Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No, en tiedä mitä kangasta ne oli... ihan riittävän tyköistuvaa mallia oli kumminkin ne housut.
En sanonut ,että Mikko olisi perseestä, mutta meikäläisen makuun hän ei vaan nappaa.
Moni muu on varmasti toista mieltä.
24.08.2006 22:19
Dannyhän on ihan pelle: Papiljotit päässä, takapuolta kohottavat kalsarit jalassa, korsettiliivi kiristetty vatsan ympäri niin tiukalle ,että naamakin näyttää kireältä ilmapallolta, olkatoppaukselliset T-paidat ja kylpytakit, korokepohjalliset kengät... Ja nyt sitten vielä tuollainen retostelukirja . Hohhoijaa!
Kun lahjat laulajana on sitä tasoa, kun ne Dannyllä on, niin pakkohan sitä jollain muulla konstilla on yrittää huomiota saada. Vanhojen heilojen muistelu julkisesti kirjassaan ei Dannyn moraalin ja tyylitajun huomioon ottaen yllätä tippaakaan. Edesmenneen Armi Aavikon sotkeminen limaisiin juttuihinsa oli kyllä silti jo jopa Dannyltä todella mauton ja tyylitön teko.
24.08.2006 22:12
Harmittavan pitkä aika vielä syyskuun loppuun mutta onpahan jotain mitä odottaa iltojen pimetessä :)
24.08.2006 22:02
Janne Tulkki on hyvä laulaja. Hänellä on miellyttävän pehmeä ja matala ääni. Muutenkin on tosi sympaattisen oloinen ja ihan kivan näköinenkin. Uusi laulu "Norsunluu sydän" on hieno.
24.08.2006 22:01
Tapsa Kansan uutta levyä odotan kyllä todella suurella innolla ja mielenkiinnolla !
24.08.2006 21:59
Sen verran katselin ja kuuntelin ,että muistupa taas mieleen ,että miksi Mikko Mäkeläinen EI kuulu suosikkilaulajiini.
Varjokuva tarjosi jälleen illan parasta antia.
Topi Sorsakoski on saamassa Mikosta "hyvän" manttelinperijänsä. Mikrofoni on melkein yhtä syvällä kitalaessa, kuin Topillakin ja ääni on samanlaista painuneen kuuloista mörinää.
Jotkut ylistivät Mikko Mäkeläistä tyylikkääksi pukeutujaksi. Mä näen punaista, kun miehellä on valkoiset farkut ja vielä niin tiukat, että ne on perseestä halki, kun vähänkin kyykistyy.
24.08.2006 21:57
Tapsa laulaa Anniinan(kin) kauniisti ja tunteikkaasti. Hynnisen oopperointi pilaa koko herkän ja tunnelmallisen laulun.
Tapsan osaamisessa ja tyylitajussa ei ole mitään vikaa ettäs tiedät !
24.08.2006 20:10
Olipas vitsikästä! Painu itse sinne kirjaston kellariin ja pysy siellä !
24.08.2006 20:06
Säästän "Ou jeeltä" vaivan ja vastaan hänen puolestaan, hänen tyylillään :
Ai olet "kuulostaa" yksinkertainen tyyppi, kerro lisää itsestäsi. Mitä tänne kirjoittelet ? Mikähän sekopää oikein olet ?
(Vakavasti puhuen Oujeee ja Kari fani on aivan taatusti yksi ja sama tyyppi. Siitä tyylistä ei voi erehtyä. äärimmäisen rasittava tapaus.)
08.08.2006 22:58
Onpa hyvä ,etten ole Kari Tapion fani, kun teikäläiselläkin näyttää olevan noin vaikeeta.
Menen kuuntelemaan Tapsan KOMEAA LAULUA reilun kuukauden päästä :D
08.08.2006 16:57
On se sentään hyvä ,että Ou Jee on tällä palstalla pitämässä kuria ja kirjoittelemassa "viisaita" kommenttejaan ;D
Saa ainakin nauraa kunnolla :D
08.08.2006 06:05
Kiitospa kiitos :)
Hyvää kesän jatkoa kans sinnekkin !
06.08.2006 23:48
Viisaampi lopettaa tämän vänkkäämisen , joten mä en viitsi tuohon sun horinaasi vastata mitään.
06.08.2006 23:46
En tiedä. Erkki Junkkariselta se kuulostaisi...
Voi vihta muuten, kun alkaa ottaa päähän nämä " "Kuka laulaa ja mikä biisi"- kyselyt täälä.
06.08.2006 23:43
Joo, kysy minulta vaan, kyllä MÄ tiedän !
No ei vaan... mutta ihan oikeesti kyllä siitä Koivuniemestä huomas ,että se tiesi etukäteen voittavansa.
Kun Markku Johansson luki siitä paperista, niitä perusteluja voittajasta, niin Paulan silmät muljahteli kokoajan siihen malliin ,että se olisi nähnyt molemmat sunnuntait vaikka oli torstai.
Ne muut ehdokkaat oli siinä ihan rauhallisesti, ei ilmeilleet eikä esittäneet mitään.
Ja ihan lopussa Paula oli pillahtaa itkuun kesken Johanssonin puheen.
Olen sen vielä videolta katsonut uusintana.
06.08.2006 16:54
Mä en ole haaveillut sellasesta, mutta voin silti kertoa ,että tänne on noita Kari Tapion keikkoja merkitty:
http://tanssi.net/fi/s/1v.html
Eli ainakin Paville Vantaalle näyttäisi olevan keikka tulossa.
06.08.2006 11:35
Paras diivailija ja keimailija.
05.08.2006 11:02
Se on kyllä Holjilla markkinoilla, eikä Holjan markkinoilla.
05.08.2006 11:00
Mä en viitsi tuohon laulujuttuun ottaa kantaa, kun se on täälä huomattu ,että makuasiat on makuasioita. Toiset tykkää toisenlaisesta laulutyylistä-ja äänestä ja toiset toisenlaisesta.
Mutta sen mä sanon ,että sillä mainosmäärällä, mitä Iskelmä käytti tuon Paula Koivuniemen sparraamisessa, niin ihme on jos ei yleisöäänestystä voita.
Neljän kuukauden ajan Paulan lauluja soi siellä vähintään kolme kertaa päivässä. Vertailun vuoksi voisi kysyä ,että montako kerta esim. Arja Saijonmaan biisit siellä soi ?
Ei olisi yhtään mikään yllätys vaikka Iskelmäradiolla olisi sormensapelissä siinä tuloksessa. Muutamia ääniä lisätty Paulalle ja muilta vähennetty, sillä olishan se ollut heille kauhea järkytys ja pettymys jos Paula ei yleisöäänestystä olisikaan voittanut, vaikka he niin paljon olivat sen eteen vaivaa nähneet.
04.08.2006 20:50
"Umpiluu" sointuu taas sulle aika täydellisesti. Voisit muuten ottaakkin sen nimimerkiksesi ;D
03.08.2006 21:30
132 / 198