Huomasin, että monet tunnetut iskelmätähdet aikovat julkaista syys-lokakuun aikana uutta materiaalia.
Näistä mm.
-Maarit
-Johanna Pakonen
-Paula Koivuniemi
-Lea Laven
-Eini?
ja sitten vielä tulossa kenties "30 suosikkia" -sarjaan jatkoa? Jos veikkaan oikein, niin uudet levyt ilmestyvät viikon päästä.
Iskelmätäytteinen syksy!
8
870
Vastaukset
- Tangolevy
Toivottavasti saadaan myös kerrankin syysmarkkinoille joku hyvä tangopainoitteinen levy joko jonkun yksittäisen tangolaulajan tekemänä tai sitten kooste.
Esim. Oinas, Taipale, Rahkonen. ehkäpä joku uudempi kuninkaallinenkin mukaan ja ehkä yksi tummaääninen nainenkin joka osaa laulaa tangoa (esim. Ailamari Vehviläinen)sopisi mukaan ja tietysti yksi mustalainen pitää aina olla tangolevyllä.
Kärki - Mononen tuotantoa ilman muuta mukaan, ne ei vanhene koskaan samoin uudempia sävellyksi, sillä mihin ne tangomarkkinoiden sävellyskilpailussa olleet tangot oikein katoaa - ne pitää levyttää ja oikeilla tangontaitajilla!! - Ansku_
Uusi levy syysmarkkinoille tulee myös :
-Katri-Helenalta
-Tapani Kansalta - utelias
Maarit Peltoniemeltä vai Hurmerinnalta uusi pitkäsoitto?????
- kiinnostaa-aa
Maarit Peltoniemeltä vaiko Hurmerinnalta uusi piitkäsoitto?????
Ainakin Hurmerinnalta (tsekkaa hänen kotisivunsa uutis-osio), julkaistaan viikon päästä keskiviikkona. Toivon mukaan myös Peltoniemeltä tulisi levy, kun "Onnenmaasta" on jo kolme vuotta aikaa.
- Annu_
Syksyllähän Mikoltakin pitäis ilmestyä uus levy,jee.Heti ostan kun saan käsiini.
Tuosta tangolevystä...olis kyllä mulle tangoihin hurahtaneelle tosi hienoa kun ihan oikeesti tangoja ja vain kunnon upeita tangoja sisältävä levy tulis.Mäkeläisen Mikon suurena ihailijana tietysti toivoisin että siellä olis Mikoltakin tango tai pari.Eipä noilla Mikon levyillä kauheesti ole tangoja mut ääni kuulostais mahtavalta tangossa(kin).
Muilta artisteilta en nyt niin kovasti uutta odota,niin onhan se Sillanpään Jarin dvd,lieneekö tulossa vai ei? : / - laululuukku
Odottelen Kari Tapiolta uutta singleä ja tietysti sitten sitä pitkäsoittoa...Paalupaikka alkaa kulua jo...vaikka Karin tietäen ei varmaankaan tee mitään hällä väliä-musiikkia, joten tässä joutuu odottelemaan varmaan kevääseen hänen uutta tuotantoaan...
Tapsa Kansan uutta levyä odotan kyllä todella suurella innolla ja mielenkiinnolla !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592