jne.
Tänä kesänä täällä on haukuttu lähes jokainen kesäillan valssissa esiintynyt artisti. Empä usko, että jokaisella heistä olisi yhtäkkiä se ääni mennyt tai esiintyminen tullut salaman iskusta huonoksi jne. Menkääpä nyt oikeasti katsomaan sinne keikalle niitä artisteja niin saatte aivan eri kuvan. Esim. tämä viimeisin haukkuminen Mäkeläisen Mikosta... voi hemmetti sentään. Miehellä on ääntä, ulkonäköä ja esiintymistä vaikka muille jakaa. Keikoilla parhaimmillaan. Samoin moni muu täällä haukuttu artisti. Tuskimpa Soidinmäen Tommillakaan niin paljon faneja olisi sen yhden TV esiintymisen perusteella (hänetkin haukuttiin täällä aivan lyttyyn).
Ei kun keikalle mars kokemaan ihmeitä...
kesäillan valsseista
10
1059
Vastaukset
- Maruzela
Samallallailla jotkut mollasivat esim. Iskelmä-Finlandiassa esiintyneitä artisteja ( TV2 "loistava" äänentoisto siinäkin ohjelmassa), vaikka eivät varmaankaan ole kyseisiä artisteja koskaan livenä nähneet ja kuulleet.
T.Kansan Delilah kuulosti kyllä hyvin komealta telkkarissakin, mutta livenä hänen äänensä ja karismansa pääsee vasta oikein todella oikeuksiinsa.
Näin on varmasti monen muunkin laulajan kohdalla ( Mäkeläisen , Soidinmäen, Janne Tulkin, Kari Tapion yms...).
Ei se TV- esiintyminen vastaa lähellekkään sitä kun jos itse olisi oikein paikanpäällä seuraamassa jotain keikkaa/konserttia. Joten jonkun TV:ssä laulamisen perusteella on turha vetää artistista mitään johtopäätöksiä. - posetiivari_
Täälä nyt on haukuttu ihan kaikki artistit, jotka TV:ssä ovat esiintyneet tai olleet esiintymättä.
Kovasti negatiivinen ilmapiiri täälä. - Amppari
Jos tätä palstaa on uskominen, niin ei Suomessa ole yhtäkään laulu-ja esiintymistaitoista laulajaa. Pukeutuminenkin on kaikilla päinpersettä.
- Heguli*
Mutta kun ne Tommi Soidinmäki ( epävireistä), Mikko Mäkeläinen(teennäistä) ja Markku Aro(pliisua) kuulostivat ihan surkeilta . Varjokuva- orkesterikin oli kyllä tosi huono siinä viimekertaisessa jaksossa.
Joo, kyllähän sen ymmärtää, ettei telkkariesiintyminen vastaa livekeikkaa, mutta kuitenkin siitä saa jonkinlaisen vaikutelman artistista...ehkä. Siis sellaisen ensivaikutelman ,että kiinnostaako mennä livenä häntä kuuntelemaan ja katselemaan.
Mikko Mäkeläisen keikalle en oikein mitään vetoa tunne, mutta Tommi Soidinmäen keikalle voisin kyllä mennä ja menenkin sitten kun sopiva tilaisuus siunaantuu.- Icie
Onkos Varjokuvalla sitten eri miksaajat ja äänentoisto, kun heidän soittonsa ja laulunsa kuulostaa ihan hyvältä? Myöskin Tarja Lunnas kuulosti hyvältä.
- eka kerran ohjelman tänä su...
neljänSuora ja TaikaQ oli Kesäillan valssissa mukan < tuli oikein ikävä niitä hyviä aikoja.
- ...
Mun mielestä Varjokuva ja Nelinpeli ovat vetäneet todella hyvin... Ei mulla ainakaan oo ikävää entisiä KIV-bändejä.
- ingalill
tää on fakta, että soidinmäki ainakin laulaa aina vireessä keikoilla ja konserteissa... olen ollut muutamilla keikoilla häntä kuuntelemassa, samoin mäkeläinen ei ole mikään teennäinen! sitä paitsi muistutan että soidinmäki kärsi silloin kurkkutulehduksesta!!
- ainakin
Nelinpeli kuullostaa ainekin livenä paljon paremmalta, kun telkkarissa!!! Kannattaa siis mennä kuuntelemaan!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4801743Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781507Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641348Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H161315- 100905
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19866- 51859
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65736Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15731Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722